Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Renault jde proti proudu. Zvětší motory a představí nové diesely

Během následujícího roku Renault přepracuje všechny své motory. Součástí úprav je u nových pohonných jednotek s jedinou výjimkou i zvětšení zdvihového objemu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T93o17m89á79š 93V65a14l26d60e80r 7603910229

Renault kupovat vždy na konci cyklu a hlavně po faceliftu. ;-D

0/0
3.2.2018 22:12

M27i18r11o97s96l27a70v 71K10u18c41e58r78a 4387880227641

A pak zjistite, ze jste si koupil Megane Generation ;-D

0/0
4.2.2018 18:39

T23o83m29á58š 37V10a29l59d18e66r 7333660479

:-):-):-)

0/0
18.2.2018 21:55

P49e77t42r 32N65o43v85á87k 8455669530

kdysi jsem prohlásil Renault jedině přes moji mrtvolu :-)

koukám

že budu muset asi názor pozměniti 8-o

-

je li to pravda

velká GRATULACE od bývalého fandy VW - Škoda 8-o

-

#MACA - Make Car Great Again

#MAGA

0/0
3.2.2018 0:01

P81e93t97r 58N31o24v37á25k 8145949670

Podvody s emisemi a spotřebou automobilů?

Proč mají americká auta o tolik větší motory? R^

A proč je to jejich výhoda? 8-oR^

--

http://vw-passat.blogspot.co.uk/2017/02/podvody-s-emisemi-spotrebou-automobilu.html

[>-]

0/0
3.2.2018 0:04

J75i71ř63í 88S17c80h47w87a59c47h 8158624678636

Co ti brání pořídit si třeba Amaroka s 3.0/V6?

Nebo Range Rover s 5.0/V8?

Nebo nějakou audinu nebo baworáka s osmiválcem nebo dvanáctiválcem?

0/0
3.2.2018 1:35

P36e75t77r 27H74a75r42i11p70r38a92s39a18d 61H51a81j12i69č 5681756353140

Ano, tohle je cesta správným směrem. Renault jako první automobilka vlastně sděluje, že třívílce jsou hloupost a že dosaření Euro 6 je samozřejmě možné, ale chce to větší a výkonnější motor, který může část energie spotřebovat na lepší spalování a katalytické reakce potřebné pro snížení emisí. Bude to mít trochu větší spotřebu, ale správně naržený spalovací motor může výrazně snížit emise. Za mě plus jedna pro Renault a mínus pro Audi, které zase šlo cestou podvodu. https://www.express.co.uk/life-style/cars/908614/Audi-recall-diesel-cars-emissions-A4-A5-A6-A7-Q5-SQ5-Q7

0/0
2.2.2018 12:12

P50e57t17r 16H76a41r39i93p15r68a64s68a77d 29H89a58j96i86č 5561166193180

Mám samozřejmě na mysli škodlivé emise. Emise CO2 se při vyšší spotřebě také navýší, ale při dobrém spalování to nemusí být nijak dramatické.

0/0
2.2.2018 12:14

J93i29ř39í 52S20c85h61w54a86c95h 8298314348296

Renault tím o tříválcích nesděluje naprosto nic.

Jeden čtyřválec 1,2 nahrazuje jiným čtyřválcem s o deci větším objemem. O tom, že by tento motor nahradil tříválcovou devítistovku v článku není ani slovo....

+1/0
2.2.2018 12:28

P19e68t98r 11H70a75r32i34p73r48a83s31a91d 53H72a80j29i29č 5931416623860

Škoda. Tříválcový motor a ječtě navíc diesel je hloupé řešení spotřeby za každou cenu -- nevyvážený chod, -- zbyteřná vyvažovací hmota, -- i jedno náhodné vynechání kteréhokoli z válců je hodně znát.

0/0
2.2.2018 16:35

J76a34k30u53b 42S60e81k68e48r56a 6936690486375

1.6 SCe tam nechte!!!

0/0
1.2.2018 17:47

M87i55r44o43s84l69a54v 89K67u88c93e18r80a 4157750107361

Asi ho moc lidi nekupuji...

0/0
2.2.2018 7:51

P92a66v32e91l 74P79a27ž43o71u51t 3153981373367

Netvrdili tu nedávno že Renault upousti od dieselu v osobních autech?

0/0
1.2.2018 17:43

M31a14r45t92i73n 83J60u55r92e41č85k65a 2413594341781

tvrdili, že všichni výrobci upustí od diselu v osobních autech a budou už jen v MPV apod. a pak má být nástup elektriky, že EU to takto chce a k vůli emisním limitům to jinak nepůjde

+1/0
1.2.2018 19:58

J76i91ř47í 29S11c12h25w45a22c74h 8278984238276

Jednou možná upustí, ale až tehdy, když bude moci nahradit diesel něčím co má stejnou nebo menší spotřebu "papírovou" spotřebu, tedy produkci CO2. Jen benzínem to udělat nemůže, takže musí přijít s hybridy a začít více prodávat čistě el. auta. Do té doby diesely budou....

0/0
1.2.2018 21:39

O49n89d40ř61e71j 13L45o21š12o26t75h 2472734895150

Minimálně dalších 6 let bude diesely vyrábět, pro sebe, pro Nissan a pro Mercedes, stejně jako doposud.

+1/0
1.2.2018 23:45

M19i48r67o19s92l74a22v 61K17u35c29e88r98a 4807970667601

To ani nahodou. Skoda oznamila, ze nebude diesel v malych vozech typu Fóbie.

0/0
4.2.2018 18:40

J42i74ř91í 95S34c78h86w31a42c64h 8888314538626

v reálu rozdíl mezi TSI 1.2 a 1.0 nějaký rozdíl bude, ale nijak moc velký, asi tak dvě, tři deci na 100 (při pasivním stylu jízdy)

ale v měření podle NEDC to dělá cca 20% (dnešní Fabie oproti Fabii 2012). Produkce CO2 cca 120g oproti 100g a to se automobilce už prostě vyplatí aby na druhé straně mohla nabízet superba s 2.0/280k a přitom se vešla do předepsaného flotilového průměru, nebo mu byla co nejblíže.

+3/0
1.2.2018 15:45

J38i35ř40í 13S36c59h89w30a52c36h 8388334368526

Toto mělo být pod příspěvkem Davida Rychetského.... ;-)

0/0
1.2.2018 15:47

A24n45t40o14n59í24n 15S98e96b18e84r69a 7793868590199

S fabii II 1,4 16v jsem jezdil v prumeru za 7,5. S 1.0 Tsi jezdim prumer za 6,5. Jizdni styl stejny. Ale fabie dala 0-100 za 12,6. Tsi to da za 9.8s. Takze o litr mensi spotreba a o 25% rychlejsi. Za mne dobre zlepseni.

+1/−1
1.2.2018 16:22

P33e39t63r 71M89i62c68h76a71l 2170694221312

Takže malými krůčky od podvodů zpět k realitě? Bylo načase.

+2/0
1.2.2018 15:15
Foto

M64a67r11e52k 44C16e96r34n84y 5708386577

Aha, no tak z toho nebudu spát.

0/−4
1.2.2018 11:57

D39a37v31i28d 65R78y12c69h42e13t97s68k63ý 9616601760620

Renault je pěkný pokrytec, nesmyslnému downsizingu šli na ruku snad nejvíc ze všech a a tahali "trumfy" jako 0,89L TCe v autech běžné velikosti...

0/0
1.2.2018 11:40
Foto

J41i52ř53í 91D76v42o50ř82á27k 5455799620848

Tak ten motor měl lepší charakteristiku, než " koncernová škoda ".

+6/0
1.2.2018 13:10

D47a67v35i23d 60R34y47c58h15e37t67s51k87ý 9616681410870

To je otazka. Kazdopadne trivalce okolo 1L jsou fakt omyl, realnou spotrebu uz to nesnizi, jen zhorsi vlastnosti. Mam 1,2 tsi a spokojenost.

+1/−1
1.2.2018 15:20

A81n55t29o70n52í28n 83S64e61b94e79r44a 7483438310179

Jsem presel z benzinu 1,4 63kw na.Tsi 81kw. A Tsi co se vykonu, hluku a spotreby tak ve vsech smerech lepsi nez stary atmosfericky benzin ve fabce...

+1/0
1.2.2018 16:26

T57o64m39á43š 49V10a35l39d14e36r 7243850509

Ona 1.4 není žádný atlet. Ale taky umí ukázat své kvality v dobrým stylu jízdy a ne dnes, když každý druhý jezdí s turbem jak pako. Do kopce pod plynem na podlaze a z kopce za každou cenu brzdit. I když není třeba. Mám problém s atmosférou. On to ani problém není spíše rozčarování, že pod kopcem jedou jak s hnojem a do kopce začnou zrychlovat. Zvláště Pražáci. Na Strakonice a Tábor. A ne aby si stroj pod kopcem rozjeli a pak jen v kopci udržovali tempo. Jak vyjedou rychle na kopec hned dolů brzdí i když by stačilo o něco dříve pustit nohu z plynového pedálu. Nyní mám celkem silnou atmosferu tak stíhám toto nerovnoměrné tempo. Ale zvyšuje to spotřebu.:-) Taky mám novou atmosféru a světe div se, je lepší než stará. A při stejným obsahu a BEZ turba ;-D. A je úspornější. Ale protože se o techniku a fyziku zajímám, nedivím se.

0/0
3.2.2018 22:41

M87a79r81t51i38n 62J34u42r24e94č49k50a 2573974391671

já měl od Renaultu 1,9dCi L2 a i po 500tis km motor komplet originál včetně turba, vstřikování... až na nějaké snímače co se měnily a prasklé gumové hadice, nyní mám 2dCi L3 při necelých 200tis. a jediné co měním je zatím olej a to už nemusím dělat ani rozvody, co by jste mi doporučil z nynější nabídky, abych byl stále spokojen? :-)

+1/0
1.2.2018 20:03

M24a65r93e45k 43J40a95n39e96č48k80a 1297896653261

Tenhle trend omezeného množství motorů určitě nebude jenom u Renaultu a Škodovky. Je naivní si ale myslet, že to je z důvodu vyslyšení přání zákazníků, ale ten důvod je potřeba hledat zcela jinde a tím jsou nové metodiky testů, viz. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/chcete-nove-auto-nakupuje-radeji-rychle-brzy-zmizi-z-nabidky-spousta-motoru/

0/0
1.2.2018 11:26

M13i96r24o72s24l96a91v 20K79u96c73e42r69a 4897910907121

No to si ale nikdo nemyslí, přece. To, jaké jsou / budou motory, určuje především legislativa (zde metodika testů). A pokud se změní takovým způsobem, že výhodnější budou motory s větším objemem, tak automobilky prostě budou dělat motory s větším objemem.

+2/0
1.2.2018 11:32

M95a71r89t69i30n 50J16u57r83e52č53k89a 2803144521571

třeba Mazda nikdy do downsizingu nešlo, tak proč ostatní ano? nemuseli, podle mne důvodem je ekonomická stránka na úkor životnosti a spolehlivosti motoru, která je většině výrobcům fuk, stačí se podívat i na jimi nesmyslné intervaly výměn olejů jen za honbou co nejnižších provozních nákladů, které hezky vypadají při prodeji

0/0
1.2.2018 20:06

J78i45ř52í 43S35c24h69w31a55c23h 8478684968356

Mazda do turbo - downsizingu nešla, protože potřebných úspor dosahuje jinou cestou - Skyactivem. Je to sice atmosférický motor, ale není zrovna nijak jednoduchý, je taky plný elektroniky, jen to turbo mu chybí, jinak má skoro všechny "kurvítka" co mají turbomotory. Je odlehčený a jaká bude jeho životnost je zatím ve hvězdách, protože pro jeho relativní "novotu" asi moc motorů, co překonaly 200 tisíc zatím moc nebude

0/0
1.2.2018 21:25

P48e14t56r 78S33p27a75t55z82i56e17r25e39r 7544472295984

pro ty co tu nadávají na renaulty. Ano v minulosti měl renault problém hlavně z elektronikou. Ale prosím vás..všichni co haníte hlavně motory. Zvlášť p.Chalupa, podívejte se do veřejných statistik poruchovosti motorů. Vyšel jeden třeba v anglii, kde jsou pojistky speciálně na motor. Renault tam vyšel na předních příčkách s tím, že právě motory má prakticky bezporuchové. Takže si utřete nudli s koncernem..hlavně oktávkou, kde jako člověk dělající v servisu neznám koncernový motor TDI, který by neměl problémy s turbem a EGR venitlama. Tak zanesený turba, která jdou velice často na repas jsem u žádné jiné značky neviděl v takové míře jako u koncernu.

+10/−2
1.2.2018 11:15

R91o31m84a90n 53S48m56a75t80a12n67a 6245162127478

To takým ľuďom nevysvetlíte. Oni na nového Renaulta nikdy nemali a mať nebudú. Dychtivo čakajú na ojazdené podnikové Octávie, ktoré im spôsobujú chvíľkovú nirvánu duše. Keby nevedeli, do čoho sadajú a vyskúšali by Talisman a Octáviu, tak by videli ten rozdiel v pohodlí, jazdných vlastnostiach a emócie z jazdy. K ojazdenému Talismanu sa ovšem aj tak nedostanú.

+3/−1
1.2.2018 12:30

M59i57r13o48s43l11a80v 34K80u32c62e95r36a 4207830247821

A proč porovnáváte Talisman a Octavii. K Talismanu je partner Suberb, k Octavii Megane.

+4/−1
1.2.2018 13:58

M35i23c55h47a22l 44K94u65c98h13t52a 6253184414752

Tak asi srovnává cenově.:-)

+3/−1
1.2.2018 16:21

J53i69ř64í 81S51c97h85w97a21c95h 8138674908526

i to je poněkud hodně mimo....

0/0
1.2.2018 21:30

M30i65c95h87a83l 87K92u56c98h47t23a 6173824434972

Zkoumat to nebudu, ale srovnání podobně vybaveného Talismanu a Octavie by asi zase tak mimo nebylo. Pokud srovnáváte základ Octavie s výbavou "motor ze sekačky, brzdy, volant a možná přední okna v elektrice" se základem Talismanu (kde je prakticky téměř vše), tak máte pochopitelně pravdu.

+1/0
2.2.2018 15:00

M37i18r72o90s85l52a66v 55K12u71c84e49r25a 4437500187751

Talisman zaklad stoji 629 tisic (life), Octavia zaklad 417 tisic. Pokud vezmu Octavie verzi Style za 523 tisic, pořád je tam více než 100 tisic rozdil. A to Talisman v této verzi obsahuje černobile 4.2" radio, Octavia ma Bolero 8". Nemluvě o dalších věcech jako je bezklickove odemykani, lita kola vyhrivani sedacek atd. – Octavia ve Style ma, Talisman ne. Takže to srovnani Talismanu a Octavie je prostě pořád mimo. Talisman je uplne jina trida a tomu i odpovída cena.

0/0
2.2.2018 15:36

M13i23r78o46s55l37a34v 52K82u95c69e26r67a 4437250527101

A doporučuji se podívat na ten ceník talismanu. Užasnul byste se, kolik toho v základu Talismanu, kde je podle vás "prakticky téměr vše" chybi.

0/0
2.2.2018 15:38

M82i87c40h76a14l 98K63u20c92h25t98a 6483764234582

A nejlepší na tom je, že ta problémová elektronika byla od firmy Bosch.:-)

+3/0
1.2.2018 16:19

V39í47t13ě69z64s60l80a80v 48K47o13š55ť95á38l 9448374688

Ono záleží, jak se k tomu chováte, nebo jak se choval předchozí majitel. Mám v oktávce 210.000 a jediný problém s turbem byl, že orezla tyčka na baňce, vydrbáno, prostříknuto silikonem a jede jak zamlada. Pravda je, že definitivní řešení zadrhávající regulace jsou podložky, kdyby výrobce nechal větší vůli...

0/0
1.2.2018 18:39

L95a25d59i62s77l97a98v 23B24u35č62e22k 9349144158829

Pane Spatzierer, "zanesení" turbodmychadel vážně nesouvisí ze značkou ani modelem auta ale s jízdním stylem řidiče a kvalitou paliva :)

+1/0
1.2.2018 18:46

V21l86a30d39i54s87l48a11v 16B91u38r11y52š66e81k 1589862397514

já měl megana, novýho, první poruchu měl cestou domů z prodejny po dvou ujetých kilometrech, ve 30 tisících kilometrech měl vyměněné tyčky řízení a převodku řízení, postupně odešly drahé zapalovací cívky, prý benzínem, řekl mechanik, 10x praskla přední žárovka, měnila se po demontáži kola a podběhu na heveru, pak odešel v 50 tisíci kilometrech přesuvník, který natáčel sací vačku, prý olejem, řekl mechanik, měni se s rozvody za 20 tisíc korun, po výměně teklo vodní čerpadlo, takže zase znovu rozvody, protože už prý měly najeto 1000 km a nevezmou si to na triko, v 60 tisícich opět přední náprava, pak nešel otvírat kufr, takže jsem do něj chodil po sklopení sedadel a dál už ani nechci pokračovat, samozřejmě opět civky za pouhých 7 tisíc, prodal jsem ho, mimochodem, proč myslíš, že jsou renaulty nový i ojetý tak levný, že prodat renaulta je skoro zázrak a po 4 letech stojí polovinu

0/0
1.2.2018 21:03

M61i62r94o60s48l14a56v 49K34u28c67e23r43a 4967720847511

Vy jste asi Megana, o kterém mluvíte (Mégane II?), nikdy neměl. Cívky za 7 tisic, když jedna stojí 500-700 Kč? Totéž rozvody. V servisu 7-10 tisic, vy za dvacet? ;-D

+1/0
2.2.2018 7:51

V24l97a24d18i75s57l55a84v 68B96u70r56y53š13e34k 1949622537294

ale měl, opak je pravdou, neměl jste ho vy, já měl megany 3, cívka stála 1500 korun a byly tam 4, na každý válec jedna, v Brně u Pokornýho na Lesné tak v roce 2006, něco si asi vzali za výměnu, nevím, bylo to 7 tisíc, totéž rozvody, jen přesuvník stál skoro 11 tisíc , takže s rozvody to bylo 20 , vy jste megana nikdy neměl a kdybyste nedělal chytrýho a raději si to přečetl, tak byste zjistil, že se měnil přesuvník kvůli prý oleji a protože je na rozvodech, tak se mění i ty

0/0
2.2.2018 8:13

M25i35r80o34s97l47a23v 82K47u77c94e13r78a 4817390447881

Tak pokud jste platil za civky za 1500 Kč / kus, když v libovolném obchodě s autodíly je koupíte za 500 Kč (Valeo; jsou i levnější) a musel si je měnit v autorizovaném servisu, když tu výměnu zvládne i totální laik (na odpojení konektoru cívky a vyšroubování cívky opravdu nepotřebujete doktorát)... pochopte prosím, že mi to přišlo natolik absurdní, že jsem spíše předpokládal, že jste nikdy Megana neměl.

0/0
2.2.2018 12:04

V24l42a84d14i49s74l78a16v 84B91u80r25y43š28e80k 1539522697254

nepojízdné vozidlo bylo odtaženo do opravny Renault Pokorný v Brně Lesné, nejelo, bylo zjištěny tři vadné cívky a bylo doporučena výměna všech čtyřech, souhlasil jsem s tím, protože jsem s autem potřeboval jezdit, oprava stála 7 tisíc a to bez ohledu na to, kdo co zvládne a kdo co nezvládne, mimochodem mám technické vzdělání v oboru, dále, přesuvník je skutečně to, co natáčí sací vačku, využívá k natáčení mazací olej a natáčí se podle jeho tlaku, pro motor co jsem měl existoval pouze originální díl za 11 tisíc, mění se s rozvody, ale samozřejmě to není podmínkou, nicméně Renault Auto Pokorný výměnu bez rozvodů odmítal provést a se zárukou vám to nikdo neudělá, pokud byste měl nějaký další dotaz ohledně renaultů. tak se na mně s důvěrou obraťte

0/0
2.2.2018 16:42

M42i72r26o70s62l74a17v 17K73u93c90e74r23a 4687450797291

Jak jsem psal... s technickým vzděláním jste nezvládl vyměnit cívky, fakt neuvěřitelné. Je to jednodušší než výměna žárovek, skutečně. Nebojte se, obracet se na vas nebudu, vystačím si s vlastními zkušenosti s Renaulty. (Ano, civky jsem měni také. Dělal jsem to doma, bylo hotovo za 7-10 minut a stalo mě to na civkach cca 2 tisice).

0/0
3.2.2018 9:39

M67i25r74o59s11l28a22v 55K42u67c14e59r24a 4587360217241

Pokud tím přesuvníkem myslíte variator (tj. vec, která natáčí vačku sacích ventilů, kvuli jejich proměnlivemu načasovani), tak ten stojí kolem 6-7 tisíc a NENI NUTNE ho měnit společně s rozvody. Je to samozřejmě doporučeno, protože v době, kdy dojde na výměnu rozvodů, už může (ale nemusí) být zralý na výměnu. Ale je to už hodně dlouho, co jsem tohle řešil, takže mě případně někdo opravte.

0/0
2.2.2018 12:13







Najdete na iDNES.cz