Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Domovem Škody bude vždycky Česko, říká ředitel českého zastoupení

Mladí lidé nechtějí auto vlastnit, to je aktuálně jeden ze zásadních problémů automobilek, naznačuje v exkluzivním rozhovoru pro iDNES.cz a MF DNES Luboš Vlček, ředitel Škoda Auto v ČR. Zákazníci podle něj objednávají stále vybavenější auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D83a19n20i51e61l 95M32u55n82z60a43r 1439628152476

tak to se asi budou brzo stehovat....

0/0
25.11.2017 20:36

L65u41k27á41š 81D21u41d52a 9252123308245

Příští generace modelů Rapid a Fabia nabídnou také verze CNG..... No hlavně že se psalo že Rapidy končí

0/0
25.11.2017 11:29

P52e58t22r 16Č55e23r14m30á67k 9528445869100

Modelová řada fabia/rapid samozřejmě nekončí, jen se omezí počet nabízených karosáŕských variant jen na 2 a možná vypadne název rapid a bude to jen spaceback.

+3/0
25.11.2017 18:30

P49e49t39r 26N83o52v45á78k 8105539900

btw

když je VW tak ekologický, proč nedělá auta na LPG?8-o;-€8-o

0/0
24.11.2017 23:43

J71a62k80u29b 52S66e93k49e41r80a 6796950706545

Protoze neumi udelat v soucasne dobe ani spolehlivy motor na benzin ci naftu. Omlouvam se vsem, kteri maji jine zkusenosti...

0/0
25.11.2017 12:12

P86e29t57r 84Č78e22r96m39á41k 9428705129350

Protože trend je CNG a těch dělá víc než dost.

+1/0
25.11.2017 18:32

J41a59n 84H45l52e15d30í43k 8918419838776

bez VW ano, ale Škoda-Favorita !!!

+1/0
24.11.2017 21:42

P94e55t28r 68N52o67v70á95k 8325869920

škoda že Škoda je závyslá na německem managementu ;-€;-€;-€

-

ale je zajímavé že Škodovku vlastní

Volkswagen International Finance N.V. 8-o

a ten je vlastněn

Volkswagen Finance Luxembourg S.A. ... 8-o

---

předpokládám že tedy možná jeli tedy také v LuxLeaks: Luxembourg’s response to an international tax scandal ...

0/0
24.11.2017 21:40

P30e40t93r 41N31o48v58á49k 8405619890

příp zdroj:

Struktura společnosti Škoda Auto

-

http://vw-passat.blogspot.co.uk/2017/04/struktura-spolecnosti-skoda-auto.html

-

je tam take link na strukturu VW

0/0
24.11.2017 22:32

A55l44e37x90a50n21d94e87r 73N16o77v63á12k 2828225724274

Jestlipak pan ředitel o o tom, že VW hledá v Rumunsku u Bukurešti rozsáhlý pozemek s tajuplným vysvětlením o budovaném velkoskladu ? Řidiči, který je tam vozí se však jeden německý geometr prokecl, že se tam má přestěhovat část fabriky z ČR a ze Slovenska, kde již mzdy a nákladovost na výrobu přerostly do nežádoucí výše.

0/0
24.11.2017 17:16

J44a64n 45H37l96e51d31í74k 8358119698916

nic se nebojte, rudý odborář Středula, odborník na boj s imperialisty, vám rozdá odměny i s prémiemi

0/0
24.11.2017 21:46

P35e37t69r 95Č14e10r83m41á61k 9278595119430

Tak ono je to do značné míry potřeba číst diplomaticky - mezi řádky. O přesunu výroby se skutečně neuvažuje, naopak se počítá s mírným navyšovaním výrobních kapacit, o čem se uvažuje je změna modelového portfolia.

0/0
24.11.2017 12:39

J23a85r52o75s91l58a19v 75B40i15r75n26e62r 4588915152268

Mladí nechtějí vlastnit auto ))))))

A přitom by si z peněz,které mají,mohli koupit i tři )))))

Neblbněte

0/0
24.11.2017 10:41
Foto

A24d19o34l94f 47J78e17r66s96á82k 3381405649263

Škodovka přesun neplánuje.....hm.....asi je to tak trochu jedno...

a Němci?

+4/0
24.11.2017 9:52

L14i43b92o82r 65M78o97u43č52k60a 1268947325932

nejlepsi bylo to ubezpecovani ze strany VW, ze se o presunu vubec nejdena a bum .. je to tady .. uplna klasika korporatni komunikace

0/0
24.11.2017 9:40

J79i51ř50í 90B36u45š13e50k 8762477759

Co knučíte? Jsme kolonie, tak co by jste chtěli, za třetinový plat makáme téměř stejně jako v Německu a pojídáme chutovky stejně drahé, ale ošizené, prostě kolonie.Rv

+4/−5
24.11.2017 8:59

J17a44r19o94s74l80a45v 74B87i70r82n68e74r 4368355272798

přesně tak

0/0
24.11.2017 10:41

J65i72ř78í 52S55c23h86w54a41c46h 8138294238626

kńučíš hlavně ty.....

+3/0
24.11.2017 11:38

A66n54t17o57n44í88n 47S76v79o80b29o43d32a 3964823759632

Naši miliardáři v Německu platí německé platy a u nás platí méně než zlí Němci

0/0
24.11.2017 13:58

A10l27e32x83a13n68d32e61r 31N31o50v42á43k 2418555744184

To je nějaká úchylka, požadovat v ČR německé platy ?

+1/0
24.11.2017 17:19

P25e23t66r78i90k 38T42r87a92v97e33l22e89r 1893700650818

[>-] je ta statni vlajka jeste nase? nebo uz ne ? ..........Co je vlastne Cechu ??????

+4/−3
24.11.2017 8:47

J13a11k90u78b 62N85o84v95á23k 8660963440452

ČEZ

0/0
24.11.2017 8:50

R48i73c67h24a80r68d 18T84o18m88e89č94e20k 7696985486401

Jenom díky tomu, aby byly lukrativní posty pro vysloužilé politiky a kvůli sponzoringu politických stran.

+1/0
24.11.2017 8:58

R41i78c76h61a38r53d 83T38o62m36e81č82e77k 7716445536571

Moc toho nebude, i to lithium už odklonili do Austrálie.

+1/−1
24.11.2017 8:51

P58e58t53r 74T19v11r57d96ý 5934227115825

Kdyby jsme byli kolonie, tak by se nám tady nehádali nahoře, kdo má vládnout, ale prostě by to za ně vyřešili někde jinde..:-P

0/0
24.11.2017 9:48

A51l26e84x56a81n35d28e66r 82N20o29v83á84k 2278425354124

Závist, nenávist, zloba, buranství a primitivismus. To stačí, ne ?

0/0
24.11.2017 17:20

L40u26k55á51š 62C20v49r94č64e31k 1766294647

Já jsem dříve taky nepotřeboval a nechtěl auto, které pro mě znamenalo zbytečnou zátěž. Jezdil jsem MHD, taxíkem nebo jsem si auto půjčil od příbuzných. Jenže pak jsem se oženil a nadělal si děti. Asi jsem z toho zestárnul, ale s dvěma kočáry a hromadou krámů se mi vlakem na chatu jezdit nechce. A totéž za pár let čeká většinu dnešních mladíků;-)

+6/0
24.11.2017 8:45

R43i41c81h55a21r20d 95T35o95m45e25č85e73k 7486395686891

Dnešní mladíci budou auto sdílet s Uberem a podobnými. Jestli je ale v pátek někdo odveze na chatu a v neděli zpět bude přinejmenším kapacitní problém.

0/0
24.11.2017 8:50

J90i68n31d94ř63i94c55h 41L88u15k45e61š 3269134513470

No, jo. Uber Vás vyhodí třeba v obchoďáku i s autosedačkama, kočárem, pochybuju, že bude čekat a pak Vás se všema těma krámama odveze domů. A co teprve, když máte psa...

Zkrátka sdílení ano, ale pro svobodné lidi nejlépe ve velkoměstě. Rodina na dědině by si asi moc s nadšením nesdílela...

+2/0
24.11.2017 8:55

P28e75t87r 11K39e16ř 8313394752438

Tohoto problému bych se nebál.Dnešní mládež nerespektuje žádná pravidla. Do práce se chodí podle nálady a zábava je na prvním místě. Tomu se podřizuje absolutně vše. Nějaký "konzervativní" názor na pracovní dobu, týden, či jiné restrikce je vůbec nezajímá. Žijí dneškem a zítřek neřeší. Dopravu potřebují když je hezké počasí a nikoli v návaznosti na pracovní týden.

+1/−1
24.11.2017 8:57

M80a39r64t87i71n 19K35a74r40á17s97e69k 9798453368248

No hlavne pri pravidelnejsim dojizdeni muzou narazit nejen na kapacitni ale I cenovy/casovy problem - hromadnou dopravou to je hodne nadlouho, sdilenym autem to bude drahe...

0/−1
24.11.2017 9:11

R31i14c60h73a78r42d 72T47o55m71e51č66e59k 7846465916281

Domovem možná, ale majitelem značky ne.

0/0
24.11.2017 8:45

M29i24l25o75š 10B43r35a35d50í72k 3436499587958

Domovem Škody bude Česko, ale majitel Deutschland a tak je to i s bankami a s ostatními velkými firmami u nás. Češi makají pro zahraniční majitele, kdysi se tomu říkalo kolonie, dnes je to spolupráce v rámci EU.

+7/−1
24.11.2017 8:36

A51n73t25o83n27í77n 11S64v47o65b26o42d98a 3674673249542

Aspoň platí slušné platy na rozdíl od československých miliardářů

+5/0
24.11.2017 8:39

R70i15c50h59a31r21d 47T30o70m34e48č37e69k 7396975966741

Slušné platy, několikanásobně nižší než v domovské zemi.

+2/−1
24.11.2017 8:40

J10a91r44o10s29l23a27v 64K75a58d59l67e43c 5661669362271

Ale vyšší než u našich miliardářů.

0/0
24.11.2017 8:41

M72a43r17e45k 29K62a77l62i56n53a 3619364775368

A proč by tady plaltily německé platy, které by jim jen zbytečně zvyšovaly náklady a bylo by to zcela mimo trh??? Jaký by to mělo smysl??? 8-o8-o8-o

+3/−1
24.11.2017 8:42

A28n45t34o67n75í79n 53S50v91o32b94o55d62a 3874623369662

Ale víc než místní miliardáři, proč by měli přeplácet lidi? Lidl také platí víc než jiní v městě prodavačům

0/0
24.11.2017 8:44

M80i11l51o65š 63B88r39a79d39í66k 3466729687648

Na úrovni tak čtvrtiny toho co dávají za stejnou práci v Německu.

+1/0
24.11.2017 8:57

M37a96r31e40k 32M19a98l90ý 1552728311500

Zamyslel jste se nad tím, proč je majitelem Škody německý VW a kde by Škoda Auto byla nebýt VW? Jistě, klidně se tehdt mohl najít "echt" český investor, který by Škodu postavil na nohy stejně tak jako to udělal VW. Hm... akorát, že takový tady nebyl, že? A stejné je to s těmi bankami a podobně. Zkuste se zamyslet a pak hloupě remcat.

+6/−1
24.11.2017 8:48

M84i49l73o98š 88B10r29a85d80í34k 3366709647568

Prostě typicky české naříkání jak jsme malí a slabí. Proč to šlo za první republiky a teď ne, protože jsme zlikvidovali vše co mohlo nějak konkurovat zahraničním firmám a co zůstalo, to si nakonec sebrali, protože v té divoké privatizaci, která tu poroběhla nešlo o to získat firmu, aby vyráběla, ale získat ji za pár korun, aby na jejím rozprodání, tedy likvidaci, vydělali mnohonásobně víc.

+1/0
24.11.2017 9:03

M93a87r45e23k 16M77a32l66ý 1672578411560

Stěžujte si pohrobkům KSČ, proč tady bylo v 89 vše zplundrované a zničené, to je jiná otázka.

Já se ptal, jak byste si to představoval v té době, jak měla proběhnout třeba privatizace Škody Auto, aby se to povedlo tak, jak se to povedlo v VW? Jak?

+4/0
24.11.2017 9:11

M39i26l67o89š 55B77r43a22d13í88k 3166409767468

Prakticky v žádném státě z bývalého komančského bloku se přechod k tržní ekonomice nepodařil. Ze všech se staly kolonie s levnou pracovní silou a to byl také asi hlavní důvod proč usilovaly západní země o naše začlenění do EU. Já podnikám jako OSVČ a přechod na tržní ekonomiku se mi podařil, ale z ekonomikou státu vám neporadím, ovšem jak se ukazuje na jiných i malých automobilkách v Asii, tak se udržet dá i proti konkurenci velkých.

+3/−1
24.11.2017 9:19

J52i82ř83í 12S70c59h75w75a24c21h 8558424658536

Tak "erudovaný" příspěvek o ekonomice automobilek, státu a EU jsem už hodně dlouho neslyšel. ;-D;-D;-D

0/0
24.11.2017 11:49

M27i27l81o25š 67B42r70a12d28í89k 3786579367518

Ani se nedivím, však píšu, že nejsem ekonom ani odborník přes auta. Jsem odborník na to v čem podnikám a to se mi daří, víc nepotřebuji.

0/0
24.11.2017 11:54

J52a15k80u15b 45N69o34v49á82k 8650863800802

Každý kdo podniká musí být zároveň i ekonom. Jinak se mu nemůže dařit.

+1/0
24.11.2017 12:19

M63i12l56o44š 22B21r89a93d85í17k 3896719437748

Svému oboru rozumím, automobilovéme průmyslu ne, jak je asi poznat i z mých předchozích příspěvků. Přesto si myslím, že když mohl automobilový i jiný průmysl fungovat v českých rukách za první republiky a naše auta byla konkurenceschopná dokonce i za komančů, tak nevidím důvod proč teď tady není žádná strategicky důležitá firma v českých rukách. A to nemluvím jen o automobilovém průmyslu, ale i o bankách a jiných důležitých odvětvích ekonomiky.

0/0
24.11.2017 13:45

J49i64ř92í 32S23c33h33w32a19c39h 8498954958286

před obdobím první republiky nebylo období 40 let "vlády lidu", kterým se narušil vývoj vlastnických vztahů, Takže jak napsal Marek výše "....Stěžujte si pohrobkům KSČ" je to následek jejich destrukce vlastnických vztahů, včetně vztahů mezi lidmi....

0/0
24.11.2017 16:48

M77i44l26o38š 86B61r17a10d71í55k 3666459467578

Já si nestěžuji. Jen mi vadí, že se lidé nepoučili a dál nám vládnou komanči a ti kteří tuto zem plundrovali ji plundrují dál.

0/0
24.11.2017 18:19

T66o97m90á42š 11K93a84t84z 2885420732575

Příteli, Češi tady nemakají pro zahraničního majitele, ale v první řadě pro sebe. Pokud jim závidíte plat, nominujte se svými schopnostmi na zaměstnance Škody. A jen tak mimochodem - dalo by se o tom zřejmě polemizovat, ale dovolím si vyjádřit VELKOU pochybnost nad tím, zda by Škodovka byla bez svého německého vlastníka tam kde je dnes.

+5/0
24.11.2017 8:49



Najdete na iDNES.cz