Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T85o59m42á80š 76R40ů86ž88i53č43k18a 8445105864306

"Jenže v divokých devadesátých letech se sem spíš dostávala auta s pochybnou historií, po nehodách nebo se stočeným tachometrem"

_______________________________________________________

Nějak jsem si nevšiml, že by to dnes bylo zas o tolik rozdílné.

+11/0
doporučit
29.1.2018 13:51

M18a41r22t20i17n 78D70i72v76i47š 3145377263219

Díky za článek a připomenutí.Otec ho koupil v roce 1993, dovezl jej z Churu ze Švýcarska. Byl to ten z digitální palubní deskou. Jako 12 ti letý kluk jsem byl tehdy nadšen. Pro pamětníky video digitální přístrojovky: https://www.youtube.com/watch?v=BIX7BTlFEeU

+9/0
doporučit
29.1.2018 12:18

P55e12t82r 22M72i95c34h49a34l 2320424281242

Kvalitu soudit nebudu, svezl jsem se v tom jenom jednou. A s autorem nesouhlasím, že je to nevzhledná krabice. Ještě v polovině 90. let se za Tipem kde kdo otočil. A já samozřejmě taky.

+8/0
doporučit
29.1.2018 18:53

J38a88n 53M24a20l13ý 3822812912725

Tak mne se design TIPA vždycky líbil a to nemluvím ó že zmiňované Lancii Kappa

+7/0
doporučit
29.1.2018 17:31
Foto

M78a40r11e23k 82B93a75š49i23s75t43a 7503592953710

Tipo bylo naprosto famózní auto. Vlastnil jsem čtrnáctistovku ve verzi Sedici. Nádherný a spolehlivý dobře ovladatelný vůz. Takový už asi jen tak nebude.

+4/0
doporučit
29.1.2018 15:28

J13i62r80i 82G18a78z90d91a 8504813284624

paradni a pohodlny auto!

+4/0
doporučit
29.1.2018 14:57

M36a10r53t44i29n 81Š32e52n20k 4592232399729

Škodovky měly rozměr pneumatik 165/80 R 13. Favorit začal s nizkoprofilovými 70kami.

+4/0
doporučit
29.1.2018 12:29

H84o18n66z84a 73D78v91o81ř20á57k 1324985723225

Paradni auto. Mel jsem 1,6 DOHC a 1,4. Prvni s digitalni palubkou, ktere jsem skoro obrecel, kdyz me trefili na krizovatce, druhe analog.jezdila obe pekne, spolehliva taky, krasne vzpominky.;-)

+2/0
doporučit
31.1.2018 20:36

P81a86v89o29l 93D29r66o75t94á78r 4550611276

Rezlo to jako prase ..

+2/−3
doporučit
29.1.2018 22:56

J17o85s22e88f 32V18o97s98i21c16k28y 4703887466523

Nejvetsi prukopnik byl ale Fiat 127! Ten postavil motor, za nej prevodku, a to cele vpredu napric. Dnes to pouzivaji vsechny automobilky. VW Golf byl 2.dalsi !

+1/0
doporučit
31.1.2018 1:36

J78a77r53o70s16l10a45v 61P89o64r93t 7729967889395

Měl jsem ho v dieselu , 4xv Chorvatsku naprosto bez problémů, žádná rez , analogová palubka jen výměna zadního tlumiče výfuku po osmi letech .

+1/0
doporučit
29.1.2018 19:17

P21e33t55r 70M16i69k30y35s24k10a 5732114745678

Dovolím si upozornit že Alfa 147/156 rozhodně nemají nic společného s platformou Fiat Tipo. To se týkalo předchozího modelu 155 (Tipo Tre) 145/146 (Tipo due), 164 (Tipo Quattro).

+1/0
doporučit
29.1.2018 12:40

Š28i39m57o76n 87M96a51r18t48y60n80e54k 7943565943596

Tipo bylo pěkné a zajímavé auto. Ale bohužel hodně poruchové. Spolehlivostí se nemohlo rovnat Golfu nebo Escortu.

+2/−5
doporučit
29.1.2018 14:09

L20u19c69i98a82n 72P10a82p75a31z53i63a52n 5964157341775

Takový lepšíí Favorit, je vidět, že jste tehdy drželi krok se světovou špičkou. Ale dnes jsme na tom ještě líp. Přesto třetinové platy vůči zemím jako je i Itálie jsou vůči nám diskriminační a je čas dát tomu sbohem.

+1/−3
doporučit
29.1.2018 21:20

V42o60k16o26u83n 98V47l31a72d71i73m25i20r 8222348749138

Nejak si nedovedu predstavit bezpecne auto techto rozmeru vazici hluboko pod tunu.

0/−4
doporučit
29.1.2018 16:38

J90i14ř11í 91S94c28h56w80a54c44h 8428974208426

auto bez předních podběhů? Jak to pak vypadá v motorovém prostoru?

0/−5
doporučit
29.1.2018 12:17







Najdete na iDNES.cz