Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Renault jde proti proudu. Zvětší motory a představí nové diesely

Během následujícího roku Renault přepracuje všechny své motory. Součástí úprav je u nových pohonných jednotek s jedinou výjimkou i zvětšení zdvihového objemu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T55o89m39á53š 47V60a91l30d25e76r 7283970649

Renault kupovat vždy na konci cyklu a hlavně po faceliftu. ;-D

0/0
3.2.2018 22:12

M62i54r44o73s39l52a81v 63K22u17c96e18r93a 4147170217961

A pak zjistite, ze jste si koupil Megane Generation ;-D

0/0
4.2.2018 18:39

T31o92m80á13š 43V41a42l78d82e98r 7813860349

:-):-):-)

0/0
18.2.2018 21:55

P27e26t40r 85N94o67v80á34k 8505609360

kdysi jsem prohlásil Renault jedině přes moji mrtvolu :-)

koukám

že budu muset asi názor pozměniti 8-o

-

je li to pravda

velká GRATULACE od bývalého fandy VW - Škoda 8-o

-

#MACA - Make Car Great Again

#MAGA

0/0
3.2.2018 0:01

P53e42t82r 42N44o52v55á84k 8185279540

Podvody s emisemi a spotřebou automobilů?

Proč mají americká auta o tolik větší motory? R^

A proč je to jejich výhoda? 8-oR^

--

http://vw-passat.blogspot.co.uk/2017/02/podvody-s-emisemi-spotrebou-automobilu.html

[>-]

0/0
3.2.2018 0:04

J35i26ř60í 29S22c12h93w56a53c98h 8758864898806

Co ti brání pořídit si třeba Amaroka s 3.0/V6?

Nebo Range Rover s 5.0/V8?

Nebo nějakou audinu nebo baworáka s osmiválcem nebo dvanáctiválcem?

0/0
3.2.2018 1:35

P77e18t19r 49H40a72r80i41p54r59a10s58a98d 43H39a52j96i77č 5161716893230

Ano, tohle je cesta správným směrem. Renault jako první automobilka vlastně sděluje, že třívílce jsou hloupost a že dosaření Euro 6 je samozřejmě možné, ale chce to větší a výkonnější motor, který může část energie spotřebovat na lepší spalování a katalytické reakce potřebné pro snížení emisí. Bude to mít trochu větší spotřebu, ale správně naržený spalovací motor může výrazně snížit emise. Za mě plus jedna pro Renault a mínus pro Audi, které zase šlo cestou podvodu. https://www.express.co.uk/life-style/cars/908614/Audi-recall-diesel-cars-emissions-A4-A5-A6-A7-Q5-SQ5-Q7

0/0
2.2.2018 12:12

P34e75t54r 78H39a92r17i36p76r55a91s61a66d 44H46a45j77i54č 5731926703100

Mám samozřejmě na mysli škodlivé emise. Emise CO2 se při vyšší spotřebě také navýší, ale při dobrém spalování to nemusí být nijak dramatické.

0/0
2.2.2018 12:14

J28i63ř12í 59S26c10h12w97a79c27h 8898644828426

Renault tím o tříválcích nesděluje naprosto nic.

Jeden čtyřválec 1,2 nahrazuje jiným čtyřválcem s o deci větším objemem. O tom, že by tento motor nahradil tříválcovou devítistovku v článku není ani slovo....

+1/0
2.2.2018 12:28

P93e60t42r 86H34a28r82i54p65r46a76s94a16d 61H98a61j97i96č 5511336573890

Škoda. Tříválcový motor a ječtě navíc diesel je hloupé řešení spotřeby za každou cenu -- nevyvážený chod, -- zbyteřná vyvažovací hmota, -- i jedno náhodné vynechání kteréhokoli z válců je hodně znát.

0/0
2.2.2018 16:35

J75a79k75u17b 33S78e74k74e71r12a 6606140506275

1.6 SCe tam nechte!!!

0/0
1.2.2018 17:47

M21i85r68o51s27l73a97v 64K82u31c93e50r97a 4287280917221

Asi ho moc lidi nekupuji...

0/0
2.2.2018 7:51

P58a83v14e83l 62P21a26ž94o14u78t 3903741743437

Netvrdili tu nedávno že Renault upousti od dieselu v osobních autech?

0/0
1.2.2018 17:43

M11a21r81t49i22n 38J98u16r82e91č21k95a 2543234821801

tvrdili, že všichni výrobci upustí od diselu v osobních autech a budou už jen v MPV apod. a pak má být nástup elektriky, že EU to takto chce a k vůli emisním limitům to jinak nepůjde

+1/0
1.2.2018 19:58

J56i55ř78í 88S12c29h45w42a58c73h 8518564238946

Jednou možná upustí, ale až tehdy, když bude moci nahradit diesel něčím co má stejnou nebo menší spotřebu "papírovou" spotřebu, tedy produkci CO2. Jen benzínem to udělat nemůže, takže musí přijít s hybridy a začít více prodávat čistě el. auta. Do té doby diesely budou....

0/0
1.2.2018 21:39

O17n89d18ř86e91j 39L25o77š16o63t22h 2522104215720

Minimálně dalších 6 let bude diesely vyrábět, pro sebe, pro Nissan a pro Mercedes, stejně jako doposud.

+1/0
1.2.2018 23:45

M65i65r13o22s33l31a44v 94K84u41c80e74r49a 4897470857521

To ani nahodou. Skoda oznamila, ze nebude diesel v malych vozech typu Fóbie.

0/0
4.2.2018 18:40

J92i87ř84í 31S87c66h30w52a64c77h 8498254758586

v reálu rozdíl mezi TSI 1.2 a 1.0 nějaký rozdíl bude, ale nijak moc velký, asi tak dvě, tři deci na 100 (při pasivním stylu jízdy)

ale v měření podle NEDC to dělá cca 20% (dnešní Fabie oproti Fabii 2012). Produkce CO2 cca 120g oproti 100g a to se automobilce už prostě vyplatí aby na druhé straně mohla nabízet superba s 2.0/280k a přitom se vešla do předepsaného flotilového průměru, nebo mu byla co nejblíže.

+3/0
1.2.2018 15:45

J28i33ř69í 92S17c47h44w89a72c71h 8938324558206

Toto mělo být pod příspěvkem Davida Rychetského.... ;-)

0/0
1.2.2018 15:47

A64n75t86o67n77í69n 58S22e36b50e76r98a 7823688670529

S fabii II 1,4 16v jsem jezdil v prumeru za 7,5. S 1.0 Tsi jezdim prumer za 6,5. Jizdni styl stejny. Ale fabie dala 0-100 za 12,6. Tsi to da za 9.8s. Takze o litr mensi spotreba a o 25% rychlejsi. Za mne dobre zlepseni.

+1/−1
1.2.2018 16:22

P93e79t18r 81M61i50c79h95a39l 2470184131252

Takže malými krůčky od podvodů zpět k realitě? Bylo načase.

+2/0
1.2.2018 15:15
Foto

M22a37r65e21k 19C87e88r89n81y 5468156107

Aha, no tak z toho nebudu spát.

0/−4
1.2.2018 11:57

D16a96v28i26d 18R64y74c31h29e76t23s23k72ý 9586231940900

Renault je pěkný pokrytec, nesmyslnému downsizingu šli na ruku snad nejvíc ze všech a a tahali "trumfy" jako 0,89L TCe v autech běžné velikosti...

0/0
1.2.2018 11:40
Foto

J37i39ř61í 55D96v23o23ř20á87k 5725809770628

Tak ten motor měl lepší charakteristiku, než " koncernová škoda ".

+6/0
1.2.2018 13:10

D22a42v12i81d 55R52y60c79h31e82t42s80k94ý 9446231520470

To je otazka. Kazdopadne trivalce okolo 1L jsou fakt omyl, realnou spotrebu uz to nesnizi, jen zhorsi vlastnosti. Mam 1,2 tsi a spokojenost.

+1/−1
1.2.2018 15:20

A60n73t92o98n53í17n 53S53e19b82e14r15a 7303908930539

Jsem presel z benzinu 1,4 63kw na.Tsi 81kw. A Tsi co se vykonu, hluku a spotreby tak ve vsech smerech lepsi nez stary atmosfericky benzin ve fabce...

+1/0
1.2.2018 16:26

T66o64m79á20š 90V13a70l44d20e16r 7553290749

Ona 1.4 není žádný atlet. Ale taky umí ukázat své kvality v dobrým stylu jízdy a ne dnes, když každý druhý jezdí s turbem jak pako. Do kopce pod plynem na podlaze a z kopce za každou cenu brzdit. I když není třeba. Mám problém s atmosférou. On to ani problém není spíše rozčarování, že pod kopcem jedou jak s hnojem a do kopce začnou zrychlovat. Zvláště Pražáci. Na Strakonice a Tábor. A ne aby si stroj pod kopcem rozjeli a pak jen v kopci udržovali tempo. Jak vyjedou rychle na kopec hned dolů brzdí i když by stačilo o něco dříve pustit nohu z plynového pedálu. Nyní mám celkem silnou atmosferu tak stíhám toto nerovnoměrné tempo. Ale zvyšuje to spotřebu.:-) Taky mám novou atmosféru a světe div se, je lepší než stará. A při stejným obsahu a BEZ turba ;-D. A je úspornější. Ale protože se o techniku a fyziku zajímám, nedivím se.

0/0
3.2.2018 22:41

M11a77r98t67i49n 22J16u83r62e68č35k58a 2373454691561

já měl od Renaultu 1,9dCi L2 a i po 500tis km motor komplet originál včetně turba, vstřikování... až na nějaké snímače co se měnily a prasklé gumové hadice, nyní mám 2dCi L3 při necelých 200tis. a jediné co měním je zatím olej a to už nemusím dělat ani rozvody, co by jste mi doporučil z nynější nabídky, abych byl stále spokojen? :-)

+1/0
1.2.2018 20:03

M73a11r91e48k 37J38a79n43e41č56k56a 1137586873471

Tenhle trend omezeného množství motorů určitě nebude jenom u Renaultu a Škodovky. Je naivní si ale myslet, že to je z důvodu vyslyšení přání zákazníků, ale ten důvod je potřeba hledat zcela jinde a tím jsou nové metodiky testů, viz. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/chcete-nove-auto-nakupuje-radeji-rychle-brzy-zmizi-z-nabidky-spousta-motoru/

0/0
1.2.2018 11:26

M61i34r78o17s14l14a47v 79K77u86c68e13r94a 4547600627661

No to si ale nikdo nemyslí, přece. To, jaké jsou / budou motory, určuje především legislativa (zde metodika testů). A pokud se změní takovým způsobem, že výhodnější budou motory s větším objemem, tak automobilky prostě budou dělat motory s větším objemem.

+2/0
1.2.2018 11:32

M11a87r46t15i63n 79J46u72r96e65č36k92a 2643134351731

třeba Mazda nikdy do downsizingu nešlo, tak proč ostatní ano? nemuseli, podle mne důvodem je ekonomická stránka na úkor životnosti a spolehlivosti motoru, která je většině výrobcům fuk, stačí se podívat i na jimi nesmyslné intervaly výměn olejů jen za honbou co nejnižších provozních nákladů, které hezky vypadají při prodeji

0/0
1.2.2018 20:06

J31i72ř34í 58S38c64h51w36a31c23h 8618684348846

Mazda do turbo - downsizingu nešla, protože potřebných úspor dosahuje jinou cestou - Skyactivem. Je to sice atmosférický motor, ale není zrovna nijak jednoduchý, je taky plný elektroniky, jen to turbo mu chybí, jinak má skoro všechny "kurvítka" co mají turbomotory. Je odlehčený a jaká bude jeho životnost je zatím ve hvězdách, protože pro jeho relativní "novotu" asi moc motorů, co překonaly 200 tisíc zatím moc nebude

0/0
1.2.2018 21:25

P87e79t93r 89S12p70a51t42z96i53e41r44e16r 7484212855234

pro ty co tu nadávají na renaulty. Ano v minulosti měl renault problém hlavně z elektronikou. Ale prosím vás..všichni co haníte hlavně motory. Zvlášť p.Chalupa, podívejte se do veřejných statistik poruchovosti motorů. Vyšel jeden třeba v anglii, kde jsou pojistky speciálně na motor. Renault tam vyšel na předních příčkách s tím, že právě motory má prakticky bezporuchové. Takže si utřete nudli s koncernem..hlavně oktávkou, kde jako člověk dělající v servisu neznám koncernový motor TDI, který by neměl problémy s turbem a EGR venitlama. Tak zanesený turba, která jdou velice často na repas jsem u žádné jiné značky neviděl v takové míře jako u koncernu.

+10/−2
1.2.2018 11:15

R82o42m39a73n 80S36m13a38t45a45n20a 6825502287778

To takým ľuďom nevysvetlíte. Oni na nového Renaulta nikdy nemali a mať nebudú. Dychtivo čakajú na ojazdené podnikové Octávie, ktoré im spôsobujú chvíľkovú nirvánu duše. Keby nevedeli, do čoho sadajú a vyskúšali by Talisman a Octáviu, tak by videli ten rozdiel v pohodlí, jazdných vlastnostiach a emócie z jazdy. K ojazdenému Talismanu sa ovšem aj tak nedostanú.

+3/−1
1.2.2018 12:30

M47i22r76o55s98l74a11v 63K32u87c74e79r26a 4927570137241

A proč porovnáváte Talisman a Octavii. K Talismanu je partner Suberb, k Octavii Megane.

+4/−1
1.2.2018 13:58

M44i10c77h35a94l 20K16u53c89h61t65a 6343404584562

Tak asi srovnává cenově.:-)

+3/−1
1.2.2018 16:21

J35i63ř96í 93S70c64h86w47a81c78h 8178844168556

i to je poněkud hodně mimo....

0/0
1.2.2018 21:30

M86i44c87h42a94l 48K50u50c51h52t12a 6693124194232

Zkoumat to nebudu, ale srovnání podobně vybaveného Talismanu a Octavie by asi zase tak mimo nebylo. Pokud srovnáváte základ Octavie s výbavou "motor ze sekačky, brzdy, volant a možná přední okna v elektrice" se základem Talismanu (kde je prakticky téměř vše), tak máte pochopitelně pravdu.

+1/0
2.2.2018 15:00

M45i38r90o39s27l54a61v 95K63u41c59e57r61a 4947560867341

Talisman zaklad stoji 629 tisic (life), Octavia zaklad 417 tisic. Pokud vezmu Octavie verzi Style za 523 tisic, pořád je tam více než 100 tisic rozdil. A to Talisman v této verzi obsahuje černobile 4.2" radio, Octavia ma Bolero 8". Nemluvě o dalších věcech jako je bezklickove odemykani, lita kola vyhrivani sedacek atd. – Octavia ve Style ma, Talisman ne. Takže to srovnani Talismanu a Octavie je prostě pořád mimo. Talisman je uplne jina trida a tomu i odpovída cena.

0/0
2.2.2018 15:36

M10i96r12o26s76l91a45v 19K16u83c22e53r90a 4107620777341

A doporučuji se podívat na ten ceník talismanu. Užasnul byste se, kolik toho v základu Talismanu, kde je podle vás "prakticky téměr vše" chybi.

0/0
2.2.2018 15:38

M46i49c25h55a87l 10K34u48c34h10t45a 6903874554942

A nejlepší na tom je, že ta problémová elektronika byla od firmy Bosch.:-)

+3/0
1.2.2018 16:19

V64í77t69ě14z16s95l67a46v 55K30o21š69ť49á51l 9718414958

Ono záleží, jak se k tomu chováte, nebo jak se choval předchozí majitel. Mám v oktávce 210.000 a jediný problém s turbem byl, že orezla tyčka na baňce, vydrbáno, prostříknuto silikonem a jede jak zamlada. Pravda je, že definitivní řešení zadrhávající regulace jsou podložky, kdyby výrobce nechal větší vůli...

0/0
1.2.2018 18:39

L79a36d57i16s70l78a22v 95B77u77č52e90k 9989284278389

Pane Spatzierer, "zanesení" turbodmychadel vážně nesouvisí ze značkou ani modelem auta ale s jízdním stylem řidiče a kvalitou paliva :)

+1/0
1.2.2018 18:46

V26l88a23d40i57s70l38a78v 13B69u35r76y39š84e95k 1619682487204

já měl megana, novýho, první poruchu měl cestou domů z prodejny po dvou ujetých kilometrech, ve 30 tisících kilometrech měl vyměněné tyčky řízení a převodku řízení, postupně odešly drahé zapalovací cívky, prý benzínem, řekl mechanik, 10x praskla přední žárovka, měnila se po demontáži kola a podběhu na heveru, pak odešel v 50 tisíci kilometrech přesuvník, který natáčel sací vačku, prý olejem, řekl mechanik, měni se s rozvody za 20 tisíc korun, po výměně teklo vodní čerpadlo, takže zase znovu rozvody, protože už prý měly najeto 1000 km a nevezmou si to na triko, v 60 tisícich opět přední náprava, pak nešel otvírat kufr, takže jsem do něj chodil po sklopení sedadel a dál už ani nechci pokračovat, samozřejmě opět civky za pouhých 7 tisíc, prodal jsem ho, mimochodem, proč myslíš, že jsou renaulty nový i ojetý tak levný, že prodat renaulta je skoro zázrak a po 4 letech stojí polovinu

0/0
1.2.2018 21:03

M61i96r87o92s97l56a17v 38K28u25c55e55r11a 4927410327621

Vy jste asi Megana, o kterém mluvíte (Mégane II?), nikdy neměl. Cívky za 7 tisic, když jedna stojí 500-700 Kč? Totéž rozvody. V servisu 7-10 tisic, vy za dvacet? ;-D

+1/0
2.2.2018 7:51

V58l11a47d18i97s78l13a11v 53B45u65r91y80š89e31k 1599172657414

ale měl, opak je pravdou, neměl jste ho vy, já měl megany 3, cívka stála 1500 korun a byly tam 4, na každý válec jedna, v Brně u Pokornýho na Lesné tak v roce 2006, něco si asi vzali za výměnu, nevím, bylo to 7 tisíc, totéž rozvody, jen přesuvník stál skoro 11 tisíc , takže s rozvody to bylo 20 , vy jste megana nikdy neměl a kdybyste nedělal chytrýho a raději si to přečetl, tak byste zjistil, že se měnil přesuvník kvůli prý oleji a protože je na rozvodech, tak se mění i ty

0/0
2.2.2018 8:13

M38i94r24o82s49l42a20v 62K57u24c33e82r97a 4627430137671

Tak pokud jste platil za civky za 1500 Kč / kus, když v libovolném obchodě s autodíly je koupíte za 500 Kč (Valeo; jsou i levnější) a musel si je měnit v autorizovaném servisu, když tu výměnu zvládne i totální laik (na odpojení konektoru cívky a vyšroubování cívky opravdu nepotřebujete doktorát)... pochopte prosím, že mi to přišlo natolik absurdní, že jsem spíše předpokládal, že jste nikdy Megana neměl.

0/0
2.2.2018 12:04

V11l12a62d27i84s91l54a21v 51B45u46r35y33š94e92k 1369982937664

nepojízdné vozidlo bylo odtaženo do opravny Renault Pokorný v Brně Lesné, nejelo, bylo zjištěny tři vadné cívky a bylo doporučena výměna všech čtyřech, souhlasil jsem s tím, protože jsem s autem potřeboval jezdit, oprava stála 7 tisíc a to bez ohledu na to, kdo co zvládne a kdo co nezvládne, mimochodem mám technické vzdělání v oboru, dále, přesuvník je skutečně to, co natáčí sací vačku, využívá k natáčení mazací olej a natáčí se podle jeho tlaku, pro motor co jsem měl existoval pouze originální díl za 11 tisíc, mění se s rozvody, ale samozřejmě to není podmínkou, nicméně Renault Auto Pokorný výměnu bez rozvodů odmítal provést a se zárukou vám to nikdo neudělá, pokud byste měl nějaký další dotaz ohledně renaultů. tak se na mně s důvěrou obraťte

0/0
2.2.2018 16:42

M43i28r96o74s86l25a55v 86K29u61c67e39r47a 4857630587151

Jak jsem psal... s technickým vzděláním jste nezvládl vyměnit cívky, fakt neuvěřitelné. Je to jednodušší než výměna žárovek, skutečně. Nebojte se, obracet se na vas nebudu, vystačím si s vlastními zkušenosti s Renaulty. (Ano, civky jsem měni také. Dělal jsem to doma, bylo hotovo za 7-10 minut a stalo mě to na civkach cca 2 tisice).

0/0
3.2.2018 9:39

M12i23r52o13s68l70a97v 96K73u37c33e28r40a 4567970687751

Pokud tím přesuvníkem myslíte variator (tj. vec, která natáčí vačku sacích ventilů, kvuli jejich proměnlivemu načasovani), tak ten stojí kolem 6-7 tisíc a NENI NUTNE ho měnit společně s rozvody. Je to samozřejmě doporučeno, protože v době, kdy dojde na výměnu rozvodů, už může (ale nemusí) být zralý na výměnu. Ale je to už hodně dlouho, co jsem tohle řešil, takže mě případně někdo opravte.

0/0
2.2.2018 12:13



Najdete na iDNES.cz