Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J22i17ř54í 97S82t58e60i97n39e12r 7507157945669

Dnes jezdím v prémiovce, dřív také v dácii. Rozdíl v tom samozřejmě je, hlavně v ceně. Ty "moderní technologie" jsou sakra dobře zaplacené. Nevím proč se vy "odborníci" navážíte do dacií a jejich majitelů. Pokud jsou spokojeni, tak je všechno v pořádku. Ono neznamená, že když máte dražší auto, že umíte projet kruháčem. Tam se ta vaše odbornost projevuje nejvíc. Zajímalo by mě, kolik z vás si ty drahý auta koupili jako nový a na sebe - fyzickou osobu a bez hypotéky.

+61/0
doporučit
5.1.2018 8:14

S73t51a61n12i46s84l46a23v 60P15i68š64t81ě21k 1666608359935

Myslim, ze se to Francouzum povedlo. Spousta lidi potrebuje auto na to aby dojeli z bodu A do B. Nepotrebuji platit za spoustu elektronickych systemu a zbytecny luxus.

Pokud to ma motor s rozumnou spotrebou a servisni naklady nejsou vyssi, nez u konkurence, tak proc priplacet, za neco co nepotrebuju.

+96/−3
doporučit
5.1.2018 0:25

J59a27n 64S71t80e28h91l33i79k 9635847256551

Ještě najít firmu , která by něco podobného zajistila v nemovitostech . To by pak byla revoluce v bydlení . Možná by pak měly lidi i více dětí.R^

+59/−1
doporučit
5.1.2018 5:03

R47o11m34a38n 13K64r45a92t27o24c98h55v48í39l 6276757496404

Správně, někdo si uvědomil, že cena je důležitá.

+40/0
doporučit
5.1.2018 0:12

T78o76m56á54š 77D11o12l69e42ž20a22l 3159825374455

Mám dokker k dnešku najazdených 55K a zatial len lejem benzín a jazdím, ani žiarovku som zatiaľ meniť nemusel.Fungl nový stál 212 000kč to je proste bezkonkurenčné.Nezmyslom tipu otváranie kufra pohybom nohy, internetovej konektivite v aute (načo preboha???), hlídaniu pruhu, čítačke dopravných značiek a podobne vôbec nedôverujem (poznáte to, čím viac súčiastiek tým väčšia pravdepodobnosť že....) a myslím si že aspoň primerný vodič by si pruhy a značky pohlídať mal.Ja auto neberiem ako prezentáciu svojho sociálneho a ekonomického statusu auto je pre mňa stroj ktorý ma má odviezť z bodu A do bodu B za pokiaľ možno čo najnižšie náklady.Radšej som si za ušetrné peniaze zrekonštruovaj byt a chalupu, to sú podľa mňa lepšie investované prostriedky než ich narvať do auta.Takže Dacia je pre človeka ako som ja ideálny povoz (nie som dôchodca, mám 35).Dávať cca o 150K až 200K viac za auto len preto aby som nevypadal pred (ne)známimy ľudmi ako socka mi pripadá hodne malomeštiacke a prízemné.

+42/−1
doporučit
5.1.2018 9:00

O58n31d62ř57e81j 62B94u88r10e42š 5120654263419

Je to jednoduché. Dácia nabízí to co nabízely ostatní automobilky před cca 10-12 lety(nic modernějšího). Ale když to tak vemu tak i těmto autům nic zvláštního nechybělo. Dva roky zpátky jsem při nehodě přišel o svou hondu civic z r. 98 a narovinu řikám že bych v ní 5-6 let ještě vklídku odjezdil. Prostě jsem neměl potřebu a důvod auto měnit za nové. Pro lidi co jezdí 25km do práce po okreskách... úplně vpohodě.

+40/−1
doporučit
5.1.2018 4:22

P88a73v57e40l 32Ř16e47h98á91k 6328323369421

Mam Logana MCV, r.v. 2011, kupoval jsem jej v roce 2014. Uzasny zavazadlovy prostor, dlouhodoba spotreba 4,8litru nafty. Kolega v te dobe co ja kupoval tohle auto kupoval o ctyri roky starsi octavii combi za stejne penize. Ja menil jednou cep spodniho ramene, jednou cep rizeni, zhavici svicky, desticky, kotouce, rozvody, veskery servis za tri roky v cene 11000 - ted pocitam aspon na dva roky bez investic, kolega za tu dobu do auta jiz nacpal pres 50000, ted sotva prosel emisema. Oba najezdime kolem 15000 za rok. Obe auta maji celkovy najezd 120-140k. Ja se v aute bez problemu vyspim na nafukovacce, na dovolenou hodim do kufru tri jizdni kola a k tomu vybavu pro kempovani na tri tydny, stolecek, zidlicky, stan, spacaky, karimatky, batohy s oblecenim, 100 piv. Neznam lepsi auto.

+47/−4
doporučit
5.1.2018 1:26

D32u34š79a22n 41V70e19s89e17l63ý 8282665765828

Lacné SUV s očakavanym predajom v strednej a východnej europe. A hľa, najviac sa predáva v západnej.

+25/0
doporučit
5.1.2018 6:49

K86a55r22e74l 44N84o38v52o46t64n73y 2591305969590

Pred casem jsem se rozhodoval, zda Yetiho 4x4 v prvni generaci, nebo Dustera 4x4. Koupil jsem Yetiho TSI ("je hezci, a urcite bude kvalitnejsi, navic je to domaci") a dnes toho tezce lituju - 7 let stare auto (kupovane jako rocni, tj. mam ho sest let), a uz me jen na servisu stalo temer tolik, jaka byla jeho porizovaci cena. Snad vsechno, co se mohlo porouchat, se porouchalo, pricemz ty nejdrazsi polozky samozrejme az po konci petilete zarucni doby - mj. bylo nutne vymenit zadni diferencial vcetne haldex spojky, udelat kompletni generalku motoru, protoze to zacalo zrat olej stylem pres 2 litry na 1000 km (nutne vymenit pisty, krouzky, ojnice), vymenit alternator, prelakovat strechu, protoze zacinala dost reznout nad prednim sklem (ktere bylo kvuli tomu nutne vyriznout a take vymenit!), a predtim jeste v zaruce musel byt vymenen rozvodovy retez a opravovana spojka.

Za ty prachy, co me ta Skodovka vc. servisu stala, jsem mohl mit klidne noveho Dustera kazde dva roky...

+23/0
doporučit
5.1.2018 9:39

P38e40t34r 55S29p71á63l30e30n70ý 3945167519808

Přiznám se, jako mladý zástupce vyšší střední třídy, že po Dusteru pokukuji. A ten hlavní důvod je cena. Prostě reálně mám na toto auto. Ano, mohl bych si vzít leasing klidně 15 tis na nějaké XC60 či 90, X let to splácet, ale to mně moc neláká. Představa, že nic nebudu dlužit a budu mít nové auto, je lákavá. Navíc nejsem úplně fanda super moderních aut.

+25/−1
doporučit
5.1.2018 7:18
Foto

M19a38r72t55i33n 59P52o79d56z87e50m14n79ý 9871245478807

Nám byla OII 2.0TDi 104kW malá, protože to není auto pro pětičlenou rodinu a koupili jsme Dacia Lodgy 1.2Tce 85kW 7míst. Najedem ročně 18tkm. Jízdní vlastnosti nečekaně dobré. Sedačky mnohem lepší než v OII,OIII (mám 179cm). Znatelně lepší průchodnost po horších cestách než OII z důvodu vyšší světlosti nárazníků. Ohromný kufr. Co se týče vymožeností jako Bluetooth, ovládání rádia/telefonu, od volantu, tempomat, manuální klima apod., tak vše má a to máme tu jednodušší verzi bez navigace. Šetřilo se na displejích, takže máte na palubní desce a z palubního počítače bez přepínání méně informací. Airbagy jsou jen čtyři. Interiér a jeho zpracování o nic horší než VW Touran předchozí generace.

+26/−2
doporučit
5.1.2018 7:13
Foto

P49r21e40m78y33s92l 21K56y20s33e35l91a14k 5495783854709

Jen ať ukáže nabubřelým značkám, že opustit sektor levných vozidel není chytrý nápad. A Volks Wagen (lidové vozítko) by se mělo poučit obzvláště neboť jejich cenová politika je dnes jen výsměchem názvu.

+17/0
doporučit
5.1.2018 9:16

S36t36a10n14d96a 47C16h58v82o46s14t 1242918

To, zda je auto dobry nebo spatny, vyjadruje jen a jen ochota zakazniku kupovat. V tomhle ohledu asi Dacia prekvapila skutecne vetsinu odborniku na trhu a netreba ji nijak hanet za (ne)kvalitu. Kdo chce, at si ji koupi, komu se zda spatna, ma nastesti desitky a desitky jinych moznosti.

+16/0
doporučit
5.1.2018 8:37

A74l15e81x 89S54l94a21v12í85č44e61k 8977221369268

takovy zazrak to neni. otazka ceny a obstojne kvality. to je cela veda.

+17/−1
doporučit
5.1.2018 0:08

M86a52r47t71i28n 18B61e87r47a75n 6519735336291

Moc pěkně napsaná analýza R^

+14/0
doporučit
5.1.2018 8:18

T50o56m16á42š 28H57o30r20s24k94ý 1830744673504

Pěkný Článek potěšil, před vánoci složená zálona no nového Dustera, potvrzení správného rozhodnutí potěší.

+13/0
doporučit
5.1.2018 9:45

J90a48n 16S84t20a89r71ý 8397980422955

Cifršpioni ve Wolfsburgu se stále nemohou dopočítat ziskovosti projektu. Naposledy to nevyšlo s indickou Tatou, se kterou měla vyvinout laciné auto za německý koncern česká Škoda. Potíž je mimo jiné právě v „perfekcionismu“ Volkswagenu

Ale no tak, a Rapid je co? Taky projekt perfekcionismu Volkswagenu? ;-D

+13/0
doporučit
5.1.2018 2:08

T83o23m26á44š 23V12r30á87b82e44l 8870544643934

Vždy jsem obdivoval automobilky, které dokážou udělat výjimečné auto, Dacia takovou automobilkou je. Doveze vás z bodu a do b spolehlivě, celkem bezpečně a ne vyloženě nepohodlně za témeř bezkonkurenční cenu v tom je výjimečná, nikdo jiný to nedokáže. Věřím, že první generace Dacie Logan se zapíše do dějin automobilismu a právem.

+25/−5
doporučit
5.1.2018 4:11
Foto

J78i94ř76í 37D52v87o53ř49á20k 5965979690668

Už jsem to psal pod jiným článkem.

Zajeďte se podívat do Německa, kolik tam jezdí Dacií.

Pokud vrazíte milión do auta, za pár let nemáte nic.

Pokud ho vrazíte třeba do bydlení, můžete mít za pár let i víc.

+11/0
doporučit
5.1.2018 7:44

P63ř42e57m20y57s73l 45H43r43o14m75a11d91a 2624856848151

V článku je to náhodou napsáno dobře. Cílem Dacie je porážet staré ojetiny ze západu. Zrovna jak tu někdo psal o Subaru. Jejich technologie je jasně nesrovnatelně lepší. Jenže pokud budete dnes kupovat subaru ve srovnatelné ceně s dacií, tak půjde o vozidlo deset let staré. No a tam nejde jen o morální zastarání, jde především o opotřebení a obrovském riziku, že koupíte auto se zanedbanou údržbou, auto nabourané či s přetočenými kilometry. No a samozřejmě auto bez záruky.

Myslím, že přesně v dnešní době, kdy lidé mají o trošku více peněz, nastává vhodné období právě pro Dacii.

V autobazarech jsou ojetiny ze západu opět nehorázně předražené a za srovnatelnou cenu můžete mít nový vůz. Dnes už tomu navíc i ženské začínají rozumět a tak jí deset let opráskaným bavorákem neohromíte. To už je lepší novotou vonící Duster ;-)

+10/0
doporučit
5.1.2018 11:03

K12a92r50e90l 41H93u93m11l 7565541524

Pěkný článek,na druhou stranu anglická klientela prejmenovala Duster na Ruster (z důvodu koroze)

+10/0
doporučit
5.1.2018 5:58

J43á12n 29K45o53t45ú66č 2546344348396

"Jednoduchost povýšila na virtuozitu" >> aj vám to znie hrozne? Je to asi preklad z angličtiny, kde bolo použité slovo "virtue". Správny český preklad slova "virtue" je ale "ctnost". A hneď tá veta dáva lepší zmysel.

+9/0
doporučit
5.1.2018 8:54
Foto

R80a29d59e44k 90V11o36j59á34č66e64k 5153939153284

Novodoby trabant? - premistovadlo pro kazdeho. Z toho jednou jeste bude kult. Ale trefili to chlapci. Jinak be dobre, ale super cteni.

+9/0
doporučit
5.1.2018 1:37

H75a32m47p62l 18B11r28e92t10i40s84l39a56v 6566951404592

Jezdím Toyotou Avensis a v květnu bude Mazda CX5, to je jiná kategorie.

Nicméně, měli jsme ve firmě Dacii Logan , stála cca 200 000.- a bylo to zlatíčko, pravda, není to pohodlné na dlouhé cesty, je to ale dělník a jediné, co jsem tam měnil, byly žárovky..

Průšvih byly zámky, do těch se dostane každý jouda, takže nám ji asi 3x vykradli...

Koukal jsem na Dustera, v plné výbavě vyjde na cca skoro 600 000.- a ta Mazda je o třetinu dražší, ovšm přece jen nesrovnatelně lepší..

Tolik má zkušenost

+8/0
doporučit
5.1.2018 0:28

J80o71s21e31f 41L95a12s92k74o95š 2297850780

Proti gustu... Každého věc v čem jezdí. A výkřiky typu: "V tom bych nikdy nejezdil." Jsou zcela mimo mísu. Nejezděte. Nemusíte. Při koupi vozidla se rozhoduje každý sám za sebe. A cena je samozřejmě jedním z rozhodujících faktorů.

V segmentu levných aut je ale problém fakticky nulový výběr. Chcete levné auto? koupíte Dacii. Konkurence by jen prospěla.

+7/0
doporučit
5.1.2018 10:12







Najdete na iDNES.cz