Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dinosaurus Defender na chvíli ožije a vystřelí ke stovce do šesti sekund

Defender žije! Za poslední roky je to jedna z nejpodivnějších událostí ve světě aut. Každopádně je radostná. Značka Land Rover na chvílí vrací do nabídky legendární Defender, ale úplně nová auta nevyrobí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V72á14c58l10a61v 41V14a83n30ě95k 2193153298771

Na hřbitov dojede dřív než oktávie.

0/0
8.2.2018 23:56

M61a24r59t46i12n 31S75t79r55a56k48a 8213444605827

8 valcu je 8 valcu . Ach ta eu . (Sam mam taky 4.2 v8 nedam dopustit ) tech 3v litru budou za chvilku plne bazary . Nevim no muj nazor je ze motor z vysavace proste do auta nepatri.

+3/0
22.1.2018 20:59

J12i10ř81í 14S71c26h70w37a59c40h 8618564398606

motor z vysavače má tak max 2 kW.....:-P

0/0
22.1.2018 21:17

M64a16r42t55i44n 43S73t84r98a85k98a 8883914575127

Jj vsak nove skodovky nemaji o moc vic . Ja v tom sedel ono to jede kolik to vydrzi je 2 vec . Nech si kazdej jezdi na cem chce . Ja bych nechtel ani zadarmo.

0/0
22.1.2018 21:20

J61i50ř96í 53S11c27h95w36a10c56h 8608904868106

nj ty škodovky toho výkonu mají jen asi 40x více, pokud to pro tebe není o mnoho více, tak rozdíl mezi škůdkou a tvým "čtyřlitrem" bude sotva 3-4 násobek takže v podstatě (dle tvého poměřování) úplně totéž.... ;-D

0/0
22.1.2018 21:38

J16a50k74u45b 29F90e50i16f64a98r 7279189266109

tak to je blbost. Mám taky 4.2V8 atmo a mám 515k. Tak teď ná předveďte ty počty;-)

0/0
23.1.2018 8:13

J95i14ř82í 34S23c35h96w89a63c13h 8388424688796

to si nedokážeš spočitat sám, že oproti tomu litru ve škůdce je to sotva necelý pětinásobek?

0/0
23.1.2018 9:47

J41a98k83u51b 85F84e92i44f34a52r 7719659616559

akorát že je to nezničitelný motor bez turba;-)

+1/0
23.1.2018 10:13

J85i97ř35í 91S10c94h39w94a72c36h 8778614128266

stejně by mě zajímalo co to vlastně máš, která atmosféra 4.2 litru má 515 koní.

Ad výdrž. Atmosféra s litrovým výkonem přes 120 koní (tedy vyšším než mají běžná malá TSIčka) při jeho využívání rozhodně nebude nezničitelná....;-)

+1/0
23.1.2018 10:54

J85a70k16u86b 32F69e73i65f25a75r 7329419166609

Audi RS4 + pár úprav

samozřejmě přidáním kompresoru se z toho dá dostat téměř 700k, ale tam už fakt jde životnost dolů, i když se vyměnuje spousta kompomentů. Samozřejmostí je pak i jiná spojka, olejový chladič atd.

0/0
23.1.2018 15:04

V79á39c61l56a72v 51K13a65f76t46a41n 7725509453356

Takovejch nezničitelnejch aut jsem na vrakáči viděl ...

+1/0
24.1.2018 12:01

J56a73k33u81b 76F58e62i45f84a42r 7909809306819

tak když někdo nedobrzdí, zničit se dá všechno....

0/0
24.1.2018 17:40

J59i68ř68í 87S77c25h43w74a30c87h 8598224298936

8 válců je 8 válců, ale to ostatní okolo motoru musí být taky na odpovídající úrovni. Jak jsem napsal níže toto osmivácové "žihadlo" na dálnici nestačí ani tomu "vysavači" v octávii (a v zatáčkách ho taky bude zdržovat).

+1/0
22.1.2018 21:26

J69i54ř59í 29P38o39k67o11r97n58ý 2392124277922

.....na co potřebuje Land Rover, takové zrychlení?a maximální rychlost?

0/0
22.1.2018 19:13

J75i23ř81í 70S82c82h27w76a72c83h 8718304918816

zrychlení se na silnici hodí vždycky, ovšem ta maximálka není nic moc. Ten osmiválec by na dálnici (v Německu) nestačil ani Octávii s litrovým tříhrnkem. ;-D

Samozřejmě vědí proč to tak omezují, vyšší rychlost by už byla pro auto a posádku nebezpečná....

0/0
22.1.2018 20:47

M53i44c32h63a38l 68M75o39u82c71h52a 8895245570694

Nepotřebuje to na nic. A 99% lidí, kteří si to koupí ani nepotřebuje to auto. Je to taková lahůdka pro fandy a sběratele.

+3/0
23.1.2018 8:26

S19t58a75n96i49s97l16a16v 88K38r45e75j92c81a75r 6577176473844

Nu lahůdka to je opravdu pro fandy a příznivce. Opravdu se to nedá srovnávat ani se škodovkou ani s BMW. Je to totiž o něčem jiném. Proto asi dnes takovým raketovým tempem roste popularita SUV a OFF roudů. Pro ty co na to mají, a v podstatě je nepotřebují a nevyužijí. V ČR je to po roce 1990, rozhodně náhrada Gaziků a UAZů. Nehanme je podobně jako nehanme ty jež dávají přednost obytnákům a transportérům a picupům, jež také patří mezi pracovní podnikatelská vozidla. Defender podobně jako MB G jsou špičkový pracanti do přírodního terénu, kde ve většině případů nevyužijete rychlost kolem sta km, ale zase s terénem nemáte problém.

0/0
23.1.2018 10:57

J57a63k36u74b 72F58e27i45f40a20r 7289919686689

Tohle je fakt asi jen pro fandy a sběratele. Defender je nepohodlný a poruchový.

Za mnohem menší peníz se dá sehnat Jeep Grand Cherokee Hemi nebo SRT, také Land Cruiser s V8 apod.

0/0
22.1.2018 12:15

J16a62r34o94m33i52r 82F46a38r43e35k 4912913817

Chodim se kochat na tyto stranky: https://www.fj.co/

To je proste klasika :)

0/0
22.1.2018 13:56

M57i17c23h44a52l 38M10o16u81c82h12a 8475315620754

Grand Cherokee I LC je úplně jiná kategorie auta. Tenhle Defender by se mohl srovnávat možná s MB G 500, ale to bych z úcty k LR nedělal, nedopadlo by to pro něj dobře...

+1/0
22.1.2018 16:39

J94a69k46u76b 16F86e28i50f61a83r 7949129216349

v čem je tak rozdílný GCh Hemi oproti tomu Defenderu?

0/0
23.1.2018 8:14

M92i49c80h66a45l 86M33o95u83c49h40a 8685985790514

Svez se a pochopíš ;-D GCh rozdílný celou svou koncepcí. Samonosná karoserie, nezávislé zavěšení kol, systém pohonu 4x4, pohodlí, slušné jízdní vlastnosti na silnici. Je to klasické SUV se vším všudy, zatímco Defender je pracovní auto do terénu, koncepčně staré desítky let.

0/0
23.1.2018 8:24

J91a84k30u30b 69F42e72i87f25a84r 7949389656619

jo ale já se bavil o této verzi Defu s V8.

Samozřejmě jsem v obojím jel, tedy v klasickém Defu, hrůza, nikdy víc, auto leda na práci na farmě. A GCh bych v terénu rozhodně nepodceňoval.

0/0
23.1.2018 8:48

M59i57c36h88a81l 88M43o31u80c85h74a 8525985850954

Je úplně jedno, co do toho dáš za motor, pořád to bude nepohodlný pracovní auto do terénu, jen pojede rychleji a bude mít hezčí zvuk.

.

A to, co je který auto schopný projet není definicí auta do terénu. S terénníma autama jsem toho najezdil celkem dost a viděl jsem v terénu spoustu SUV (Touareg, RR, nové Pajero apod.), které na slušných gumách projely překvapivě hodně. Ale nechtěl bych potom platit ty opravy 8-o Auto do terénu musí mít nejen dobrou průchodnost, ale především musí takový provoz dlouhodobě vydržet. Kontakt podvozku s terénem, kotakt karosérie (prahy, nárazníky) s terénem, odolnost karoserie proti kroucení (žebřinový rám vs. samonosná karoserie), odolnost zavěšení kol (tuhé nápravy vs. choulostivé víceprvky). Tohle všechno je u auta do terénu důležité. Bohužel ale také značně limitující pro jízdní vlastnosti na silnici, proto je těch aut určených opravdu pro jízdu v terénu na trhu jen pár.

+2/−1
23.1.2018 9:07

M46a47r86e47k 98K69l97u73f80a 3508904304606

Super, jdu si pro něj. ;-)R^

0/0
22.1.2018 11:41

J64i80ř49í 57S66c44h33w91a13c79h 8278904188706

mno, osobně bych zvolil variantu mít za čtyři a půl milionu dvě pořádná auta (přitom obě lepší) a ještě by mi zbylo na několik let jejich provozu...

+1/0
22.1.2018 11:52

M14a44r54t27i43n 86M91i78k47u18l90e66n90k60a 1824542476897

marek klufa tak zpatky se už povezeš :-D

0/0
22.1.2018 13:44

J68i81ř65í 98N45e26u84m64e61i14s42t67e68r 2562895973931

Sanitkou?

0/0
22.1.2018 14:53



Najdete na iDNES.cz