Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P51e61t96r 63S98v50o82b90o22d69a 9473113677104

Tak jsem čekal nějakou zajímavou fotogalerii z historie, místo toho fotky namrskané bez ladu a skladu, nemá to ani časovou, ani modelovou logiku, prostě nic...

+27/0
doporučit
29.12.2017 13:03

P63e21t57r 16M42i75c97h47a68l 2250764511172

Ale jo, jako konkurence na trhu dobrý. Když to někdo chce, ať si to koupí. Já to ale určitě nebudu.

+6/−1
doporučit
29.12.2017 18:31
Foto

V43l88a47d27a 78V92a90n69e95k 9643746254338

Pro ty co mají problém s chápáním psaného textu, opakuji, že Hyundai vyhrál v testu kvality a spokojenosti..;-D... Přičemž vozidel typu Elantra-i 30 se vyrobil stejný počet jako Volkswagen Golf.... A bez problémů s emisemi, a turbomotorky...:-)

+8/−4
doporučit
29.12.2017 16:13

K26a53r51e75l 18M24a84r74t80i88n97e81c 6788288376134

Ja němóžem inákšije než to najlepčijé hovoríť, a kam sá hrabů tý bratráncovjá a súsedovjá z Boleslávě.

Viém o čom hovorím, lebo mám Hjundéée Akcént už z minulého storočija, ktorý má za tjé letá už najazděné takmer 30 tisícov kilometrov a stálo je ako nové a praktýcky nič okrem olejá a kvapalíny do ostríkačov som nemeníl!!!

Ale trebárs sa o voz staráť a pečováť. Ja auto užívám ibá, keď je pekné počasije a zotrvalý tlak vzduchá. A po každej jazdě, než zagarážujem auto vyluxújem včetně motorového aj batožinového priéstorá, omyjem osuším a navoskújem a v garáži pak zvedněm steráče, aby sa gumky nědeformovály a pod práhmi ho tiéž podložím, aby sa odľahčílo pružínam pérovanjá a tlmičom. A stejnáko aj pneumatíkam neprospiéva zatiáženije v jednom miéstě, lebo tjéto tákto sa zplacaťujú v miéstě dlchšijého zatiáženija. Nezabúdam ani na akumulátor, ktorý vždyckáj po a pred jazdou dobijem na odpoviédajicú kapacítu.

A hlavno vozidlo nepreťažujem a praktýcky užívam ibá so svojú starkú a ta v záujme rovnomerného zatiaženija sedáva na zadnej sedáčke vpravo vo smere jazdy, a ja vždyckáj vpredu vľavo, kdě je volánt. Zavazadelný priéstor užívam ibá na menčije nákupy či prevoz drobných osobných potriéb. (Na veľké nákupy zásadno chodiévame prostriédkami MHD, ktoré v temto prípadku vytiážime dokonálo, keď už za tu prepravu mosíme nekrestiánské jazdné zaplatíť.)

A vertě mojej letítej zkúsenosti, že pokiál sa budětě o dopravný prostiédok staráť odpoviédajúcim zpvósobom budě vám slúžiť letá a stálo ako nový budě. Len nesmié človek lenivý byť.

+8/−9
doporučit
29.12.2017 19:05

A92n81t85o57n43í49n 11S73e52b67e18r75a 7403678550829

Jeste tak 10 let a Huyndai bude snad vyrabet opravdu kvalitni auta. Lepsi se to, ale jeste to neni ono.....

+7/−11
doporučit
29.12.2017 11:50

M90i18c59h53a95l 92M16r62a65z41i61k 6107497454980

Jsou to celkem dobra auta ve sve tride, nejlepe vybavena, s nejlepsi zarukou a nejlepsi cenou. Po vsem co mam najezdeno - kvalitativne uplne stejne jako skoda. Pro me ma pohodlnejsi sedacky hyundai, i lepsi prostor. Kvalita stejna. Zaruka, servis a cena lepsi pro korejce...

+3/−2
doporučit
29.12.2017 19:10

T74o63m66á12š 82Š87l66a88p75á51k 4770337498162

Nevěřil jsem, že uvidím větší hnus než Fiat Multipla. A pak jsem uviděl Hjondé Matrix...8-o

+3/−3
doporučit
29.12.2017 17:33

P19e43t23r 43M25a90r70š68á82l16e98k 9745332914129

Za tu dobu udělali velký pokrok, ale stále jsou jen výrobcem průměrných a podprůměrných aut. Podobně jako třeba Škoda.

+3/−10
doporučit
29.12.2017 14:24

I87v11e34t16a 68H42l22o73ž64k71o93v33á 1297820117280

To je základní problém - neznalost.Oni samozřejmě nemají problém plnit emisní limity. Jen si poněkud vypomohli s výstupními hodnotami. Zkrátka plní stejné emisní normy, akorát je na papíře jiné číslo. Těžko říct, koho tato skutečnost živí...

0/−2
doporučit
29.12.2017 17:55







Najdete na iDNES.cz