Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

V72á50c42l32a20v 25V95a93n10ě65k 2663103138711

Na hřbitov dojede dřív než oktávie.

0/0
doporučit
8.2.2018 23:56

M35a30r35t38i69n 98S43t13r91a46k91a 8903694345637

8 valcu je 8 valcu . Ach ta eu . (Sam mam taky 4.2 v8 nedam dopustit ) tech 3v litru budou za chvilku plne bazary . Nevim no muj nazor je ze motor z vysavace proste do auta nepatri.

+3/0
doporučit
22.1.2018 20:59

J41i57ř29í 88S88c45h62w11a40c26h 8278674528116

motor z vysavače má tak max 2 kW.....:-P

0/0
doporučit
22.1.2018 21:17

M24a19r21t12i66n 64S50t76r96a30k39a 8823684575947

Jj vsak nove skodovky nemaji o moc vic . Ja v tom sedel ono to jede kolik to vydrzi je 2 vec . Nech si kazdej jezdi na cem chce . Ja bych nechtel ani zadarmo.

0/0
doporučit
22.1.2018 21:20

J40i28ř54í 70S39c68h17w47a20c23h 8358714298936

nj ty škodovky toho výkonu mají jen asi 40x více, pokud to pro tebe není o mnoho více, tak rozdíl mezi škůdkou a tvým "čtyřlitrem" bude sotva 3-4 násobek takže v podstatě (dle tvého poměřování) úplně totéž.... ;-D

0/0
doporučit
22.1.2018 21:38

J21a52k40u90b 12F76e37i79f87a13r 7689239636609

tak to je blbost. Mám taky 4.2V8 atmo a mám 515k. Tak teď ná předveďte ty počty;-)

0/0
doporučit
23.1.2018 8:13

J97i59ř15í 75S14c15h10w96a71c95h 8228414178706

to si nedokážeš spočitat sám, že oproti tomu litru ve škůdce je to sotva necelý pětinásobek?

0/0
doporučit
23.1.2018 9:47

J10a88k40u92b 31F81e84i77f97a91r 7669809666599

akorát že je to nezničitelný motor bez turba;-)

+1/0
doporučit
23.1.2018 10:13

J40i51ř11í 26S14c56h49w60a17c58h 8678234938246

stejně by mě zajímalo co to vlastně máš, která atmosféra 4.2 litru má 515 koní.

Ad výdrž. Atmosféra s litrovým výkonem přes 120 koní (tedy vyšším než mají běžná malá TSIčka) při jeho využívání rozhodně nebude nezničitelná....;-)

+1/0
doporučit
23.1.2018 10:54

J79a44k77u69b 69F65e78i98f71a75r 7909819756309

Audi RS4 + pár úprav

samozřejmě přidáním kompresoru se z toho dá dostat téměř 700k, ale tam už fakt jde životnost dolů, i když se vyměnuje spousta kompomentů. Samozřejmostí je pak i jiná spojka, olejový chladič atd.

0/0
doporučit
23.1.2018 15:04

V60á23c19l32a48v 49K66a30f94t95a37n 7595319483806

Takovejch nezničitelnejch aut jsem na vrakáči viděl ...

+1/0
doporučit
24.1.2018 12:01

J80a34k18u86b 69F96e63i23f96a21r 7109799406789

tak když někdo nedobrzdí, zničit se dá všechno....

0/0
doporučit
24.1.2018 17:40

J34i34ř32í 80S28c10h93w49a44c74h 8548574588486

8 válců je 8 válců, ale to ostatní okolo motoru musí být taky na odpovídající úrovni. Jak jsem napsal níže toto osmivácové "žihadlo" na dálnici nestačí ani tomu "vysavači" v octávii (a v zatáčkách ho taky bude zdržovat).

+1/0
doporučit
22.1.2018 21:26

J81i41ř19í 44P39o28k89o51r82n93ý 2152324957982

.....na co potřebuje Land Rover, takové zrychlení?a maximální rychlost?

0/0
doporučit
22.1.2018 19:13

J22i21ř47í 69S35c50h69w70a14c78h 8138484858416

zrychlení se na silnici hodí vždycky, ovšem ta maximálka není nic moc. Ten osmiválec by na dálnici (v Německu) nestačil ani Octávii s litrovým tříhrnkem. ;-D

Samozřejmě vědí proč to tak omezují, vyšší rychlost by už byla pro auto a posádku nebezpečná....

0/0
doporučit
22.1.2018 20:47

M89i42c42h22a47l 24M40o64u11c65h49a 8225875820514

Nepotřebuje to na nic. A 99% lidí, kteří si to koupí ani nepotřebuje to auto. Je to taková lahůdka pro fandy a sběratele.

+3/0
doporučit
23.1.2018 8:26

S38t75a94n14i93s37l32a36v 84K32r17e78j21c37a40r 6417906413584

Nu lahůdka to je opravdu pro fandy a příznivce. Opravdu se to nedá srovnávat ani se škodovkou ani s BMW. Je to totiž o něčem jiném. Proto asi dnes takovým raketovým tempem roste popularita SUV a OFF roudů. Pro ty co na to mají, a v podstatě je nepotřebují a nevyužijí. V ČR je to po roce 1990, rozhodně náhrada Gaziků a UAZů. Nehanme je podobně jako nehanme ty jež dávají přednost obytnákům a transportérům a picupům, jež také patří mezi pracovní podnikatelská vozidla. Defender podobně jako MB G jsou špičkový pracanti do přírodního terénu, kde ve většině případů nevyužijete rychlost kolem sta km, ale zase s terénem nemáte problém.

0/0
doporučit
23.1.2018 10:57

J60a49k60u91b 84F80e68i56f20a81r 7299229626859

Tohle je fakt asi jen pro fandy a sběratele. Defender je nepohodlný a poruchový.

Za mnohem menší peníz se dá sehnat Jeep Grand Cherokee Hemi nebo SRT, také Land Cruiser s V8 apod.

0/0
doporučit
22.1.2018 12:15

J29a75r13o17m43i91r 13F66a16r57e89k 4392453297

Chodim se kochat na tyto stranky: https://www.fj.co/

To je proste klasika :)

0/0
doporučit
22.1.2018 13:56

M37i70c33h58a80l 39M32o11u77c82h20a 8335355790224

Grand Cherokee I LC je úplně jiná kategorie auta. Tenhle Defender by se mohl srovnávat možná s MB G 500, ale to bych z úcty k LR nedělal, nedopadlo by to pro něj dobře...

+1/0
doporučit
22.1.2018 16:39

J54a64k19u54b 92F90e60i36f33a57r 7489559936439

v čem je tak rozdílný GCh Hemi oproti tomu Defenderu?

0/0
doporučit
23.1.2018 8:14

M12i12c54h45a48l 29M48o57u70c41h33a 8625285970304

Svez se a pochopíš ;-D GCh rozdílný celou svou koncepcí. Samonosná karoserie, nezávislé zavěšení kol, systém pohonu 4x4, pohodlí, slušné jízdní vlastnosti na silnici. Je to klasické SUV se vším všudy, zatímco Defender je pracovní auto do terénu, koncepčně staré desítky let.

0/0
doporučit
23.1.2018 8:24

J96a19k66u32b 54F60e92i79f83a51r 7389759436989

jo ale já se bavil o této verzi Defu s V8.

Samozřejmě jsem v obojím jel, tedy v klasickém Defu, hrůza, nikdy víc, auto leda na práci na farmě. A GCh bych v terénu rozhodně nepodceňoval.

0/0
doporučit
23.1.2018 8:48

M10i41c82h38a66l 74M79o64u87c85h60a 8725965930774

Je úplně jedno, co do toho dáš za motor, pořád to bude nepohodlný pracovní auto do terénu, jen pojede rychleji a bude mít hezčí zvuk.

.

A to, co je který auto schopný projet není definicí auta do terénu. S terénníma autama jsem toho najezdil celkem dost a viděl jsem v terénu spoustu SUV (Touareg, RR, nové Pajero apod.), které na slušných gumách projely překvapivě hodně. Ale nechtěl bych potom platit ty opravy 8-o Auto do terénu musí mít nejen dobrou průchodnost, ale především musí takový provoz dlouhodobě vydržet. Kontakt podvozku s terénem, kotakt karosérie (prahy, nárazníky) s terénem, odolnost karoserie proti kroucení (žebřinový rám vs. samonosná karoserie), odolnost zavěšení kol (tuhé nápravy vs. choulostivé víceprvky). Tohle všechno je u auta do terénu důležité. Bohužel ale také značně limitující pro jízdní vlastnosti na silnici, proto je těch aut určených opravdu pro jízdu v terénu na trhu jen pár.

+2/−1
doporučit
23.1.2018 9:07

M31a39r72e62k 16K36l47u81f32a 3488824194316

Super, jdu si pro něj. ;-)R^

0/0
doporučit
22.1.2018 11:41

J69i92ř20í 53S15c57h69w98a49c34h 8608324498416

mno, osobně bych zvolil variantu mít za čtyři a půl milionu dvě pořádná auta (přitom obě lepší) a ještě by mi zbylo na několik let jejich provozu...

+1/0
doporučit
22.1.2018 11:52

M31a79r71t80i62n 97M12i62k21u64l23e36n72k61a 1584592886837

marek klufa tak zpatky se už povezeš :-D

0/0
doporučit
22.1.2018 13:44

J65i58ř94í 93N75e17u67m48e33i77s81t15e21r 2392665943261

Sanitkou?

0/0
doporučit
22.1.2018 14:53







Najdete na iDNES.cz