Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J81a66n 23K61o66n82v56a18l59i50n18k22a 5410371511125

Současné robotizované převodovky jsou darebné. Nejhorší je ta ukrutně dlouhá reakční doba a doba změny rychlosti. Pro někoho, kdo je invalidní nebo pro ženskou do města snad ještě dobrý, ale na normální ježdění je to fakt omyl. Je to unikátní spojení nevýhod automatu a manuálu do jednoho systému.

Kdybych měl sestavit hodnocení automatických převodovek, tak první bude jednoznačně dvouspojková (třeba DSG), pak měničová (třeba ZF), pak s variabilním převodem (CVT) a nakonec ten debilní robot.

+9/0
doporučit
11.1.2018 7:23

L52a89d12a 57B85r64y46c 4832524640471

;-D z titulku jsem se zaradoval, ze skodovka začíná diktovat vw, a tvoří manuál jak zacházet s auty. Po rozkliku jsem poznal chybičku... ;-)

+5/0
doporučit
11.1.2018 9:21

P56e12t55r 70S51p47a80t70z14i82e45r93e39r 7964312335424

nic horšího než robotizovaná převodovka není...zvláště to člověk pocítí při předjíždění...kdy se auto rozjede a třeba zrovna v protisměru při předjíždění se hodlá řadit...díky robotovi ztratíte na cca 1 -2 sekundy výkon...a to se v tu chvíli opravdu nehodí...s manuálem si s řazením počkáte...automat ani nepocítíte...ale robota opravdu ne

+2/−1
doporučit
11.1.2018 6:42

M60a82r70t78i24n 21K14a30r48á73s29e27k 9298383188118

No kdyz ted vyrazne snizili priplatek za DSG u mensich aut (fabia, rapid), tak ta robotizovana mi nedava moc smysl...

+1/−1
doporučit
11.1.2018 14:48







Najdete na iDNES.cz