Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Superb do zásuvky dorazí příští rok, známe podrobnosti

„Začíná doba elektrická,“ řekl na autosalonu v Šanghaji loni na jaře šéf představenstva Škody Auto Bernhard Maier, který už v březnu 2016 oznámil, že firma představí svůj první elektrifikovaný vůz v roce 2019. Značka poodhaluje podrobnosti o Škodě Superb PHEV, první sériově vyráběné elektrifikované škodovce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

6950505505193

:-) budeme to sledovat a uvidime, jaka je celkova ucinost procesu a vliv na biosferu pocinaje tezbou vsech surovin po likvidaci odpadu. Uz jsem tim nekolikrat jel a ac je to nove auto, je na baterky.

0/0
9.3.2018 11:47

H50o93n92z38a 57T22a11r 3479382214872

Termín uvedení do prodeje už několikrat posouvali .

Uvěřím až to bude možné koupit .

Aby to nakonec nedopadlo jako u >>>

Mercedes se zeptal lidí, zda chtějí elektromobily. Díky, už je máme, zněla odpověď

http://www.hybrid.cz/mercedes-se-zeptal-lidi-zda-chteji-elektromobily-diky-uz-je-mame-znela-odpoved

0/0
5.3.2018 12:35

M15i56c40h48a10l 52N95o18v26ý 9576258672202

Ani si to neumím představit. Myslím, že by bylo lepší se nedříve zamyslet nad kvalitou a vzhledem výrobku a poté se pouštět do náročnějších úkolů. Myslím, že mají ještě velké rezervy ve všech oblastech.

+1/0
5.3.2018 6:52

J95i61ř33í 18S50c93h90w57a93c18h 8968884598986

"souputnice" Michaela Stará to potvrdila, má také stejně nulovou představivost.

0/−1
5.3.2018 12:32

J80a74n 88H89a83j35e66k 9121938872904

Pár otázek kolem,

Kolik auto stojí?

Jak daleko auto dojede?

Za jak dlouho se auto nabij?

Poruchovost komplokovaného systému?

Kolik stojí baterie nové, př. kolik stojí jejich likvidace?

Jaké má hybrid výkon a emise po ujetí 100, 200 000...km.

A také, jakou cenu bude mít auto po 2, 5, 10 letech?

+2/−2
2.3.2018 21:53

M70i26r98e42k 34G60a35j35e81r 5411956879910

U Skodovky odpovedi jeste dlouho nebudeme vedet. U Toyoty Prius je to znamo. V USA se dal poridit bezne pod 25 tisic USD, dojede dal, nez prumerny cisty benzinak, nabijet ani nesel, to az pozdejsi verze (dnes Prius Prime), nabijel se alternatorem a rekuperaci, poruchovost mensi, nez jina spolehliva japonska auta, ani na vymenu brzdovych desticek clovek nemusel ani prvnich 100 tisic km, zustatkova hodnota po 5 nebo 7 letech porad vysoka. Celkova cena vlastnictvi pocitana na 5 let, po nichz majitel auto odproda, se ukazala byt jako rekordne nizka. Obzvlaste vyhodne auto do mest s kopcovitymi ulicemi, kde je uspora paliva obrovska.

Jak vidite, nepredpokladam, ze jste se ptal na ciste elektricke auto. O takovem nema Skoda jeste ani jasnou predstavu, jakouu bude mit konstrukci a jak reseny pohon.

+1/−2
2.3.2018 22:31

M95a43r30t39i21n 47K43a58r49á52s25e43k 9368673418418

No kdyby to bylo zname tak to asi v clanku bude....

Zkusenosti ve vetsim jsou dneska hlavne s toyotou, a tam hybrid vychazi cca jako diesel - diesel s automatem, dojede stejne jako kazdy jiny spalovak - je to umerne nadrzi, poruchovosti patri nejlepsi auta, cena baterii se neresi - u aut baterky neodchazi, emise ma auto o neco lepsi nez spalovak...

0/0
3.3.2018 14:18

J52i93ř66í 44H27u78m76l 5900247699

cenu radši nezmiňují, takže o to bude velká rvanice :-P, když VW Up elektro stojí přes 600tis. ;-D

+2/−1
2.3.2018 18:29

J56a71n 62V76á66c84l85a96v92í49k 3152366901559

Cenovou politiku bych viděl podobně jako u Passatu.

+1/0
2.3.2018 19:44

J54i41r31i 72K82u98c97e92r92a 5937390476382

Mám zatím zkušenost s "hybridem" jen jako spolujezdec v Mondeu. Nevidím tam žádnou výhodu. Kolem 15-ti km/hod se to přepne na spalovací motor a žere to jak duha, 8,5-9 litrů.

0/0
2.3.2018 16:49

M53i74r27e65k 38G25a51j90e71r 5941716859400

Musite se seznamit s hybridnim systemem Toyoty. Ten vyhody ma. Treba Prius zere malo pres 4 litry, i kdybyste ho nedobijel ze zasuvky. Pokud dobijite jeho verzi Prius Prime, tak tankujete benzin jen na delsi vzdalenosti nebo jen proto, aby spalovaci motor netrpel nepouzivanim.

+3/0
2.3.2018 17:32

P56e39t73r 90J35o25r13d20á89n 1845577146180

Další ujetost. Elektrický Superb! Konstrukcí auto na dlouhé jízdy, pohonem na ježdění kolem komínu.

+4/−3
2.3.2018 16:15

M24i71r62e77k 68G47a29j55e41r 5311756839750

Nechal jste se zmast manipulaci se slovnikem. To je dnes trend, ze se veci nazyvaji jinak, nez je pravda. V clanku neni zminka o jinem Superbu, nez ktery ma a bude mit benzinovy spalovaci motor. To, ze ho vybavi pomocnym elektrickym motorem nemeni nic na tom, ze bude jezdit bud vyhradne na benzin a jen u pozdejsi verze bude mozne dodat trosku elektriny ze site. Dojezd auta se tim naopak zvetsi v porovnani se soucasnym, takze s tim "kominem" jste vedle. Ale jak rikam, neni to vase vina, je to uspech novinarske manipulace se ctenari.

+1/0
2.3.2018 16:24

J21a48n 64V81á45c58l86a52v51í67k 3292126671239

Také čtete jen nadpisy a pak rovnou do diskuse?

+1/0
2.3.2018 16:35

J44i28ř63í 88S68c61h30w10a78c37h 8928364338656

no jistě 200kW je typický pohon pro jízdu kolem komína....

+1/−2
2.3.2018 19:58

K83a24r17e96l 17M59a13z63a54č 3177483976269

E-Golf 2016 dojede v zimě 65 km a nesmíte moc topit! Což je v -16 fakt super. Jestli mi někdo nevěří tak ho s tím klidně svezu. Když je na rychlonabíječce ČEZu, dobíjí se 35 min na cca 40-45 km jízdy.

+11/−1
2.3.2018 15:46

M64i71r13e43k 75G10a34j83e37r 5771416169310

Nissan Leaf je na tom malicko lepe, ale take to neni plnohodnotne auto. Tyhle elektricke hracky nejsou pro ty, kteri potrebuji skutecne auto.

0/0
2.3.2018 16:30

J55a21n 69J37e88m19e35l30k67a 1365600

Zase na druhou stranu jsou i jiné země, kde takové teploty nejsou.

0/0
2.3.2018 18:28

M31i93r18e19k 80G72a56j50e70r 5441646379750

A take takove, kde nejsou takove vzdalenosti. Treba San Marino, Monako, apod.

0/0
2.3.2018 21:05

K93a27r36e98l 80N56o46v74o90t84n13y 2911935279270

Jo, ale tam zase obvykle potrebujete klimatizaci...

0/0
2.3.2018 23:37

K39a72r94e96l 44N52o21v80o90t24n13y 2631315909450

A kdyz si v nem zatopite, abyste mel stejny teplotni komfort jako v klasickem aute, bude dojezd jaky...?

0/0
2.3.2018 23:36

K85a89r82e92l 42M70a82z35a48č 3207893846409

Dojezd se sníží o cca 5-15 km.

0/0
3.3.2018 12:09

J18a14r26o85s55l38a21v 97K48a66d91l33e81c 5461449842771

Tak ještě počkám na obnovu až přijde jen elektrický...:-P

+2/0
2.3.2018 15:07

J92i25ř83í 54H97u22m18l 5100837569

jo jo ale připravte si pořádný balík ;-D

0/0
2.3.2018 18:30

S56o47r56i86n 54V66a80c71l86a96s 2261186925792

V jednoduchosti je krása! Malé auto a la Citigo, plné elektrické s nabití 220V. Kdo bydlí v RD tak za rozumnou cenu si to koupí. Dojede do práce, škola, školka a nákup! Proč to komplikovat??? Peníze!

+2/0
2.3.2018 14:53

S47t47a33n90i68s60l34a47v 49P70i26š74t10ě84k 1206908189855

Ale to by muselo byt opravdu za rozumnou cenu a ne za cenu co se vam vrati az po ujeti +200tis km.

+1/−1
2.3.2018 15:05

V70á80c64l60a91v 79P47o66u10s73t57k87a 3600841312

Budete-li s takovým autem jezdit denně okruh práce - škola - nákup, pak těch 200tis km nemůžete najezdit ani za 15 let. Taové auto se kupuje jako druhé do rodiny k něčemu univerzálnímu, zpravidla pro manželku a tady by měl člověk sakra přemýšlet.

+1/−1
2.3.2018 15:08

M14a17r60t88i27n 40K33a32r18á96s84e69k 9788653958618

Tak nikdo neceka, ze se budou masove prodava auta parametru a s cenou jako dnesni eUP....

0/0
2.3.2018 15:24

V94á88c40l46a21v 25P85o54u53s52t12k59a 3590891612

A co se tedy bude prodávat a kdy?

0/−2
2.3.2018 15:42

M20a41r52t95i76n 58K12a89r54á47s58e55k 9628173198678

Tak VW planuje uvest prvni model s ambicemi na masovejsi prodeje v roce 2020, s nejakym "levnym" elektroautem bych nepocital drive nez 2022....

+1/0
2.3.2018 15:45

V10á14c22l62a97v 29P47o20u88s30t16k45a 3730371722

Citigo stojí v základu 200K. Jeho bratranec up! stojí srovnatelných 220K, ovšem jeho elektrická varianta 640K... je tohle rozumná cena?

+4/−2
2.3.2018 15:06

J71a27r44o74s37l35a68v 28K13a91d97l85e98c 5611689332471

Ono nejde o cenu, ale o to, co chcete a na co máte...

+2/−2
2.3.2018 15:09

V43á84c12l55a46v 37P62o89u93s42t17k55a 3510651262

Aha. Takže nejde o cenu, ale jde o to na co mám. ;-D

+11/−3
2.3.2018 15:10

M26a74r85t38i28n 42K80a41r40á85s19e69k 9108433488588

Nejspis ne, proto se ty auta prakticky neprodavaji (a VW se ani nijak nesnazi o to je prodava vice)... na druhou stranu srovnatelny UP s elektrickym stoji uz nejakych 400 (vykon vybava), tam je ten rozdil trochu mensi...

+1/0
2.3.2018 15:25

J29i96ř68í 12V88e35l26í35š88e80k 8839434920613

Ve srovnání s ostatní konkurencí si VW a bratříčci moc dobře nevedou. eGolf byl nejdřív úplně k nepoužití, postupně se dost zlepšil, ale pořád je za podobnou cenu jako Hyundai Ioniq, přitom Ioniq je úplně jiná liga. Pohodlné, komfortní a úsporné elektrické auto. Z vlastní zkušenosti vím, že i když jsem elektromobil kupoval jako druhé auto do rodiny, nakonec se stal tím naprosto primárním. Málokdy přesáhnu denních 150 km, no a kdyby náhodou ano, diesel čeká v garáži. Elektroauta jsou hlavně o změně myšlení, dojezd u nich není tak limitující, jak vypadá. Naopak se mi líbí, že každé ráno mám "natankováno", takže se o "tankování" starám ve výsledku méně, než kdybych měl průběžně tankovat spalovací auto.

Na elektrickou verzi jakéhokoliv koncernového auta bych nečekal, na světě už je hodně moc dobrých elektrických aut a nejsou úplně za špatné peníze. Nový Nissan Leaf je naprostá bomba, Hyundai Ioniq také. Nedrncají jako VW a škodovky a jsou proti nim nebývale komfortní. A za stejné peníze. Kvalita nesrovnatelně lepší, pocit z jízdy také.

A náklady na zakoupení? Je mi celkem jedno, jestli měsíčně projezdím 3000 za palivo, nebo ty samé 3000 dám do leasingu na dražší auto, přičemž provozní náklady mohou být třeba za měsíční paušál 440 Kč u ČEZu a jezdit můžu neomezeně.

+2/0
2.3.2018 15:54

M71a60r36t81i68n 33K74a39r14á14s61e52k 9708693378678

No rekneme si uprimne - ioniq je v pouzitelne verzi za milion, leaf je pozitelny az ted v nove verzi a taky to neni zadna lace, auto nizsi stredni ve spalovaku se da koupit do 350, elektricka alternativa prakticky neexistuje (nejblizsi je leaf za 800)....

+2/0
2.3.2018 16:06

V62á55c54l82a86v 57P82o63u37s90t57k60a 3480461572

Leaf stojí v základu 850 tisíc, to je i přes slušnou výbavu za auto velikosti Fábie opravdu hodně, o Ioniqu ani nemluvím.

+2/−3
2.3.2018 16:11

M46a47r78t23i58n 42K28a74r24á82s89e91k 9638493458638

No zase prr, leaf je cca o pul metru delsi nez fabka, tzn o tridu vetsi.. a I ve sve nizsi stredni patri mezi ty vetsi auta....

+2/0
2.3.2018 16:21

J56a96k31u28b 38M87a19t73ě24j77ů 5715532771755

oproti kombikovy je delsi o 20cm

0/0
3.3.2018 13:20

M23a89r67t56i24n 14K91a55r78á34s44e80k 9408103968658

No touhla logikou je podla vas golf, focus, a dalsi auta "velikosti fabky", protoze oproti kombiku jsou jen 20cm delsi?

+1/0
3.3.2018 14:15

M28i23r90e36k 10G63a27j28e28r 5571376149970

Smysl ma takove elektroauto jen tehdy, kdyz vam do 10 nebo 12 let uspory na palivu a nizsi provozni udrzbe zaplati rozdil v cene nebo kdyz si ho kupujete jako hracku. Proto to neni pro lidi, kteri jezdi malo nebo jezdi delsi trasy.

0/0
2.3.2018 16:36

M79i69r73o96s47l68a98v 34K16u34c40e70r11a 4287950837571

No, zadne uspory nejsou. Koupim Leaf za 850 tisic nebo nizsi střední za 400k. Pokud pocitam 2,20 Kc / km, tak s benzinakem ujedu cca 204 tisic km, a teprve ted se dostanu na cenu leafa. A ten samozrejme nejezdi zadarmo (kolem 0,8 Kc / km). Takze uspory za na palivu nejsou. Samozrejme by "byly", kdybych nekupoval auto za 400k, ale za 850k. Jenze to pak jsme zase nekde jinde rozmery, komfortem atd.

+1/0
3.3.2018 11:50

R57o19m76a58n 58P58o62l50á74č59e71k 5486389655

Dokud cena elektroauta bude jako cena běžného + benzin na 15 let + údržba na 15 let, tak není žádná motivace elektriku kupovat...

Navíc baterie jsou taky časovaná bomba a to jak pro planetu, tak i pro uživatele... Něco jako DPF...

+5/0
2.3.2018 14:37

V75á87c56l97a63v 69P82o91u40s96t40k21a 3870591652

No, hlavně musí existovat smysluplná nabídka napříč spektrem. Nejen předražené nákupní tašky a limuzíny pro bohaté.

+5/−2
2.3.2018 14:40

M98a44r31t44i70n 10K28a37r49á31s21e21k 9568713198368

Tak od prvni aspon hypoteticky pouzitelneho a realne prodavaneho elektroauta neuplynulo ani 10 let, tezko cekat v tak kratkem case nejakou svetobornou nabidku...

0/−2
2.3.2018 14:56

M85a77r67t63i82n 53L30a41c23o 7733646778

Elektrické autá tu boli skôr, ako autá so spaľovacím motorom. Omnoho skôr.

+3/−1
2.3.2018 15:03

M78a27r46t69i12n 84K75a25r50á13s67e65k 9578593178758

Muzu rozvest tu myslenku, jaky vliv maji elektrovozitka prodavana pred vice nez stoletim, na soucasnou nabidku elektroaut?

0/0
2.3.2018 15:11

M52a58r36t29i31n 70L54a43c30o 7953816558

Môžete, samozrejme. Nebránim vám.

+1/0
2.3.2018 15:13

M23a88r31t95i45n 49K57a32r83á51s18e70k 9958933858818

Muzete melo byt samozrejem....

0/0
2.3.2018 15:22

V20á12c16l32a46v 53P88o64u47s44t56k18a 3720131492

Deset let není ve vývoji aut nijak krátký čas a elektroauta tu byla dávno před "klasickými".

+1/−2
2.3.2018 15:11







Najdete na iDNES.cz