Diskuze
Škoda vyvíjí manuál pro koncern VW, přemýšlí o robotizované převodovce
Děkujeme za pochopení.
M68a61r51t10i80n 81K51a79r59á87s60e15k
No kdyz ted vyrazne snizili priplatek za DSG u mensich aut (fabia, rapid), tak ta robotizovana mi nedava moc smysl...
A72n71t82o27n71í72n 96S92v57o98b20o35d50a
pro Inda je robotizovaná převodovka lepší, než když bude řadit manuálem, to bude platit u 85% řidičů, ale osobně se takovým převodovkám vyhýbám, kvalitní automat je pohoda, tam si řadím pádly nebo řadičem režimů, ale robot se neumí pořádně plazit a tím i parkovat :-(, tam vyhraje manuál nebo automat, ještě lepší je elektromobil, ale tam je vysoká cena a většinou malý dojezd
L81a23d27a 75B86r98y31c
z titulku jsem se zaradoval, ze skodovka začíná diktovat vw, a tvoří manuál jak zacházet s auty. Po rozkliku jsem poznal chybičku...
J84a22n 31K85o12n78v58a59l97i37n81k95a
Současné robotizované převodovky jsou darebné. Nejhorší je ta ukrutně dlouhá reakční doba a doba změny rychlosti. Pro někoho, kdo je invalidní nebo pro ženskou do města snad ještě dobrý, ale na normální ježdění je to fakt omyl. Je to unikátní spojení nevýhod automatu a manuálu do jednoho systému.
Kdybych měl sestavit hodnocení automatických převodovek, tak první bude jednoznačně dvouspojková (třeba DSG), pak měničová (třeba ZF), pak s variabilním převodem (CVT) a nakonec ten debilní robot.
M85i84c66h70a86l 83M64o87t27y75č77k69a
To nikdo nepopira, ale je to porad vcelku novinka, alespon v ramci toho, ze se ji dostava poradne pozornosti az poslednich par let. Pokud automobilk dojde, ze je po ni dostatecne poptavka, tak navysi vyzkum a treba behem peti let nerozpoznate robotizovanou od klasickych automatu. Treba. Jen tim chcci rict, ze to zatim nevypada jako slepa vetev.
A50l25e58š 97B68a34l13o71u87n
V článku je chyba v otázce pro p. Hrdličku: "Jaké přesně jsou nyní vaše úkoly v rámci vývoje manuální převodovky DQ 200?" Manuální převodovka je MQ200. DQ200 je automatická převodovka, vyráběná ve Vrchlabí.
P38e30t59r 50S96p24a92t24z47i94e29r26e24r
nic horšího než robotizovaná převodovka není...zvláště to člověk pocítí při předjíždění...kdy se auto rozjede a třeba zrovna v protisměru při předjíždění se hodlá řadit...díky robotovi ztratíte na cca 1 -2 sekundy výkon...a to se v tu chvíli opravdu nehodí...s manuálem si s řazením počkáte...automat ani nepocítíte...ale robota opravdu ne
Š49i65m25o51n 39M91a31r21t14y18n44e60k
Tak většina robotizovaných převodovek má možnost zásahu do řazení, který tento problém eliminuje.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...