Diskuze
Rallye Dakar je hlavně byznys. I státy platí za propagaci, říká Jan Říha
Děkujeme za pochopení.
P32e60t80r 55L84a87n65d26a
Paříž - Alžír - Dakar. To byla klasika. Ale nějaká Bolívie, Uruguay, Peru a já nevím co v jižní Americe, jak se tomu může rovnat? A ještě tomu říkají Dakar... Nikoho to tady nezajímá a oni do toho rvou takových peněz!
V43i23k85t74o20r 45K88o31š50k69a
Dakar už rozhodně není to co byl.... kdo si přečte knihu od J. Kaliny. Dlouhá křivolaká cesta, tak pochopí o čem to bylo a kde byla původní myšlenka... Kdyby T. Sabine žil, možná by to pořád mělo nádech dobrodružství jako na začátku. Ale kdo ví... každopádně už to není ono.
M16a61r77t75i19n 46P95l34z45á70k
Stejně jako Coubertin by se divil, co se stalo z olympiády... prostě evoluce.
P69e24t86r 88D18v75o49r56a41k
Supr nadpis. Pro lidi, co se na to celý rok připravují, ladí techniku, formu a shánějí peníze aby si pak během dvou týdnů šáhli na dno je to vskutku stručné a výstižné shrnutí jejich práce
O62n90d83ř45e25j 92Č43a57p62k27a
On tam jezdí za ASO, pro ty to vážně nic jiného, než byznys není... stačí kouknout, jakou raketu chtějí za startovné. Že to je pro závodníky (možná s výjimkou několika továrních týmů na špičce) o dost víc, je věc druhá
J15a68n 46M85a84c58h54á84č
Rally Dakar. To je pro mě Karel ,,Dakar" Loprais,Afrika,Jan de Roy a jeho sprint s Turbotwinem,kdy si namazal na chleba Ariho Vatanena s Peugeotem,Liazky,Tatry....to už ted je všechno jinak a není to ono.
J71a19n 88M63a30l55ý
Nechci mít rejpavý kecy, ale tyhle články o veliký šanci jsou před každým Dakarem a pak se vždycky z čista jasna něco zvrtne a nevyjde to.
M73a97r98t85i12n 69P48l74z19á16k
Nic o "velké šanci" v článku není a pokud jde o rozhovor, tak tam JŘ vysvětloval, na čem všem výsledek záleží.
M10a31r25t62i81n 74P88l42z16á24k
Tak zrovna v autech jsou favoriti jasní, Peugeot si jako obvykle pojede svoji ligu...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč