Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A62l73e16x 74M56i91r82o80n34o27v 3751336175805

Kde jsou ti Japonci, o kterých se mluví v titulku?;-D To myslíte ten Nissan, který je ve skupině Renaultu? Nebo mrtvé Mitsu? A co takhle Honda nebo Mazda či Toyota, opravdoví zástupci japonských automobilek?

+61/−1
doporučit
12.12.2017 6:38

J82a68k13u74b 29F55e62i92f90a68r 7309529516209

Už tady dlouho nebyl článek, který všem vysvětlí, jak je nejvýhodnější si koupit Škodovku.

Jenže problém nejsou ony ťukance, to řeší pojišťovny, ale pozáruční servis.

A tam je rozdíl třeba mezi tím Japoncem - kde ho téměř nepotřebujete - a Škodovkou velmi propastný;-)

+42/−1
doporučit
12.12.2017 7:53

O18t71a44k84a38r 34F56u42k79a 8361913631354

A že jste těch Japonců zařadili! Až dva kusy celkem

+28/0
doporučit
12.12.2017 6:25

V44á26c46l30a98v 62H51o38s22c18h 8216958872281

Auto je žrout všech rodinných peněz. Hned po manželce a dětech :-).

+24/0
doporučit
12.12.2017 7:27

J68i82ř47í 53P14o50k71o71r61n82ý 2902934817342

Měl jsem Toyotu Corollu motor d4d,najel jsem 200000,za celou dobu jsem měnil jen olej a filtry , dvakrát destičky, několik žárovek, teď mám octavii najeto cca stejně, a mám druhé turbo , kotouče, spojku, třetí tlumiče, setrvačník,nemluvím o drobných závadách jako senzory bezpečnostních pásů, couvací..

+43/−4
doporučit
12.12.2017 5:38

M49a88r75t82i64n 29K27o75ž53í47n 1315896101800

Celý život jezdím v Hondách a ono tam krom oleje, filtrů, destiček a čepů není moc co měnit.

+22/0
doporučit
12.12.2017 6:35

A95l62e32š 87V50o16d87i59č42k82a 4862233628718

To to ale krásně pro tu Škodu auto vyšlo, že? Jako by ten článek byla skrytá reklama :-D.

+20/0
doporučit
12.12.2017 8:24

M63i63l39a14n 79V26o87t33a41v38a 5414676101912

mám ve flotile pár Japonců a kolik stojí díly upřímně nevím. Prostě je nepotřebujeme. Nejvíce jsme potřebovali na Francouze. V závěsu byl Range Rover a Jaguár. Pravda, že Jaguár byl jen jeden stejně jako RR, takže to nebyl velký statistický vzorek, ale faktury byly na stole pořád. Co musím pochválit je Ford. Když si vzpomenu na Mondea, tak to byla noční můra. Ted už je to lepší. A pokud jde o plechy, tak ty nějak neřeším. Auta jsou pojištěna, takže to nikoho netrápí.

+19/0
doporučit
12.12.2017 0:32

K38a98r31e24l 49N89o75v97á59k 8128534757462

Velkolepe srovnani nahradnich dilu 5 znacek :-D kde uplnou nahodou vzdy vyhrala skodovka a vzdy tam ma jednoho zastance zatimco jina znacka vzdy vybrala to co se tam hodi. Aspon to nedelejte, tak okate ;-D

+18/0
doporučit
12.12.2017 8:52

I89r55e92n94a 51P66l54a22c88h17e27t20k82o92v71á 1306934566820

Tohle jsem k těm Japoncům četla na fejsbůku:

"Toyotu nebrat. Po 18 letech jsem musel vyměnit olej a výfuk. Radši ani nebudu zmiňovat, že rok před tím odešla baterka. Navíc teď v servisu prohlásil mechanik, že to nerezne.

Celá ta značka je nějaká divná."

+17/0
doporučit
12.12.2017 13:28

J15a94n 30B42a60r72t72o72š 6945647143369

To je zase masírka, neoznačený reklamní článek z PR oddělení Škoda Auto...

+24/−2
doporučit
12.12.2017 6:27
Foto

J60o13s79e97f 76K48u42b89e11š 3558793499903

V IT je tenhle trend už dlouho. Prachy je potřeba točit a to se dělá nejlépe tak, že opticky je pro zákazníka nákup levný a málokdo tuší, co ho to bude stát v provozu. Takže software už si nekupujete jednorázově, ale kupujete si "levnou" subscription a pak cálujete pravidelně. Sice dostáváte výhodu nových verzí, ale často je ani nepotřebujete a byl by pro vás lepší jednorázový nákup. Tiskárny - stojí téměř pakatel, dáte 1500 Kč a už máte základní inkoustovku, super. No jo jenomže pakzjistíte, že cartridge stojí totéž co celá tiskárna a vydržej vám pár set stránek.. A když šáhnete po alternativních, tiskárna začne stávkovat.... Je to takový věčný boj mezi výrobci, kteří chtějí vydělat a nechtějí řešit reklamace z důvodu nekvalitních druhovýrobních komponent a na druhou stranu zákazníků, kteří chtějí co nejlevnější nákup a provoz...

Teď auta, na pohled jsou "cool", vypadaj skvěle, designéři se vyřáděj, obal prodává tak lidi kupujou, a pak se nestačí divit, když se o to auto pořádně nestaraj a odejdou jim vstřikovače, turbo, tak se jim protáčej panenky.. Z "nejlepšího auta" se stává "nejdražší auto" :)

+16/0
doporučit
12.12.2017 9:35

O14l13d66ř96i14c76h 65S55m69u70t50n69ý 2220422324775

Takže nejlevnější je škodovka a potom Ford. Nejdražší díly jsou na japonská auta. Tleskám. Bylo objeveno to, co už 20 let víme uplně všichni. :D

+19/−1
doporučit
12.12.2017 1:14

J93i58ř56í 84S80c65h16m12i94d94t 5810603654815

Vzhledem k tomu, jak se kouzlí s díly je nejlepší koupit auto s co nevyšší spolehlivostí a tím jsou tradičně právě Japonci;-).

+13/0
doporučit
12.12.2017 8:33

J59i25ř80í 50J55a68n16o74t90a 2869475803

to vypadá, že je to na zakázku - Škoda

+12/0
doporučit
12.12.2017 9:37

P89e42t38r 37Š63t15ě20p22á16n95e32k 1633207479962

Srovnání snad pouze pro nepojištěné. Jinak o ničem.

Skutečné náklady způsobené poruchovostí jednotlivých modelů - to by bylo relevantní srovnání.

+11/0
doporučit
12.12.2017 9:14

J63a12n18o 94G14e88r87l20a35c87h 2713865635709

Japonca tam veľmi nevidím. Bol som zvedavý, lebo už vyše 10 rokov vlastním Mazdu6 a lejem tam len olej a benzín.

+12/−1
doporučit
12.12.2017 6:50

V28l66a68d46i98m74í73r 72H66a40v76r50á53n74e63k 7916266390177

Jeeee ta škodovka je ale levná, hned odpoledne si pojedu koupit alespoň 3...;-DR^

+8/0
doporučit
12.12.2017 13:23

Z71d52e71n81ě91k 43M90á12č31a13l48a 1913285559500

Mám Mazdu6 2L 108kW v benzínu od roku 2007, najeto 310000 Km, spotřeba 7,3L/100 a za celou tu dobu jsem měnil obě přední ložiska, pravé rameno přední nápravy a 2x lanovody k ručni brzdě. Výfuk je stále původní. Ani rozvody se u ní nedělají. Jediná závada je ta, že každý rok musím doplnit médium do klimatizace, protože přes zimu uteče cca 50% náplně. Takže možná jsou na Japonce nejdražší díly - já to ale nevím, protože je prostě Japonec NEPOTŘEBUJE, narozdíl od těch Škodováckých holostrků. Takže mne Mazda za 10 let provozu přišla v náhradních dílech na cenu cca 10.000 Kč.

Ukažte mi takovou nějakou Oktávku II a vyšší. Okt 1 jsou spolehlivý traktory, to je známé, ale pouze v naftě. Okt 1 1.6 v benzínu, to je pomsta a past na prachy.

+9/−1
doporučit
12.12.2017 12:53

V87í38t 62K26o21u72b32a 6896440774278

C4 picasso mne za 7 let provozu a 180 tis.km stálo na servise skoro půlku pořizovací ceny. Není měsíce aby na tom neumřelo něco za 6 až 15 tisíc. Například za spojku chtějí 42 klapáků, což už jim nedám, radši to zahodím. Táta jezdil 14 let Focusem, do kterého se lil jen olej a nafta a umřel stářím na 460 tisících. Za celou dobu stál na servisu do 100 tisíc.

Mám jen strach , že taková auta, která šlo koupit v letech 2000 až 2005 už prostě nejsou k mání. Ve značkovém autosalonu mají tu drzost Vám u 2,5 roku starého auta sdělit "nedivte se, když máte takovej starej pekáč".

+7/0
doporučit
12.12.2017 13:10

R44a22s56t43i71s41l78a91v 28B55e83l76a13n 7179714517692

Mám Hondu Civic již 12 let. Za tu dobu měním olej a pár žárovek a jednou kotouče, - vlastním zaviněním. Dokonce i hodinová sazba v servisu je levnější než ve škodovce.

+7/0
doporučit
12.12.2017 9:47

M27a47r58t93i13n 86K34r38č10e28k 3440488615365

U Škody Kodiaq je chyba v tabulce - u mlhovky má být nakopírovaná cena celého světlometu, protože když se pokazí mlhovka, tak se musí měnit celý světlomet.

+7/0
doporučit
12.12.2017 6:38

M14a73r79t56i89n 74Š68i76m60e48k 4630324418535

To jste měli spíše zveřejnit ceny vybraných náhradních dílů jako olejové, vzduchové či kabinové filtry, spojková sada se setrvačníkem, svíčky (u nafty žhavící), turbo a jiné, co se mění

+5/0
doporučit
12.12.2017 11:24

J85a23k13u10b 80S29e27k40e68r67a 6416350316145

Proc redakce neuvedla ceny tech opravdu nejbeznejsich dilu? Loziska, stabilizatory, brzove kotouce, tlumice... ?

Nevyslo by to uz tak hezky?

Porovnavat ceny za opravu po bouracce je u novych aut docela zavadejici, protoze neznam nikoho, kdo by to nenel pojistene a navic po cca 5ti letech se pouzivaji dily z druhovyroby...

+5/0
doporučit
12.12.2017 8:36

J70a22n 44D53l65o29u79h12ý 7324609810759

Z meho pohledu je srovnani z praxe opel vs. Ford je nejdrazsi Ford. U fordu ani neklesa cena dilu se starim vozu. U opelu jsem dnes cca na 1/3 ceny dilu oproti dobe kdy se auto jeste prodavalo na showroomech. Ford chce za dily stale stejne penize a jeste k tomu hodne penez.

+5/0
doporučit
12.12.2017 7:43







Najdete na iDNES.cz