Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M36a70r32t96i22n 21K60u70b20á36t 2897195311901

Máme ve firmě dvě Octavie cng a jsme spokojeni. Jen teda sem rad za velkou nádrž benzinu protože třeba na Slovensku a Polsku je opravdu málo pump a vydat se tam s desetilitrovou nádrži benzinu nevím nevím to abych sebou vozil ještě dvacetilitrovej kanistr....

+15/−1
doporučit
15.3.2018 0:13

M43i72r50o55s15l19a72v 85K40u16c13e61r31a 4117730147151

Já jezdím na LPG. Nádrž místo rezervy, takže v kufru nezabírá žádné místo, náklady cca 0,9-1 Kč / 1 km.

+11/0
doporučit
15.3.2018 9:37

R72o17b52e50r65t 44M47á72s51l80o 1621731947107

Osobně bych preferoval LPG, ale i CNG mi přijde jako rozumná cesta.

+10/0
doporučit
15.3.2018 1:05

V23á46c60l27a62v 73M48r57á69z 9841494396256

Konečně u G-TECu zmenšují ty nesmyslně velké benzínové nádrže a je z nich jen rezervní nádrž pro případ nouze.

+7/0
doporučit
15.3.2018 15:48

J93a59k88u59b 95B16r30i27n12e77r 6507762372121

Takze se snizi celkovej dojezd u Octavie na cca 800km..to s 50l nadrzi na benzin a 15kg plynu bylo nekde kolem 1000km.To je dost SKODA:/

+7/0
doporučit
15.3.2018 7:07

P81e63t38r 20S22t45e16j88s25k70a82l 3209408664256

Jako s CNG nemuzete (u nas) do podzemnich garazi pritom s dieselem bez filtru muzete. Paradox, unikajici plyn nezabil nikoho uz 30 let, ale pevne castice s dieselu dychame kazdou sekundou, kdyz jsme venku.

+8/−1
doporučit
15.3.2018 10:03

J46i67ř10í 35Z28ý53k22a 9619313651660

konečně kompozitní nádrže. S těmi ocelovými to bylo pro někoho, kdo to chtěl provozovat maximálně 5 let a pak to prodat nějakému hejlovi, který tomu nerozumí a tak si na své náklady vymění zkorodované nádrže

+6/0
doporučit
15.3.2018 6:52

J74a81n 20W67a19l49t34e70r 7659927417736

Desetilitrová nádrž na benzín?! Není to moc Antone Pavloviči? Není již brzy se budou do aut tankovat pšouky přímo z kabiny:-)

+7/−1
doporučit
15.3.2018 5:53

P36e93t19r 14M44i27c75h84a75l 2620124651202

A zase jenom tříválce. Nenechají lidi vybrat. Smutné je, že nejen Fabia, ale už i Rapid se nabízí výhradně s tříválcem.

+5/0
doporučit
15.3.2018 6:43

L50u51k19a58s 68N12o17v53a54k 4699339773568

Ja se budu drzet bafty, zatim ne nic nepresvedcilo o vymene.

CNG- nizsi vykon, spotreba nezajimava. S ropou jezdim po meste za 8/100 se CNG bych jezdil za cca.10kg/100 ( ve stejnym aute), kufr 2/3, nejde do kombika....

Nene, zustanu radsi u ropaka s E6...

+5/−1
doporučit
15.3.2018 5:13

L61a42d84i68s10l31a15v 92T72r40i19s49k77a 4435547790

"Místo dosavadních 15 kilogramů CNG (to odpovídá asi 46 litrům) octavia načepuje 19 litrů a místo 50 litrů benzinu nově 10,5. Výrazně se tak zvýší dojezd na plyn, zhruba někam na 600 kilometrů."

Autore, četl jste si to po sobě?

Nhrajou vám v tom nějak jednotky a nebo čísla. Opravdu se prodlouží dojezd, když bude místo stávajících 46 litrů CNG kapacity 19 litrů a místo 50 litrů benzínu jen 10,5 litru?

+4/0
doporučit
15.3.2018 9:42

K90a21r78e54l 57P68l97š25e22k 9958908338297

Je vidět, že koncern VW je nepoučitelný. Již začátkem nového století Německo přistoupilo ohledem na ochranu životního prostředí ke skutečně nebývale masivní podpoře využívání CNG ve všech oblastech (viz i založení organizace "Zukunft Erdgas" - volně přeloženo: budoucnost= zemní plyn) s tím, že velkou roli měl CNG sehrát i v aut. dopravě.

Cílem bylo v zvýšit stav aut na CNG z 90.000 aut v roce 2004 na 1,400.000 v r. 2020! A výsledek: v současnosti jejich počet klesl již na pouhých 80.000 z celkově registrovaných 52,400.000 aut...

Současný řidič je líný a není ochoten akceptovat nepohodlí a neodstranitelné nevýhody tohoto pohonu (např. větší váhu, zhoršené jízdní vlastnosti, menší kufr, nemožnost rezervy, nutnost plánovat tankování dopředu, omezené parkování atd.). Ano pohon je to ekologický, ale bohužel jen zcela okrajový pro mimořádně spořivé řidiče s dostatkem času a navíc ochotných akceptovat i další nevýhody tohoto pohonu...

+4/−4
doporučit
15.3.2018 9:45

O80n34d84ř35e87j 65L42o98š16o62t80h 2592264765200

CNG je bezva nápad, ale třeba v našem okrese, který má rozlohu 900 km2 a žije tu asi 60 tis. obyvatel, je počet plnících stanic 0. Slovy NULA.

Možná by Škodě prospělo, když chce ta auta dělat, ty stanice trochu zadotovat.

+2/0
doporučit
15.3.2018 1:51

J98o18s90e67f 61M73i63k57i53n 5333984925434

1 kg CNG odpovídá cca 1,4 l benzínu a cca 1,3 l motorové nafty.

V článku máte "Místo dosavadních 15 kilogramů CNG (to odpovídá asi 46 litrům) octavia načepuje 19 litrů".

Přečtěte si to a nepište nesmyslné lži.

Jeden velký problé s CNG je u těch kdo moc nejezdí. Plyn se stále odpařu a aby se zachoval max tlak v nádrži tak se upouští, což je hodně nebezpečné

+4/−5
doporučit
15.3.2018 6:51

F69r56a13n40t80i72š91e16k 33V23r88á76n22a 5799842583971

Ano, to je dobrý přístup: nahradit naftové motory bi-fuel motory benzin + CNG do doby než se přejde ve větším měřítku na elektromotory R^

Je pouze zarážející, že jak Polo tak Ibiza už CNG mají a u Fabie bude zpoždění minimálně 1 rok Rv

+4/−5
doporučit
15.3.2018 1:49

J93a40n 90D87l25o13u15h32ý 7704559270759

Skoda se z chyb vw a uspechu fiatu neponaucila. Nadrze CNG musi byt proste uvnitr vozu, jinak vas ceka drahy servis minimalne v podobe vymeny bezpecnostnich ventilu. Fiat je jediny, ktery dava nadrze dovnitr vozu a je take jediny, kdo ma bezproblemove cng ( funkcnost aspon 10 let bez oprav ). Proc automobilky voli nekolika nasobne drazsi technologii, nez LPG absolutne nerozumim. Opravy na systemu cng jsou v radu tisicu. Opravy na systemu lpg jsou v radu stovek.

+1/0
doporučit
15.3.2018 7:19

M41i12c88h72a97e39l58a 58S49t78a53r83á 8140754941113

Tomu nepomůže nic.

+2/−5
doporučit
15.3.2018 13:50

A89n49t92o77n98í54n 38S67v11o55b53o52d97a 3184203279732

při spalování metanu není tolik nebezpečných zplodin, má oktanové číslo 130 a tak se tam nemusí nic přidávat , benzín a nafta je chemický koktejl složitých uhlovodíků se spoustou "vylepšení" pro zvýšení oktanového nebo cetanového čísla :-(

+1/−1
doporučit
15.3.2018 11:45

J39a90n 21S10t14e23h49l35i10k 9585257866171

Cng má velkou budoucnost . Bude to chtít trochu motory s větším zdvihovým motorem , ale to by neměl být problém.

+1/−1
doporučit
15.3.2018 4:53

M82i49c18h13a41e30l61a 48S76t85a73r30á 8700514851163

Neni jedno cim se ten kram bude pohanet? Stejne to nepojede.

+2/−8
doporučit
15.3.2018 5:39

P59a41v67e35l 20S73o83b82o11t85k35a 5520524

Inu... srrovnejme CNG G-TEG 1,4 TSI (98 g/km, 81 kW) například s

Ford Focus 1.5 TDCi z roku 2014, nafta, CO2 98 g/km, výkon 88 kW, EURO 6

Mercedes B 180 CDI 98 CO2 Prestige, nafta, 80 kW, 2013, 98 g/km

A nezapomeňme, že spotřební daň z CNG bude od roku 2020 3,355 Kč/kg a dále poroste.

0/−1
doporučit
15.3.2018 10:49







Najdete na iDNES.cz