Diskuse k článku

Titul Auto roku letos získala Škoda Karoq

Vítězem ankety Auto roku 2018 v ČR se stala Škoda Karoq. Ve finále hlasování porazila BMW řady 5, Opel Insignia, Kiu Stinger a Subaru Impreza. Rozhodla o tom odborná porota sestavená z 35 českých motoristických novinářů. Oznámil to dnes pořádající Svaz dovozců automobilů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J86a33n 79U42l98m 7780839376552

Kdo taky jinej ;-D;-D

0/0
7.1.2018 21:53

J73a52n 11W27a54g86n31e24r 9584728614539

No "vítěz" byl předem jasný každýmu. Tahle anketa je u nás naprostá komedie, která je spíš jen placená reklama.

+1/−1
7.1.2018 13:07

G74e78o23r38g 37K54o12m85b54e53r54e66c 9284231466281

u me zas autem roku toto

http://www.bmw.de/dam/brandBM/common/newvehicles/x-series/x3/2017/Images_and_Videos/bmw-g01-x3-bilder-1920x1200-1.jpg.resource.1497431288463.jpg

0/0
7.1.2018 9:15

G89e45o12r86g 28K55o92m80b79e82r96e87c 9364441136911

nemel by ten nadpis byt jak v clanku "Auto roku 2018 v ČR " takhle to je dost zavadejici. :-P

0/0
7.1.2018 9:12

J97i68ř42í 57S11c28h69w51a39c35h 8698294978566

Takže to srhnu:

Můžete tu o tom (jako obvykle) hloupě pindat, můžete o tom vést spory, můžete s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat. ;-D

+4/0
5.1.2018 21:39

J59a36n 73M83a94l67ý 3362582652565

Jak si máme přiznat kde jsme, když ani nevíme, kam jdeme

+1/0
6.1.2018 5:42
Foto

M32i29r57o56s70l15a96v 27S18t51e74i29n53e14r 4700882270426

Kvalita není za pár šestáků. Škodovky posledních 10 roků se osvědčily jako držáky, jejich odbyt proto roste. Japonci sice krátce oslňují, ale na dlouhý běh jim dojde dech- náhradní díly předražené, servisy předražené, karoserie prorezavělé.

I když žiji v Německu, mám Škodovku a chválím si ji. Moje Mercedesy, od 1972 do 2013, hodně korodovaly a servis byl sice perfektní, ale drahý.

+7/−6
5.1.2018 19:16

P45e87t30r 33B61á80č35a 8465616625605

drzaky ;-D;-D

Jenom tech x pripadu co ma kamarad v servise to byste se divil vy drzaku.

Rekordman je Superb ani ne s najetymi 5000km.

+1/−7
5.1.2018 19:33

J18i33ř71í 19S76c10h78w97a21c93h 8678304718116

to je naprosto obvyklé, že se v servisu člověk setkává s porouchanými vozy.

A u takových, co tu jezdí 5-50 krát více něž jiných modelů musí být pravděpodobnost setkání s nějakou poruchou mnohem obvyklejší.....

+6/0
5.1.2018 21:32

T89o15m83á16š 29V78e33r78n19e26r 1295674117945

Tyhle pohádky od kamaráda co má kamaráda v servisu už jsou trapný...

+5/0
5.1.2018 22:51

M95a75r45e67k 45J64a56n43e51č57k43a 1377706193281

Pobavilo, protože Škodovka ani není schopna dodnes vyřešit zatékání vody do svých vozů ;-)

+2/−1
5.1.2018 21:03

T30o51m30á10š 61V59e89r30n62e55r 1425804837535

Konkrétně?

+1/0
5.1.2018 22:52

M61a92r56e41k 76J13a25n27e32č62k35a 1457436713421

Fabia III zatékání vody do motorového prostoru přímo na konektory elektroinstalace = konstrukční vada. Rapid běžně plné dveře vody. Na youtube je tam těch videí na toto téma více než dost ;-)

+2/0
7.1.2018 9:45

M57i84r51e62k 68G89a94j77e47r 5111426459840

Mate pravdu, ze skodovky mladsi 5 let, jako ted mate vy, nekoroduji. Na porovnani s mercedesem je ale brzo.

Jinak mercedesy po roce 2000 nesahaji japoncum ve spolehlivosti ani po kolena.

+6/0
5.1.2018 23:35

J25a14n 89M32a74l58ý 3962942502795

Tak kvalita, respektive výdrž nových vozů jde od 90 let dolů. Cíleně

+2/0
6.1.2018 5:44

J38i42ř25í 15S33c97h47w36a24c56h 8578304968566

cílem ale není "snížení životnosti", ale "optimalizace ekonomických nákladů", kterou dnešní technologie umožňují mnohem snáze, než třeba před 30 lety.

+2/0
6.1.2018 11:57

P38a31v83e70l 96Š77e92d75l69b79a41u16e57r 7448231672235

Pane Steinere, je fajn, že jste se Škodovkou spokojen. Mně náhradní Fabia od odtahovky po nezaviněné nehodě s firemní dodávkou během 5 dní zničila záda, zůstal jsem v posteli na prášcích. Křáp neuvěřitelný. Před rokem podobně Rapid. Japoncům rozhodně dech nedochází, Forester 12 let, 250 tis. km, žádná rez, žádné zásadnější opravy, jen přední "kosti," výfuk, brzdy a náplně s filtry. Náhradní díly nejsou drahé. A je to pohodlné auto. Kamarád z gymplu chtěl Kodiaq na "operák," ale protože má zkušenosti s kvalitními auty, neuspokojilo ho to a nebere ho díky nepohodlnému vnitřku. Tak to je.

+1/−1
6.1.2018 20:50

P44a61v44e71l 33Š36e74d89l54b49a63u16e31r 7388661832915

Mluvil jsem s nim o tom tenhle čtvrtek. Žádný můj výmysl.

0/0
6.1.2018 20:52

P74e45t36r 23M33i52c12h44a66l 2540344901902

Jistě, Franta říkal ...

0/0
6.1.2018 22:54

J90i11ř88í 44S84c45h22w66a96c57h 8948174328536

škodovkami jezdí miliony lidí a rozhodně déle než pět dní a na prášcích nejsou, takže svádět tvoje problémy se zády na sedadla Fabie je prostě blbost.

+2/0
6.1.2018 23:11

M22a63r58e13k 48J72a51n47e31č85k31a 1377906683871

Sice Škodovky mají dosti nepohodlné sedadla, které jsou tvrdé, jako dřevěné lavice, což paradoxně někomu se špatnými zády může vyhovovat, ale tak rychle by záda nezničila ani ona. Spíše bych hledal příčinu v nárazu po nehodě, což páteř musí mnohdy ten náraz vytlumit a je to pak dosti často i třeba s měsíčním zpozděním častou příčinou nenadálé a vleklé bolesti zad. Vzhledem k tomu, že taky jezdím v Subaru, tak ale vím, že srovnávat kvalitu sedadel v Subaru a ve Škodovkách moc nejde, protože je to úplně jiný level pohodlí.

+3/0
7.1.2018 10:17

P69a30v64e63l 58K73u24t29i49l 9320976563619

Tak treba honda dle statistik ma 7x mene vaznych zavad na motoru oproti skode

0/0
23.1.2018 7:23

J77a38r65o37m45í78r 90B54l90i75n86k51a 2250487620666

Škoda=škoda slov,auta předražená,kvalita motorů mizerná,jen všechno turba.Např.Mazda CX5 v plné výbavě s atmosferickým motorem/nezničitelný/ stojí a hodně méně.O vzhledu a kvalitě nemluvě.Ale je to naše německo-česká Škoda,smontovaná z dílů vyráběných neznámo kde.

+4/−7
5.1.2018 18:21

J57a63n 17J31e97ž19e87k 3741515687935

A kde se vyrábí díly na tu CX5ku?

+2/0
5.1.2018 20:57

J47a48r38o63m26í73r 93B85l53i56n65k98a 2550887960246

CX5/nová/ je celá orig.japonská.Samozřejmě když sháníte díl,tak jej seženete i neoriginál,jako u všech aut-za nižší cenu.Ale máte na vybranou,originální japonské díly mají všechny aut.servisy

0/0
6.1.2018 7:25

J38a88n 75J17e57ž75e66k 3821735447495

Mýlíš se. CX-5 se již řadu let vyrábí i v Číně. V továrně Changan Mazda Automobile v Nanjingu.

Tak a teď zpátky k tvému tvrzení "Škoda,smontovaná z dílů vyráběných neznámo kde."

+3/0
6.1.2018 7:43

P40e79t29r 77T62. 93D20v95o16ř52á47k 4334358503

:-D

0/0
6.1.2018 9:00

D53o76m23i11n97i18k 74H18l21a72d45í61k 6920865897722

CX-5 dovážené do ČR jsou vyrobeny v Japonsku.

0/0
7.1.2018 1:21

J70i80ř51í 39S54c54h72w36a87c46h 8608784108186

a jak jsi přišel na to , že skyactiv je nezničitelný?

a to, že Mazda CX5 stojí "o hodně méně" je taky nesmysl,,,,

+1/0
5.1.2018 21:54

M85i50r51e81k 16G31a89j69e72r 5461416649710

Tak jsem se jal to overit a Jaromir ma pravdu. Srovnatelna verze Karoqa je pouze s dvoulitrovym motorem, ceny od nejakych 670 tisic do 780. Mazda CX-5 dvoulitr (i kdyz benzin), zacina na 560 tisicich a konci podobne jako Karoq (https://www.mazda.cz/assets/czech/cars/brochures/cx-5/mazda_cx5_cenik_cz.pdf)

+3/0
5.1.2018 23:47

M17i14r26e41k 26G18a25j78e75r 5521826219980

Snad jedine, kdyz byste se uskromnil a vzal Karoqa 1,5 litr s pouhymi 110 kW, tak se dostanete na stejnou cenu jako u Mazdy. Podle me je Mazda jasnym vyhercem v teto dvojce. Jsem s ni spokojen.

+3/−1
5.1.2018 23:52

J31i49ř73í 19S70e24h38n21a64l 6585218502156

Az na to ze motoricky je ekvivalent dvoulitrovyho skyactivu ta preplnovana 1.5 v karoqu. A to je hned uplne o jinejch penezich. A Mazda s dieselem taky neni za 560 litru. A za tech 560 je to na plechovejch kolech a s manualni klimoskou, to v karoqu snad ani nejde poridit. Srovnavejte srovnatelny auta.

+1/0
6.1.2018 0:00

M50i80r21e78k 91G23a88j11e29r 5821296289620

Prave, ze motoricky je ten preplnovanej motor (navic nehlede na poruchovost) slabsi. Manualni klimatizace mi vyhovuje, nevim, kolik je kdo ochotnej si priplatit za automatickou. Plechovy kola jsem na tehle Mazde nevidel, nevim. Jestli jsou dve auta srovnatelny, to v tomto pripade hlavne zavisi na pohonu.

+1/−1
6.1.2018 0:20

J90i91ř16í 74S98e97h93n32a67l 6295988362696

Tak zalezi cemu rikate slabsi. Ma trochu mensi maximalni vykon, ale vetsi kroutak i lepsi prubeh kroutaku a Karoq s nim pojede lip, nez Mazda se 2.0 skyactive. Jestli neverite tak si v tom ceniku dole prohlidnete hodnoty maximalni rychlosti a zrychleni 0-100. Mazda 201km/h a 10,4, Karoq 204 a 8,4. Karoq vyhraje i ve spotrebe. Ma o litr mensi (vypinani valcu ACT). Karoq si motoricky tu Mazdu namaze na chleba naprosto ve vsech parametrech. Jenze to byste tomu musel trochu rozumnet a nekoukat jen na maximalni vykon, kterej fakt neni az tak zajimavej. To je jen cislo na papire, zatimco me zajima jak to pojede. Spolehlivost posoudit nedovedu, na to je to moc novy. Ale nebal bych se toho, sam mam podobny motory a celkem to jde.

Srovnavat to s naftakem jen proto ze ma stejnej obsah je uplna pitomost. Ten naftak 2.0 110 kW ostatne pojede taky hur, nez ten 1.5 benzin. Naftak je neco jinyho, tam priplacite za technologii a nizsi spotrebu a pokud budete chtit naftak tak i u Mazdy je o hodne drazsi.

Ze jste na tom plechovy kola nevidel celkem chapu na tech nikdo jezdit nebude, ale ve specifikaci u tehle ceny jsou, primo na tom vasem odkazu, staci si ho precist. Tak si zrejme vsichni priplacej za lepsi. Nevim kdo si kolik priplati za automatickou klimu, ja osobne si auto za pul mega s manualni klimou vubec nedovedu predstavit a nikdy bych si to nekoupil. Za pul mega uz bych cekal dvouzonovku, coz samozrejme ten Karoq ma.

Nicmene pokud si chcete koupit slabsi auto s horsi vybavou jen proto ze je to Mazda, tak samozrejme si ji kupte ;-D

+2/0
6.1.2018 0:56

J50i42ř95í 49S66c30h74w13a41c37h 8948414148296

chystal jsem dnes dopoledne odpovědět, ale vidím, že Jiří Sehnal to udělal za mě a ve všem s ním v podstatě souhlasím Ano je potřeba porovnávat atmo 2.0 s turbo 1.5. a diesel s dieselem a pak ta úvodní Blinkova věta o "mnohem" nižší ceně Mazdy prostě neplatí.

Ten o něco vyšší výkon atmo dvoulitru se projeví až při vytočení nad 5000 otáček, v běžně používaném rozsahu otáček 2-4 tisíce bude mít naopak navrch ta oturbená 1.5, výhodou Karoqu je taky o něco nižší hmotnost (cca jen 60kg, CX5 je prostě o něco větší auto)

A když vyberu třeba jako základní podmínku "dvoulitrový diesel 4x4" tak Karoq 110kW začíná na 670 tisících a MX5 na 770 tisících. Ano ve výbavě bude rozdíl, ale ta je u japonce "povinná" takže se musí zaplatit i když by ji člověk třeba nepotřeboval....

+1/0
6.1.2018 9:41

J84i41ř48í 54S36c51h94w75a29c71h 8528464518176

Připlatit si za lepší kola asi nebude problém, ale mám obavy, že požadovat automatickou klimu znamená přejít na vyšší výbavu (challenge), tedy příplatek cca 100 tisíc.

0/−1
6.1.2018 10:12

T88o28m22á90š 79V64e52r48n67e32r 1425614977865

Blábol

+1/0
5.1.2018 22:52

P87e59t77r 78M66i92c74h46a36l 2790534101282

A on se někdo diví, že v Česku vyhrálo české auto? Špatné to není a navíc je to domácí.

+4/−1
5.1.2018 18:14

J54a66r76o77m24í83r 33B94l52i19n82k49a 2340637410926

..a levné...:-PRv

+1/0
5.1.2018 18:22
Foto

M80i31r92o88s96l88a40v 22S73t66e83i23n24e80r 4850212350646

Láce je vždy v poměru ke kvalitě. U Škody, alespoň u dražších modelů, jako Yeti 4x4 nebo SuperB je to pro zákazníka výhodné.

+3/−1
5.1.2018 19:18

J34a92r10o55m64í47r 23B62l91i17n68k95a 2270687210156

A čem?Servisy předražené,poruchovost škodovek,opotř.materiálu je všobecně známá

+2/−1
5.1.2018 19:42

P43e97t31r 16M39i57c77h45a64l 2500264481812

Pravidelný servis bez materiálu mě stojí kolem dvou tisíc každých 30 tisíc km. Mně to předražené nepřijde. Poruchovost? Za necelých 6 let a skoro 90 tisíc km žádná porucha. A opotřebení materiálu? Všechno původní, včetně brzd a výfuku. Zajímalo by mě, kam na ty blaboly chodíš.

0/0
6.1.2018 17:23

P38a37v96e38l 98Š97e17d98l80b75a38u50e82r 7358471152145

230 tis. km s Fiatem za 4 roky, žádná porucha, ani čepy, tlumiče původní, i výfuk. Jen žárovky H7, rozvody, náplně a filtry.

0/0
6.1.2018 20:57

P70e66t53r 13M75i51c22h13a58l 2940454311192

Proč ne. Obecně nejvíc poruchová jsou auta, která nejezdí. :-)

0/0
6.1.2018 22:58

P98e96t96r 24M20i78c41h97a87l 2690224971432

Poměr kvality, výkonu a ceny pro Škodu vychází celkem slušně.

0/0
6.1.2018 17:18

P27e55t76r 87B74á52č96a 8595456555805

jsem nevedel, ze jsme tady Nemci.

+2/0
5.1.2018 19:34

P37e35t60r 54M25i94c49h21a62l 2580654381532

Buď si co chceš.

0/0
6.1.2018 17:23

M84i20c37h36a72l 71R78a83j89d77l 4172931573800

Jak může byt autem roku 2018 kdyz dnes je 05.01? Copak se letos uz nová auta nepředstaví?

+1/0
5.1.2018 16:50

P42e69t33r 71B82á12č53a 8445816465315

Skodovka to asi nema v planu a u ostatnich je to jedno. Ti i kdyby predstavili cokoliv, vysledek je dopredu jasny.

+3/0
5.1.2018 17:21

P68a14v91e79l 54K89u91t43i76l 9540826923289

Tak kdyz muze titul miss world dostat holka s 10 cm jizvou na rameni, proc by skaroq nemohl byt auto roku?

+2/0
5.1.2018 16:48



Najdete na iDNES.cz