Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dvoukolová SUV nabírají elektroniku, jako make-up používají bahno

Kdo nemá barevnou TFT přístrojovku, LED denní svícení, elektronický podvozek a kontrolu trakce, ten jako by nebyl! Alespoň tak to vypadá v segmentu cestovních endur střední třídy, kde většina výrobců v současnosti vidí největší prodejní potenciál. Véčkové motory jsou pomalu na ústupu, vítěznou konstrukcí je řadový dvouválec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M78a46r70t74i57n 60H37o55u45b59a 1405560123433

SUV tedy sport utility vehicle uz z podstaty nemůže byt dvoukolovy.

predpokladam tedy, ze dvou kolove SUV je to, ze mu se vždy rikalo silnicni ci cestovni enduro. nebo jsem zase něco zaspal a uz se tomu tak nerika?

0/0
15.11.2017 16:09

K14a26r53e18l 52C72e69r57n17y 2965780189367

Jezisi to jsou zase marketingovy kecy.Kdo je srdcar,nevymekne

0/0
15.11.2017 11:11

R78o51b42e61r92t 66M27a66t14u65l92a 8107639796135

Já myslel, že motorkáři mají rádi klasické stroje bez elektroniky nebo už taky zdegenerovali a umí jenom zatáčet a i to blbě?

+3/0
14.11.2017 13:45

T89o52m86á78š 80H64o46r16s28k95ý 1860284803314

Motorkáři na strojích bez abs a protiprokluzových systémů logicky pomalu vyhynou, v dnešním hustém provozu.

+1/0
14.11.2017 16:31

P39e73t94r 49D33v57o14r13a97k 3461880837759

ABS je od loňského roku podle nařízení evropské komise povinné pro silnější motorky ;-)

Řada motorek ho má ale naštěstí vypínatelné, takže nekazí radovánky mimo silnice.

0/0
14.11.2017 17:51

D10a60n60i17e88l 92M65a67c64á20k 2989374716421

určitě, protože by sis pak moc v terénu nepohrál;-)

Ale jinak si myslím že je to dobře. Doba jde vpřed a nevím proč zrovna u motorek by to mělo být jinak...

0/0
16.11.2017 19:36







Najdete na iDNES.cz