Diskuze
Před 60 lety představili v Brně Škodu 450, předchůdkyni Felicie
Děkujeme za pochopení.
V42l12a66d58i37m24í72r 26H72a26v80r97á80n60e87k
Vše krásné už bylo dávno vyrobené...
A40n85d36r27e21j 34M30a48s41a39r42y10k
takove šlapaci autičko :) ja nevim... proste tomu asi nikdy neprijdu na chut.... ja na tom nic nevidim.
J45a72r52o39m18í66r 41K62r33á12l
Dnes Vám to tak připadá, ale koncem 50. let byla situace úplně jiná. Lepších aut se moc nevyrábělo.
V96l32a23d20i27m78í46r 24K53r73u35p73k31a
Byl to nějak plodný rok v "socialistických zemích", když vezmeme v úvahu, že na jaře téhož roku v Lipsku východní Němci představili Wartburg 313 Sport - https://i.wheelsage.org/pictures/w/wartburg/313-1_sport/wartburg_313-1_sport.jpeg - nebo https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/40/c0/0a/40c00ab591ed463f8cebae4bf874187e.jpg.
J61i39ř80í 66N54e22č63á34s29e93k
Tohle mě dostalo: "...cestující oceňovali suverénní jízdní vlastnosti roadsteru i na špatných cestách...”. Kdo jste (ještě?) stihnul pojezdit s Feldou? Taky jste tak krásně smykovali zadkem (aniž by to šlověkl chtěl)? DFéšť a mokré dlažky - to byl fakt zážitek na výmkěnu prádla :-)
J23i37ř53í 29E86r71b41e49n
No, v 50. letech ještě nebylo nezávislé zavěšení všech kol moc běžné. Československo v této věci patřilo k průkopníkům už od 20. let (Tatra 11), Škoda 450 1957 pak měla skoro stejný podvozek s modelem Škoda Rapid 1934 nebo Škoda Popular 1938.
M97i64r37o88s14l14a11v 16S51t11e26i84n68e73r
Hezké auto, následující MB byly zrovna opak. Chybu ale ta Felicia i Spartak měly- svislé čepy se vpředu musely mazat tekalemitkou každých 1000 km. Na západě tehdy už měly všechny vozy hermeticky uzavřené čepy, nemusely se mazat.
V důsledku toho si zahraniční zákazníci čepů nevšímali, byly velmi rychle vytlučené. Pětiletých Spartaků bylo třeba v Německu plné šrotoviště. Tam se to auto ale jmenovalo Popular.
V70o50k90o98u37n 10V85l50a68d76i76m38i98r
Ta Felicia bylo to nejkrasnejsi auto ktere kdy v Ceskoslovensku vzniklo. Na evropskych setkani veteranu je vzdy obklopena hroznem zvedavcu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie
Milovníci kosmetiky pozor! Tento týden soutěžíme o pět velkých balíčků v celkové hodnotě 5000 Kč. Zapojte se do soutěže a vyhrajte lákavý balíček...