Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R75o84m62a48n 73F55r50a34n96k 9382220554533

Já mám doma taky jednu krávu.

+14/−1
doporučit
13.12.2017 5:47
Foto

O71n66d70ř70e47j 46Š82k91o18c65h 8696877281318

Hm zkrátka auto na ho¥no...

+16/−2
doporučit
13.12.2017 1:21

L47i64b33o12r 64F34i49l12á87k 2361854989571

U elektrárny budou stáje pro tisíce krav, kterým budou dovážet krmivo nákladní automobily z desítek kilometrů vzdálených pastvin.

+11/0
doporučit
13.12.2017 5:18

K22a19r62e25l 67N36o47v51á93k 8904511600916

Jste si jistí, že jste jen nějak blbě nepřeložili větu, že vozy na vodíkové palivo jsou bullshit?

+17/−3
doporučit
13.12.2017 1:26

M19a25r67t28i91n 60N54o33v13á68k 6723367579311

tohle se nesetká vůbec s žádným ohlasem (sám bych sobě dal MINUS!!) ̈.. ale pokud se budu chtít nějak odprostit a tzv. "objektivně povznést" nad v současné době běžně vnímanou osobní automobilou přepravu, tak třeba vidím tato negativat (opět: miluji auta, rád řídím.. ale TOTO mě štve)

a) na sídlištích a podobných místech není kde zaparkovat. zkráka územní plánování

b) podle mě a i několika expertů se diesel do osobních aut fakt nehodí

c) tyto výkřiky typu "močovina" jako nutná příměs do paliva. .nebo TOTO. to bych autoamticky zakázal jako nařízení EU direktiry, protože to není nic jiného, než další hoax příp. ad absurdum nepovolená státní podpora. TAKTO se nedá řešit situace spalovacích motorů a emisí!!"

D + e +Z.. Ti idioti v EU parlementu pořád řeší naprosté KRAVINY .. zásadní problém je v tom, že státy v EU neprosazují nákladní ZELEZNICNI přepravu všeho možného zboží = všechno převáží kamiony.. místo toho . ti KR--TENI!!! v EU parlamentu budopu buzerovat běžné lidi, jaký max. sací výkon smí mít jejich vysavač či počet mycích cyklů myčky nádobí.. !! neskutečné!!! [>-];-ORv

+19/−4
doporučit
13.12.2017 1:25

T13o68m77á43š 84K48u88c70h81a54ř 3507121608791

Trigenetační elektrárna, auta na vodík.. Není to zbytečné kolečko? Tolik drahé techniky, to už na těch krávách mohli jezdit rovnou, ne? ;-)

+10/0
doporučit
13.12.2017 6:23

K78a53r73e81l 51M71a25z34a44č 3687433346539

Stejně jako auta tedy i skot patří k původcům globální změny klimatu - to je domněnka a názor části vědců, ale rozhodně to není pravda.

Původcem změn klimatu je v této logice vše živé na Zemi. A změny klimatu by přišly i bez aut.

+14/−3
doporučit
13.12.2017 5:07

P33e19t50r 89N87o20v15á43k 8825259560

vodíková auta mi přijdou daleko životaschopnější

tedy po tom co dojde ropa :-) což nám zelení již mnoho let slibují8-o

+12/−2
doporučit
13.12.2017 0:11

J65a21k13u47b 42K22o76s 3896982740544

Geniální. Kdyby ten hnůj radši dali do půdy kam patří. Samozřejmě kravské exkrementy budou pohánět prd a ne Toyoty, jen jim nakapou pár litrů do nádrže do začátku. Výroba elektřiny z bioplynu je bežná, výroba vodiku elektrolýzou taky. Nic, než reklamní bublina.

+13/−3
doporučit
13.12.2017 0:21

M58i93r90e83k 84B16á78r33t19a 2105597930641

A nebylo by lepší dát ten hnůj na pole? Takhle tam už víc jak chybí.....!

+12/−3
doporučit
13.12.2017 5:40

A61l41o64i61s 91S55t45a95r38ý 3279259397672

Vyrábět vodík pro pohon aut z metanu mi přijde poněkud padlé na hlavu, protože auta mohou a umí jezdit přímo na ten metan.

+5/0
doporučit
13.12.2017 15:06

J76a90n 32P90a53v34e78l78k59a 3557981144341

Jedna kráva vyprodukuje 80 kg metanu, stejné množství nesežrané trávy vytvoří 100 kg metanu. On je to totiž podobný proces a mají ho na starosti podobné bakterie a i ten hnůj ještě nějaký metan uvolní.

+5/0
doporučit
13.12.2017 9:08

D98e63n58i15s 55H15u27m48l 4852115575246

No jasne, a hned v roce 2051 se budeme prochazet po Saturnu

+5/0
doporučit
13.12.2017 0:19

J96a53n 39P58a30v75e74l54k26a 3387871114271

To bude auto na ho.no.

+3/0
doporučit
13.12.2017 9:27

J55a34r25o85s11l84a65v 57K66a55d80l46e32c 5701209212291

To se to bude Amíkům jezdit, když tam nemají kvóty EU na krávy...:-P

+3/0
doporučit
13.12.2017 8:32

R89i88c74h75a55r80d 48N29o38c79a33r 7595187695752

To je ale kravovina .....

+3/0
doporučit
13.12.2017 6:40

P56e87t10r 79Z12a61s84k25o90č66i40l 2965582218979

V originále "2.35 megawatts of electricity and 1.2 tons of hydrogen per day" se nepřekládá jako "za den by podle automobilky měla vyprodukovat 2,35 megawatt elektřiny a 1,2 tuny vodíku", protože megawatty jsou výkon, ne kapacita. Ten "per day" se vztahuje pouze k tunám vodíku, ne k elektrickému výkonu.

+2/0
doporučit
13.12.2017 14:19

D15a64v42i96d 48K98n36a50p98e53k 8757654726155

K auto dostane každý vozík a krávu, kterou bude řidič tahat za sebou. Až dojde palivo, naprdí kráva do nádrže a jede se dál.

+2/0
doporučit
13.12.2017 12:18

J41i97n58d85ř15i89c43h 70M39i18t66t15e72r 6824195251826

Přijde mi to jako kravina.

+2/0
doporučit
13.12.2017 10:46

A89n18t40o73n68í26n 20S30e75b29e46r10a 7363368950229

Tož to je dobré. Krávky už mám, tak bude o palivo postaráno. To musím mět. Jeden konec hadice do krávy, druhý do auta a za chvilu se jede.

+2/0
doporučit
13.12.2017 9:17
Foto

P20e59t68r 81J21a53n31o63v44s34k33ý 1398430352538

a neměl by hnuj jit na pole a pak by se z ropy nemusela vyrábět hnojiva ???

+2/0
doporučit
13.12.2017 8:28

P41e83t69r 84L57a41n40g71e80r 3471646381690

No tak to je humus

+2/0
doporučit
13.12.2017 4:58

S95l69a12v81o70m91í62r 32B50e42n71e46š 6862757390434

A jak ato bude s dovážením hnoje do té elektrárny?

Já jako laik si umím představit pohon na vodík, jestliže se podaří vyřešit otázku jeho výroby nějakým energeticky přijatelným rozkladem vody. Podle zákona o zachování energie sice je jasné, že do toho rozkladu musím vložit více energie, než kolik jí získám (počítám samozřejmě i se ztrátami), ale umím si (možná chybně laicky, ale umím) představit, že se to nějak vyřeší třeba nějakou solární cestou, takže budeme zpracoavávat energii, pro kterou bychom jinak neměli využití. Na rozdíl od výroby samotné elektřiny, která se musí spotřebovat ihned, takže je problém, když slunce nesvítí, by výroba vodíku mohla být omezena pouze na dobu, kdy slunce svítí, jelikož vodík je skladovatelný, zatímco elektřina ne. A navíc takovou elektrárnu lze postavit tam, kde je přírodní voda, třeba přímo na břehu moře.

A právě tady je ten rozdíl: Moře je nevyčerpatelným zdrojem vody přímo na místě, zatímco hnůj se musí dovážet z okolí. V nejbližší zóně kolem elektrárny by bylo pouze omezené množství kravínů, porotože kdyby se tam mělo postavit tolik kravínů, aby doprava nebyla na dlouhou vzálenost, tak by se tam zase muselo dovážek krmivo. A to už nemluvím o tom, že samotné postavení kravína stojí tolik peněz, že si neumím představit návratnost takové investice, kdyby se to dělalo kvůli výrobě vodíku z hnoje. A zase by se tam musela dovážet tráva. A navíc infrastruktura - nápor na silnice, kudy bude dopravován hnůj.

Připadá mi to celé jako obvyklá fantasmagorie těch, kteří za každou cenu chtějí přijít s něčím novým.

Vše, co jsem tady je však pouze laický pohled na věc. Odborník nejsem.

+2/−1
doporučit
13.12.2017 7:37

J92i79ř86í 50S75c15h26m65i50d48t 5790783864875

Tohle zní, na rozdíl od elektro aut, nadějněR^ i když i zde vidím problém s masovým nasazením a nahrazením třeba 80% všech spalovacích motorů, tolik hnoje asi na světě ani není;-).

+2/−1
doporučit
13.12.2017 0:21

P43e55t24r 60J66a74n32s51a 8688504724305

Bože to jsou kecy! Asi už se projevuje inkluze jak u Toyoty, tak u novinářů. Psát o nečem bez jakéhokoli porozumění problematiky koloběhu prvků v přírodě a bez znalostí významu fyzikálních veličin je ale čistě česká specialita.

+1/0
doporučit
13.12.2017 21:51







Najdete na iDNES.cz