Diskuse k článku

Dvoukolová SUV nabírají elektroniku, jako make-up používají bahno

Kdo nemá barevnou TFT přístrojovku, LED denní svícení, elektronický podvozek a kontrolu trakce, ten jako by nebyl! Alespoň tak to vypadá v segmentu cestovních endur střední třídy, kde většina výrobců v současnosti vidí největší prodejní potenciál. Véčkové motory jsou pomalu na ústupu, vítěznou konstrukcí je řadový dvouválec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M96a82r14t89i35n 65H86o29u17b82a 1755480313573

SUV tedy sport utility vehicle uz z podstaty nemůže byt dvoukolovy.

predpokladam tedy, ze dvou kolove SUV je to, ze mu se vždy rikalo silnicni ci cestovni enduro. nebo jsem zase něco zaspal a uz se tomu tak nerika?

0/0
15.11.2017 16:09

K13a56r85e66l 37C74e33r77n28y 2475660569867

Jezisi to jsou zase marketingovy kecy.Kdo je srdcar,nevymekne

0/0
15.11.2017 11:11

R33o86b31e21r10t 15M97a16t82u68l77a 8527809706315

Já myslel, že motorkáři mají rádi klasické stroje bez elektroniky nebo už taky zdegenerovali a umí jenom zatáčet a i to blbě?

+3/0
14.11.2017 13:45

T83o69m42á20š 27H54o92r41s90k16ý 1580344663314

Motorkáři na strojích bez abs a protiprokluzových systémů logicky pomalu vyhynou, v dnešním hustém provozu.

+1/0
14.11.2017 16:31

P58e36t70r 86D97v40o41r82a94k 3531360307529

ABS je od loňského roku podle nařízení evropské komise povinné pro silnější motorky ;-)

Řada motorek ho má ale naštěstí vypínatelné, takže nekazí radovánky mimo silnice.

0/0
14.11.2017 17:51

D14a50n13i97e58l 31M51a17c96á63k 2959234766161

určitě, protože by sis pak moc v terénu nepohrál;-)

Ale jinak si myslím že je to dobře. Doba jde vpřed a nevím proč zrovna u motorek by to mělo být jinak...

0/0
16.11.2017 19:36



Najdete na iDNES.cz