Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M36a73r20e24k 13F29l71e58k94a57č 1496625934908

V loňském roce naftové automobily mírně zlevnily, ale zároveň i zestárly a zvýšil se u nich počet najetých kilometrů,“

Počet najetých Km se nezvýšil, jenom se přestalo tolik stáčet ;-D

+52/−1
doporučit
22.1.2018 9:16

J18i50ř79í 20S43c13h95m19i79d78t 5480113504195

Po euro 4 dávaly ty normy smysl, teď už je ton hon za každou cenu. Úplně by stačilo, kdyby se pořádně a poctivě kontrolovaly ty euro 4, pojízdné STK náhodně stojící tu a tam po ČR by udělaly daleko větší službu, než ty pevné, kde vždy někdo někoho zná přes někoho a auto projde fotky nefotky;-).

+42/−1
doporučit
22.1.2018 9:12

B33r48a60n78o 27H80o66r53n21a16k 6804714109534

S 21 letým sharanem dvoulitrovým benzínem jsem bez úprav dokázal dlouhodobě jezdit na v létě 6,5 v zimě 7l na 100 km. Jiný za ten čas vymění 4 auta - kdo se chová ekologičteji ?

+38/−1
doporučit
22.1.2018 9:38

R35u88d53o67l59f 98R23u84b84e36š 3409675491404

Proč v každém článku o ojetinách je na prvním místě podvodný autobazar AAA?

Není to náhodou skrytá reklama?

+31/−2
doporučit
22.1.2018 10:04

K63r40y44š64t27o31f 48M71a19l87o82c76h 2195514968677

Diesel ve svoji podstatě není špatný motor. Problém je, že spouata lidí při koupi nového auta sledovala jenom spotřebu, takže se začaly kupovat diesely pro rodinu s dětma na trasu 5 km do školky, 5 zpátky a pak 3 km do obchodu. Prostě jen musíme pochopit, že diesel se na popojíždění ve městě nehodí (myslím tím, když za rok najedete 10 tkm a z toho 9 ve městě). Hummera jako vozítko do obchodu si taky nekoupíte...

+21/0
doporučit
22.1.2018 11:10

P13e62t41r 94N65o53v89á93k 8435899200

aby ne

pokud dnes soudruzi z Brusele říkají že auto s malým motorem a o 50% vyšší spotřebou

je Ekologické 8-o;-€;-D

tak našinec který používá selský rozum tomu doufám zatím nevěří R^

--

nehledě na výdrž malých motorů ...

-

Podvody s emisemi a spotřebou automobilů...

-

http://vw-passat.blogspot.de/2017/02/podvody-s-emisemi-spotrebou-automobilu.html

+27/−4
doporučit
22.1.2018 0:42

J19i62n75d52r85i23c26h 23K57u74c45h16a81r 1327854267449

Krásna ukázka myšlení dnešních ekologů. Nejdříve lidí přesvědčíme ať kupují diesely a když jsou všude (v bazaru v některých kategoriích ani nic jiného neseženete), tak začneme vymýšlet jak diesely omezit... Jsem přesvědčen že za 5 let tady bude tažení proti benzínům, které jsou strašně škodlivé

+14/0
doporučit
22.1.2018 9:38

M78a75r32t13i42n 87Š67i37m14e17k 4440974858545

To zase bude stočenek z Německa po 1. majiteli a důchodci, co s tím jezdil jednou za půl roku k doktorovi na kontrolu stolice (pro jistotu i s papučema za sedačkou) ;-D

+14/0
doporučit
22.1.2018 9:30
Foto

I69v83a40n 38K61o55p22t40a 5907952341827

Němci se zbavují na úkor tuzemského životního prostředí. To pobavilo. Oni to daj do prodeje ale kdo to koupi je jiná věc.

+14/0
doporučit
22.1.2018 6:32

L20u37k27a34s 22N42o67v72a59k 4639239873168

2-3tydny zpet vysel podobny clanek v jinem mediu, je zajimave, ze novinari vyrazili do D, a zjistili situaci na miste.....a vysledek, idnes pise bludy.

+16/−1
doporučit
22.1.2018 2:11

J30i86n83d57r18i18c77h 59K88u90c45h97a90r 1577644887659

Máme živé centrum. Tak tam zakážeme vjezd. V důsledku čehož se centrum začne vyprazdňovat (kdo by chodil pěšky do centra když jinde může dojet). Tak začneme dávat pobídky, dotace, ... Už dnes spousta lidí trávi čas v nákupních centrech na okraji, které jsou obklopeny velkým ... parkovištěm

+13/0
doporučit
22.1.2018 10:31

P45e40t17r 17S14p57a98t86z82i31e64r28e80r 7204292265504

Jako servis také zajišťujeme STK a můžu říct, že od nového roku sleduju zpřísnění emisní kontroly...a dost nafotových aut stáří cca 10 let jsou vyhozený za větší kouřivost....v počítači žádná závada není, žádná kontrolka nesvítí, auto jede tak jak má...ale prostě víc kouří...a pak se majitel diví, když mu tedy další oprava, aby prošel vyjde na velký peníze. Zatím nám tedy dost vyhazují koncernový auta a jejich TDI.

+12/0
doporučit
22.1.2018 9:02

R55a34d34i56m 42K86a25l15a60s 2480366872241

Já už si diesel nepořídím, je jen otázka času kdy i u nás první z měst zakáže vjezd nejméně některých dieselů do centra měst. A pak se spustí lavina. V Německu snad i majitelé dieselů platí vyšší poplatky?

Počítám, že za tři čtyři roky je to i u nás. Ale mrzí mě to, protože dieselový motor mi svým charakterem vyhovuje. Kdysi jsem důsledně trval na benzínu, ale pak jsem slevil na diesel a jezdí se mi s ním skvěle. V servisu mi nedávno dali jako náhradní auto benzín a připadal jsem si s tím divně.

+10/0
doporučit
22.1.2018 8:26

J50o20s18e70f 97V77a56l97a 9220823363583

otazka dieselu, benzinu, LPG a elektroaut je jenom v nastaveni dani a zakazu. pokud by za soucasneho stavu byly dane na vsechny pohonne hmoty stejne, tak jde LPG do kytek a diesel se bude v sekci malych a strednich aut velmi tezko prodavat. Hlavne o elektroauto ale nikdo ani pohledem nezavadi. Zakaz vjezdu do velkych mest muze ovlivnit treba 1/2 obyvatelstva, ale druhe polovine je zakaz jedno a klidne si diesely na venkov koupi. Jina logika v tom neni

+8/0
doporučit
22.1.2018 11:47

J70a19r35o77s74l16a19v 63K40u88b97r30i90c98h96t 2604597935173

Tahle kampaň se proti AAA a ESA otočí jak boomerang. Štvou lidi proti dieselům a ojetinám z Německa. Ale zrovna diesely budoucnost mají. Jen za poslední dva týdny vyšly tři články, kde se experti utvrzují, že zatím prostě plnohodnotná náhrada není a minimálně 15 let nebude.. R^

+8/0
doporučit
22.1.2018 10:38

M23i17c72h48a31l 47B92e56d22n51á29ř 5821643898589

"dieselových aut, které k nám pravděpodobně zamíří ze západní Evropy, kde panuje poněkud přísnější politika v oblasti firemních flotil. V Británii třeba kvůli tomu loni vzrostl prodej hybridů a dalších alternativních pohonů o 34,8 %" . Uz se tesim na zaplavu aut s pravostrannym rizenim :-)

+7/0
doporučit
22.1.2018 10:34

A64d76a26m 61N46o75v13á98k 5174666885572

Prosím, zakažte diesel u osobních aut, ať můžeme normálně dýchat.

+21/−15
doporučit
22.1.2018 9:56

P77a30v83e39l 97V71a40n48ě81k 6624467860564

Koupit v dnesni dobe starsi diesel ... se vsema tema omezenima co se chystaji

... no.

+7/−2
doporučit
22.1.2018 9:58

P36e23t61r 50S88p68a25t64z11i49e41r82e42r 7424702465144

Ono je to dobře vidět na ukončených operativních leasingách. Stránky, které je nabízí celoevropsky, tak tam jsou benzinová auta zastoupena asi tak 10%. V ČR třeba ve společnosti Arval, je na prodej cca 80% oktávek s motorem 1.6 TDI. Je jich tam mraky a v aukcích se neustále točí protože to nikdo nechce. Bazaristi o to nemají zájem. Vysvětlení je nasnadě. Tyhle auta kupují firmy, protože jsou na nich menší náklady. Jenže normální člověk by si takové auto a skoro se základní výbavou nekoupil. A pak po skončení OL se jich mrak válí všude. Otázka bude co za pár let s nima.

A jinak nafta smrdí opravdu neskutečně. V servisu v zavřené dílně to je dost cítit. Benzín proti naftě v uzavřeném prostoru opravdu cítit není. Zatímco na západě to pochopili, tak češi zase budou 20 let za opicema jako dinosauři.

+20/−18
doporučit
22.1.2018 7:26

S72t41a63n58i45s78l90a67v 89N84ý92v58l19t 2824245793

Ja mam octavii1 1.8 benzin, neoblibeny motor, kratke kvalty, tvrdy podvozek, tvrde sedack, spotreba na Lpg 12 na sto. Jenze 20 let slouzi, 301tkm, motor je porad silny a po dalnici jede jen za 7 na sto. Mnoho dilu se vymenilo, ale nic zasadniho. A kdo jede za mnou se neudusi smradem.

Dokud se nerozpadne motor, budu ji pouzivat. Jako nova stala 380tisic v roce 98. Nejekologictejsi je auto, ktere se nevyrobi. Nebudu se zbavovat neceho, co funguje.

Spravim to doma, dily levne. Radsi investuju do detí, než do autorizáku a nove ofce, kterou bych ohromoval souseda.

+4/0
doporučit
22.1.2018 21:39

L74u88b49o89m46i65r 77M29a42c22h29o 2432970245387

Holanďania pred pár rokmi blúznili o tom, že od roku 2020 u nich už nebudú v predaji žiadne benzínové ani naftové autá. Teraz fantazírujú, že tak teda od 2025, keď vidia, že to je nereálne.

+4/−1
doporučit
22.1.2018 17:46

J97a76n 44J58e72m54e91l76k76a 1825590

No to nevím, stát dělá celkem peklo majitelům.

Navíc zpětně změnil podmínky měření emisí.

U měření kouřivostí to prý funguje cca takto. Je tam nějaký koeficinet kouřivosti.

Něco stanoví výrobce. Třeba 0,6. (někteří výrobci chtěli prý zamachrovat a do techničáku dali uživateli v praxi nesplnitelnou hodnotu - čímž uživateli prý pěkně zavařili)

K tomu se připočte 0,5 - aby to nebylo jen ta laboratorní hodnota + stárnutí. Tedy třeba v součtu 1,1

A k tomu se v minulosti přičítalo ještě 0,5.

Ale co udělali ti čeští šašci. Oni to druhé 0,5 zpětně nedávno potichu zrušili. Což když si koupíte auto a někdo zpětně změní metodiku - toleranci zpětně zruší z 0,5 přímo na nulu - podle mě hodně sporné.

A velká část aut s tím má velké problémy. Zejména, když výrobce zamachroval.

A jaký je výsledek. Že tím neprojdou některé auta, kterým celkem nic moc není.

V reálném provozu třeba ani nekouří. Ale prostě přes tento d. test, který nemá nic společného s reálným provozem neprojdou. A ještě může zcela poškodit motor prasknutím rozvodů.

+4/−1
doporučit
22.1.2018 10:49

P30e78t39r 71H51o40r57á67k 1629663809964

Tomuhle sviňstvu je třeba postavit hráz hned u Rozvadova. Ať si to zvrakují Němci. U nás je odpadů dost

+6/−4
doporučit
22.1.2018 9:37

M23a36r75e85k 38J12a66n71e34č90k69a 1647606413481

Pak, že není Česko smetištěm západní Evropy. Už teď se nedá po městě za ropáky bez zapnutého vnitřního okruhu ventilace jezdit. Z toho smradlavého pekla vede jediná cesta, daňově zatížit naftu stejně jako benzín a nebo uvalit na osobní vozidla do 2,5t spalující naftu roční daň a trh se velmi rychle vzpamatuje sám.

+17/−22
doporučit
22.1.2018 0:36
Foto

V65i16t 29C96h71a22l63u15p56a 5502127502766

u Varianty mého 1,8 atm.benzínu v naftě stojí origo DPF přes 100 tisíc (čínský druhovýroba zatím není a ani bych ji nechtěl). A to nemluvím o dalších komponentách. Průměrná spotřeba je benzín 8,5 vs. cca 7l u nafty. Ani jsem nepočítal, kolik bych musel najezdit km, než by se mi ta velmi pravděpodobná výměna DPF filtru vrátila....

+3/0
doporučit
22.1.2018 15:24







Najdete na iDNES.cz