Diskuze

Nápady Evropské komise ohrozí automobilky. Snížení emisí bude drahé

Evropský autoprůmysl podrobil kritice návrhy Evropské komise na snižování emisí. Upozorňuje, že stanovené cíle bude obtížné splnit a že evropské automobilky budou znevýhodněny oproti zahraniční konkurenci. Evropské sdružení výrobců automobilů kritizuje, že Evropská komise navrhuje přísnější požadavky na emise už na rok 2025.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RA

Hloupost eurobyrokratů nemá mezí, poručíme větru dešti, nicméně evropská levice nechce čistší prostředí, chce pouze splnit svůj sen sociálního inženýrství, tj, zlikvidovat individuální autodpravu., BTW. Spalovací motory se na produkci skleníkových plynů podílejí 1,4-2%... A to včetně dieselů nákladních aut, lokomotiv, lodní motory a letecké motory... Automobily (osobníú jsou někde na 1%.. Tzv "mederní ekomotory" mají zlomkovou životnost proti motorům z přelomu tisíciletí, na vině je extrémné složitost, vysoké plnící i pracovní tlaky a vysokootáčková charakteristika,,.

1 0
možnosti
Foto

A kdy začnou přikazovat snížení emisí letadlům? A zakážou pálit uhlí? A kdy si došlápnou na rozvojové země, Čínu a USA jako největší znečišťovatele?

1 0
možnosti
JR

Evropská uhnije právě vyhlašuje válku přírodním zákonům. Gratuluji!

2 1
možnosti
TK

evropský komisař pro poroučení větru dešti Maroš Šefčovič ... to jsme to zas dopracovali, ani to dlouho netrvalo... naneštěstí se automobilový průmysl zaměřený na osobní dopravu podílí na HDP Česka řádově větším procentuálním podílem, než na produkci CO2, takže to celkem prd pomůže, ale rozhodně to pocítíme, ale aspoň pak eurobolševika dříve prokouknem a pošlem někam...

1 0
možnosti
DT

Tak eurokomisari si mysli, ze mohou menit fyzikalni zakony a to je tragedie, kdyz o vecech rozhoduji nevzdelani hlupaci. Honenim se za snizenim emisi u dieslovych motoru dosahli akorat zvyseni nebezpecnosti vyslednych emisi. A takhle je to ve vsem co ti dutohlavci z Brusdelu za tech svejch 400litru mesicne generujou

1 0
možnosti
AV

A67l62e37š 87V30í25t56e94k

14. 11. 2017 9:32

A jak se měří emise u elektromobilu?? Nulové rozhodně nejsou, když většina elektrické energie pochází z pálení uhlí nebo plynu..

0 0
možnosti
MH

M62a47r13e91k 26H48r45u53b66y

15. 11. 2017 8:38

O realitu nikdy neslo;-)

0 0
možnosti
JS

Tohle je ekologie na ruby, snížení emisí na jedné straně zkomplikuje výrobu a sníží životnost, zvýší nároky na údržbu, což suma sumárum vyprodukuje více emisí, než kolik se ušetří a k tomu auta budou dražší a tak budou mnozí muset odložit koupi nového a to se vyplatí;-D.

0 0
možnosti
JS

....takže když odloží koupi nového, tak to nové se nevyrobí a tím se ušetří spousta emisí a to se přece vyplatí....

0 0
možnosti
JS

Na to je jen jedna odpověď, v EK sedí ti nesprávní lidé a stačí je vyměnit:-P. Netřeba v tom hledat nic složitého.;-)

0 0
možnosti
Foto

No ... a kdy přijdou na to, že nejlepší alternativou je ucpání výfuku. ;-)

0 0
možnosti
JS

myslíte členům EK;-)?

0 0
možnosti
Foto

Buďme rádi za EURO 6 zavedeno 2014 nebo by to tu dopadlo jako v Indii, kde obdobu EURA 6 čili BS 6 plánují zavést až v roce 2020.4. A dusí se tam ve smogu.

1 0
možnosti

Ta norma neznamená, co smí jezdit za auta, ale co budou muset od 2020 vyrábět... spousta věcí (skútry, tuktuky) tam má pořád dvoutakt... kdyby v Praze půlku provozu tvořily trabanty a pincky, jsme na tom stejně.

6 0
možnosti
MK

Tady mě napadá, pojďme zefektivnit stávající auta. Neříkejte, že nelze upravit za rozumné peníze starší auta. Vymyslet sety na pomocné elektro motory... udelat z více vozu hybrid (funkční).. LPG taky nekdo vymyslel a upravil, CNG to same.. umíme auta dodatečně předělat.. tak jim automobilky ukradněte vítr z plachet.. kdo jinej by toho mohl využít v plné síle

0 0
možnosti
JN

J79o83s30e22f 31N91o31v55a36k

12. 11. 2017 23:08

Mně auto na emisích zničili. A to jsem ho chtěl udržovat s tím, že nejekologičtější je to auto, který se nemusí vyrobit. Z emisí mi ho vracel s tím, že auto je v obdivuhodným stavu a kouřivost nula. Dva dny na to z toho byla čoudící olejnička.

Není zájem udržovat auta v chodu, je potřeba auta vyrábět.Rv

0 0
možnosti