Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M52a41r44e36k 97Š35t23ě65t31k44a 4221158792833

"Tak spolehlivé auto už asi nikdo nevyrobí..." To už se říkalo o jedničkových Oktávkách... Ale pořád je to jenom auto a záleží hlavně na tom, jak se k tomu člověk chová - kombinace pravidelného nešizeného servisu, způsobu jízdy a možná ještě kvalitního paliva, které člověk tankuje:-)

+15/−1
doporučit
12.1.2018 8:09
Foto

V43l91a83d46i88m96í76r 80Š26ť80a45s35t36n66ý 1711146685273

Moc jsem nepochopil, proč Suzuki utnula výrobu auťáku, který byl spolehlivý i po 8 letech neokoukaný a prodával se sám...

+9/0
doporučit
12.1.2018 7:20

J56a94r23o85m97í38r 43B54l43i39n81k60a 2170957540806

Mám rovněž zkušenosti s japonci.Od r.1990 mám jen Mazdy.Poslední Mazda 6 2.0-bentin dodnes.Baterii skoro 11 let,brzdové destičky měněny ve 120tis.km,3x nástřik podvozku a dutin.Pravidelnou výměnu olejů a fitrů nepočítám.JInak závada,nebo porucha NIC.Do dnešního dne najeto 135tis.Kdysi jsem uvažoval o výměně za mladší ročník,ale toto auto si nechám do úplného dojetí!A deingu se netřeba zmňovat krásné auto

+5/0
doporučit
12.1.2018 11:56

J62a40n 67R54i85c21h68t70e25r 7625900711982

Hmm, akorát že to má příšerné jízdní vlastnosti. Už když jsem sedl do nového měl jsem pocit, že řídím traktor a ne osobák. Je velmi nekomfortní (děsné sedačky bez možnosti nastavení, nulové boční vedení) a nejde vůbec nastavit dle potřeb vyššího člověka (mám 192 a sedadlo nejde sundat, abych viděl ven pod zpětným zrcátkem). Kufr je naprosto směšný, v podstatě je to nákupní taška. Stačí jet na víkend a už se tam nevejdete. Interiér je z tvrdých plastů a už jako nové to působilo jak 10 let staré auto. Plastový volant klouže v ruce. Rádio hraje strašně a při vyšší rychlosti není slyšet vůbec. Taky to vůbec nesvítí, v noci je to o strach. Pozitivně můžu hodnotit akorát 4x4, to se v zimě na horách hodí, jinak bych od toho dal ruce pryč.

+5/−4
doporučit
12.1.2018 12:46

P55e93t27r 74V94a57z83a70č 4577923550136

Napíšu jenom jedno : firemní auta SX4, najeto přes 400tis km, jen spotřebák nebo sem tam ložisko kola, max vodní pumpa.... Na motor není sáhnuto, rozvody řetězem stále původní. Takže titul článku není opravdu nadsazený ...

+2/0
doporučit
12.1.2018 23:22

J44a63n 47U98l64m 7730489806542

Nevypadá to špatně, ale ten kufr je fakt strašně malej a kór u 4x4

+1/−1
doporučit
12.1.2018 11:54

Š14i41m45o24n 40M44a36r52t70y45n47e71k 7553875453636

Auto sice pěkné, asi i kvalitní. Ale má jednu nevýhodu - a tou jsou drahé náhradní díly. Velká část dílů není dostupná v druhovýrobě a originální jsou pekelně drahé.

+1/−9
doporučit
12.1.2018 7:13

J84a22n 47D70l20o15u46h22ý 7514519570319

Ja si pod odolnym autem predstavuji neco, co kdyz zanedbam udrzbu, tak se nerozsype vejpul. A to neni pripad tohoto vozu! Davat to na LPG, kdyz to ma problemy uz pri 150tkm nedava smysl... za me tohle bylo vzdy takove divne auto konkurujici akorat cenou a znackou (preci jenom je to suzuki). Ale uprimne kdo chce poradnou 4 kolku koupi si Suzuki Jimmy

0/−6
doporučit
12.1.2018 12:29







Najdete na iDNES.cz