Diskuse k článku

Německá organizace podezřívá BMW z manipulací s emisemi

Německá organizace na ochranu životního prostředí Deutsche Umwelthilfe podezřívá automobilku BMW, že využívá software pro manipulaci s emisemi. Silné indicie pro to podle ní poskytly testy vozu BMW 320d, které uskutečnila spolu s magazínem WISO veřejnoprávní televize ZDF. BMW manipulace striktně odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V48i39t 11C68h77a24l80u73p60a 5132617532756

To je zvláštní, že všechny tyhle "průsery" semisemi se vždy týkají dieslů. Nikdy ani zmínka o benzínech, autech na LPG či CNG nebo hybridech.....že by bylo něco špatně??

+1/0
7.12.2017 9:44

R15o83b31e73r19t 52M66a24t84u95l97a 8737139456645

LOL "Testování ukázalo, že BMW 320d v laboratoři bez problémů splňuje normu Euro 6, ale ve skutečném provozu produkuje násobně více oxidů dusíku. "

Testováním jsem zjistil, že auto při jízdě z kopce má menší spotřebu než při jízdě do kopce. Navrhuji zakázat jízdu do kopce;-D

+7/−2
6.12.2017 18:37

J58i26ř62í 81S68c60h47w83a85c97h 8138254298936

ale při větší spotřebě produkce NOx klesá.....;-)

0/0
6.12.2017 19:41

P37e85t31r 21Č70e90r37m84á62k 9298585649150

Měřit si může kdo chce co chce, podstatné jsou ty oficiální měření dle předepsané metodiky u homologačních autorit, a ty jsou v pořádku. R^

+6/0
6.12.2017 18:12

J50a65k96u33b 23P64o63k20o77r43n11ý 7169916293847

uz dlouho nebudou

0/0
7.12.2017 14:41

P28e57t89r 58Č38e38r62m83á36k 9818755599120

Pochopitelně budou i nadále, na autorizovanosti výsledku od homologačních autorit se nic nemění.

0/0
7.12.2017 15:17

J39a66n 97H76e28r93i49n60g 8714421487155

Ano, VW jednal nelegálně, protože auto ve chvíli, kdy bylo v testovacím režimu, systémy redukce zapnulo. Všichni ostatní legálně (!) redukci emisí vypínají, když auto není v testovacím režimu. Výsledné množství emisí při provozu na ulici je stejné, ale šéf BMW a ostatní se mohou dušovat, že nedělají nic nelegálního...

+2/0
6.12.2017 18:04

P50e59t36r 78Č39e90r84m72á79k 9948135909300

Ani ne, VW jednalo také legálně, šlo o to že jízdní režim odpovídal přesně homologačnímu cyklu. Nic se tedy nezapínalo ani nevypínalo s ohledem na test, ale na jízdní režim, a to povolené je.

+2/0
6.12.2017 18:15

P12e30t23r 82H31o72r20á35k 1959223119244

Hele, vždyť je to to samé. Na testování je to v obou případech zapnuté, jinak vypnuté. Neděláš ty si legraci? V každém případě je to nelegální, obchází to smysl toho testování.

+1/0
6.12.2017 18:20

J16a66n 41H56e52r78i52n48g 8974121587335

Nedělám, samozřejmě že je to nuance, ale o tom je přeci hledání děr v zákonech. Fiat údajně systém čištění vypínal po určité době provozu, Daimler aplikuje 'teplotní interval', při kterém je, kvůli ochraně a zvýšení životnosti motoru ( oficiální bla bla), čištění vypnuté, tento systém je (byl?) v EU přípustný. Ale ono postupně dojde má všechny, až se začne měřit v reálném provozu.

0/0
6.12.2017 18:57

P91e50t19r 94H63o97r48á46k 1959553149214

Jestli ta popelnice chrlí tolik emisí, pak ať to na místě zakážou provozovat.

+3/0
6.12.2017 17:55

J27i86ř61í 17H52u91m49l 5442299222971

nerad to říká, ale já to říkal že to používají všichni ;-D

+8/0
6.12.2017 17:46

M44i42l93a37n 56N15ě87m70e77c 1375710726356

Nuda :)

+2/0
6.12.2017 16:48

H18o22n86z59a 26T55a20r 3939492534942

Nekonečný příběh. Když to prošlo jedné automobilce tak to začaly v testu dělat všechny .

Když někdo dokáže naprogramovat řídíci jednotku motoru Tak přídání podprogramu který detekuje měřící cyklus Je už banalita .

https://www.youtube.com/watch?v=B6RQBxYCbGY&t=1658s

Podvody na emisích

https://www.youtube.com/watch?v=r7Ed02jGBGs&index=13&list=PLP_v1iyTagYrCRowuYv-dEzNsl4LqEb5x

0/0
6.12.2017 16:30

J44a36k59u98b 62F81e46i34f57a18r 7259679176919

Já si myslím, že podváděli všichni, kdo prodávali auta v EU. A nelze se tomu divit.

Požavky bruselských negramotů jsou nesmyslné.

+15/0
6.12.2017 15:13

M59i74c27h27a41l 47Š90v78é48d29a 4919752922340

1. Na všech rozhodnutích EU se podílíme prostřednictvím zástupců naší vlády a námi zvolených europoslanců. Bruselští úředníci nemají pravomoc cokoli schvalovat sami.

2. Když výrobce není schopen naplnit zákonné normy na určitý produkt, nesmí ho vůbec prodávat. Diesely se nikde na světě neprodávají tak moc, jako v Evropě, za což může nesmyslná daňová politka. Emisní normy jsou jedním z nástrojů, jak je postupně z trhu vytlačit.

+3/−3
6.12.2017 16:13

K34a72r53e48l 97F66a76j57t 5528162341523

2. je nesmysl ... kdyby je chtěli vytlačit z trhu změní právě tu daňovou politiku. Emisní normy, tak jak se používají, je bohužel výsledek vlivu zelené loby a diletantů co rozhodují o něčem o čem nemají ani páru ... zvláště když peníze na právní či odborný support často shrábne obdobný diletant z mateřské strany nebo rodiny.

+2/0
6.12.2017 18:06

P79e63t57r 66Č10e29r37m83á98k 9378775569580

2. Jste na omylu. Emisní politika je pouze nástroj na obnovu vozového parku a tedy zajištění obratu automobilek. S vytlačováním dieslů z trhů to nemá vůbec nic společného - i ty nejnovější emisní limity diesly plní.

0/−1
6.12.2017 18:20

M73a55r24t43i82n 15K37u56ř73í80t19k20a 6577906598495

1. Pamatujte, že v politice se vždy padá nahoru. Když je někdo doma nepohodlný, tak ho postaví na kandidátku do EP.

0/0
6.12.2017 19:26

J53o49s73e47f 76J89o33r77d29a 4917175767

Slovo podezření je nesmysl, BMW tak jako VW a trojcípa hvězda Mercedesu, tito všichni prokazatelně podváděli při zkouškách a měřeních u dieslů, v USA začínají soudy s manažery těchto firem, jen v Evropě k tomu specielně německé soudy nemají dost síly

0/0
6.12.2017 14:57

P65e56t77r 23Č78e92r82m33á93k 9518255589600

Při zkouškách nepodváděl nikdo (alespoň prozatím se nic takového nestalo), problém byl v homologační dokumentaci pro US trh, proto tam dnes platí. V EU k žádnému takovému porušení nedošlo tak tu logicky soudy nemají co soudit.

+2/0
6.12.2017 18:18

Najdete na iDNES.cz