Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Francouzi budou reklamovat u Američanů Opel, chtějí slevu až 20 miliard

Francouzský výrobce automobilů PSA Group požaduje po americké společnosti General Motors (GM) zpět zhruba polovinu z 1,3 miliardy eur (33 miliard korun), které letos zaplatil za její divizi Opel. Důvodem jsou problémy Opelu související s plněním nových limitů pro emise oxidu uhličitého.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M76i89c90h95a13l 81J64a69n90o91v70á44č 8247146435753

Tak tohle je hodne mimo... Kompletni audit vcetne pristupu k technologiim pred podpisem smlouvy? Vazne? To bych teda chtel videt.

0/0
3.12.2017 21:16

J76i73ř83í 31V21i40m95r 5343877370470

Opel se slevou 20 miliard bych si taky klidně koupil.

+1/0
2.12.2017 21:05

L24i66b91o39r 46M51a33c22h48a19l93e59k 1384895935408

Auto je ve Francii v zenskem rode. Opel je pro Francouze nemecke auto. 100km po dalnici stoji 10€ myto. Dalnice jsou klopene donvitr ale i ven. To neni zeme pro auta.

0/0
1.12.2017 22:51
Foto

J91i19ř64í 98D19v84o37ř50á83k 5445589330468

Právě jsi vyhrál cenu : " Blábol roku " .

0/0
2.12.2017 15:13

T93o66m18á74š 43V50a12l97d62e34r 7923890919

Příklad. Do Kataru je určitě lepší letět A380 a ne A320. Vždy se mi lépe lítalo ve velkokapacitním letadle než místní linkou, v 737, nebo A320 která naštěstí trvala max 1,5h.

0/−1
1.12.2017 20:07

T94o66m82á24š 55V40a26l98d13e24r 7323380389

Docela jsem se překlikl. Tady jsem mimo mísu. :-)

0/0
1.12.2017 20:10

J38i38ř51í 54K11o92c10u75r53e51k 6855834935488

Reklamovat automobil, no dobře. Ale reklamovat celou atomobilku?

+3/0
1.12.2017 14:26
Foto

J90i41ř39í 83D71v18o27ř89á70k 5665699880278

Je to zboží.

0/0
1.12.2017 18:56

T16o46m89á51š 84V46a15l21d73e56r 7173330989

vyšší level.

+2/0
1.12.2017 21:04

A88n25t50o24n96í39n 60S90e35b67e73r39a 7603298210489

Nahodou, kdybych mel dneska 450 tisic tak koupim posledni Astru. Moc fajn auto, prostorne a s kupou vychytavek. Motor ok. Nechyta se na nej Fokus ani Citron. A Insignia taky super. Ale jestli do toho budou vrtat Frantici, tak to je konec

+4/0
30.11.2017 22:47
Foto

J67i83ř84í 21D75v93o39ř62á10k 5105479870378

Zajímavé je,že výrobce tak super aut je několik let ve ztrátě.

+2/0
1.12.2017 6:47

J27a83n 31D60l71o28u11h48ý 8555695395388

To neznamená, že to jsou špatná auta.

0/0
1.12.2017 13:01
Foto

J35i79ř77í 26D21v33o27ř93á71k 5155729310228

Zřejmě je prodávají pod cenou. Asi dobrá auta.

0/0
1.12.2017 18:54

M33a94r85e87k 24H95r91u72b63y 6187822511788

Existuje rceni, ze z kazdeho auta se jednou stane Opel. Plati stale:-P

0/0
5.12.2017 14:27

J87a10k19u98b 21S24e54k82e49r23a 6606460876755

A kde je problem? Proste budou chrlit jednu astru/ amperu na baterky nebo jak se to jmenuje za druhou. Nebo o ne snad neni zajem?

0/0
30.11.2017 20:51
Foto

J30i93ř64í 21D21v10o48ř48á33k 5255609410728

Nevím jaký je zájem. A ampera patří Oplu, nebo GM?

0/0
1.12.2017 18:57

J47a65n 71V70á94c74l42a45v26í84k 3722936571759

Problém s tím je zmíněný i v článku, Amepra-e je přejmenovaný Chevrolet Bolt, který zůstal GM.

0/0
2.12.2017 19:54

V39a83š80e35k 50Ř35í29h71a 2783973968702

PSA motory v opelu se asi moc neshodnou s reklamou o německých technologií.;-D;-D

+1/0
30.11.2017 19:39

J51a39k49u75b 93S48e78k50e17r26a 6776510656715

Nejen Opelu :)

0/0
30.11.2017 20:52

A55n40t13o18n91í27n 62S33v19o63b52o89d19a 3154533759862

a co motory Renaultu v céčkovém mercedesu? A co Citan a Smart?

0/0
30.11.2017 21:28

O72n73d33ř33e12j 95L50o89š33o24t17h 2682224155380

Přesně tak, Renault dodává svoje motory Mercedesu a Nissanu a problém v tom není. Dělá to tak hodně let a ještě hodně let bude.

0/0
30.11.2017 22:37

J68a78n 79D88l68o69u16h79ý 7174279300849

Problem to je - zadrene loziska na vackove hrideli. Oprava astronomicka v pripade mercedesu ;-)

0/0
1.12.2017 7:21
Foto

J33i13ř38í 73D96v40o39ř15á77k 5415489520448

Trochu minulost.Mám pocit,že " ložiska " na vačkách byl problém u VW V-6.

.

0/0
1.12.2017 19:02

J61a27n 67K12o55m64r96s57k23a 8302402348632

Celá šaškárna s CO2 je pouze o výběru daní za nesplnění limitů.

Sice se říká, že to zaplatí automobilka, ale ta to přefakturuje i s úroky zákazníkům.

A pakliže by, nedej bože, začali chrlit elektroauta, tak celý systém zkolabuje na rozvodné síti, no a pak se nám zvedne neregulovaná částka za distribuci elektriky.

Takže žijeme abychom platili daně.

+6/−2
30.11.2017 17:04

J17i27ř65í 93S25c15h81w20a26c85h 8948494208376

to je na sebevraždu....

+1/0
30.11.2017 20:52

J81a10n 60H37á40l37a 8535165510487

Koukám, abych si vůbec stihnul objednat tu Zafiru dřív, než do toho nacpou ty super hyper eko fancouzské motory a elektroniku...

+4/−1
30.11.2017 16:53

V76í61t 61K33o36u19b82a 6976480424338

Je zajímavé, že když u PSA reklamujete šmejd, co Vám prodali, tak se tváří že se nic neděje. Každému z automobilového průmyslu musí být dnes jasné, že to co produkují, je na hranici právních norem a s životností je to na štíru.

+4/−1
30.11.2017 15:16

L22u48k82á26š 42P70a33v45l40á72s62e45k 8371249579621

A nejlepší je, jak protichůdné cíle si dávají. Fosilní paliva fuj, ale jádro je ještě větší fuj.

+2/−2
30.11.2017 13:58

J92i98ř96í 20S11c74h27w27a63c53h 8578824178136

Tak okolí Černobylu , nebo Fukušimi jádro zrovna moc neprospělo.....

0/−2
30.11.2017 20:56

J95i11ř76í 13K68o60c76u20r97e66k 6295694205748

Jo, příroda je tam zničená natolik, že v případě Černobylu tam zelení požadují přírodní park a vystěhovat z něj lidi a ve Fukušimě ...

Jak moc reálné je cunami dosahující výšky 500 metrů a vlna, která se vřítí 1500 km daleko od pobřeží?

+1/0
1.12.2017 14:29

L24u26k33á18š 78P55a89v98l51á32s32e46k 8311649629871

Pod všechny komentáře níže se podepisuji a za sebe dodávám - EU je cirkus na kolečkách a Francie je jeho prorokem. A to jsem stále ještě proti rozpadu EU, nicméně je mi smutno.

+5/−1
30.11.2017 13:56

J22a50n 38D37l75o60u67h33ý 7544959840819

Proc ani jedna automobilka neprijde marketingovym planem postovanem "proti" EU. Cili mit nejakej motor, co plni normu (klidne jenom jeden) a pak mit "normalni" motor, ktery by prodavali. Ono tech 10g je cca 20 000kc na jedno auto. Ja bych si rozhodne 20 000 priplatil za moznost mit "normalni" motor oproti "ekozrude" pro bruselEU Stejne auto na nase pomery stoji cca od 300k a vic a 20litru tim padem nehraje zadnou roli, pokud to marketingove uchopi spravne: "Muzete mit auto na pytel, ale za 20 tisic navic mate auto co jede..."

0/−3
30.11.2017 13:11

M11a40r89t40i64n 51K13a47r29á49s14e60k 9228963598548

Me by teda zajímalo kolik lidi by si priplatilo za to, aby mohli mit motor s vetsi spotřebou...

+1/−5
30.11.2017 14:23

J80a31n 39D21l57o19u53h78ý 7414819970629

Vubec nechapete, hodne lidi si priplati za to, aby nejezdili v "zakladu" a dneska daj klidne za motor 1.2 namisto 1.0 klidne i 40 000kc navrch. Cili nejakych 20 tisic navrch za vykonejsi, vetsi motor je v podstate jenom otazka spravne podaneho marketingu. Ona nizka spotreba jde ruku v ruce s drazsi udrzbou vozu... Staci diesel vs benzin rozdil v nakladech na udrzbu je v 10ti tisicich. Cili nejakej usetrenej litr na palivu je uplne irelevantni vec ;-D

+1/−1
30.11.2017 14:30

M57a98r62t81i69n 18K96a20r41á90s81e78k 9618253678728

Mozna jsem divny, ale osobne mam pocit, ze moznosti zvolit si vykonnejsi nez zakladni motor je docela obvykly snad u všech automobilek, vy jste si toho nevsiml?

+2/0
30.11.2017 14:37

J45a76n 24D77l11o22u52h32ý 7654729330909

A proto ta pokuta lze prenest na zakaznika ;-) to je oc tu bezi. Nevyvyjet motory pro brusel nebot vypalne je cca 20 tisic na auto

0/0
1.12.2017 7:24

T85o20m97á81š 52V50a88l29d85e31r 7893140989

Problém je že nyní i těch 10g navíc produkuje ekomotor na houby. Dle mého co píšete by jste si připlatil min. 80K s vyšší spotřebou. Bonusem by mohla být menší poruchovost a větší životnost při více jak 2l na 100km rozdílu ve spotřebě. Už vás vidím jak ochotně cálujete ;-D;-D

0/0
30.11.2017 20:20

J48a23n 88D49l60o59u42h50ý 7794439640669

Ale on se da vyrobit motor co plni normu, akorat to nic neutahne ani neodveze... a o tom toje: vyrobit par motoru kvuli EU a jinak primarne nabizet nebruselsky motory a pokutu nechat calovat zakaznika nebot to je cca 20 000kc na auto.

0/0
1.12.2017 7:26

M30a60r44t56i39n 26K95a83r16á34s31e91k 9988353208358

Pripadate mi lehce zmateny a zrejme nechapete problematiku regulace CO2, to co navrhujete je absolutni nesmysl - nektere automobilky proste delaji motory co zerou a plati, nektere maji modely kde staci slabsi motory a v prumeru se do normy vejdou a nic neplati......

+1/0
1.12.2017 12:51

J48i86ř23í 85S20c78h62w98a62c82h 8158234898496

tak ono to není o nabídce, ale o prodaných kusech. Nabízený ale neprodávaný motor emisní průměr nijak neovlivní.

+1/0
30.11.2017 20:59

J16a76n 43D24l32o88u53h72ý 7554159920299

Si ty auta muze preprodavat sama automobilka :-D

0/0
1.12.2017 7:27

J92i24ř91í 96Z49ý35k48a 9179123921290

a co chtějí řešit, vždyť do těch Opelů chtějí stejně dávat svojí techniku, ne?

+1/0
30.11.2017 12:51

D77u56š50a96n 45P92e56š21e82k 3925669274530

Kdy začne platit samotná EU pokuty za nadměrné a hlavně úplně zbytečné emise CO2 vznikající při pravidelném kočování celého EuroCirkusu mezi Bruselem a Štrasburkem.

+19/0
30.11.2017 12:23

J57i84ř12í 31S80c75h41w18a92c90h 8858484178656

a stěhováci nebudou mít co žrát....

0/−1
30.11.2017 12:27

J43o78h73n 82M47a22t56e65y 4670815902

Já myslel, že se podvádí jen v AAA neauto a NeautoESA. :-D

0/0
30.11.2017 11:21

J18a78n 97M93a19c35h35á95č 3477486643322

No,paráda.Těma jejich technologiema,těma to vylepší zcela určitě!

Žabožrouti + Opel,to bude prodejní šlágr;-D

+16/−4
30.11.2017 10:47

J27a35n 36D60l21o83u65h64ý 7584389370239

To je jen pokus jak za penize GM pohrib posledni technologie Opelu. Uz jenom ten Crossland ci jak se to jmenuje je naprosta tragedie oproti "origo" opeluR^

+1/0
30.11.2017 13:13

T41o19m19á28š 14B95a91š26a30n39d72a 2952429232820

To je neskutečné pokrytectví nezapočítávat do emisí CO2 elektromobily, když 80% vyrobené energie připadá na fosilní zdroje. V Singapuru, nebo kde to bylo, to spočítali a elektromobily jsou na tom s emisemi hůř než auta se spalovacím motorem.

+17/−6
30.11.2017 10:40

M64a59r52t68i27n 77S56e55d57l20á60č45e80k 9129268421782

To je teda neskutečné pokrytectví nezapočítat do emisí CO2 výrobu paliva pro spalovací motory. Výroba elektřiny pro elektromobily samozřejmě nějaké emise CO2 produkuje, ale v případě spalovacích motorů jsme na tom mnohonásobně hůř. Ono emise neprodukuje jenom samotný provoz spalovacích motorů, ale je tady celý řetězec od těžby přes zpracování a dopravu až na čerpací stanice. Tedy produkce emisí jak při výrobě, tak při spotřebě paliva. V případě elektromobilů ta druhá složka odpadá a zbývá jen ta první...

+3/−1
30.11.2017 11:46

T50o84m62á10š 25B16a90š50a55n48d12a 2872619392280

To bychom pak ale museli započítat i výrobu akumulátorů pro elektromobily, těžbu lithia a dalších surovin, jejich zpracování, dopravu např. z Číny do USA, výrobu samotných baterií, jejich další přepravu do místa montáže atd.

Neberu samotnou výrobu auta, ta je +/- nastejno, ale když už jste s tím začal...

+8/0
30.11.2017 11:59







Najdete na iDNES.cz