Diskuze
OBRAZEM: Nejslavnější auto světa v ulicích Addis Abeby
Děkujeme za pochopení.
M19a81r11t65i43n 53N76e96b73e45s50k16ý
Ishetu Kinfe, 59letý mechanik z Addis Abeby, u svého brouka z roku 1956
Jenom malý detail.
Buď brouk na fotce prošel výměnou karoserie, nebo není z roku 1956.
Má jiná, větší koncová světla, výrazně větší zadní sklo a jinou, opět větší lampičku SPZ a má přední blikače na vrchní části předních blatníků, což ten původní neměl.
Takže tomuto broukovi je minimálně o 10 let méně.
J81a98r12o15s22l95a34v 11B74e38ň78o
Kde leží Addis a Béba.
Adis a jak jse jmenoval ten druhý??
J41a37n 23R91o91l37l41o
Autodilna snu a podle fotek to zvedaji pres spalek. Jinak ale hezky veteraan.
M85a23r88t24i80n 27N63e51b60e43s10k12ý
Pán si splnil sen a má autodílnu.
A tam, jako ostatní místní, zvedá auto přes špalek.
J36i47ř25í 41Z87ý67k43a
"Původní konstrukce auta se vzduchem chlazeným motorem u zadní poháněné nápravy je z hlavy Ferdinanda Porscheho." ... tohle je hodně sporné. Spíše je to z hlavy Hanse Ledwinky, od kterého to Ferdinand Porsche odkoukal. V roce 1961 to i VW uznal a Tatře vyplatil odškodné 3 miliony marek. Paradoxně i díky tomuto finančnímu vyčerpání se Brouk stal legendou - VW neměl prachy na vývoj nových modelů, proto i v Evropě pokračoval s výrobou až do roku 1978, a i po ukončení výroby je dovážel do Evropy z Mexika ještě následujících 7 let.
M36i40r58o25s67l28a83v 50S70t45e89i11n72e48r
Bratr Tatry 8 měl v nejlevnějším provedení 1200 ccm a 34 HP. Spotřeba 10 l byla tehdy (litr benzinu stál 39 feniků) přijatelná. Motor vzadu a pohon zadní osy byla výhoda na sněhu. Nevýhoda- mizerné topení a větrání. To v Habeši jistě nevadí, tam je teplo. Také koroze, která v Německu ty brouky rychle ničila, tam není, silnice tam nesolí.
Nový VW 1200 stál v roce 1970 přesně 4000 marek, to bylo podle veksláckého kurzu tenkrát 60000 Kčs.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha