Diskuze

Impreza se nečekaně vrátila do Evropy. Už jsme s ní jeli

Subaru za pár let přestavělo svojí evropskou nabídku, dnes o sobě hrdě říká, že je to značka SUV. Pravda, jezdí stále náramně i když mají zvýšený podvozek, ale stejně je nejslavnějším modelem impreza, to je dnes pohledný hatchback, který se obejde bez outdoorové výbavy. A to nejdůležitější - pohon všech kol - samozřejmě má.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Subaru mohlo být dobrou volbou. Bohužel v českém podání je lepší se této značce, a hlavně nenažraným servisům vyhnout. Nová impreza se dodává s lineartronikem, což je ekonomická past na majitele. Počítám po 100 tis. km bude třeba repas, a ten bude stát majlant. Pokud by se inspirovali u Toyoty s e-CVT, kde je to na principu planetové převodovky na rozdíl od variátoru, tak by to bylo OK. Subaru je jen pro fajnšmekry, kteří zkousnou money mining servisů.

0 0
možnosti

T21o65m80á18š 89Z73e23m24a61n

22. 11. 2017 20:57

Paradoxně v USA se Impreza prodává s manuálem i v jiné verzi než WRX. Druhým zklamáním je absence trvalého pohonu všech kol a nahrazení diferenciálu spojkou..

p.s. Kdo by si přál, aby motor a převodovku z WRX strčili do Forestra?

Mimochodem, u automatů včetně variátorů mi nevadí chování otáček motoru, ale absence spojky - prostě odpojit motor od pohonu, kdy chci já.

0 0
možnosti

Ovšem ten automat je neskutečná stupidita!

0 0
možnosti

Tak hlavně mne udivuje velice příznivá cena. 560 tisíc za nové auto. Použitelnou ojetinu koupíte kolem 200 tisíc. No a pořád je to stará ojetina a hlavně koncepčně jiný vůz. Zvláště u Subaru to platí, tam nevěřte pohádkám o tom, že schválně vyvíjejí horší auta, než v předchozích generacích. Mít to klasické manuální řazení, tak do toho rozhodně půjdu. Možná to CVT i překousnu. Ať počítám jak počítám, tak nové auto vyjde nakonec levněji než ojetina za 200 tisíc, kde stejně musíte měnit všechny spotřebáky. Navíc u Subaru je záruka 5 let na všechno.

0 0
možnosti

CVT je fajn, akorát nemá už takovou vysokou životnost jako starší HDM, ale hlavně hodně Čechů neumí jezdit s automaty a berou si sebou návyky z manuálu a neustále mají potřebu kvedlat voličem a pokud se k tomu zanedbává i údržba, tak CVT se odporoučí pak celkem rychle. Osobně bych se CVT nebál.

1 0
možnosti

Celý život jsem jezdil v auty, které měly nejprve jen 4, pak i 5 rychlostních stupňů při manuálním řazení - a hodně jsem toužil po voze se 6 stupňovou převodovkou.

Nyní ji máme a to řazení si náramně užívám a moc mě to baví. R^ Uznávám ale, že tento způsob zábavy není pro každého. Někdo si holt pořídí raději tuto novou Imprezu. ;-) ... A tak to má být. Každému se může líbit něco jiného, tak jako se všem klukům nelíbí ta stejná holka.

2 0
možnosti

Pardon: Nyní HO máme (ten vůz, nikoli tedy Imprezu). Omlouvám se za překlep.

0 0
možnosti

P73e26t27r 76H93o91r46á85k

21. 11. 2017 12:19

Tohle nemá s původní imprezou nic společného.

6 0
možnosti

Nesmysl, stačí se podívat ne předešlé generace, na jakých startovních motorizacích začínaly, což mnoho lidí, jak vidno dodnes stále netuší a okamžitě vidí pouze model WRX nebo vrcholovou verzi WRX STi ;-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 15
možnosti

ano, "svižná jízda" je opakem té "důchodcovské" a vůbec to nemusí být o překračování limitů.....

10 1
možnosti

Jak už jsem někde psal, tak v evropských testech má Impreza průměrnou spotřebu kolem deseti litrů a v amerických kolem osmi (že by novináři v eu neuměli jezdit s CVT?). Navíc testy byly ve verzi sport u které i subaru udává spotřebu 7.2 litrů. Dle amerického sdružení spotřebitelů je u dvoulitru my2017 průměrná spotřeba 7.84 litrů. A i celosvětová statistika Fuellly uvádí dlouhodobou průměrnou spotřebu kolem 8l.

0 0
možnosti

Verim tomu. S XV 2.0, ktere je vyssi a ma tedy vetsi celni odpor, neni zadny problem jezdit dlouhodobe pod 9.

0 0
možnosti

Designová prapodivnost.

4 0
možnosti

J52a67n 51K20o53v90á87ř

21. 11. 2017 8:21

Mně se moc líbí.

8 0
možnosti

D88a67v42i44d 67H35u47r84k46a

21. 11. 2017 6:20

At si kazdy mysli co chce a koupi si co chce. Ja mam od 2007 uz treti auto s variatorem a nechci nic jineho. Ma otazka pri vyberu auta smeruje k moznosti variatoru. Ano, i prodejci se divi. Ale my ho v rodine zboznujeme. Dcera ma Jazz s variatorem uz taky. A proc? Naucili jsme se to pouzivat a vyuzivat a proste nam vyhovuje. Chce to jinak jezdit. Ale je to dobre, netreba na variator jen nadavat. Ony ty automobilky asi vi, proc to vyrabi

5 4
možnosti

P35e15t55r 72A27g13u43l40á94r

21. 11. 2017 7:32

CVT máme v Mitsubishi Outlander spíše omylem. Teď má najeto 250000, zatím bez problémů a to přesto, že je to docela těžké a veliké auto. Jezdí se s tím sice docela dobře, ale také nemám moc rád zvuk vytočeného motoru.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...