Diskuze
X2 je další BMW s pohonem předních kol, už má českou cenu
Děkujeme za pochopení.
J92i56ř34í 84S34c24h72w26a41c12h
L44u48b72o61š 83S46m73ě22l45ý
Pane Schwachu, pan Navrátil má v zásadě pravdu, koně jsou zastaralá jednotka výkonu. Udávání výkonu v koních u nových modelů aut je anachronismus. Pravda, proti gustu žádný dišputát, ale v zásadě je to pitomost. Je to logické asi tak podobně, jako kdyby se rozměry aut dosud udávaly v palcích a loktech, hmotnosti v librách, a spotřeba v žejdlících na ujeté míle.
J81i38ř50í 26S40c90h55w10a69c12h
Pane Smělý, pan Navrátil pravdu sice má, ale ne ve smyslu formulace "jen v kilowatech" a tedy ji nemáte ji ani vy (ve formulaci "je to pitomost").
Zatímco dnes nikde neuvidíte údaje v žejdlících či loktech (palce a libry se ve světě běžně užívají), tak výkon v koních (ač to není základní jednotka metrické soustavy) se u nás udává naprosto běžně! Viz můj odkaz výše.
J82i81ř24í 91S14e88h94n79a85l
Tak v zejdlicich na mili ne, ale v MPG v nekterych zemich uplne bezne. Zrovna tak se nekde rozmery udavaji v palcich, vaha (nikoliv hmotnost) v librach a obsah motoru v kubickych palcich. Zrovna tak kazdej pro koho auta neco znamenaj uvadi vykon v konich. No a ti ostatni holt pouzivaji SI, tedy kW. Anachronismus mozna, ale pitomost v zadnym pripade. U koni kazdej vi kolik to je, zatimco kW si na ty kone musi prepocitat. BTW mozna byste si mel stezovat na lamparne ze u pumpy maji na kompresoru na kola stupnici v atmosferach (nekde mozna v PSI) a ne v Pa. Bylo by to spravne, ale mozna byste nevedel jak to nafouknout.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.