Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M31i11l23a86n 97G81r42o52s97s 2747172498349

Proč neudělají i přepis aut online? Takové blbosti to by jim šlo, ale ulehčení pro občana to né!

+48/−2
doporučit
27.2.2018 0:40

R95a82d58e48k 95H36o28d98a50ň 9286807451223

Dobře, víme co těší stát. Co by potěšilo mě?

* zrušení absurdní povinnosti měnit ŘP v případě změny trvalého bydliště. Tato operace navíc státu zabere 20 dní, a je nutné zaplatit 50 Kč kvůli tomu, že na řádku 4c je napsáno kdo ŘP vydal. Za nesplnění samozřejmě pokuta, byť jde zcela zjevně o formální nedostatek který řízení nebrání

* schopnost státu cokoli vyřešit bez dvou návštěv úřadu. Dokonce i téměř státní dopravní podnik dokáže zaslat informaci, že vám bude končit šalinkarta, a bylo by vhodné řešit novou. Proč totéž sakra nedokáže stát, vždyť platnosti občanek či řidičáku zná? A proč každý blbý doklad zabere 3 týdny k vyřízení?

* zrušení absurdní "povinné výbavy". Argument, že "zrušit povinnou výbavu by řidiče zmátlo" je naprosto nesmyslný. Většina zemí už tenhle relikt dávno odstranila, a je na čase je následovat. Daleko užitečnější jsou reflexní vesty pro posádku, hasičák... než žárovka, k jejíž výměně potřebujete ještě klíče na demontáž akumulátoru (ty samozřejmě nemáte, takže splníte vyhlášku tím že máte žárovky k výměně, ale vyměnit je nelze :D)

* kdyby už konečně pochopil, že "likvidační pokuty" znamenají, že spousta lidí bude raději řešit jak mít jistotu že pokuta nepřijde, než mít vše v pořádku.

* že nikoho nebaví kupovat si auto s technologiemi, které fungují v laboratoři po zalepení klik dveří a v normovaném testu, aby auto plnilo limity jak před deseti lety mimo test - ale za to je o 100k dražší.

+25/−2
doporučit
27.2.2018 8:39

D49a33v69i36d 81P90e12t44r42ž20e14l35a 2686294433100

Stačí se podívat na USA a tamní daňové zatížení pohonných hmot - tam se spotřeba opravdu příliš neřeší a lidé nemají důvod kupovat diesly. A pak se stát diví, že to tady smrdí... Jiná cesta, jak se zbavit dieslů, je podstatné snížení daňové zátěže na benzín. To se ale přece nedělá, když už si lidé zvykli daně platit, že...

+17/0
doporučit
27.2.2018 8:47

R53o56m20a56n 24P69o90l11á34č95e24k 5236679795

Krásná ukázka ekologie vs. lobby naživo...

Vyhodím dobře jezdící diesel, abych si koupil nové TSi, ale při výrobě toho TSi se vypustí tolik zplodin co by ten diesel nevypustil do svých posledních dnů...

Pro ekonomiku super, pro ekologii si tak jistý nejsem...

+24/−4
doporučit
27.2.2018 8:58
Foto

M82a42r50e85k 41C19e81r70n91y 5258466897

Smrtící polibek magnetu....tak dneska jsem se poranu nasmal...

+13/0
doporučit
27.2.2018 8:56

R62a71d53e23k 36H17r83u98b95o70š 8691870968795

všechno to směřuje k tomu, že starší auta byť v dobrém stavu vyženou ze silnic, na nové nejsou peníze a vrátíme se zase k hromadné dopravě.... (která je ovšem z hlediska dostupnosti žalostná)

+16/−2
doporučit
27.2.2018 0:59

V41á68c12l84a76v 88H75r62a37d71i83l 3824878342271

jen jsem to přelétl, ale doufám, že se svým benzínem Octavia Tour II EU5, rok výroby 2011 ,můžu bejt s emisema v klidu - já vůbec nevím, jestli a kde tam mám nějaký filtry, nezajímá mě to, chci jen nálepku - na STK jsem byl loni a cajk .....

+10/0
doporučit
27.2.2018 4:29

P82e64t93r 20S34p16a28t56z21i69e16r38e68r 7824212715614

Nechápu proč by se měli lidi teď vztekat na systém měření, který jen říká...starejte se o svá auta a mějte je v pořádku. Ti co mají s autama problém, se můžou vztekat tak akorát na sebe...že se buď o auto nestarali nebo že už na začátku koupili auto, které vlastně nepotřebují. Takže třeba nafta do města opravdu není vhodná. Jen to chce už při koupi přemýšlet.

+27/−13
doporučit
27.2.2018 6:39

J87a60n 76P23a68v16e47l56k23a 3107441814381

Mám jedno stařičké TDI ještě bez počítače. Už jsem se ho chtěl zbavit, ale asi ještě počkám.

+7/0
doporučit
27.2.2018 10:38

V53a29c59l81a23v 16M75e77d72e73k 5231212895255

To je zase jen plácnutí do vody. Za nefunkční DPF se vyhazuje už dávno - a velká část servisů, nabízející "přípravu vozu na STK" má jako součást této služby zapůjčení funkčního DPF (který po získání emisí+stk zase vymontují).

+7/0
doporučit
27.2.2018 8:57

P70e60t17r 78R25y98š32a93v37ý 9573147245570

Víte co je na té celé opičárně nejsmutnější? Že je to všechno kvůli týpkům jako jsem já, ale přitom mě se to vůbec netýká. Firma, která mi DPF kuchla je současně Emisoměřič se zelenou nálepkou 1X1 m na vratech. Hádejte kdo mi od vykuchání dělá emise a protáhne to STK? Všem poctivcům se omlouvám.

Abych odlehčil svému svědomí. Auto jsem koupil v době, kdy se o problémech s DPF filtrem nic nevědělo. Po čase při jeho nevyhnutelném ucpání bych i 40 tisíc za nový filtr dal. Ale když mě to postihlo, věděl jsem, že auto už bude pod mýma rukama jezdit jen nemnoho kilometrů a že půjde manželce. Ta ujede v kuse max 7km. (školka, družina, kroužky, práce za rohem) Už jsem tenkrát měl docela načteno a bylo jasné, že DPF zase hned zničí. Takže vykuchání, snížení spotřeby cca o 0,5 l/100 proti dlouhodobé spotřebě a konec problémům s DPF. A jen sám sobě si namlouvám, že celkové množství vypouštěných čmoudů už nebude při nájezdu 500km/měsíc vysoké. Při zjištění faktu o nižší spotřebě bez DPF se ze mě stal velký nepřítel DPF. Fakt si někdo myslí, že zvýšením spotřeby se sníží emise? Teď trpím při regeneraci DPF mého nového auta. Když hučí jak mlátička, slyším praskání přehřátého železa a představuju si kolik nafty to dovnitř nastříká, aby se saze vypálily. Když se k DPF chovám lidsky a regeneraci nepřeruším, jedu několik zbytečných km, jen abych regeneraci dokončil. Fakt dobrý.

+26/−14
doporučit
27.2.2018 7:11

P62a20v15e82l 74N81o25v86á78k 7861696159953

Nic s čím by si šikovný technik za pár stovek neporadil. Nevěřím tomu, že to bude fungovat. Vše je jen otázkou peněz a na ebay se dá koupit kouzelná krabička asi za 20tis která umí simulovat diagnostiku auta. Má to fungovat pro simulování závad na studijní účely a samozřejmě se ta závada vlastně taky zadat nemusí. A 20tis není zas tolik aby se to všem nevyplatilo. Kde je vůle tam je cesta.

+11/−5
doporučit
27.2.2018 5:02

R82o25s85t62i11s77l90a76v 95V16o30m28á81č16k59a 6918124761975

A víte vy co? Já těm elektro vlastně docela fandím. Než sledovat tuhle motorovou hodinařinu a pořád se děsit, kdy odejde nějaká prodrátovaná blbinka za padesát tisíc, to se radši smířím s menším dojezdem.

Aku, rotor, stator, kolo. Minimum mechaniky.

+7/−2
doporučit
27.2.2018 9:14

M58i29l25a61n 67H39a46n18u98s 5824815291198

Ja pít stará sokolovna, ja psát to nófiny........

STK opět zpřísnily. U emisní testech jdou po filtrech pevných částic

+11/−6
doporučit
27.2.2018 4:45

D20a13v48i77d 50V93i12k45t65o78r65a 9134844635917

Vyhrají pronajímatelé DPF pro starší vozidla. Už jsem takovou nabídku dostal - za pronájem DPF filtru, vyřízení STK a EM a opětovný návrat vozu do původního stavu asi 6 000 korun. Sice mám jen benzínová auta s emisní normou 2 a 3, takže pro mne to nemá smysl, ale trh už reaguje.

Nu, proč ne, když si mindop vymýšlí kraviny, nemající s ekologií nic společného (emisní norma 3 byla dostačující z hlediska velikosti částic a emisí skleníkových plynů), tak motoristé musí nějak reagovat. A poslat auto v jinak dobrém stavu na smetiště jen proto, že nesplnil nějakou z prstu vycucanou normu o setinu, je čiré plýtvání surovinami a okrádání lidí státem. Asi by stálo za to nechat tyhle praktiky státu přezkoumat soudem.

+14/−9
doporučit
27.2.2018 7:54

J74a65n 94K76a19š70p56a75r 9661633280327

Nafta patří do traktoru. ;-D

+19/−15
doporučit
27.2.2018 6:58

T63o69m90á92š 24C85h20r18a78s67t80n50ý 2171744611913

Dobry den, kde mate filtr pevnych castic?

Mam benzin.

A?

Z roku 2003.

No ale musite tam mit filtr pevnych castic.

...

+10/−6
doporučit
27.2.2018 0:13

J49a59n 57V82e75l54e42k 2436878155207

"v případě dieselů pak silně nadměrná kouřivost. V obou případech bude na vině (zjednodušeně) nějaká výraznější mechanická závada, kterou motor kompenzuje např. bohatou směsí, výrazné opotřebení nebo dožívající katalyzátor. Takových vozů ale není v reálném provozu nijak mnoho."

Kdyby měl autor informace z reálu a nebo si i trochu dál hledal informace, zjistil by, že největší problém nyní mají právě motory bez DPF a to především staré dobré 1.9 TDI. Díky zrušení tolerance kouřivosti (která byla 0,5). Musí nyní splňovat tyto diesely většinou hodnotu 1,0. Což je obrovský problém a auto není stavěné na to, aby vůbec takovou odchylku rozpoznalo. Prostě s tou tolerancí bylo již od začátku počítáno a najednou musí splňovat něco na co ty auta nebyla připravena.

+7/−3
doporučit
27.2.2018 6:52

P48e63t36r 80S24t32e71j47s75k74a84l 3519278734546

Ten clanek jsem ani nedocetl. To je na pul dne cteni. Jeste tam chybi navsteva tovarny na DPF, nejaky history z vyvoje a rozhovor s technikem STK.

STK se zlepsuje, ale nechapu, proc nemeri primo emisnim analyzatorem, ale pripoji se k EOBD, ktere jde obejit upravou RJ, kreba ze vubec nebude hlasit chybejici DPF.

Ze emisni analyzator je moc drahy a emisni kontrola diesely by stala 3000Kc. No na diesel je vsechno drazsi, to uz je na majiteli, at zvazi, jestli ze mu to vyplati.

+6/−2
doporučit
27.2.2018 9:43

M22i17c84h53a68l 44K18r63č36á17l 6158458566192

Ať si měří co chtějí ale ať u toho netočí motor na volnoběh na maximální otáčky. Kdyby ten motor měl ruce, tak by dal potlamě všem co ho tak trápí a co to vymysleli.

+7/−4
doporučit
27.2.2018 11:05

P36e56t15r 19M75i71c54h52a85l 2650284441362

Jestli to vyžene ze silnic dýmovnice s vykuchanými filtry, jsem všemi deseti pro. Obávám se ale, že jak je u nás dobrým zvykem, poctivý člověk ostrouhá a vykukové budou čadit dál.

+6/−3
doporučit
27.2.2018 20:38

P85e27t64r 18N40ě18m30e41c 4340583430457

Tipuju,že dokud budou jezdit Avie, Liazky, v3s, Tatry 815,tak tohle je jen pěkná buzerace.

+4/−1
doporučit
27.2.2018 9:33

T74o39m98a10s 72M19o86h24y38l48a 9270787416508

RvRvZase další buzerace ..

+6/−5
doporučit
27.2.2018 9:29

M12a10r69t31i28n 35J33u18r32e46č70k98a 2733364361771

vytrestat zvýšený dusík atd... já měl za to, že emise toto neumí měřit a proto neměří, že se měří pouze kouřivost, tak co tady straší...

+3/−1
doporučit
27.2.2018 17:19

J12a97k71u72b 10F41e55i51f22a56r 7409299976469

Byla chyba, že kdo vůbec začal dávat naftové motory do osobních aut a masově se to rozšířilo. Diesel v osobáku nemá žádné opodstatnění.

To co se děje s nyní s DPF a už i u benzíňáků jsou jen následky. Ale dalo se to čekat, když o tom rozhodují úředníci kteří možná mají 3 vysoké školy ale 2+2 spočítat jim dělá problém.

+7/−9
doporučit
27.2.2018 7:48







Najdete na iDNES.cz