Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J30i27ř31í 52S20t11e81i18n71e26r 7737267105849

Dnes jezdím v prémiovce, dřív také v dácii. Rozdíl v tom samozřejmě je, hlavně v ceně. Ty "moderní technologie" jsou sakra dobře zaplacené. Nevím proč se vy "odborníci" navážíte do dacií a jejich majitelů. Pokud jsou spokojeni, tak je všechno v pořádku. Ono neznamená, že když máte dražší auto, že umíte projet kruháčem. Tam se ta vaše odbornost projevuje nejvíc. Zajímalo by mě, kolik z vás si ty drahý auta koupili jako nový a na sebe - fyzickou osobu a bez hypotéky.

+59/0
doporučit
5.1.2018 8:14

S61t28a89n58i44s61l18a87v 61P48i70š77t90ě19k 1506468969145

Myslim, ze se to Francouzum povedlo. Spousta lidi potrebuje auto na to aby dojeli z bodu A do B. Nepotrebuji platit za spoustu elektronickych systemu a zbytecny luxus.

Pokud to ma motor s rozumnou spotrebou a servisni naklady nejsou vyssi, nez u konkurence, tak proc priplacet, za neco co nepotrebuju.

+95/−3
doporučit
5.1.2018 0:25

J68a43n 72S38t57e91h96l27i31k 9845717826421

Ještě najít firmu , která by něco podobného zajistila v nemovitostech . To by pak byla revoluce v bydlení . Možná by pak měly lidi i více dětí.R^

+58/−1
doporučit
5.1.2018 5:03

R79o47m98a77n 94K10r97a18t80o42c65h81v81í41l 6206717666344

Správně, někdo si uvědomil, že cena je důležitá.

+39/0
doporučit
5.1.2018 0:12

T29o68m57á66š 22D33o13l35e91ž40a22l 3769465144295

Mám dokker k dnešku najazdených 55K a zatial len lejem benzín a jazdím, ani žiarovku som zatiaľ meniť nemusel.Fungl nový stál 212 000kč to je proste bezkonkurenčné.Nezmyslom tipu otváranie kufra pohybom nohy, internetovej konektivite v aute (načo preboha???), hlídaniu pruhu, čítačke dopravných značiek a podobne vôbec nedôverujem (poznáte to, čím viac súčiastiek tým väčšia pravdepodobnosť že....) a myslím si že aspoň primerný vodič by si pruhy a značky pohlídať mal.Ja auto neberiem ako prezentáciu svojho sociálneho a ekonomického statusu auto je pre mňa stroj ktorý ma má odviezť z bodu A do bodu B za pokiaľ možno čo najnižšie náklady.Radšej som si za ušetrné peniaze zrekonštruovaj byt a chalupu, to sú podľa mňa lepšie investované prostriedky než ich narvať do auta.Takže Dacia je pre človeka ako som ja ideálny povoz (nie som dôchodca, mám 35).Dávať cca o 150K až 200K viac za auto len preto aby som nevypadal pred (ne)známimy ľudmi ako socka mi pripadá hodne malomeštiacke a prízemné.

+41/−1
doporučit
5.1.2018 9:00

O68n33d78ř23e24j 50B48u88r32e35š 5770894563259

Je to jednoduché. Dácia nabízí to co nabízely ostatní automobilky před cca 10-12 lety(nic modernějšího). Ale když to tak vemu tak i těmto autům nic zvláštního nechybělo. Dva roky zpátky jsem při nehodě přišel o svou hondu civic z r. 98 a narovinu řikám že bych v ní 5-6 let ještě vklídku odjezdil. Prostě jsem neměl potřebu a důvod auto měnit za nové. Pro lidi co jezdí 25km do práce po okreskách... úplně vpohodě.

+38/−1
doporučit
5.1.2018 4:22

P81a34v59e96l 64Ř12e35h74á66k 6238953519121

Mam Logana MCV, r.v. 2011, kupoval jsem jej v roce 2014. Uzasny zavazadlovy prostor, dlouhodoba spotreba 4,8litru nafty. Kolega v te dobe co ja kupoval tohle auto kupoval o ctyri roky starsi octavii combi za stejne penize. Ja menil jednou cep spodniho ramene, jednou cep rizeni, zhavici svicky, desticky, kotouce, rozvody, veskery servis za tri roky v cene 11000 - ted pocitam aspon na dva roky bez investic, kolega za tu dobu do auta jiz nacpal pres 50000, ted sotva prosel emisema. Oba najezdime kolem 15000 za rok. Obe auta maji celkovy najezd 120-140k. Ja se v aute bez problemu vyspim na nafukovacce, na dovolenou hodim do kufru tri jizdni kola a k tomu vybavu pro kempovani na tri tydny, stolecek, zidlicky, stan, spacaky, karimatky, batohy s oblecenim, 100 piv. Neznam lepsi auto.

+47/−4
doporučit
5.1.2018 1:26

D68u85š41a44n 38V45e23s57e62l96ý 8572265855408

Lacné SUV s očakavanym predajom v strednej a východnej europe. A hľa, najviac sa predáva v západnej.

+24/0
doporučit
5.1.2018 6:49

K45a31r88e31l 75N86o53v67o79t25n21y 2431775539110

Pred casem jsem se rozhodoval, zda Yetiho 4x4 v prvni generaci, nebo Dustera 4x4. Koupil jsem Yetiho TSI ("je hezci, a urcite bude kvalitnejsi, navic je to domaci") a dnes toho tezce lituju - 7 let stare auto (kupovane jako rocni, tj. mam ho sest let), a uz me jen na servisu stalo temer tolik, jaka byla jeho porizovaci cena. Snad vsechno, co se mohlo porouchat, se porouchalo, pricemz ty nejdrazsi polozky samozrejme az po konci petilete zarucni doby - mj. bylo nutne vymenit zadni diferencial vcetne haldex spojky, udelat kompletni generalku motoru, protoze to zacalo zrat olej stylem pres 2 litry na 1000 km (nutne vymenit pisty, krouzky, ojnice), vymenit alternator, prelakovat strechu, protoze zacinala dost reznout nad prednim sklem (ktere bylo kvuli tomu nutne vyriznout a take vymenit!), a predtim jeste v zaruce musel byt vymenen rozvodovy retez a opravovana spojka.

Za ty prachy, co me ta Skodovka vc. servisu stala, jsem mohl mit klidne noveho Dustera kazde dva roky...

+23/0
doporučit
5.1.2018 9:39

P19e82t70r 21S80p61á56l87e95n41ý 3765977619848

Přiznám se, jako mladý zástupce vyšší střední třídy, že po Dusteru pokukuji. A ten hlavní důvod je cena. Prostě reálně mám na toto auto. Ano, mohl bych si vzít leasing klidně 15 tis na nějaké XC60 či 90, X let to splácet, ale to mně moc neláká. Představa, že nic nebudu dlužit a budu mít nové auto, je lákavá. Navíc nejsem úplně fanda super moderních aut.

+25/−1
doporučit
5.1.2018 7:18
Foto

M76a42r20t34i65n 13P85o45d46z18e96m44n88ý 9701295118607

Nám byla OII 2.0TDi 104kW malá, protože to není auto pro pětičlenou rodinu a koupili jsme Dacia Lodgy 1.2Tce 85kW 7míst. Najedem ročně 18tkm. Jízdní vlastnosti nečekaně dobré. Sedačky mnohem lepší než v OII,OIII (mám 179cm). Znatelně lepší průchodnost po horších cestách než OII z důvodu vyšší světlosti nárazníků. Ohromný kufr. Co se týče vymožeností jako Bluetooth, ovládání rádia/telefonu, od volantu, tempomat, manuální klima apod., tak vše má a to máme tu jednodušší verzi bez navigace. Šetřilo se na displejích, takže máte na palubní desce a z palubního počítače bez přepínání méně informací. Airbagy jsou jen čtyři. Interiér a jeho zpracování o nic horší než VW Touran předchozí generace.

+26/−2
doporučit
5.1.2018 7:13
Foto

P91r21e48m79y35s45l 45K33y82s57e35l56a54k 5775343684909

Jen ať ukáže nabubřelým značkám, že opustit sektor levných vozidel není chytrý nápad. A Volks Wagen (lidové vozítko) by se mělo poučit obzvláště neboť jejich cenová politika je dnes jen výsměchem názvu.

+17/0
doporučit
5.1.2018 9:16

S46t14a86n76d73a 66C65h71v73o73s76t 1902908

To, zda je auto dobry nebo spatny, vyjadruje jen a jen ochota zakazniku kupovat. V tomhle ohledu asi Dacia prekvapila skutecne vetsinu odborniku na trhu a netreba ji nijak hanet za (ne)kvalitu. Kdo chce, at si ji koupi, komu se zda spatna, ma nastesti desitky a desitky jinych moznosti.

+16/0
doporučit
5.1.2018 8:37

M37a86r45t49i64n 59B81e58r40a96n 6859505186771

Moc pěkně napsaná analýza R^

+14/0
doporučit
5.1.2018 8:18

A38l89e68x 82S37l53a51v65í42č33e86k 8347541759158

takovy zazrak to neni. otazka ceny a obstojne kvality. to je cela veda.

+16/−1
doporučit
5.1.2018 0:08

T60o67m53á42š 55H70o88r17s89k27ý 1520194593494

Pěkný Článek potěšil, před vánoci složená zálona no nového Dustera, potvrzení správného rozhodnutí potěší.

+13/0
doporučit
5.1.2018 9:45

J28a45n 68S94t37a75r13ý 8907450332495

Cifršpioni ve Wolfsburgu se stále nemohou dopočítat ziskovosti projektu. Naposledy to nevyšlo s indickou Tatou, se kterou měla vyvinout laciné auto za německý koncern česká Škoda. Potíž je mimo jiné právě v „perfekcionismu“ Volkswagenu

Ale no tak, a Rapid je co? Taky projekt perfekcionismu Volkswagenu? ;-D

+13/0
doporučit
5.1.2018 2:08

T35o94m62á58š 24V19r83á75b97e72l 8520534943474

Vždy jsem obdivoval automobilky, které dokážou udělat výjimečné auto, Dacia takovou automobilkou je. Doveze vás z bodu a do b spolehlivě, celkem bezpečně a ne vyloženě nepohodlně za témeř bezkonkurenční cenu v tom je výjimečná, nikdo jiný to nedokáže. Věřím, že první generace Dacie Logan se zapíše do dějin automobilismu a právem.

+25/−5
doporučit
5.1.2018 4:11
Foto

J88i31ř10í 50D39v27o92ř12á46k 5955639900958

Už jsem to psal pod jiným článkem.

Zajeďte se podívat do Německa, kolik tam jezdí Dacií.

Pokud vrazíte milión do auta, za pár let nemáte nic.

Pokud ho vrazíte třeba do bydlení, můžete mít za pár let i víc.

+11/0
doporučit
5.1.2018 7:44

P78ř71e24m24y43s14l 16H60r17o40m92a79d43a 2764216868951

V článku je to náhodou napsáno dobře. Cílem Dacie je porážet staré ojetiny ze západu. Zrovna jak tu někdo psal o Subaru. Jejich technologie je jasně nesrovnatelně lepší. Jenže pokud budete dnes kupovat subaru ve srovnatelné ceně s dacií, tak půjde o vozidlo deset let staré. No a tam nejde jen o morální zastarání, jde především o opotřebení a obrovském riziku, že koupíte auto se zanedbanou údržbou, auto nabourané či s přetočenými kilometry. No a samozřejmě auto bez záruky.

Myslím, že přesně v dnešní době, kdy lidé mají o trošku více peněz, nastává vhodné období právě pro Dacii.

V autobazarech jsou ojetiny ze západu opět nehorázně předražené a za srovnatelnou cenu můžete mít nový vůz. Dnes už tomu navíc i ženské začínají rozumět a tak jí deset let opráskaným bavorákem neohromíte. To už je lepší novotou vonící Duster ;-)

+10/0
doporučit
5.1.2018 11:03

K74a49r31e16l 16H74u62m61l 7285401464

Pěkný článek,na druhou stranu anglická klientela prejmenovala Duster na Ruster (z důvodu koroze)

+10/0
doporučit
5.1.2018 5:58

J87á97n 97K66o27t39ú22č 2616824388476

"Jednoduchost povýšila na virtuozitu" >> aj vám to znie hrozne? Je to asi preklad z angličtiny, kde bolo použité slovo "virtue". Správny český preklad slova "virtue" je ale "ctnost". A hneď tá veta dáva lepší zmysel.

+9/0
doporučit
5.1.2018 8:54
Foto

R46a44d40e57k 38V29o16j62á15č16e15k 5713569423844

Novodoby trabant? - premistovadlo pro kazdeho. Z toho jednou jeste bude kult. Ale trefili to chlapci. Jinak be dobre, ale super cteni.

+9/0
doporučit
5.1.2018 1:37

H89a13m19p62l 95B13r66e28t61i18s72l74a49v 6316251384572

Jezdím Toyotou Avensis a v květnu bude Mazda CX5, to je jiná kategorie.

Nicméně, měli jsme ve firmě Dacii Logan , stála cca 200 000.- a bylo to zlatíčko, pravda, není to pohodlné na dlouhé cesty, je to ale dělník a jediné, co jsem tam měnil, byly žárovky..

Průšvih byly zámky, do těch se dostane každý jouda, takže nám ji asi 3x vykradli...

Koukal jsem na Dustera, v plné výbavě vyjde na cca skoro 600 000.- a ta Mazda je o třetinu dražší, ovšm přece jen nesrovnatelně lepší..

Tolik má zkušenost

+8/0
doporučit
5.1.2018 0:28

J57o38s15e90f 57L77a55s55k97o22š 2337410250

Proti gustu... Každého věc v čem jezdí. A výkřiky typu: "V tom bych nikdy nejezdil." Jsou zcela mimo mísu. Nejezděte. Nemusíte. Při koupi vozidla se rozhoduje každý sám za sebe. A cena je samozřejmě jedním z rozhodujících faktorů.

V segmentu levných aut je ale problém fakticky nulový výběr. Chcete levné auto? koupíte Dacii. Konkurence by jen prospěla.

+7/0
doporučit
5.1.2018 10:12







Najdete na iDNES.cz