Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová Kia Ceed odhalena. Přišla o apostrof, dostala moderní techniku

Třetí generace Ceedu se veřejnosti oficiálně představí začátkem března na autosalonu v Ženevě. Auto stojící na zcela nové technice, kterou sdílí se svým koncernovým dvojčetem Hyundaiem i30, přiváží nové technologie a motory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B78o96h36u17s59l35a85v 96B81i77n24k58a 1199976908510

Zkušenost s KIA Ceed předchozí generace (máme ji necelý rok): cena 299, 1,4 (76 kW - myslím, prostě mezi 70 a 80), metalíza, zadní parkovací senzor, základní výbava). 1. Motor velmi solidní, měl jsem dvakrát 1,4 ve škoda fábia a nesrovnatelně lepší. 2. Řazení přesné, má to 6-ti kvalt. 3. Podvozek velmi dobrý. 4. Prostor skvělý, zejména v zadu. 5. Kufr dostatečný. Škoda dělá dobrá auta, robustní, ale v současnosti bohužel moc předražená. KIA je solidní, řidič má dobrej pocit z provedení i výbavy v porovnání s dražším Rapidem je pocit fakt o úroveň výš (a to Rapid není špatné auto). A na rozdíl od Hyundai na mě nepůsobí odpudivě prezentace značky. Šel bych do ní znovu.

+3/0
17.2.2018 22:49

K59a20r68e51l 35M64a27z38a38č 3107503316719

Až na ten Rapid souhlas. Rapid je nesrovnatelné auto, hlavně o třídu níž.

0/0
19.2.2018 12:36

B34o31h92u46s26l26a52v 55B48i62n41k36a 1329266718240

Za mě je o třídu níž fábie. Rapid má v tom podélném směru místa dost, jen je užší. Ale zase máte pravdu, že dojem ze základního Rapida a základního Ceeda je o něčem jiném (ve prostěch Ceeda). Škoda je prostě dobrá a předražená a Kia (minimálně co se Ceeda týče) dobrá a výhodná.

+1/0
19.2.2018 13:17

P89e65t18r 33S53t31e64j98s17k37a24l 3789968784586

Interier - hlvne stredovy tunel - jasna inspirace Golfem. ale jinak dizajn nic moc, furt tomu neco chybi. Zajimave za ponechali 1.6d kdyz vetsina presla na 1.5 a ze ji dali SCR a ne jenom LNT.

+1/0
16.2.2018 13:50

M84i63r35o56s55l30a22v 92K80u47c95e20r56a 4377250137481

Divné, že ten středový tunel (s el. brzdou) vypadá u všech aut prakticky podobně. Ale chápu, inspirace golfem .. ;-D

+2/0
16.2.2018 13:59

V55a24š47e44k 42Ř97í28h13a 2663933388872

No on koncern WV má celkově design interieru dlouhodobě hodně slabý.

0/−1
17.2.2018 16:58

D12a72v57i69d 13H55o72l96m68a26n 5924770727

To je jen věc názoru....

0/0
28.2.2018 13:32

V36i84l56é20m 18P71ř91í34h75o33d81a 2414249513647

Je to divné, ale když koukám na záběry z olympiády, tak vidím samý hjondé. Copak tam neznají nejkvalitnější auta z celého Visegrádu? ;-D No, musel jsem si rejpnout, když vidím, jak se tu opět činí koncernový damage control - nevím, co je otravnější, jestli oni nebo přiblblé reklamy Hyundaie.

Lidi, kupujte si, co se vám líbí a jezděte. Na zdejší diskuze nehleďte, člověk má pak pocit, že pangejty jsou plné odstavených porouchaných vozidel těch nesprávných značek ;-)

+2/−1
16.2.2018 13:50
Foto

M17i53l88a36n 82S14t78r74n47a50d52e80l 4511156799390

Peter Schreyer, šéf designu a ředitel KIA.

Jeho rukopis:

Audi TT, 1998

Audi A6, 1998

Audi A3, 1996

Volkswagen New Beatle, 1998

Volkswagen Eos, 2006

Volkswagen Golf IV, 1998

Volkswagen Concept R, 2004

Kia Borrego, 2009

Kia Venga, 2009 Kia Forte, 2010 Kia Sorento, 2010 Kia Sportage, 2010 Kia Cadenza, 2011 Kia Optima, 2011 Kia Picanto, 2011 Kia Rio, 2011 Kia Cee'd, 2012 Tolik k těm kopirovacum...

+2/0
16.2.2018 12:56

M30a68r70t15i23n 70P91r58o32k45o63p 7352482758378

Já vnímám Kia a Hyundai jako přímé konkurenty. Ceed a i3 je řekl bych stejná cílová skupina. Pokud bych já volil, rozhodla by agresivní kampaň Hyundai ve prospěch Kia. Už jen ta drzost nazývat miniauta rodinnými vozy! Já rodinný vůz mám. Je o hodně větší a tak tak stačí. V nějaké diskusi jsem navíc nedávno četl o cenách servisních dílů Hyundai vs Škoda, kde kdosi uváděl filtr pevných částic Škoda cca 12000, Hyundai 85000. Je to pravda? A jak Kia? Ale asi zatím korejské auto plánovat nebudu...

+2/0
16.2.2018 10:52

A87n14t17o89n24í36n 66S94e67b57e20r19a 7683648890509

No samozřejmě že servis a díly na korejce je o dost dražší než sevis na škody.

Škoda má co potřebuje už prodejem auta a korejci to dotují ze záručních oprav a na dílech.

Proč asi myslíte, že podle ceníku nového auta se vyplatí korejec? No někudy ty peníze zpět potřebují dostat. Rv

+1/−5
16.2.2018 11:08

M28i95r93o61s72l53a46v 50K45u60c40e13r46a 4507520357711

Mě teda přijde rozumnější koupit korejce dejme tomu o 95 tisic levněji než Octavii, protože si nedokážu představit, jak by Octavia z hlediska levnějších dílů mohla být celkově výhodnější. I kdyby jste do dílů (neřeším jaký, je to hypotetický příklad) nacpal 95 tisic, dostane se na cenu Octavie... jenže ta díly potřebuje taky. Třeba do nich nedáte 95 tisic, ale jen 62 tisic, ale v celkovém součtu pořád vychazí korejec lépe.

+9/−2
16.2.2018 11:34

A23n63t76o44n25í64n 12S63e72b12e57r13a 7603338920419

Ne pokud kupuje auto co 4 roky, tak klidně korejec.

Ale já kupuju auta na 10 let a po záruce si kupuju a měním díly sám.

A to se vyplatí reději koncern.

+1/−5
16.2.2018 12:01

M94i45r39o54s24l64a44v 66K65u53c62e95r62a 4587270147831

Ja taky kupuji auta na deset let a vice. Pravda, nemam korejce, ale rendlika.. Ale i ten vysel oproti srovnatelne octavii o 100 tisic levneji (možná i o více).

+2/−1
16.2.2018 12:28

D46a55v11i23d 15H12o40l91m96a98n 5504880477

Koukal jsem do ceníku a porovnal verze se 16kou dieselem. Nikde jsem nějak nemohl ten výrazný cenový rozdíl najít. Asi jsem špatně hledal ;-)

0/−1
28.2.2018 13:41

K84a37r46e70l 50M15a22z80a57č 3587283196779

Mám Mercedes a japonská auta a díly jsou levnější než na škodovku!

0/0
19.2.2018 12:38

E71d11a 15S11t24á84r52e29k 6246774902286

Přesně tak jsem kalkuloval před šesti lety. Koupil jsem Ceeda a rozhodně nelituji.

+4/−1
16.2.2018 14:07

J89a42k97u61b 26S64e92k77e28r68a 6356590906185

S těmi LED světly vzadu, které budou svítit společně s denním svícením souhlasím. Je konečně projev toho, že někdo přemýšlí.

Jak teď jezdím v těch chumelenicích, tak pořád dokola potkávám lopaty, kterým nedochází, že nejdou vidět ani na 30 metrů dopředu.

+7/0
16.2.2018 9:59

M22i91r13o88s95l81a14v 37K40u38c85e95r84a 4657450287691

"Je konečně projev toho, že někdo přemýšlí." – svícení zadních světel společně s předními denními LED má více autoobilek a už pěkných pár let.. Samozřejmě nerozporuji, že spousta dalších to nemá.

0/0
16.2.2018 10:12

V58a54c52l60a71v 24M28e40d92e35k 5401592135755

u koncernových aut to lze zapnout. Bohužel ne přes nastavení v autě, ale pouze přes diagnostický konektor.

Ve standardu to zapnuté není, protože jsou země, kde je to eplicitně zakázané.

+1/0
16.2.2018 12:50

M55i19r15o71s60l26a35v 80K19u24c61e12r69a 4757300797371

Renault to má u posledních modelů v základu a nic se zapínat nemusí. Celkem by zajímalo, ve kterých zemích je to explicitně zakázané. Možná jde jen o to, jakým stylem jsou denní světla udělána. Pokud současně slouží jako obrysová, pak je naprosto v pořádku, pokud svítí i vzadu (zákon, alespoň v ČR, to vyžaduje). Pokud má auto obrysové světla a současně i denní světla (typicky někde v dolní části nárazníku), pak asi není nutné, aby svitila obrysová vzadu.

0/0
16.2.2018 13:47

V41l10a97d75i14s47l57a50v 76B83u57r13y56š72e77k 1379622407854

já ve dne nesouhlasím se světli ani ve předu a ani vzadu, je to kravina

0/−8
16.2.2018 11:34

M78i93r84o12s44l77a45v 38K97u69c54e52r20a 4227960977591

Nesouhlasit můžete, svítit musíte ;-D

+5/0
16.2.2018 12:29

V14a98c50l70a57v 31M82e41d76e76k 5611502835745

LED proužky mají smysl. Svítit potkávacími je hovadina.

+2/0
16.2.2018 12:51

M16i44r44o10s42l56a97v 62K97u68c19e58r80a 4327410477891

Pro požadovaný efekt je uplne jedno, zdali svitite LED nebo potkávacími. A pokud chcete zavest povinné denní sviceni, nemůžete to delat stylem jako když pejsek a kočička vaří dort, tj. auta s LED proužky svítit musí, auta bez nich nemusí.

+3/0
16.2.2018 13:38

J58a74k28u32b 63S88e24k31e72r12a 6696670106825

Některé ty led proužky v ceně čtyř piv co pouzivaji nejčastěji majitele starých aut moc nejdou vidět např. v zrcadle.

+1/0
16.2.2018 18:12

D86a24v94i47d 17T74a22l64a 7513609517111

I nadale v Korei plati nejednota v kopirovani, ja tam proste vidim od kazdeho trochu. Kiu jsem mel a i kdyz pekne vypadala, nic mi tak nelezlo na nervy, jak stovky detailnich nedokonalosti.

+1/−2
16.2.2018 9:02
Foto

M81i61l97a50n 59S10t39r85n13a75d65e51l 4511546299780

Dle mého názoru jste kii neměl, nebo řekněte, které auto máte teď, které je tedy oproti výše uvedenému dokonalé? Ve stejné třídě prosím.

+1/0
16.2.2018 12:03

B69o53h37u94s96l85a31v 44B85i84n33k71a 1779936338660

Když jsem před necelým rokem rozhodoval o novém autě dostaly se do užšího výběru Rapid (škoda), Ceed (kia), Meriva (Opel) a Focus (Ford) - pocit ze Ceedu byl o jednu úroveň lepší než z Rapidu na beton. Co tam máte za ty nedokonalosti?

+1/0
17.2.2018 22:55

M80i62r17o62s32l32a52v 69K37u23c78e21r57a 4527940627551

Porovnávat RAPID s CEEDem ci Focusem nema smysl. Rapid je něco mezi malými vozu a nižší střední třídou (ovšem s cenou plnohodnotnjé nižší střední)

0/0
18.2.2018 9:17

M42i93r96o33s56l13a95v 39K63u64c74e75r66a 4187190517981

Tak ne. On RAPID ma sice vetsi rozvor nez Fabie, ale stejny jako treba Clio. A to je malý vůz.

0/0
18.2.2018 9:23

J70i88ř47í 66H55o47u11š67a 6665829162194

cenu jak je u Vás normální neudáváte, víte vše možné i nemožné a to nejdůležitější neudáváte

0/0
16.2.2018 8:46

N85o42v88á70k 26M44i98r35o42s34l58a21v 3321679670779

Chyba interiéru je odkládací prostor kolem řidiče. Ráno nesu v ruce kafe, plechovku nealka a telefon. Sednu za volant a držáky na to má snad jen VWgroup.. Stejný problém jsem měl dnes ráno i v Citroenu. Návrháři hladí na ergonomii čudlíků, ale že tam tráví člověk celý den a nejen řídí, na to se moc nemyslí.. Jinak SeedSW byl zvenku pěkný, nový snad zase bude normální..

0/0
16.2.2018 8:18

M92i70r15o69s69l58a80v 15K24u87c85e56r95a 4647880297891

Ty drzaky na kafe a plechovku v té nové KIA máte vedle tlačítka pro elektronickou brzdu..

0/0
16.2.2018 10:13

J30a76n31a 84N15o50v72á19k26o65v46á 6407369443874

Trochu mi to přijde jako i30 s logem KIA. Což mi nevadí, hlavně když na to nebude stupidní reklama.

0/0
16.2.2018 6:21

L79u33k74á95š 77H45l49o37u60c82a55l 6382570521384

hodnotím pouze ze zde publikovaných fotek: auto vypadá sympaticky, moderně, ale nenadchne (na první, na druhý ani na x-tý pohled) jako jsem to měl u předchozího Ceedu. hodně mi připomíná sesterskou i30, resp. působí jak něco mezi předchozí a touto novou verzí H i30. určitě si nový Ceed najde svou klientelu, jen se nemohu zbavit dojmu, že designéři ubrali z odvážnosti a vsadili na jistotu (jako v pivní branži kde většina nadává na Europiva, ale stejně se prodávají nejvíc, tak je pivovary pořád vaří)

0/0
16.2.2018 1:29

K77a44m38i30l 12D90o45l91e86z29e41l 6602526924442

strasny kolotocarsky vytvor pro chude

+1/−12
15.2.2018 23:32

A74n87t53o97n75í72n 89S92e51b53e79r49a 7693128590229

zas tak levné to není, spíš bych řekl že pro nezkušené......

0/0
16.2.2018 11:09

J25a66k86u87b 11S11e15k42e95r43a 6416860756455

Nebo právě naopak pro zkušené, kteří se už spálili u jiných značek

+5/0
16.2.2018 12:04
Foto

M83i96l44a26n 17S66t84r58n75a65d86e51l 4861756319500

Nebo naopak pro rozumné?

+3/0
16.2.2018 12:05

P75e88t37r 17C26u93l64e15k 2423739828

Líbí se mi víc než H i30 a ten základní atmosférický motor 1.4 je také velké plus. Zajímala by mě spolehlivost vozů značky KIA a náklady na garanční prohlídky. Možná to bude můj favorit až začnu řešit náhradu za moje stávající auto.

+7/0
15.2.2018 22:32

M21a12r42i41a12n 26K15a69r82a15b52a 4943911370652

Tak Kia má servisný interval 30 tis.km, ja som ale chodieval po 15 tis. Garanciu sa pohybovali od 100 do 200 EUR pre 1.6 GDI. Auto má 100 tis. a ešte pôvodne kotúče.

+2/0
15.2.2018 22:37
Foto

R89i31c10h59a23r38d 20P54o67l51á59š68e29k 9894413390839

na i30 cw jsem je měnil i s destičkami poprvé ve 110 tisících (a to je 80% najeto po Praze)

0/0
16.2.2018 7:31

E43d83a 72S56t43á34r84e34k 6816164482456

Mám to velice podobně, jen ty garanční byly od 3000 do 8000 Kč za poslední.

0/0
16.2.2018 13:57

M32i93r45o78s60l13a43v 14K81u59c54e10r56a 4737880527561

Já mám původní kotouče na Renaultu i ve 230 tisících... Ale ok, teď už je vyměním, už jsou skoro na minimalni povolené tlouštce.. :D

0/0
16.2.2018 14:06

K85a78r50e75l 68N61o17v63o18t56n96y 1244355414312

No snad trochu záleží jak jezdíte a brzdíte, ne? Strejda měl žigula a měnil kotouče asi ve 140 t, jenže si nepamatuji zda někdy jel víc jak 120.

0/0
24.2.2018 21:37

M70a19r44i57a23n 89K67a85r97a34b11a 4823381720102

Ceed je dobré auto, jedna z najlepších volieb ak chcete benzín alebo aj diesel v kombiku s výbornou výbavou. Trochu ma mrzí že 1.6 GDI už v ponuke nie je. Samozrejme kto sa na rozpočet nemusí ohliadat a je mu jedno koľko zaplatí, tak ide do vyššej rady alebo inej značky. Výber motorov je výrazne slabší ako u európskej konkurencie, ale za to ponúka zostáva v zlatom strede...

+9/0
15.2.2018 22:27

M68a44r42t76i94n 37K96r69á63s42a 8371254515567

Chtěl jsem Ceeda/Kombi/1,6 benzín a byl dražší, než lépe vybavená a ve všech směrech lepší Toyota Auris. Podle mě si Kia hraje (cenově) na něco, na co nemá, a o Hjůndaji to platí dvojnásob (navíc s tou jejich trapnou konfrontační komunikací). Je ale je to jen můj názor. Každý ať si jezdí v čem chce. Myslím, že 1,4 benzín / atmosféra je např. na kombíka slabá a nabídkou výkonnějších turbo motorů si KIA sama zabíjí poptávku lidí, kteří přeplňovaný motor z nějakého důvodu nechtějí.

0/−1
16.2.2018 14:29

P45e89t56r 27M33a38r47e39č41e38k 1663271919528

Nevypadá to špatně.

+2/0
15.2.2018 20:53

J51i66r77i 78G90a18z87d61a 8814573464934

paradni auto a podvozky H/K jedny z nejlepsich ve tride. palec nahoru, byt jezdim jinou znackou.

+6/0
15.2.2018 19:55







Najdete na iDNES.cz