Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P79a92v45e64l 32Š81e89d85l26b45a98u58e22r 7278801412775

Včera jsem najel pouhých 86 km s náhradním autem, s novou Fabií Combi, protože se jednomu hochovi podařilo zastavit o přední kolo a bok "mého" firemního, pohodlného Fiatu s odpruženým sedadlem. Mám 2 metry a můžu říct, že Fabia je naprosto nepohodlné auto. I když má výškově nastavitelné sedadlo, poloha se nedá nastavit tak, aby mě po 10 km nebolela záda a to s nimi vůbec potíže nemívám. Totéž se mně stalo v Rapidu. Mít Škodu nastálo by bylo o zdraví. Docela smutná zkušenost. Pro mě Škoda peněz.

+3/0
doporučit
21.12.2017 6:04

M88a71r35t71i13n 65P92l16z31á84k 2307819948654

A jiným zase škodovácké sedačky vyhovují...

0/−1
doporučit
21.12.2017 8:24

P17a35v68e52l 56Š34e74d51l84b63a66u13e32r 7898201752855

To je docela možné. Dost lidí třeba ani nemá jinou zkušenost a tak ani neví, jak se sedí a jezdí v opravdu pohodlném a tichém autě. Třeba malí Japonci dokáží udělat dobrá sedadla i pro vysoké lidi. Naše 12 let staré "Súbo" je taky v pohodlí i v dalších věcech a maličkostech míle před tím novým, půjčeným německým křápem. Jen třeba zvuk zavírání dveří... Japonský plný bas oproti pádu plechovky na beton... I když tohle podstatné není. Pohodlí ovšem ano.

+3/0
doporučit
21.12.2017 9:13

V93l88a47s21t80i83m71i86l 86K24r78a12i98s94l 4304183205406

maximálně těm, co v životě v jiném autě neseděli (sarkazmus). všeobecně vše z koncernu s cenovkou do 500t má jenom základní provedení téměř všeho včetně sedadel. zkuste si někdy sednou do již zmíněného Fiatu, nebo třeba nějakého japonce za stejnou cenu - neporovnatelné. jet ve fábii po D1 bylo pro mě utrpení, v Yarisu naprostá pohodička (a to srovnáváme auto do města a "příměstské" auto).

+2/0
doporučit
21.12.2017 9:56

P15a64v91e16l 89R91e34z15n32i48c23e55k 3265304364942

nemate tak uplne pravdu. u Sokdy stejne jako u ostatnich automobilek plati ze i v ramci jednoho modelu vozu je nekolik urovni vybavy a ruku v ruce s tim jde i kvalita sedacek... nedelalo mi problem tocit brno-praha-zpet 10x mesicne.. vzdy rano tam a vecer zpet....

v obycejne octavii 3.generace v temer zakladni vybave to krom nedostacujici vybavy a vykonu byl i mor z pohledu pohodlnosti sezeni...

naopak v octavii RS, Scout ci v Superbu ve vysokem vybavovem stupni to byla naprosta pohodicka.. dojel jsem do prace i domu vzdy odpocinuty.. a to prosim v dobe kdy na celem useku bylo 5-7 zuzeni a tedy bylo treba se jizde opravdu hodne venovat...

0/0
doporučit
21.12.2017 12:28

P81a70v23e80l 45Š47e81d38l77b31a75u55e63r 7548551722265

Může být, opravdu to někomu může vyhovovat a možná jsou různé sedačky podle výbavy. Co je to za Fabii, to nevím. Má to nějaký drnčivý benzíňák, start-stop systém, nemá to tempomat, sedačka je výškově stavitelná a vyhřívaná. Neznám stupně výbav. Asi to má špatný úhel sedáku, člověk v tom sedí hodně zalomený, je to pro menší postavy, což Škoda nikde nepíše. Pokračuje to tak, že jsem s tím raději moc nejezdil, ujel jsem jen 235 km a záda mám teď úplně v háji, dneska mi v nich křáplo a mám na nich hřejivou náplast. Už jsem do toho "auta" ráno neměl sedat. Musel jsem ale před vrácením dotankovat. Ještě v sobotu jsem uběhl 11,5 km, sportujeme často a potíže jinak se zády nemívám. Nevím, jestli nejaká vybavenější Fabia má lepší sedadla. Převážel jsem po městě Passata a taky nic moc, velmi nepohodlný, uhrkaný traktor... Ve srovnání s jinými auty je to pro mě fakt bída. Tohle jsem opravdu netušil, že to bude tak velký rozdíl. Další zkušenost, v zájmu svého zdraví nevlezu do koncernového auta, pokud bude jiná možnost. Celkem závidím, že je to pro Vás pohodlné, neměl bych potíže, kdyby to bylo u mě taky tak... Pěkný den přeji.

0/0
doporučit
26.12.2017 10:52

S27t69a94n11i63s42l88a42v 69K26r69e65j87c82a29r 6387816483724

A otázkou je proč to jde u Japonců a Asiatů a nejde to u Evropanů a Američanů ? Je to rozdílností vzdělání nebo nadáním a představivostí ? Možná každé etnikum má odlišné tělesné partie jež se nedokáží těm jiným přizpůsobit.

0/0
doporučit
21.12.2017 15:42

S71t58a76n86i69s39l43a37v 79K58r58e31j87c37a56r 6347346413494

Pravdou asi je, že v Československu v minulosti existovala jediná firma jež vyráběla sedadla do motorových vozidel vyráběných v Čechách, Moravě a Slovensku. Nebyly tehdy takové výrobní oběmy a tak tento pobočný závod stihal pokrýt poprtávku nejen osobních , nákladních i stavebních a zemědělských strojů. Dnes by asi měla problém .

0/0
doporučit
21.12.2017 15:47

M80i80r21e29k 77G25a50j93e12r 5471736259810

Sedadla v mazdach jsou dobra, ale nejak ti vyvojari zapomeli nebo nestihli take venovat pozornost operce hlavy. Ta je napevno prilis naklonena dopredu, takze ridic nemuze mit oprenu horní část páteře v oblasti lopatek (coz je v rozporu s tvrzenim v clanku). Asi proto take na obrazku v clanku je operka hlavy uplne vymazana. Jedina poloha, kdy se lze dobre oprit, je sklonenim sedadla hodne dozadu. Zvyknul jsem si na takovou polohu, ale neni pro kazdeho. Konkretne se moje zkusenost tyka modelu CX-5.

0/0
doporučit
20.12.2017 23:09

V24e49r47o57n39i61k72a 83E82x39n20e81r87o22v41á 2626511797569

Pak že evoluce je slepá, už před statisíci lety formovala člověka pro jízdu v autě

0/0
doporučit
20.12.2017 17:13

J11i37ř53í 92S42m36a92z67a91l 2697222964732

Tak už by mohl někdo skočit do Hnujdaje a vysvětlit jim že sedačka má být pohodlná a ne že po 100 km nemůžu z auta ani vystoupit. A to bohužel je problem napříč všemi modely.

0/0
doporučit
20.12.2017 17:09

J44a81k50u79b 27S71e60k56e66r51a 6696380406645

Narozdil od jisteho mainstreamu maji H dostatecne dlouhy sedak a pri rizeni nemam otlacene leve koleno od stredoveho tunelu...

0/0
doporučit
20.12.2017 21:21

J82a86k51u31b 89S72e86k38e89r80a 6236540886465

Prave koleno...

0/0
doporučit
20.12.2017 21:21

T91o60m86a18s 93F38u41k 8177947682

to bude tim, ze hjunde zadny tunel nema, protoze predohrab

0/−1
doporučit
20.12.2017 21:59

M12i94r23e14k 40G97a22j38e59r 5491506459110

Snad vsechny predohraby maji tunel mezi prednimi sedadly, puvodne kvuli ovladani prevodovky. Ktery model Hyundaie mate na mysli?

+2/0
doporučit
20.12.2017 23:11

V95l34a68s83t63i67m94i90l 79K79r10a69i57s56l 4414963325696

od kdy má předohrab co společného s tunelem v kabině? 8-o

0/0
doporučit
21.12.2017 9:57
Foto

I23v83a56n 18K85o41p88t25a 5617302731137

No třeba Octavie a Superby tunel pochopitelně mají, protože platforma je stejná s 4x4 a ten kardan se prostě někam dát musí.

Mají ho povětšinou všechna auta protože tunel je součastí která tvoří tuhost prostoru pro posádku. Obvykle bývá z vysokopevnostní oceli.

0/0
doporučit
21.12.2017 19:20
Foto

I52v44a94n 35K28o34p40t69a 5457262241887

Tudle jsem zkoušel jak je možné otlačit si to koleno o středový tunel (konzoli) v Oct.3 a pak i v druhé generaci. Se svými 186cm jsem na to pokud člověk sedí normálně nepřišel.

0/0
doporučit
21.12.2017 19:17

J12a34r64o57s98l10a88v 67K45o64r93u36b 7252638452

Ako som si vela krat vsimol mnoho vodicov ani nevie ako sa ma spravne sediet, sedacky niesu az taky problem ako samotny sediaci, operadlo pomaly na lezato a chrbtica ohnuta ako luk hlavne ze som frajeeer8-o

+1/0
doporučit
20.12.2017 14:52

P52a31v42e93l 90J47e45ř84á73b51e32k 7261702614167

Nejde ani tak o tu prohlou páteř, ale o správně nasazenou čepici s kšiltem dozadu či do strany.

Když by seděl způsobně, tak by tu kšiltovku nikdo neviděl a nebyl by IN.

Takže zalehnout za volant "velí" doba.

0/−1
doporučit
20.12.2017 20:55

M54i34r80e31k 53G37a42j87e35r 5921836189190

Je to tak pohodlnejsi, zejmena pote, kdy vyrobci aut posunuli operku hlavy hodne dopredu. Ono se ani jinak neda poradne oprit.

0/0
doporučit
20.12.2017 23:13







Najdete na iDNES.cz