Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

F51r65a28n33t57i50š65e92k 80V15r17á95n63a 5239192883191

Ono by stačilo, kdyby místo nafty dala Škoda na trh úsporné ekologické menší ale použitelné auto, např. Fabii na CNG tak, jako to udělal VW s 66kW CNG Polem, a snadno by plnili normy a zároveň by ty auta byla okamžitě dostupná široké veřejnosti!

+20/0
doporučit
21.12.2017 13:15

J25a78n 36H19l62a72d19k51ý 9198289977710

Já nejsem moc příznivce různých předpovědí odborníků, ale myslím, že v otázce konce inviduální automobilové dopravy se celkem terfili. Během 50 let dojde k velkým změnám, na které pravděpodobně většina automobilek nebude schopna reagovat.

+21/−2
doporučit
21.12.2017 11:26

F27e82r87d62i88n85a60n71d 54S32m41r38č42e37k 7828571837687

Dovolím si lehký offtopic - zajímalo by mne, kam si tihle všichni úspěšní manažeři myslí, že až mohou "jejich" firmy růst. Všichni pořád chtějí jen růst a růst a růst a růst. Pak přijde sebemenší náznak krize a první co, že se začne hromadně propouštět a šetřit na lidech (neříkám, že je to případ škodovky). Nestačilo by zkrátka pouze dosáhnout určité úrovně zisku, a tu udržovat a pracovat o to víc na kvalitě a inovacích?

+38/−8
doporučit
21.12.2017 12:33

J89a94n 58R48i96e87g76e28l 1774556755232

Pri cene mega za elektromobil se Nemecky vlastnik bude divit, ze to CESKE auto CESI nejak nekupuji... Protoze na to proste nemaji, kdyz koupim auto za 500tis a 500tis muzu projezdit, proc bych si kupoval elektro? Az bude cena srovnatelna s auty se spalovacim motorem, pak to bude impulz pro lidi v CR, ze usetri za PHM a jeste za opravy motoru treba dieselu, se kterymi tito machri podvadeli... do te doby, se nezmeni nic. Uz pres 10 let posloucham, jak elektrina je budoucnosti, ale dosti vzdalenou... krome par ks elektro aut, se to v CR neposunulo vubec nikam...

+14/0
doporučit
21.12.2017 13:14

D39a51v93i75d 97V27r54k17o77č 1622470448856

Už vidím jak ti co bydli v paneláku nebo bytovém domě v historickém centru bez vlastního stání každé odpoledne po příjezdu z práce natahují prodlužovák z bytu, aby si připojili svůj elektromobil k zásuvce. Ti drsnější ho přisvorkují ke sloupu veřejného osvětlení.

+34/−12
doporučit
21.12.2017 12:05

M82a50r92c81e79l 24Š35e82v28č33í49k 9325303931210

V čele Škody stojíte dva roky, takže už můžete bilancovat. ...... máme za sebou nejúspěšnější dva roky v historii podniku.

..............................................................................

"Nenápadne" naznačil, vďaka komu/čomu majú za sebou najúspešnejšie dva roky v histórii podniku ;-D

+11/−1
doporučit
21.12.2017 11:40

P43e20t39r 83U57t25ě80k47a62l 9430198378

No - opakuje obecné fráze o elektomobilitě a podobných utopiích. Jsou to kecy, nevěřím, že se to prosadí.

Ale naopak o tom, že výrobu vlajkové lodi Superba šoupnou do Německa, ani slovo.

Takže dosazená figurka z Wolfsburgu.

+13/−4
doporučit
21.12.2017 13:47

L50u15k16á52š 59S72k64o56p93a93l 9476628305921

Vzhledem k tomu, že většina majitelů Škodovky u nás neakceptuje ani automatickou převodovku, protože kvrdlani je sexy, pak samoriditelna škodovka je opravdu zbytečná myšlenka :-)

+14/−5
doporučit
21.12.2017 12:40

R94u16d12o70l55f 13P15e21k95a47r 6779889284155

Ono se není co divit, že mladí nechtějí vlastnit auta. Když se musí na 30 let brutálně zadlužit kvůli bydlení, vyskakovat si pak nemohou.

+6/0
doporučit
22.12.2017 3:20

K45a87r58e71l 52N73o29v75o75t72n75y 2671735109270

Skodovce jsem dlouho fandil, ale jen do doby, nez jsem si poridil jeji vyrobek - auto rocnik 2010, v provedeni 4x4, 1.8 TSI. Jeste behem petilete zaruky se musela vymenit spojka a rozvodovy retez s napinakem, ale to prave peklo nastalo po skonceni zaruky (pricemz soucasny najezd je pouhych asi 128 tisic km):

1. Pul roku po skonceni zaruky zadreny zadni diferencial => nutnost vymenit cely haldex system - ten diferencial plus mezinapravova spojka, za 80000 (a to mi udajne servis neuctoval praci)

2. Rok na to zacalo auto "zrat" olej v mnozstvi, ktere se postupne vysplhalo na cca 2.5 litru na 1000 km (!) - i ukazalo se, ze na vine je znama vyrobni vada cele serie motoru, a jako jedine reseni je komplet generalka motoru a vymena pistu, ojnic a krouzku, a celkem 3 dny prace - celkem za asi 70000 - jedina klika byla, ze v ramci kulance to z vetsi casti zaplatila skodovka, ale i tak me to stalo cca 25000

3. Behem 14ti dnu pote odesel odesel alternator, ovsem ve znackovem servisu to nepoznali a myseli si, ze je to "jen" baterie, kterou vymenili a poslali me domu, aniz by se obtezovali zkontrolovat ten alternator, takze jsem malem ani nedojel domu; abych se vubec pote dostal s autem do servisu tak jsem tu baterii musel vyndat a doma nabit. Za novy alternator + praci si servis nauctoval dalsich asi 12000

4. Musel jsem nechat prelakovat strechu, protoze zacala dost brutalne reznout jeji hrana nad celnim sklem. To se kvuli cele operaci muselo vyriznout a vymenit, takze celkem asi 25000 plus asi 10 dni bez auta. Navic pri te prilezitosti zjistili, ze mam zlomene a nejakym lepidlem na zelezo znovu spojene prepakovani steracu (zrejme to asi udelal jiny servis v nejakem z predchozich zasahu, mozna pri te generalce motoru), a museli to kvuli tomu vymenit - takze + dalsi 3000

6. Pul roku po te generalce motoru zacala pipat a svitit cervene kontrolka oleje - takze opet do servisu, nastesti se ukazalo, ze to bylo jen vadne cidlo, stalo to "jen" asi 1500.

Takze skodovku uz fakt nikdy.

+13/−7
doporučit
21.12.2017 13:12

J94a56n 19T90u62r19o77ň 3751170390145

Z toho, že vyvíjejí hned několik různých pohonných jednotek resp. jejich druhová rozmanitost roste, ani samotné vedení VW neví, kam se bude přesně ubírat... Na zásadní soudy, zda ten nebo onen pohon je ten klíčový pro budoucnost, je myslím stále ještě brzo. Jenže automobilka nemůže přešlapovat na místě, tak musí sypat celkem slušné peníze i do vývoje s nejistým výsledkem...

+5/0
doporučit
21.12.2017 15:24

L26i53b67o37r 62J41a67n29e67č44e31k 4945885115261

Stale mi neni jasne, kde se vezme infrastruktura pro elektrovozy. Je jedno jak dobra ta auta budou, kdyz je nemate jde nabijet a ujedete na ne jen par kilaku.

+5/−1
doporučit
21.12.2017 12:55

J28i42n35d13ř81i13c87h 25V48r38á86n35a 2191364680792

ceska auta moc nemusim, jo to lada togliati a moskvic to byla panecku auta, ta utahla maringotku jak nic

+4/0
doporučit
21.12.2017 13:11

V29l67a35d30i61m48í22r 41L18o47u15d64a 8947107676172

Úspěšný manažer v úspěšné automobilce. To spoustu lidí typu "od sedmi do půl čtvrté" naštve;-)

+6/−3
doporučit
21.12.2017 12:30

K73a44r75e52l 72K35o35ř25í11n14e38k 1491371313409

Tak jsem tak koukal na parkoviště v Metropoli na Zličíně a představoval jsem si, že každé auto bude připojeno na elektrický sloupek. Hm, To aby začali vedle stavět nový Temelím.

+4/−1
doporučit
21.12.2017 21:01

L59u87b25o63š 68P67o49k77o15r11n26ý 5644760489910

Jsem vlastnec a mel bych tendenci prosazovat koupi Skody jako osobniho auta do rodiny, ale nerozumim tomu, jak si nekdo muze koupit nudnou verzi technologicky 5 let za nekterymi automobilkami, za tak nehorazny peníze... Ceny jsou fakt neprimereny, ale tak kdyz se jim to prodava...

+4/−1
doporučit
21.12.2017 16:03

J25a80n 30J23i90r42k83a 7950540920

...zažíváme nejdelší fázi vzestupu světové ekonomiky za posledních 70 let. Úroky a nezaměstnanost jsou velice nízké a tomu odpovídá i dobré investiční klima. I přes několik nepříjemných konfliktů v krizových oblastech našeho světa žijeme ve velice stabilním geopolitickém prostředí. Podíváme-li se tedy na všechny ukazatele – s výjimkou povětrnostních a klimatických vlivů – nemohou být předpoklady už o mnoho lepší. Když to shrnu, do budoucnosti hledím s optimismem.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/bernhard-maier-rozhovor-skoda-auto-budoucnost-elektromobil-ply-/automoto.aspx?c=A171220_132059_automoto_hig

...čím to, že pokaždé, když někdo vypustí podobnou vizi budoucnosti, začnu se trochu bát?

+3/0
doporučit
21.12.2017 17:40

J51a34n 26R32i97e84g19e77l 1864266485412

Mam skoro vsechny skodovky, nastesti jen v modelech od Abrexu 1:43 :)

+4/−2
doporučit
21.12.2017 13:17

J40a10n 67V94a38c73h35u17d58a 7862336847328

Auto za mega dřív zrezne než se zaplatí;-D

+4/−2
doporučit
21.12.2017 13:17

K18a36r45e87l 56M63a42z32a21č 3447513276799

2x Seat (v 50 tis. se potkal motor - špatné servo vyvolalo sérii závad, opakovaně odešlo těsnění pod hlavou), 3x Škoda (koroze u Octavie II a Yetti, 1.2 TSI vysoká spotřeba s automatem, Octavia 2.0 TDI - 2x vstřiky, DPF filtr), 2x VW (vstřik. čerpadlo vstřiky), naposledy Yeti, který začal po třech (!) letech reznout! A ještě se mnou v autosalonu dohadují. Všechna auta do 150 000 tis. Od koncernu už ani koloběžku! Zbyl už jen Yetti. Dva roky provozuji Kia, Mazda, Mercedes a zatím vše bez problému.

+5/−4
doporučit
21.12.2017 17:10

J29a91n 48M76a59l98ý 7604840808

Zajimavy rozhovor, diky

+3/−1
doporučit
21.12.2017 19:15

J62i27ř62í 67A58n88d95e15r28l48e 8926233705499

Odměna 10 000 Kč je fakt palba. Můj kmotr dostal u Hoechst ve Frankfurtu mimořádnou odměnu také 10 000, ale EUR.

+2/0
doporučit
21.12.2017 22:20

A30n30t33o83n26í29n 94S57e50b25e18r81a 7853398970869

Nevite nekdo kde presne se vyrabi soucastny model Rapidu Liftback urceny pro cesky trh?

+2/0
doporučit
21.12.2017 12:39
Foto

K72a10r51e55l 19K82v29i97t74a 2450267929940

To nejsou auta pro lidi z paneláků takže mate zbytečně obavy 

+2/0
doporučit
21.12.2017 12:35

P58e13t18r 79B70á27č53a 8745826405885

Ceska skodovka R^;-D

+2/−1
doporučit
21.12.2017 11:03







Najdete na iDNES.cz