Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V87i81t 65C21h15a51l50u35p98a 5602487312376

Obecně je koupě turbodieselu u ojetiny s nedoloženým servisem a vysokým nájezdem velké riziko. Jenže to některým nevysvětlíte. Tito vidí jen spotřebu o1-2l paliva míň než u benzínu a už nevidí nebo nechtějí vidět např. riziko brzké a velmi drahé výměně vstřikovačů, turba, čerpadla nebo dvouhmotového setrvačníku. Pokud má diesel najeté víc jak 250 tis. něco z toho určitě brzy padne....

+15/0
doporučit
29.11.2017 7:30

M61a58r79e47k 35K14l36u77f49a 3748844464946

Při odstranění prostřední sedačky pětimístného vozu se vůz stane čtyřmístným. ;-D;-D

+5/0
doporučit
29.11.2017 8:43

H49y34n83e65k 29M14r60t34v10ý 2510227699641

dieslu se zřejmě vyhnu v každém případě. jednak mi to hrozně smrdí a jen narychlo vlízt při zapnutým motoru do kufru je na poblití a druhak se obávám dražšího servisu

+6/−1
doporučit
29.11.2017 9:30
Foto

L11u71k29á68š 35F83a37t63r 2780948368163

1.6 TDCi není důvod se vyhýbat. Mám zkušenosti s tímto motorem a stačí pár zásad: měnit olej max po 20tis km, při výměně nechat vykapat sedliny ze dna olejové vany - nejlépe vypláchnou 0,5 litrem oleje, aby se nezaneslo sítko k turbu, netankovat špatnou naftu, za studena tomu nedávat za uši a při větší zátěži - typicky dálnice - nechat chvilku klapat naprázdno, aby se vychladilo turbo.

Když tohle dodržíte, motor hravě vydrží 300tis km.

+4/0
doporučit
29.11.2017 11:09

J85a87n 87K13o19n42v89a35l68i55n11k10a 5250941291265

Ty závady na motorech jsou úplně stejné jako všude jinde. U dieselů hlavně turba a jejich příslušenství. Chce to nebýt lhostejný a vnímat, co se s motorem děje. Včas zasáhnout, než se problém stane závažným. Měnit olej po 10 - 15 tkm a umět s dieselem zacházet (za studena, po zátěži atd.). Pak to najede nesymsl.

Ohradil bych se k "dostatečnosti" výkonu u benzinové 1.6. Tu jsem měl v základním malém Focusu a byla to dost bída. Pocitově dost síly až do okamžiku, kdy člověk potřeboval opravdu "jet", třeba při předjíždění do kopce nebo s plně naloženým autem. To je pak z Focusu pěkný loudal.

+4/0
doporučit
29.11.2017 7:22

M76a36r58t38i35n 64H48o35c16h29m15a59n 7613667854553

Mám C-maxe 2.0TDCi r.v. 2008. Momentálně najeto 292 000 koupený s doloženým původem (cca 140 000 km). Kromě výměny AGR ventilu a hadiček k DPF a upgrade softwaru řídící jednotky motoru jsou všechny komponenty originál. Údržba pouze běžný servis u mého automechanika.Olej měním podle doporučení po 15 000 km, právě kvůli turbu. Jinak naprosto spolehlivé auto ve kterém je radost se svézt.

+2/0
doporučit
29.11.2017 14:22

M87a38r23c28e71l 45B95a41k79o78š 4391416253

Nadpis článku mierne zavádza "vyhnete se dieselu", problémový je 1,6 TDCi (HDI), naopak diesel 2,0 TDCi (HDI) patrí medzi najlepšie na trhu.

+2/0
doporučit
29.11.2017 7:53

P28e68t20r 87N18a46v11r67á77t76i59l 4324499775131

S článkem souhlasím až na spotřebu benzínových motorů. Měl jsem 1,8 s 92kW. Za 7 litrů na sto se s tím jezdit nedá. Min. je 8 litrů. Ale jinak je to zlatý auto. Za tu cenu vynikající koupě. Škoda se může jít zahrabat.

+1/0
doporučit
29.11.2017 9:14

R22i84c75h16a88r25d 53K36o65ž16e97l14u90h 3618965555850

Můj postřeh ohledně C-Maxu. Koupil jsem před 7 lety rok výroby 2007, 1,8 TDCi se 114 000 km. Nyní má 240t km a krom brzd a běžného opotřebení jsem měnil akorát alternátor při 150t km. V článku chybí pro mě podstatná informace, že 1,8 TDCi je bez filtru pevných částic ale sneslo by to 6st převodovku.

+1/0
doporučit
29.11.2017 8:26

J92a89n 11U46l49m 7730589486532

Férovější by bylo: Vyhněte se všem Fordům!

+1/−10
doporučit
29.11.2017 16:04

O29n60d45ř67e49j 95B28u37r66e93š 5630354363129

No, jde o to že tuhle plečku seženete min. o 20-40 tisíc levnějc než Verso které v ČR zrovna neni moc v kurzu, Verso ale nabídne mnohem lepší zážehový motor!!

Co se dieselů týče tam už je situace vyrovnanější, ale stále ToyotaR^

Ale v Áčkách si jedou svou:-P

0/−3
doporučit
29.11.2017 1:11







Najdete na iDNES.cz