Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P61e78t38r 86M36a71c24h78á96č23e83k 9867814403

Já čekal, že přijde šestiválec, a oni 'zvětší' z 1,2 na 1,3 :-).

+31/0
doporučit
1.2.2018 2:36
Foto

M26a84r40t93i82n 50H26o90k29r 1638796837391

Aha, já čekal 2,5 nebo 3,0 a přihodí válec...

Tak to mě tento upsizing zaskočil ;-D

+26/0
doporučit
1.2.2018 4:15

I28v22a64n 63P85e91t55r40í90k 4714473684

No tak to je teda úprava.Nič pre nás čo používame klasické atmosféry.Tak mi bude musieť ešte chvíľu ten môj V6 2,5l chvíľku vydržať.Snáď výrobcovia dostanú rozum skôr kým sa mi rozpadne a začnú do áut montovať opäť normálne motory miesto tých pomocných štartovacích turbomotorčekov z kosačiek čo tam montujú teraz.

+18/−1
doporučit
1.2.2018 7:06

J21a20r22o64m14í81r 67K34u79l17h33á69n10e72k 5772604699580

R^ pro Renault!

Po vystřízlivění z downsizingu přišlo konečně i vystřízlivění z dieselgate. S pomocí zdravého rozumu (a trhu) snad vystřízlivíme i z elektromobility..

+21/−5
doporučit
1.2.2018 8:48

D73e16n51i42s 94H66u42m58l 4962945355986

Samozřejmě, podle nového jízdního cyklu (reálnějšího), už není downsizing tak výhodný

+9/0
doporučit
1.2.2018 8:52

P35e22t92r 35S70p40a13t35z25i81e22r59e58r 7214872935634

pro ty co tu nadávají na renaulty. Ano v minulosti měl renault problém hlavně z elektronikou. Ale prosím vás..všichni co haníte hlavně motory. Zvlášť p.Chalupa, podívejte se do veřejných statistik poruchovosti motorů. Vyšel jeden třeba v anglii, kde jsou pojistky speciálně na motor. Renault tam vyšel na předních příčkách s tím, že právě motory má prakticky bezporuchové. Takže si utřete nudli s koncernem..hlavně oktávkou, kde jako člověk dělající v servisu neznám koncernový motor TDI, který by neměl problémy s turbem a EGR venitlama. Tak zanesený turba, která jdou velice často na repas jsem u žádné jiné značky neviděl v takové míře jako u koncernu.

+10/−2
doporučit
1.2.2018 11:15

P23e24t94r 69Č41e97r40m26á77k 9248555329550

Proti proudu zrovna ne, spíš naopak v čele proudu - downsizing byl vyvolaný výhradně legislativní cestou a když se legislativa mění - metodika testovacího cyklu z roky používaného NEDC na nový WLTP tak se pochopitelně mění i přístup automobilek, a protože WLTP má o něco větší podíl “reálné” jízdy, je holt potřeba aby i nové motory tuto věc reflektovali a vykazovali všechny potřebné parametry nejen na papíře.

Koneckonců VW už začal dělat to samé - motory 1,5 nahradil 1,4, a dvoulitrama 1.8 a 1,6. Takže to je jen otázka času kdy to samé budou muset udělat všichni.

+7/0
doporučit
1.2.2018 9:54

J83i71ř97í 79S80c21h76w74a11c47h 8568444438916

v reálu rozdíl mezi TSI 1.2 a 1.0 nějaký rozdíl bude, ale nijak moc velký, asi tak dvě, tři deci na 100 (při pasivním stylu jízdy)

ale v měření podle NEDC to dělá cca 20% (dnešní Fabie oproti Fabii 2012). Produkce CO2 cca 120g oproti 100g a to se automobilce už prostě vyplatí aby na druhé straně mohla nabízet superba s 2.0/280k a přitom se vešla do předepsaného flotilového průměru, nebo mu byla co nejblíže.

+3/0
doporučit
1.2.2018 15:45

M93a91r82t83i77n 48P94o83c80h40m38a92n 6248629182

Francouzsky auto? Děkuji nechci... jednou tento omyl stacil.

+8/−10
doporučit
1.2.2018 8:12

I91v25a57n 13M68a96r49e61k 6784398762

Renault. R^

+3/−1
doporučit
1.2.2018 9:21

P27e87t21r 75M48i35c97h16a46l 2340944401762

Takže malými krůčky od podvodů zpět k realitě? Bylo načase.

+2/0
doporučit
1.2.2018 15:15

R83a59d98e90k 66T50r86n 1956248668180

Nejprve downsizing a pak příjde mírné navýšení obsahu....

+2/0
doporučit
1.2.2018 1:41

R32o97s40t73i93s54l39a14v 54V10o30m16á72č14k91a 6138944181255

Nevím, jestli jde v tomto případě o nějaké extra "proti proudu". Spíše bych řekl, že se zdvihový objem zvyšuje, podobně jako to dělá Volkswagen (1.4 TSI -> 1.5 TSI) ve snaze realizovat asymetrický kompresní a expanzní zdvih, což je v současnosti jeden ze způsobů, jak zvýšit celkovou efektivitu.

+1/0
doporučit
1.2.2018 0:17
Foto

V82i96t 83C79h29a19l96u57p94a 5372517802136

Diesely uz ne, prosim. Nevyrabejte uz pridim ty sroty

+5/−22
doporučit
1.2.2018 8:27

J31a12k53u49b 94F34e21i90f94a89r 7849769626539

Přidali decku na objemu.To je fack pecka;-D

+1/−1
doporučit
1.2.2018 9:29

R36a85d73e47k 91T87r97n 1826218478270

Já vidím budoucnost v palivových článcích (reakce vodíku s kyslíkem) ale ne aby si auto vozilo se sebou vysoce výbušný vodík, ale jelo zkrátka třeba na upravenou vodu (čistou vodu) a buďto elektrolýzou nebo chemickou cestou si za jízdy vyrábělo vodík....a exhalacemi by byla samozřejmě zase voda potažmo vodní pára......THAT'S THE REAL FUTURE......

+3/−14
doporučit
1.2.2018 1:45

L20i64b95o95r 44M76o12u29č27k84a 1708597515172

sorry, ale Talisman je proste na znacku Renault prilis drahy

+1/−8
doporučit
1.2.2018 7:43
Foto

M69a95r34e87k 16C97e13r66n65y 5708716307

Aha, no tak z toho nebudu spát.

0/−4
doporučit
1.2.2018 11:57

M88i58c91h15a47l 89T16a31u83c69h24m94a59n 2236828560

No nejlepší jsou v diskuzi ty dohady majitelů Škodovek a Renaultů, co je spolehlivější. Na obě tyto značky se se svým japoncem koukám se spolehlivostí zdaleka :-)

0/−2
doporučit
1.2.2018 10:39

T44o67m65a35s 32D39o32l90e72z94e14l 6483240537986

Pridaji AdBlue. Fajn. To ma uz leta kazda Skodovka. Zase Fr. zaspali. Renaulty jsou srot. To uz je lepsi Dacia.

0/−11
doporučit
1.2.2018 7:47







Najdete na iDNES.cz