Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P57e63t41r 90M67i29h79u44l10a 2130982547969

Test na stejném místě od novinářů z novinky.cz:

Na rozbitých silnicích překvapivě nekomfortní.

Hmmm, tak rozdílné hodnocení od odborníků mi připadá divné a spíše zavání placeným marketingem než objektivním hodnocením.

+41/0
doporučit
12.10.2017 9:23

M61a45r61e31k 14S24a25j92d59a 2835840106508

Povedene vozitko R^ Jinak na videu #37 je kostel s krizem - poprosim vyretusovat :-P

+22/0
doporučit
12.10.2017 10:20

J19a77n 48D41l58o23u25h69ý 7214419870109

Rozplyvani se nad motorem s turbem, co ma spotrebu jak atmosfericka 1.6 s Euro II. To je smutneRv Auto za vic jak pul mice a pod kapotou bida. To plati napric temer vsema automobilkama prodavajic sve pekace v EvropeRv Ale hlavne ze jsme "papirove" zeleni a hujeri v bruseli jsou spokojeni, ale ze tady vdechujem mikro-castice, ktere jdou az do krevniho objemu (protoze Euro6), to nikoho netankuje!!

+29/−2
doporučit
12.10.2017 10:15

J69i90ř87í 81A17l77e25x51a 5326836125928

Vypadá to na standardní auto. Za nadstandardní cenu.

+19/0
doporučit
12.10.2017 11:55

P23e60t87r 53P81o97s78p56í90š26i20l 4118944676536

Bohužel, pokud budu chtít 4x4 na benzín a nebudu chtít připlácet za DSG, tak se musím poohlédnout jinde. Pořád se upřednostňuje diesel.

+13/0
doporučit
12.10.2017 9:18
Foto

D84a38n 37R49u14b72í30n 4433323379

To vypadá, že autor článku nikdy neseděl v jiné značce auta.

+23/−4
doporučit
12.10.2017 10:45

J20ú51l16i68u57s 27M34i75k55u28l97a 9358705872230

"Když si v karoqu za sebe sedne 180 cm vysoký řidič, má ještě před koleny 15,5 cm volného místa..." To je asi auto pre jogínov. Alebo rozdvojené osobnosti.

+15/−1
doporučit
12.10.2017 9:47

V61á41c19l52a80v 85K85o48p33t40a 4224943432

koukám klasická diskuze jako u jakéhokoliv článku o škodovce...všichni přece víme že Škodovka ani NEMŮŽE udělat dobré auto. Divím se že tu ještě nikdo nepoužli slovo "tříhrnek" :-)

+14/−2
doporučit
12.10.2017 10:51

M96a29r91t26i64n 26M70a55r72u86s42i98n84e34c 3499495544595

Chyba dvojlitrovy bezninovy motor.

+10/−1
doporučit
12.10.2017 9:44

P67a49t36r51i40k 21S89v50o50b33o12d81a 3389451326905

Ad vypínání dvou válců : Upozorňuju, že kdyby jich kikslo všech jedenáct....to ať se na mě nikdo nezlobí, ale to ten jeden válec prostě neutáhne. No to po mě nikdo nemůže chtít, abych já s tou vzducholodí letěl na jeden válec. To sme si nedomluvili. To si ten krám řiďte sami. Protože to ten jeden válec bude mít co dělat, aby pohyboval těma jedenácti mrtvejma válcema.

+6/0
doporučit
12.10.2017 15:10

V77l35a36d81i70s54l26a66v 88B54u76r53y95š60e46k 3983776802544

dvoulitr TDI je slyšet až nad 3,5 tisíce otáček, tak to bych ho nikdy neslyšel, měl jsem ho a tyhle otáčky poprvé přesáhl až po 4 letech na první STK, tam mu naložili rovnou 5400 otáček bez zatížení, říkali že tak zkouší jestli kouří, nekouřil, no stejně jsem ho prodal

+6/0
doporučit
12.10.2017 11:30

D54r17a55h88o79m35í23r74a 46L53o89u57č95k75o93v56á 6246225723

Nejvíc se mi na něm líbí, jak projíždí tím bahnem a je pořád čistý a bílý R^

+5/0
doporučit
12.10.2017 12:05

M87a22r33t68i61n 85R44y46c54h88t86e12r 3136571

Prosim Vas jak muze mit skvely podvozek, kdyz je to mac person? Co to zase psalo za blba toto? Rv

+6/−1
doporučit
12.10.2017 13:08

M90a77r82t32i46n 55H55o56r78á78k 8237977955

Ten design u kodiaqu a karoqu mi přijde starý už dnes. Veliká nuda.

+9/−4
doporučit
12.10.2017 12:43

J79i76ř12í 14J31u85r15á91š41e31k 8477925120457

Kdyz si clanek prelozim do jazyka spotrebitele, tak se jedna o auto s nevalnymi jizdnimi vlastnostmi, hlucne a ne zcela pohodlne. Zato se spoustou zbytecnych moznosti v interieru. Tedy je spise pro toho, kdo chce v autě bydlet a ne v nem jezdit.

+10/−7
doporučit
12.10.2017 11:39

P87a67v85e59l 50K86o10v15a97n20d33a 3770664274

;-( není můj vkus

+4/0
doporučit
12.10.2017 19:33

M41i43r53e55k 62G89a64j69e52r 5841656259970

Asi ten litrovej motor v tom nezkouseli na dalnici pri 130 km/h a vyse. Pri tom odporu vzduchu v takove krabici ten minimotor dlouho nevydrzi.

+4/0
doporučit
12.10.2017 17:23

J65i58ř55í 45S39m43e19t66a87n92a 7295729212958

Jsou to akorát reklamní kecy. Kdyby se alespoň novináři sjednotili. Jeden hot a druhý čehý (viz Novinky). Obyčejné tuctové auto bez nápadu. Yetti se trošku koncepci vymykal, tak ho nahradili touhle nehezkou krabicí.Rv

+9/−8
doporučit
12.10.2017 9:37

Z73d77e90n79ě53k 29H86a59n97z76l 1911396212804

[>-]R^To se bude prodávat joko housky na krámě

+4/−1
doporučit
12.10.2017 11:03

J28a25n 10M93a34c88h43á56č 3527736933432

S tím litránkem,to musí bejt svezeníčko...

Ale docela to jde,umím si představit,že bych ho manželce koupil ve 2,0TDI,ale jako předvádečku s deseti tisíci kilometry tak do 550 000kč.Za těch sedm set padesát to je masakr.

+3/0
doporučit
12.10.2017 16:18

V59o52j49t33ě81c51h 93T89r90u60h14l21á95ř 2205159606

Za tu cenu mam skoro asx v plné palbě a v benzínu to má aspoň tu 1.6. Navíc jízdní vlastnosti budou určitě jinde.

+6/−6
doporučit
12.10.2017 11:51

T77o53m98á32š 38K47u72c91h35a47ř 3327611278351

Koukám, že Fabia II dostala trochu jiná světla a větší kola. :-)

+4/−3
doporučit
12.10.2017 11:09

L27u84c19i71e 37L16e57x53o19v86á 6279898375632

Typické auto pro pracovní profesi "manželka podnikatele" :-D :-D :-D

+3/−3
doporučit
12.10.2017 12:12

J95a81n 38Š77m37í94d73a 7305938219282

Na ty naše česky zanedbaný a kamiony rozbitý "tankodromy" zanedlouho nebudeme moci ani s teréňákem, natož s SUV... pouze s pásovým vozidlem tzv.BVP !

+1/0
doporučit
12.10.2017 11:12

T21o79m57á97š 44N28e42t72o64l43i28c12k33ý 1820983125342

Ten iteriér se mi ale ani trochu nelíbí

+1/−1
doporučit
12.10.2017 11:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.