Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ojeté Suzuki SX4: tak spolehlivé auto už asi nikdo nevyrobí

Jednou z nejlepších odpovědí při hledání spolehlivého ojetého auta je Suzuki SX4. Ať už potřebujete pohon všech kol, nebo vám stačí verze 4x2, můžete se těšit na bezproblémový provoz bez rizika drahých závad. Stačí se o auto správně starat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M67a96r24e41k 42K11l67u16f15a 3318754884966

Tohle auto se mi vždycky moc líbilo. Nemám ho jen kvůli malému vnitřnímu prostoru.

0/0
17.1.2018 10:00

P10e60t57r 65B46á12č70a 8835976255515

Ze si lide nekoupi radsi tohle mistoho toho odpornyho Dusteru.

Rikam porad, ze vetsina nema vkus.

0/0
14.1.2018 14:55

P94e36t23r 25V56a43z46a12č 4957553550656

Napíšu jenom jedno : firemní auta SX4, najeto přes 400tis km, jen spotřebák nebo sem tam ložisko kola, max vodní pumpa.... Na motor není sáhnuto, rozvody řetězem stále původní. Takže titul článku není opravdu nadsazený ...

+2/0
12.1.2018 23:22

J81a59n 68R23i78c57h39t66e69r 7435470921512

Hmm, akorát že to má příšerné jízdní vlastnosti. Už když jsem sedl do nového měl jsem pocit, že řídím traktor a ne osobák. Je velmi nekomfortní (děsné sedačky bez možnosti nastavení, nulové boční vedení) a nejde vůbec nastavit dle potřeb vyššího člověka (mám 192 a sedadlo nejde sundat, abych viděl ven pod zpětným zrcátkem). Kufr je naprosto směšný, v podstatě je to nákupní taška. Stačí jet na víkend a už se tam nevejdete. Interiér je z tvrdých plastů a už jako nové to působilo jak 10 let staré auto. Plastový volant klouže v ruce. Rádio hraje strašně a při vyšší rychlosti není slyšet vůbec. Taky to vůbec nesvítí, v noci je to o strach. Pozitivně můžu hodnotit akorát 4x4, to se v zimě na horách hodí, jinak bych od toho dal ruce pryč.

+5/−7
12.1.2018 12:46

J61a70n 56D57l74o60u69h81ý 7714469150869

Ja si pod odolnym autem predstavuji neco, co kdyz zanedbam udrzbu, tak se nerozsype vejpul. A to neni pripad tohoto vozu! Davat to na LPG, kdyz to ma problemy uz pri 150tkm nedava smysl... za me tohle bylo vzdy takove divne auto konkurujici akorat cenou a znackou (preci jenom je to suzuki). Ale uprimne kdo chce poradnou 4 kolku koupi si Suzuki Jimmy

0/−7
12.1.2018 12:29

J52a59k71u84b 72S92e50k53e94r75a 6166770886915

Jimmy se fajn auto, ale ne na rychlejší a delší jízdy..

S LPG jsou problémy jak píší, jen při neserizovani ventilů. Prostě favority už dosloužily.

0/0
12.1.2018 21:04

J35a67n 58D81l61o88u30h72ý 7934719890549

Kdyz nebudete serizovat ventily, pak se to vysype i na benzin. To nema s lpg nic spolecneho!

0/0
13.1.2018 10:18

J31a94k85u82b 20S23e62k35e36r97a 6676810956495

LPG rozhasovani ventilů přispívá, protože pokud je špatně seřízene LPG může motor pracovat s vyšší teplotou.

0/0
13.1.2018 18:53

J95a48n 55D85l64o77u67h81ý 7354119330899

Jo, to tak mozna platilo u LPG pro motory s karburatorem ;-) pokud je to strikacka, v drtive vetsine jde o sekvencni vstrikovani lpg. Cili ridici jednotka lpg “si cte” jak se chova ridici jednotka motoru a podle toho upravuje smes lpg pro motor. Cili takovy system lze rozbit jedine tak, ze system je spatne naistalovany jiz od zacatku! Mam celkem 4 auta s ruznymi generacemi lpg a nikdy jsem nemel problem s ventily!!! A to jsem kdysi mel i ten motor s karburatorem ;-)

0/0
14.1.2018 11:19

T83o26m66á78š 64Z98e93m28a71n 3555678214645

Jimny je skvělý teréňák do lesa, ale má dost nevýhod:

a) jako zadokolka jde rád do smyku na mokru. opravdu rád.

b) problémy s předními náboji, resp s připojováním předku

c) značná část těch starších nemá ani klimu

d)vnitřní prostor, SX4 je proti němu gigant.

e) výkon/spotřeba - ideální cestovní rychlostí je 80 a jezdí za 8-10l..

0/0
12.1.2018 22:41

J91a25n 62D65l37o10u75h84ý 7214919800279

Tak Jimmy je cistej offroad ale je maly a lehky a vyjede to naprosto cokoliv! Jako zasadni nevyhodu vidim hlavne cenu: novy stal 400 000kc, na plnohodnotny off road je to levne, na auto o velikosti krabicky od sirek je to drahy jako prase :-D

0/0
13.1.2018 10:24
Foto

A17d17o21l85f 48J68e84r59s30á38k 3451685569423

...zanedbám údržbu...to ani nekomentuju.

0/−1
12.1.2018 23:00

J67a86n 77D77l50o79u44h31ý 7714629150269

Radsi nekomentujte, tohle kupovat z druhy ruky, kdyz to potrebuje “spravnou” peci je v podstate loterie. Jina auta i kdyz tomu da puvodni majitel “na zadek” lze za par tisic dostat to stavu, ze jezdi jak nove.. tomu rikam “bezudrzbove” auto

0/0
13.1.2018 10:20

J96a10r56o14m72í33r 84B61l57i91n82k41a 2320857820606

Mám rovněž zkušenosti s japonci.Od r.1990 mám jen Mazdy.Poslední Mazda 6 2.0-bentin dodnes.Baterii skoro 11 let,brzdové destičky měněny ve 120tis.km,3x nástřik podvozku a dutin.Pravidelnou výměnu olejů a fitrů nepočítám.JInak závada,nebo porucha NIC.Do dnešního dne najeto 135tis.Kdysi jsem uvažoval o výměně za mladší ročník,ale toto auto si nechám do úplného dojetí!A deingu se netřeba zmňovat krásné auto

+5/0
12.1.2018 11:56

J44a62n 78U93l18m 7940419886172

Šestka je krásná, ale ty Mazdy strašně hnijou!!

0/0
12.1.2018 11:58

J43a51r10o82m85í44r 57B80l32i71n83k13a 2250657220826

Mám rok 2007 a tam to bylo u facelitu už lépe ošetřené,nástřik první jsem dělal po 5 letech a bylo to absolutně čisté.Ale prevence je prevence.Před tím jsem mět tu samou ale r.2004 a to byla fakt hrůza-po 3 letech nadkolí i zvenku bubliny

0/0
12.1.2018 12:01

J94a83r75o13m46í54r 63B96l82i85n18k83a 2200177120686

Ony auta hnijou všechny pokud se o to člověk nestará.

+1/0
12.1.2018 12:03

J67a96n 38U81l84m 7770719576342

ale tady to je extrem. Kupovali jsme se známým stejnej rok Nissan Almera Tino a Mazdu Premacy a zatímco Mazdě upadaly lemy, Nissan jezdí v původních plechách dodnes, bez známky koroze.

Japonce rozhodně auto, nesrovnatelná kvalita oproti nějakým das auto, ale raději volit Hondu, Toyotu, Suzuki nebo Mitsubishi

0/0
12.1.2018 12:09

J59a10r24o98m57í28r 95B66l21i23n20k64a 2840707870876

Souhlas.O Nissanu bylo známé ,že je vynikající.Ale Toyota se už v Japosnku nevyrábí,tuším v Terecku/Ale nevím/Hondy jsou taky bezva

0/0
12.1.2018 12:17

J13a98n 98U35l73m 7700249696242

Dneska jsem v práci Hondou CRV a to je dělaný v Anglii. Nissana mám z Nizozemí

0/0
12.1.2018 12:26

J45a28r36o40m96í26r 22B28l78i85n54k48a 2970357660226

Mě se líbí Toyota C-HR,je ty nízkobsahové motory,a ta Honda dobrá?

0/0
12.1.2018 12:39

J27a97n 93U90l13m 7820369506922

Super! Jen příště s automatem...

0/0
12.1.2018 13:16

J81a78n 71H31á60l88a 8845545830227

Správně píšete, že Nissan byl vyníkající. Od doby, co je vlastní Francouzi, to jde s kvalitou od deseti k pěti.

+1/0
12.1.2018 22:04

J10a68r35o23m95í97r 46B16l83i43n48k14a 2730417230566

Viděl jste ale někdy ten motúrek u MitsubishiASK a ochranu podvozku?Loni když mi dělali nástřk/včetně demontáže nárazníků atd/ bylo tam i nové!!!/ Mitsubishi no raději nebudu hanit,ale už jen ta turba,co začaly dávat do aut působí spíš jako "kurvítka"

0/0
12.1.2018 12:21

M71a30r77e20k 61M91a85l46ý 1252478501950

Tak pokud ta Mazda má 135 tisíc najeto, tak nemá absolutně žádný nárok na nějaké problémy. S tím nájezdem by měla vypadat a jezdit skoro jako nové auto. Až bude mít 250t, tak pak se uvidí.

Já kupoval Mazdu 6 2.0 r. 2005 v létě 2013 se 185t na tacho. Za 3 roky jsem najezdil 60 tisíc ke spokojenosti. ale vyskytly se i závady... oba zadní náboje jsem měnil a taky lanka ruční brzdy, zámek kufru a stahovačku okna u řidiče. Že to hnilo, je jasné, lemy blatníků a i podvozek - ten jsem necal i ošetřit. Pak jsem si prodal v 2016, s téměř 250t ta tacho za 55 tisíc :-)

Ale ano, i dnes je to moc pěkné auto a ten motor 2.0 je skvělý, jezdilo to nádherně, moc dobré auto to bylo.

0/0
12.1.2018 14:42

J27a96n 68U93l23m 7220669526902

Nevypadá to špatně, ale ten kufr je fakt strašně malej a kór u 4x4

+1/−1
12.1.2018 11:54

V84e96r92o65n75i51k17a 54M76u14r39í18n13o26v63á 6756721591186

Auto maji nasi, parkrat jsem s nim jela a musim rict, ze ta stiznost na ten predni sloupek je opodstatnena. Nez jsem si na nej zvykla, malem jsem na kruhaci sundala cyklistu.

0/0
12.1.2018 10:25

M82a88r96e58k 56Š50t87ě86t73k53a 4901618742703

"Tak spolehlivé auto už asi nikdo nevyrobí..." To už se říkalo o jedničkových Oktávkách... Ale pořád je to jenom auto a záleží hlavně na tom, jak se k tomu člověk chová - kombinace pravidelného nešizeného servisu, způsobu jízdy a možná ještě kvalitního paliva, které člověk tankuje:-)

+15/−1
12.1.2018 8:09

V65l86a32d84i53s85l49a77v 90B48u42r20y87š24e79k 1149272497624

záleží hlavně na tom, co je to za auto, tedy jaký typ a značka, třeba k Renaultům se člověk může chovat sebelíp a spolehlivé nejsou i když tankujete Vervu 100 a každý měsíc budete vyměňovat kvalitní olej a filtr, víc toho, stejně nezvládnete, podle mých zkušeností fakt nezáleží hlavně na tom, jak se k tomu chováte, ale co je to za auto, rozdíl mezi francouzskými auty a německými ve spolehlivosti je až neuvěřutelný

+4/0
12.1.2018 8:16

M57i68c11h86a48l 45T25a87u64c42h10m85a52n 2636468470

A obojí je na míle daleko za japoncem. Vlastní zkušenost. Ale musím uznat, že tátova 306 Break by zahanbila leckterou škodovku, něco tam sice musel povyměňovat, ale nic hrozného a to auto jede a jede. Byť se rozpadá čalounění, sem tam se něco vysype v interiéru. Ale pokud jde o dovezení, tak to auto vždycky dojelo kam mělo. I klima stále a stále běží.

+5/0
12.1.2018 8:22

M39i40c89h29a73l 67T14a97u58c25h45m61a73n 2166688350

Možná i proto se mu nechce do výměny, i když o tom už dlouho mluví. Není to krasavec, ta 306, ale zahodit za zbytkovou cenu téměř totálně spolehlivé auto se mu nechce. V tom se mu zase nedivím.

0/0
12.1.2018 8:37

V50l97a27d11i63s98l83a49v 38B96u84r45y89š62e89k 1569502757504

no já byl zvyklej na renaulty a nebylo roku, aby něco neodešlo, byly to auta vždycky do 5 let a 70 tisíc kilometrů, už když jsem si vezl nový domů, tak jsem se musel vrátit na opravu, moc se toho asi nezměnilo, jelikož jsem loni koupil dceři renaulta a po 4 letech provozu a 57 tisíci kilometry si chudák už prošel pěknými opravami, je to smutné čtení, jsou to pořád ty stejné závady, 6 let jezdím německými SUV 4x4, které jsou přetechnizované proti renaultu a bez jediné závady, tak asi tak

+1/0
12.1.2018 11:38

J72a37n 30U87l88m 7640139386322

+ za tu první větu

0/0
12.1.2018 11:56

M98a62r24e58k 73Š74t45ě53t46k45a 4831408562503

No nevím, kolega má Lagunu, nájezd hodně pře 200 tisíc (samozřejmě v naftě) a žádný větší problém, v podstatě stejné náklady (běžné věci jako destičky apod.) jako na koncernové vozy podobné kategorie...

+3/0
12.1.2018 8:36

M89i75c82h68a17l 95T35a88u21c97h65m94a97n 2296198370

Když u těhle aut je to hrozně o štěstí. Někdo narazí na kus, který táhne až do roztrhání s minimální údržbou, někomu se to sype pod rukama (u Lagun je to hlavně elektroinstalace).

+1/0
12.1.2018 8:38

M46a59r69e60k 50Š74t81ě36t71k25a 4261458192153

Řekl bych, že všechny tyto auta (koncern, PSA, Japonci, Korejci) jsou na tom podobně. Pouze u prémiových značek bych předpokládal kvalitnější díly, materiály, zpracování a tím pádem i životnost. Samozřejmě tomu pak logicky odpovídá i cena vozu;-)

0/−5
12.1.2018 8:53

M90i20c26h86a40l 22T16a94u95c42h96m19a51n 2266918770

U Japonců právě, tam to není, jak se kdo vyspal (tím trpí Francouzi a Italové). U VW si myslím, že bude kvalita +/- taky obdobná, tam bude jen bude prostě sem tam nějaký extra smolný kus.

+5/0
12.1.2018 9:05

M75i26c43h19a97l 33T69a94u98c25h92m56a96n 2906788890

Bude jen bude - píšu jak tatar. Rv

Jinak ono to s kvalitou aut jde poslední dobou z kopce celkově. Stává se z toho spotřebka, ani ti japonci nejsou už tak neprůstřelní, jak to bývalo (nové ASX - rezivějící zadní dveře a porouchaný elm. zámek)

+1/0
12.1.2018 9:08

P79e15t16r 54N78e21c88h96a31n50i63c37k63ý 7413336658430

Řekl bych čím větší plechovka, čím méně vyfikundací, čím jednodušší auto, čím méně optimalizovaný motor a hmotnost, tím víc to prostě vydrží. Sice to víc požere, ale materiál i střeva budou na věčnost.

0/0
12.1.2018 9:48

J93a49n 10K11o10n17v66a49l31i86n24k28a 5580971141635

No, to zas není úplně pravda. Prémiové vozy německé výroby byly skutečně prémiovými cca do roku 2003. Pak se, zejména u bmw, začaly místo aut dělat "výrobky". Kvalita všeho šla dolů.

0/0
12.1.2018 12:22

V17á39c46l19a46v 97H64o37s45c87h 8576698412411

nejake dukazy?

0/0
12.1.2018 15:52

J67a91n 37K23o13n51v77a87l78i97n48k15a 5570331731785

Srovnání několika BMW e39 a e60 co jsem měl a co byly v rodině. Osobní zkušenost

0/0
12.1.2018 19:28

V71l51a58d73i56s11l85a55v 95B94u84r72y64š22e58k 1969182897284

slyšel jsem, že laguna je na tom s poruchovostí docela dobře a to i přesto, že se v žebříčcích poruchovosti nacházína prvních místech, to ale zase není auto pro běžného člověka, to není megane

0/0
12.1.2018 11:40

K32a89r45e94l 62N84o28v59o48t70n41y 6509401629665

Nesmysl. Za 10 let jsem vystridal 3 Laguny a najel jsem s nimi celkem pres 500 000 km. Dlouhou dobu jsem delal jsem jen beznou udrzbu (olej, brzdy). Ovsem ve znackovem servisu. S jednou starsi Lagu jsem po 200 000 km bez problemu zacal jezdit ke garaznikovi a po dalsich 30 000 byl motor v panu. To je podle me nejvesti problemu Francouzu. Potrebuji kvalitni peci, jak ji nedostanou, tak se sypou.

0/0
12.1.2018 9:18

M25a15r21e67k 83J66a15n80e27č17k66a 1147326663481

Tak to mám přesně opačné zkušenosti. Renault, konkrétně Clio II v naší rodině byl ve srovnání s několika Škodovkami (2x Fabia, 1x Octavia) naprosto nenáročné a spolehlivé auto. Renault měl pouze jediný problém a tím byla elektřina. Stačilo ale pouze vyměnit pár chronicky problémových konektorů a zbytek konektorů vystříkat kontoxem a problémy zmizeli jako mávnutím čarovného proutku. Mechanicky velmi odolný a motorově bez problémů. Škodovky, ale měli STÁLE s něčím problém při slušnější výbavě, protože holobyt nebrat, ani jako dělníka. Po přechodu na japonce (Subaru a Honda) už to je pak úplná nuda, protože tady není co opravovat, kromě pravidelné výměny oleje a filtrů :-) Takže, když dnes slyším něco o německé kvalitě a jak jsou Francouzi špatní, tak se tomu musím akorát smát a ani se nedivím, že Frantíci zvolili jako základ pro Dacii techniku právě z Clia II, protože to bylo nenáročné a spolehlivé auto, o čemž si konkurenční Fabie může nechat pouze zdát.

+1/0
12.1.2018 12:20
Foto

V51l95a66d15i50m87í36r 55Š95ť87a37s50t47n84ý 1631536545193

Moc jsem nepochopil, proč Suzuki utnula výrobu auťáku, který byl spolehlivý i po 8 letech neokoukaný a prodával se sám...

+9/0
12.1.2018 7:20

V97l95a53d84i49s15l61a27v 19B28u86r94y80š94e91k 1109282447834

protože nikdo nechce usnout na vavřínech a bojí se, že se mu to vymstí, i když některá auta, třeba opel astra či lada niva se dělala fakt dlopuho, ale i tak, všechno jednou končí

0/0
12.1.2018 8:19

M35a22r77t87i58n 24M79i56k25u66l95e62n63k22a 1934342696937

jimny se vyrabí dlouho třeba ...

0/0
13.1.2018 15:04

V65á56c61l52a32v 78J18a67n10o16c42h 1586475661287

A není náhodou S-Cross vlastně SX4? Na některých jsem to modelové označení na pátých dveřích viděl.

0/0
12.1.2018 8:40

V68á28c96l29a18v 93J70a68n58s46a 4599223646320

S-Cross je prodloužená verze, delší rozvor. SX4 byla nahrazena vitarou, stejný rozvor, stejný motor, nové 4x4, a přední sloupek co nebrání ve výhledu (tolik).

V rodině jsme měli jak SX4, tak mám aktuálně Vitaru.. i když občas smutně vzpomínám na předchozí Grand Vitaru...

0/0
12.1.2018 11:25







Najdete na iDNES.cz