Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německá organizace podezřívá BMW z manipulací s emisemi

Německá organizace na ochranu životního prostředí Deutsche Umwelthilfe podezřívá automobilku BMW, že využívá software pro manipulaci s emisemi. Silné indicie pro to podle ní poskytly testy vozu BMW 320d, které uskutečnila spolu s magazínem WISO veřejnoprávní televize ZDF. BMW manipulace striktně odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V14i65t 56C27h81a31l16u38p78a 5702387122686

To je zvláštní, že všechny tyhle "průsery" semisemi se vždy týkají dieslů. Nikdy ani zmínka o benzínech, autech na LPG či CNG nebo hybridech.....že by bylo něco špatně??

+1/0
7.12.2017 9:44

R74o65b46e44r11t 17M89a29t65u63l58a 8887539306845

LOL "Testování ukázalo, že BMW 320d v laboratoři bez problémů splňuje normu Euro 6, ale ve skutečném provozu produkuje násobně více oxidů dusíku. "

Testováním jsem zjistil, že auto při jízdě z kopce má menší spotřebu než při jízdě do kopce. Navrhuji zakázat jízdu do kopce;-D

+7/−2
6.12.2017 18:37

J45i73ř35í 69S12c41h28w85a86c98h 8208444348676

ale při větší spotřebě produkce NOx klesá.....;-)

0/0
6.12.2017 19:41

P92e92t64r 56Č13e20r28m47á20k 9618435789190

Měřit si může kdo chce co chce, podstatné jsou ty oficiální měření dle předepsané metodiky u homologačních autorit, a ty jsou v pořádku. R^

+6/0
6.12.2017 18:12

J83a98k91u67b 92P76o85k52o43r96n13ý 7429656423467

uz dlouho nebudou

0/0
7.12.2017 14:41

P60e56t12r 96Č54e94r97m70á64k 9338955269730

Pochopitelně budou i nadále, na autorizovanosti výsledku od homologačních autorit se nic nemění.

0/0
7.12.2017 15:17

J26a35n 25H17e68r62i19n12g 8874161517515

Ano, VW jednal nelegálně, protože auto ve chvíli, kdy bylo v testovacím režimu, systémy redukce zapnulo. Všichni ostatní legálně (!) redukci emisí vypínají, když auto není v testovacím režimu. Výsledné množství emisí při provozu na ulici je stejné, ale šéf BMW a ostatní se mohou dušovat, že nedělají nic nelegálního...

+2/0
6.12.2017 18:04

P56e80t49r 59Č67e53r70m54á85k 9118595159410

Ani ne, VW jednalo také legálně, šlo o to že jízdní režim odpovídal přesně homologačnímu cyklu. Nic se tedy nezapínalo ani nevypínalo s ohledem na test, ale na jízdní režim, a to povolené je.

+2/0
6.12.2017 18:15

P81e64t88r 11H30o13r68á80k 1689783269704

Hele, vždyť je to to samé. Na testování je to v obou případech zapnuté, jinak vypnuté. Neděláš ty si legraci? V každém případě je to nelegální, obchází to smysl toho testování.

+1/0
6.12.2017 18:20

J87a34n 96H78e36r57i68n94g 8544121477265

Nedělám, samozřejmě že je to nuance, ale o tom je přeci hledání děr v zákonech. Fiat údajně systém čištění vypínal po určité době provozu, Daimler aplikuje 'teplotní interval', při kterém je, kvůli ochraně a zvýšení životnosti motoru ( oficiální bla bla), čištění vypnuté, tento systém je (byl?) v EU přípustný. Ale ono postupně dojde má všechny, až se začne měřit v reálném provozu.

0/0
6.12.2017 18:57

P31e15t64r 52H55o29r40á34k 1649123369794

Jestli ta popelnice chrlí tolik emisí, pak ať to na místě zakážou provozovat.

+3/0
6.12.2017 17:55

J53i23ř85í 84H48u81m75l 5212709422961

nerad to říká, ale já to říkal že to používají všichni ;-D

+8/0
6.12.2017 17:46

M65i45l57a16n 73N11ě46m46e37c 1615500836986

Nuda :)

+2/0
6.12.2017 16:48

H97o13n38z23a 59T85a46r 3329312694972

Nekonečný příběh. Když to prošlo jedné automobilce tak to začaly v testu dělat všechny .

Když někdo dokáže naprogramovat řídíci jednotku motoru Tak přídání podprogramu který detekuje měřící cyklus Je už banalita .

https://www.youtube.com/watch?v=B6RQBxYCbGY&t=1658s

Podvody na emisích

https://www.youtube.com/watch?v=r7Ed02jGBGs&index=13&list=PLP_v1iyTagYrCRowuYv-dEzNsl4LqEb5x

0/0
6.12.2017 16:30

J82a44k81u19b 15F29e71i15f59a71r 7679859196709

Já si myslím, že podváděli všichni, kdo prodávali auta v EU. A nelze se tomu divit.

Požavky bruselských negramotů jsou nesmyslné.

+15/0
6.12.2017 15:13

M33i59c63h65a89l 52Š91v71é11d85a 4509782462970

1. Na všech rozhodnutích EU se podílíme prostřednictvím zástupců naší vlády a námi zvolených europoslanců. Bruselští úředníci nemají pravomoc cokoli schvalovat sami.

2. Když výrobce není schopen naplnit zákonné normy na určitý produkt, nesmí ho vůbec prodávat. Diesely se nikde na světě neprodávají tak moc, jako v Evropě, za což může nesmyslná daňová politka. Emisní normy jsou jedním z nástrojů, jak je postupně z trhu vytlačit.

+3/−3
6.12.2017 16:13

K21a56r60e42l 23F86a17j90t 5658632371313

2. je nesmysl ... kdyby je chtěli vytlačit z trhu změní právě tu daňovou politiku. Emisní normy, tak jak se používají, je bohužel výsledek vlivu zelené loby a diletantů co rozhodují o něčem o čem nemají ani páru ... zvláště když peníze na právní či odborný support často shrábne obdobný diletant z mateřské strany nebo rodiny.

+2/0
6.12.2017 18:06

P41e77t78r 48Č35e45r51m13á87k 9618855689650

2. Jste na omylu. Emisní politika je pouze nástroj na obnovu vozového parku a tedy zajištění obratu automobilek. S vytlačováním dieslů z trhů to nemá vůbec nic společného - i ty nejnovější emisní limity diesly plní.

0/−1
6.12.2017 18:20

M79a54r89t71i80n 32K64u50ř34í16t48k25a 6177536958835

1. Pamatujte, že v politice se vždy padá nahoru. Když je někdo doma nepohodlný, tak ho postaví na kandidátku do EP.

0/0
6.12.2017 19:26

J25o67s96e12f 62J31o60r92d32a 4467255427

Slovo podezření je nesmysl, BMW tak jako VW a trojcípa hvězda Mercedesu, tito všichni prokazatelně podváděli při zkouškách a měřeních u dieslů, v USA začínají soudy s manažery těchto firem, jen v Evropě k tomu specielně německé soudy nemají dost síly

0/0
6.12.2017 14:57

P94e33t93r 73Č73e57r16m61á11k 9928825149660

Při zkouškách nepodváděl nikdo (alespoň prozatím se nic takového nestalo), problém byl v homologační dokumentaci pro US trh, proto tam dnes platí. V EU k žádnému takovému porušení nedošlo tak tu logicky soudy nemají co soudit.

+2/0
6.12.2017 18:18







Najdete na iDNES.cz