Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ojeté Suzuki SX4: tak spolehlivé auto už asi nikdo nevyrobí

Jednou z nejlepších odpovědí při hledání spolehlivého ojetého auta je Suzuki SX4. Ať už potřebujete pohon všech kol, nebo vám stačí verze 4x2, můžete se těšit na bezproblémový provoz bez rizika drahých závad. Stačí se o auto správně starat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a80r33e34k 64K93l35u25f81a 3748224874266

Tohle auto se mi vždycky moc líbilo. Nemám ho jen kvůli malému vnitřnímu prostoru.

0/0
17.1.2018 10:00

P46e17t62r 38B52á89č34a 8715266315185

Ze si lide nekoupi radsi tohle mistoho toho odpornyho Dusteru.

Rikam porad, ze vetsina nema vkus.

0/0
14.1.2018 14:55

P94e95t51r 20V84a55z66a12č 4667843860636

Napíšu jenom jedno : firemní auta SX4, najeto přes 400tis km, jen spotřebák nebo sem tam ložisko kola, max vodní pumpa.... Na motor není sáhnuto, rozvody řetězem stále původní. Takže titul článku není opravdu nadsazený ...

+2/0
12.1.2018 23:22

J19a18n 84R25i15c97h82t23e36r 7555520571312

Hmm, akorát že to má příšerné jízdní vlastnosti. Už když jsem sedl do nového měl jsem pocit, že řídím traktor a ne osobák. Je velmi nekomfortní (děsné sedačky bez možnosti nastavení, nulové boční vedení) a nejde vůbec nastavit dle potřeb vyššího člověka (mám 192 a sedadlo nejde sundat, abych viděl ven pod zpětným zrcátkem). Kufr je naprosto směšný, v podstatě je to nákupní taška. Stačí jet na víkend a už se tam nevejdete. Interiér je z tvrdých plastů a už jako nové to působilo jak 10 let staré auto. Plastový volant klouže v ruce. Rádio hraje strašně a při vyšší rychlosti není slyšet vůbec. Taky to vůbec nesvítí, v noci je to o strach. Pozitivně můžu hodnotit akorát 4x4, to se v zimě na horách hodí, jinak bych od toho dal ruce pryč.

+5/−7
12.1.2018 12:46

J52a76n 87D55l25o20u44h59ý 7254389670519

Ja si pod odolnym autem predstavuji neco, co kdyz zanedbam udrzbu, tak se nerozsype vejpul. A to neni pripad tohoto vozu! Davat to na LPG, kdyz to ma problemy uz pri 150tkm nedava smysl... za me tohle bylo vzdy takove divne auto konkurujici akorat cenou a znackou (preci jenom je to suzuki). Ale uprimne kdo chce poradnou 4 kolku koupi si Suzuki Jimmy

0/−7
12.1.2018 12:29

J25a39k36u18b 20S31e41k58e53r53a 6306660736295

Jimmy se fajn auto, ale ne na rychlejší a delší jízdy..

S LPG jsou problémy jak píší, jen při neserizovani ventilů. Prostě favority už dosloužily.

0/0
12.1.2018 21:04

J73a43n 17D80l49o52u92h87ý 7414789780569

Kdyz nebudete serizovat ventily, pak se to vysype i na benzin. To nema s lpg nic spolecneho!

0/0
13.1.2018 10:18

J51a73k52u13b 93S79e26k72e88r67a 6566150266345

LPG rozhasovani ventilů přispívá, protože pokud je špatně seřízene LPG může motor pracovat s vyšší teplotou.

0/0
13.1.2018 18:53

J21a97n 76D98l56o30u80h94ý 7464119520439

Jo, to tak mozna platilo u LPG pro motory s karburatorem ;-) pokud je to strikacka, v drtive vetsine jde o sekvencni vstrikovani lpg. Cili ridici jednotka lpg “si cte” jak se chova ridici jednotka motoru a podle toho upravuje smes lpg pro motor. Cili takovy system lze rozbit jedine tak, ze system je spatne naistalovany jiz od zacatku! Mam celkem 4 auta s ruznymi generacemi lpg a nikdy jsem nemel problem s ventily!!! A to jsem kdysi mel i ten motor s karburatorem ;-)

0/0
14.1.2018 11:19

T87o25m58á36š 97Z57e39m62a78n 3665168494585

Jimny je skvělý teréňák do lesa, ale má dost nevýhod:

a) jako zadokolka jde rád do smyku na mokru. opravdu rád.

b) problémy s předními náboji, resp s připojováním předku

c) značná část těch starších nemá ani klimu

d)vnitřní prostor, SX4 je proti němu gigant.

e) výkon/spotřeba - ideální cestovní rychlostí je 80 a jezdí za 8-10l..

0/0
12.1.2018 22:41

J49a50n 11D39l15o85u11h63ý 7254419930219

Tak Jimmy je cistej offroad ale je maly a lehky a vyjede to naprosto cokoliv! Jako zasadni nevyhodu vidim hlavne cenu: novy stal 400 000kc, na plnohodnotny off road je to levne, na auto o velikosti krabicky od sirek je to drahy jako prase :-D

0/0
13.1.2018 10:24
Foto

A41d31o57l74f 56J37e50r60s59á90k 3111245629693

...zanedbám údržbu...to ani nekomentuju.

0/−1
12.1.2018 23:00

J98a75n 62D54l54o91u37h50ý 7164799790649

Radsi nekomentujte, tohle kupovat z druhy ruky, kdyz to potrebuje “spravnou” peci je v podstate loterie. Jina auta i kdyz tomu da puvodni majitel “na zadek” lze za par tisic dostat to stavu, ze jezdi jak nove.. tomu rikam “bezudrzbove” auto

0/0
13.1.2018 10:20

J40a24r50o79m71í82r 63B25l65i35n80k87a 2320397650886

Mám rovněž zkušenosti s japonci.Od r.1990 mám jen Mazdy.Poslední Mazda 6 2.0-bentin dodnes.Baterii skoro 11 let,brzdové destičky měněny ve 120tis.km,3x nástřik podvozku a dutin.Pravidelnou výměnu olejů a fitrů nepočítám.JInak závada,nebo porucha NIC.Do dnešního dne najeto 135tis.Kdysi jsem uvažoval o výměně za mladší ročník,ale toto auto si nechám do úplného dojetí!A deingu se netřeba zmňovat krásné auto

+5/0
12.1.2018 11:56

J58a48n 85U76l45m 7860349106702

Šestka je krásná, ale ty Mazdy strašně hnijou!!

0/0
12.1.2018 11:58

J85a12r82o90m25í77r 94B90l95i35n19k78a 2290277600476

Mám rok 2007 a tam to bylo u facelitu už lépe ošetřené,nástřik první jsem dělal po 5 letech a bylo to absolutně čisté.Ale prevence je prevence.Před tím jsem mět tu samou ale r.2004 a to byla fakt hrůza-po 3 letech nadkolí i zvenku bubliny

0/0
12.1.2018 12:01

J13a73r94o74m32í25r 35B48l51i57n40k92a 2870947370256

Ony auta hnijou všechny pokud se o to člověk nestará.

+1/0
12.1.2018 12:03

J79a11n 96U60l41m 7740199136922

ale tady to je extrem. Kupovali jsme se známým stejnej rok Nissan Almera Tino a Mazdu Premacy a zatímco Mazdě upadaly lemy, Nissan jezdí v původních plechách dodnes, bez známky koroze.

Japonce rozhodně auto, nesrovnatelná kvalita oproti nějakým das auto, ale raději volit Hondu, Toyotu, Suzuki nebo Mitsubishi

0/0
12.1.2018 12:09

J40a42r39o78m29í39r 31B35l39i41n22k39a 2350477700756

Souhlas.O Nissanu bylo známé ,že je vynikající.Ale Toyota se už v Japosnku nevyrábí,tuším v Terecku/Ale nevím/Hondy jsou taky bezva

0/0
12.1.2018 12:17

J44a48n 67U46l11m 7130109966922

Dneska jsem v práci Hondou CRV a to je dělaný v Anglii. Nissana mám z Nizozemí

0/0
12.1.2018 12:26

J98a27r30o98m15í38r 63B90l80i90n81k95a 2680327270186

Mě se líbí Toyota C-HR,je ty nízkobsahové motory,a ta Honda dobrá?

0/0
12.1.2018 12:39

J67a57n 62U24l85m 7530629356842

Super! Jen příště s automatem...

0/0
12.1.2018 13:16

J95a35n 51H65á91l37a 8415425840297

Správně píšete, že Nissan byl vyníkající. Od doby, co je vlastní Francouzi, to jde s kvalitou od deseti k pěti.

+1/0
12.1.2018 22:04

J21a10r36o33m13í58r 47B53l55i88n79k75a 2260497370426

Viděl jste ale někdy ten motúrek u MitsubishiASK a ochranu podvozku?Loni když mi dělali nástřk/včetně demontáže nárazníků atd/ bylo tam i nové!!!/ Mitsubishi no raději nebudu hanit,ale už jen ta turba,co začaly dávat do aut působí spíš jako "kurvítka"

0/0
12.1.2018 12:21

M54a47r81e17k 54M63a93l24ý 1182128211350

Tak pokud ta Mazda má 135 tisíc najeto, tak nemá absolutně žádný nárok na nějaké problémy. S tím nájezdem by měla vypadat a jezdit skoro jako nové auto. Až bude mít 250t, tak pak se uvidí.

Já kupoval Mazdu 6 2.0 r. 2005 v létě 2013 se 185t na tacho. Za 3 roky jsem najezdil 60 tisíc ke spokojenosti. ale vyskytly se i závady... oba zadní náboje jsem měnil a taky lanka ruční brzdy, zámek kufru a stahovačku okna u řidiče. Že to hnilo, je jasné, lemy blatníků a i podvozek - ten jsem necal i ošetřit. Pak jsem si prodal v 2016, s téměř 250t ta tacho za 55 tisíc :-)

Ale ano, i dnes je to moc pěkné auto a ten motor 2.0 je skvělý, jezdilo to nádherně, moc dobré auto to bylo.

0/0
12.1.2018 14:42

J88a63n 49U63l82m 7130169186412

Nevypadá to špatně, ale ten kufr je fakt strašně malej a kór u 4x4

+1/−1
12.1.2018 11:54

V33e59r65o47n10i17k46a 14M30u18r11í37n58o82v93á 6596771731566

Auto maji nasi, parkrat jsem s nim jela a musim rict, ze ta stiznost na ten predni sloupek je opodstatnena. Nez jsem si na nej zvykla, malem jsem na kruhaci sundala cyklistu.

0/0
12.1.2018 10:25

M15a21r25e11k 46Š22t63ě91t48k26a 4911238432293

"Tak spolehlivé auto už asi nikdo nevyrobí..." To už se říkalo o jedničkových Oktávkách... Ale pořád je to jenom auto a záleží hlavně na tom, jak se k tomu člověk chová - kombinace pravidelného nešizeného servisu, způsobu jízdy a možná ještě kvalitního paliva, které člověk tankuje:-)

+15/−1
12.1.2018 8:09

V10l30a87d26i68s54l56a57v 19B87u92r20y96š39e80k 1559132157394

záleží hlavně na tom, co je to za auto, tedy jaký typ a značka, třeba k Renaultům se člověk může chovat sebelíp a spolehlivé nejsou i když tankujete Vervu 100 a každý měsíc budete vyměňovat kvalitní olej a filtr, víc toho, stejně nezvládnete, podle mých zkušeností fakt nezáleží hlavně na tom, jak se k tomu chováte, ale co je to za auto, rozdíl mezi francouzskými auty a německými ve spolehlivosti je až neuvěřutelný

+4/0
12.1.2018 8:16

M58i12c29h18a58l 28T35a46u24c97h87m38a94n 2676178580

A obojí je na míle daleko za japoncem. Vlastní zkušenost. Ale musím uznat, že tátova 306 Break by zahanbila leckterou škodovku, něco tam sice musel povyměňovat, ale nic hrozného a to auto jede a jede. Byť se rozpadá čalounění, sem tam se něco vysype v interiéru. Ale pokud jde o dovezení, tak to auto vždycky dojelo kam mělo. I klima stále a stále běží.

+5/0
12.1.2018 8:22

M61i16c43h18a28l 10T57a12u37c17h36m24a34n 2216928220

Možná i proto se mu nechce do výměny, i když o tom už dlouho mluví. Není to krasavec, ta 306, ale zahodit za zbytkovou cenu téměř totálně spolehlivé auto se mu nechce. V tom se mu zase nedivím.

0/0
12.1.2018 8:37

V85l83a84d27i80s21l39a96v 43B18u42r59y30š58e97k 1519892807284

no já byl zvyklej na renaulty a nebylo roku, aby něco neodešlo, byly to auta vždycky do 5 let a 70 tisíc kilometrů, už když jsem si vezl nový domů, tak jsem se musel vrátit na opravu, moc se toho asi nezměnilo, jelikož jsem loni koupil dceři renaulta a po 4 letech provozu a 57 tisíci kilometry si chudák už prošel pěknými opravami, je to smutné čtení, jsou to pořád ty stejné závady, 6 let jezdím německými SUV 4x4, které jsou přetechnizované proti renaultu a bez jediné závady, tak asi tak

+1/0
12.1.2018 11:38

J48a69n 96U20l58m 7530269806502

+ za tu první větu

0/0
12.1.2018 11:56

M90a21r22e12k 14Š75t51ě21t82k89a 4761508762453

No nevím, kolega má Lagunu, nájezd hodně pře 200 tisíc (samozřejmě v naftě) a žádný větší problém, v podstatě stejné náklady (běžné věci jako destičky apod.) jako na koncernové vozy podobné kategorie...

+3/0
12.1.2018 8:36

M74i20c66h96a81l 77T18a84u34c52h92m53a51n 2886738360

Když u těhle aut je to hrozně o štěstí. Někdo narazí na kus, který táhne až do roztrhání s minimální údržbou, někomu se to sype pod rukama (u Lagun je to hlavně elektroinstalace).

+1/0
12.1.2018 8:38

M72a63r40e87k 16Š32t94ě39t54k53a 4171868682983

Řekl bych, že všechny tyto auta (koncern, PSA, Japonci, Korejci) jsou na tom podobně. Pouze u prémiových značek bych předpokládal kvalitnější díly, materiály, zpracování a tím pádem i životnost. Samozřejmě tomu pak logicky odpovídá i cena vozu;-)

0/−5
12.1.2018 8:53

M13i77c71h34a31l 98T90a55u44c12h42m16a86n 2686198590

U Japonců právě, tam to není, jak se kdo vyspal (tím trpí Francouzi a Italové). U VW si myslím, že bude kvalita +/- taky obdobná, tam bude jen bude prostě sem tam nějaký extra smolný kus.

+5/0
12.1.2018 9:05

M34i61c46h56a26l 23T19a88u39c52h25m37a52n 2376698310

Bude jen bude - píšu jak tatar. Rv

Jinak ono to s kvalitou aut jde poslední dobou z kopce celkově. Stává se z toho spotřebka, ani ti japonci nejsou už tak neprůstřelní, jak to bývalo (nové ASX - rezivějící zadní dveře a porouchaný elm. zámek)

+1/0
12.1.2018 9:08

P34e48t25r 81N26e66c74h44a27n29i37c55k98ý 7453366298930

Řekl bych čím větší plechovka, čím méně vyfikundací, čím jednodušší auto, čím méně optimalizovaný motor a hmotnost, tím víc to prostě vydrží. Sice to víc požere, ale materiál i střeva budou na věčnost.

0/0
12.1.2018 9:48

J29a55n 49K22o82n89v67a82l94i78n83k62a 5130161421205

No, to zas není úplně pravda. Prémiové vozy německé výroby byly skutečně prémiovými cca do roku 2003. Pak se, zejména u bmw, začaly místo aut dělat "výrobky". Kvalita všeho šla dolů.

0/0
12.1.2018 12:22

V89á61c30l93a77v 17H93o71s21c97h 8926818422391

nejake dukazy?

0/0
12.1.2018 15:52

J17a87n 17K57o18n24v80a13l50i57n56k98a 5310871901815

Srovnání několika BMW e39 a e60 co jsem měl a co byly v rodině. Osobní zkušenost

0/0
12.1.2018 19:28

V23l23a94d44i18s82l15a35v 26B21u60r76y11š83e96k 1859492657714

slyšel jsem, že laguna je na tom s poruchovostí docela dobře a to i přesto, že se v žebříčcích poruchovosti nacházína prvních místech, to ale zase není auto pro běžného člověka, to není megane

0/0
12.1.2018 11:40

K94a55r55e96l 28N38o86v21o71t46n77y 6859161809395

Nesmysl. Za 10 let jsem vystridal 3 Laguny a najel jsem s nimi celkem pres 500 000 km. Dlouhou dobu jsem delal jsem jen beznou udrzbu (olej, brzdy). Ovsem ve znackovem servisu. S jednou starsi Lagu jsem po 200 000 km bez problemu zacal jezdit ke garaznikovi a po dalsich 30 000 byl motor v panu. To je podle me nejvesti problemu Francouzu. Potrebuji kvalitni peci, jak ji nedostanou, tak se sypou.

0/0
12.1.2018 9:18

M84a79r85e97k 30J33a82n80e40č96k62a 1147116653601

Tak to mám přesně opačné zkušenosti. Renault, konkrétně Clio II v naší rodině byl ve srovnání s několika Škodovkami (2x Fabia, 1x Octavia) naprosto nenáročné a spolehlivé auto. Renault měl pouze jediný problém a tím byla elektřina. Stačilo ale pouze vyměnit pár chronicky problémových konektorů a zbytek konektorů vystříkat kontoxem a problémy zmizeli jako mávnutím čarovného proutku. Mechanicky velmi odolný a motorově bez problémů. Škodovky, ale měli STÁLE s něčím problém při slušnější výbavě, protože holobyt nebrat, ani jako dělníka. Po přechodu na japonce (Subaru a Honda) už to je pak úplná nuda, protože tady není co opravovat, kromě pravidelné výměny oleje a filtrů :-) Takže, když dnes slyším něco o německé kvalitě a jak jsou Francouzi špatní, tak se tomu musím akorát smát a ani se nedivím, že Frantíci zvolili jako základ pro Dacii techniku právě z Clia II, protože to bylo nenáročné a spolehlivé auto, o čemž si konkurenční Fabie může nechat pouze zdát.

+1/0
12.1.2018 12:20
Foto

V70l59a64d25i95m36í67r 25Š76ť15a31s70t42n88ý 1481346545953

Moc jsem nepochopil, proč Suzuki utnula výrobu auťáku, který byl spolehlivý i po 8 letech neokoukaný a prodával se sám...

+9/0
12.1.2018 7:20

V71l98a26d98i51s44l47a22v 73B25u10r64y34š84e54k 1219742287304

protože nikdo nechce usnout na vavřínech a bojí se, že se mu to vymstí, i když některá auta, třeba opel astra či lada niva se dělala fakt dlopuho, ale i tak, všechno jednou končí

0/0
12.1.2018 8:19

M89a84r13t27i64n 19M91i98k62u49l91e90n71k17a 1174392666437

jimny se vyrabí dlouho třeba ...

0/0
13.1.2018 15:04

V71á18c30l76a83v 61J52a25n21o80c45h 1256315231307

A není náhodou S-Cross vlastně SX4? Na některých jsem to modelové označení na pátých dveřích viděl.

0/0
12.1.2018 8:40

V14á63c20l68a81v 61J88a58n45s84a 4719803336370

S-Cross je prodloužená verze, delší rozvor. SX4 byla nahrazena vitarou, stejný rozvor, stejný motor, nové 4x4, a přední sloupek co nebrání ve výhledu (tolik).

V rodině jsme měli jak SX4, tak mám aktuálně Vitaru.. i když občas smutně vzpomínám na předchozí Grand Vitaru...

0/0
12.1.2018 11:25







Najdete na iDNES.cz