Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Superb do zásuvky dorazí příští rok, známe podrobnosti

„Začíná doba elektrická,“ řekl na autosalonu v Šanghaji loni na jaře šéf představenstva Škody Auto Bernhard Maier, který už v březnu 2016 oznámil, že firma představí svůj první elektrifikovaný vůz v roce 2019. Značka poodhaluje podrobnosti o Škodě Superb PHEV, první sériově vyráběné elektrifikované škodovce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

6250625315133

:-) budeme to sledovat a uvidime, jaka je celkova ucinost procesu a vliv na biosferu pocinaje tezbou vsech surovin po likvidaci odpadu. Uz jsem tim nekolikrat jel a ac je to nove auto, je na baterky.

0/0
9.3.2018 11:47

H67o80n35z89a 94T72a18r 3499252204312

Termín uvedení do prodeje už několikrat posouvali .

Uvěřím až to bude možné koupit .

Aby to nakonec nedopadlo jako u >>>

Mercedes se zeptal lidí, zda chtějí elektromobily. Díky, už je máme, zněla odpověď

http://www.hybrid.cz/mercedes-se-zeptal-lidi-zda-chteji-elektromobily-diky-uz-je-mame-znela-odpoved

0/0
5.3.2018 12:35

M79i67c97h46a73l 12N55o88v33ý 9406648582982

Ani si to neumím představit. Myslím, že by bylo lepší se nedříve zamyslet nad kvalitou a vzhledem výrobku a poté se pouštět do náročnějších úkolů. Myslím, že mají ještě velké rezervy ve všech oblastech.

+1/0
5.3.2018 6:52

J23i32ř40í 11S55c29h87w11a36c32h 8298584868176

"souputnice" Michaela Stará to potvrdila, má také stejně nulovou představivost.

0/−1
5.3.2018 12:32

J11a38n 61H21a76j97e14k 9381698672964

Pár otázek kolem,

Kolik auto stojí?

Jak daleko auto dojede?

Za jak dlouho se auto nabij?

Poruchovost komplokovaného systému?

Kolik stojí baterie nové, př. kolik stojí jejich likvidace?

Jaké má hybrid výkon a emise po ujetí 100, 200 000...km.

A také, jakou cenu bude mít auto po 2, 5, 10 letech?

+2/−2
2.3.2018 21:53

M32i91r69e72k 97G72a12j32e35r 5751726419160

U Skodovky odpovedi jeste dlouho nebudeme vedet. U Toyoty Prius je to znamo. V USA se dal poridit bezne pod 25 tisic USD, dojede dal, nez prumerny cisty benzinak, nabijet ani nesel, to az pozdejsi verze (dnes Prius Prime), nabijel se alternatorem a rekuperaci, poruchovost mensi, nez jina spolehliva japonska auta, ani na vymenu brzdovych desticek clovek nemusel ani prvnich 100 tisic km, zustatkova hodnota po 5 nebo 7 letech porad vysoka. Celkova cena vlastnictvi pocitana na 5 let, po nichz majitel auto odproda, se ukazala byt jako rekordne nizka. Obzvlaste vyhodne auto do mest s kopcovitymi ulicemi, kde je uspora paliva obrovska.

Jak vidite, nepredpokladam, ze jste se ptal na ciste elektricke auto. O takovem nema Skoda jeste ani jasnou predstavu, jakouu bude mit konstrukci a jak reseny pohon.

+1/−2
2.3.2018 22:31

M93a94r31t30i53n 45K77a86r85á94s53e59k 9718293878598

No kdyby to bylo zname tak to asi v clanku bude....

Zkusenosti ve vetsim jsou dneska hlavne s toyotou, a tam hybrid vychazi cca jako diesel - diesel s automatem, dojede stejne jako kazdy jiny spalovak - je to umerne nadrzi, poruchovosti patri nejlepsi auta, cena baterii se neresi - u aut baterky neodchazi, emise ma auto o neco lepsi nez spalovak...

0/0
3.3.2018 14:18

J93i84ř62í 72H14u32m37l 5280377389

cenu radši nezmiňují, takže o to bude velká rvanice :-P, když VW Up elektro stojí přes 600tis. ;-D

+2/−1
2.3.2018 18:29

J59a27n 35V60á40c38l96a54v26í81k 3752836841349

Cenovou politiku bych viděl podobně jako u Passatu.

+1/0
2.3.2018 19:44

J88i19r45i 95K25u22c35e52r24a 5717410906192

Mám zatím zkušenost s "hybridem" jen jako spolujezdec v Mondeu. Nevidím tam žádnou výhodu. Kolem 15-ti km/hod se to přepne na spalovací motor a žere to jak duha, 8,5-9 litrů.

0/0
2.3.2018 16:49

M67i12r70e66k 13G91a24j85e60r 5611356649250

Musite se seznamit s hybridnim systemem Toyoty. Ten vyhody ma. Treba Prius zere malo pres 4 litry, i kdybyste ho nedobijel ze zasuvky. Pokud dobijite jeho verzi Prius Prime, tak tankujete benzin jen na delsi vzdalenosti nebo jen proto, aby spalovaci motor netrpel nepouzivanim.

+3/0
2.3.2018 17:32

P62e26t12r 15J83o20r10d38á83n 1945867406130

Další ujetost. Elektrický Superb! Konstrukcí auto na dlouhé jízdy, pohonem na ježdění kolem komínu.

+4/−3
2.3.2018 16:15

M24i12r16e12k 63G29a48j28e38r 5521556249710

Nechal jste se zmast manipulaci se slovnikem. To je dnes trend, ze se veci nazyvaji jinak, nez je pravda. V clanku neni zminka o jinem Superbu, nez ktery ma a bude mit benzinovy spalovaci motor. To, ze ho vybavi pomocnym elektrickym motorem nemeni nic na tom, ze bude jezdit bud vyhradne na benzin a jen u pozdejsi verze bude mozne dodat trosku elektriny ze site. Dojezd auta se tim naopak zvetsi v porovnani se soucasnym, takze s tim "kominem" jste vedle. Ale jak rikam, neni to vase vina, je to uspech novinarske manipulace se ctenari.

+1/0
2.3.2018 16:24

J90a69n 48V37á57c20l41a98v59í19k 3492186871309

Také čtete jen nadpisy a pak rovnou do diskuse?

+1/0
2.3.2018 16:35

J89i80ř83í 17S83c35h10w76a22c78h 8578964158256

no jistě 200kW je typický pohon pro jízdu kolem komína....

+1/−2
2.3.2018 19:58

K95a33r73e56l 90M21a28z40a88č 3557463756989

E-Golf 2016 dojede v zimě 65 km a nesmíte moc topit! Což je v -16 fakt super. Jestli mi někdo nevěří tak ho s tím klidně svezu. Když je na rychlonabíječce ČEZu, dobíjí se 35 min na cca 40-45 km jízdy.

+11/−1
2.3.2018 15:46

M13i64r92e65k 92G75a97j58e46r 5541456709870

Nissan Leaf je na tom malicko lepe, ale take to neni plnohodnotne auto. Tyhle elektricke hracky nejsou pro ty, kteri potrebuji skutecne auto.

0/0
2.3.2018 16:30

J71a23n 56J68e78m59e15l26k12a 1355440

Zase na druhou stranu jsou i jiné země, kde takové teploty nejsou.

0/0
2.3.2018 18:28

M92i27r75e11k 59G90a37j69e18r 5361956229290

A take takove, kde nejsou takove vzdalenosti. Treba San Marino, Monako, apod.

0/0
2.3.2018 21:05

K23a64r31e17l 66N59o78v38o85t12n48y 2151835309750

Jo, ale tam zase obvykle potrebujete klimatizaci...

0/0
2.3.2018 23:37

K86a70r81e11l 38N57o72v75o98t95n98y 2551265749620

A kdyz si v nem zatopite, abyste mel stejny teplotni komfort jako v klasickem aute, bude dojezd jaky...?

0/0
2.3.2018 23:36

K61a74r11e37l 55M24a38z96a59č 3527563166169

Dojezd se sníží o cca 5-15 km.

0/0
3.3.2018 12:09

J25a36r95o75s70l61a82v 47K53a94d82l70e50c 5871319202671

Tak ještě počkám na obnovu až přijde jen elektrický...:-P

+2/0
2.3.2018 15:07

J13i61ř62í 32H49u73m14l 5550737609

jo jo ale připravte si pořádný balík ;-D

0/0
2.3.2018 18:30

S58o72r32i57n 81V51a65c60l71a10s 2331836645912

V jednoduchosti je krása! Malé auto a la Citigo, plné elektrické s nabití 220V. Kdo bydlí v RD tak za rozumnou cenu si to koupí. Dojede do práce, škola, školka a nákup! Proč to komplikovat??? Peníze!

+2/0
2.3.2018 14:53

S25t17a78n27i65s14l36a16v 86P91i48š93t52ě83k 1746628919295

Ale to by muselo byt opravdu za rozumnou cenu a ne za cenu co se vam vrati az po ujeti +200tis km.

+1/−1
2.3.2018 15:05

V95á10c34l73a31v 47P11o29u84s37t58k20a 3440291962

Budete-li s takovým autem jezdit denně okruh práce - škola - nákup, pak těch 200tis km nemůžete najezdit ani za 15 let. Taové auto se kupuje jako druhé do rodiny k něčemu univerzálnímu, zpravidla pro manželku a tady by měl člověk sakra přemýšlet.

+1/−1
2.3.2018 15:08

M70a17r41t93i85n 89K69a34r52á85s40e18k 9878973818848

Tak nikdo neceka, ze se budou masove prodava auta parametru a s cenou jako dnesni eUP....

0/0
2.3.2018 15:24

V19á17c13l86a63v 67P50o85u41s25t45k29a 3970561752

A co se tedy bude prodávat a kdy?

0/−2
2.3.2018 15:42

M57a28r95t81i75n 42K67a15r38á36s75e81k 9878893388238

Tak VW planuje uvest prvni model s ambicemi na masovejsi prodeje v roce 2020, s nejakym "levnym" elektroautem bych nepocital drive nez 2022....

+1/0
2.3.2018 15:45

V31á13c51l49a12v 40P42o43u12s66t55k62a 3700531492

Citigo stojí v základu 200K. Jeho bratranec up! stojí srovnatelných 220K, ovšem jeho elektrická varianta 640K... je tohle rozumná cena?

+4/−2
2.3.2018 15:06

J35a94r19o81s89l90a26v 15K52a51d12l74e59c 5871859622941

Ono nejde o cenu, ale o to, co chcete a na co máte...

+2/−2
2.3.2018 15:09

V12á12c24l26a56v 16P73o27u85s62t78k19a 3860151442

Aha. Takže nejde o cenu, ale jde o to na co mám. ;-D

+11/−3
2.3.2018 15:10

M83a85r49t85i77n 18K48a32r14á96s98e97k 9108643818548

Nejspis ne, proto se ty auta prakticky neprodavaji (a VW se ani nijak nesnazi o to je prodava vice)... na druhou stranu srovnatelny UP s elektrickym stoji uz nejakych 400 (vykon vybava), tam je ten rozdil trochu mensi...

+1/0
2.3.2018 15:25

J26i13ř59í 59V68e39l33í78š87e45k 8649134370463

Ve srovnání s ostatní konkurencí si VW a bratříčci moc dobře nevedou. eGolf byl nejdřív úplně k nepoužití, postupně se dost zlepšil, ale pořád je za podobnou cenu jako Hyundai Ioniq, přitom Ioniq je úplně jiná liga. Pohodlné, komfortní a úsporné elektrické auto. Z vlastní zkušenosti vím, že i když jsem elektromobil kupoval jako druhé auto do rodiny, nakonec se stal tím naprosto primárním. Málokdy přesáhnu denních 150 km, no a kdyby náhodou ano, diesel čeká v garáži. Elektroauta jsou hlavně o změně myšlení, dojezd u nich není tak limitující, jak vypadá. Naopak se mi líbí, že každé ráno mám "natankováno", takže se o "tankování" starám ve výsledku méně, než kdybych měl průběžně tankovat spalovací auto.

Na elektrickou verzi jakéhokoliv koncernového auta bych nečekal, na světě už je hodně moc dobrých elektrických aut a nejsou úplně za špatné peníze. Nový Nissan Leaf je naprostá bomba, Hyundai Ioniq také. Nedrncají jako VW a škodovky a jsou proti nim nebývale komfortní. A za stejné peníze. Kvalita nesrovnatelně lepší, pocit z jízdy také.

A náklady na zakoupení? Je mi celkem jedno, jestli měsíčně projezdím 3000 za palivo, nebo ty samé 3000 dám do leasingu na dražší auto, přičemž provozní náklady mohou být třeba za měsíční paušál 440 Kč u ČEZu a jezdit můžu neomezeně.

+2/0
2.3.2018 15:54

M95a65r45t67i89n 72K47a10r83á86s63e79k 9198283578188

No rekneme si uprimne - ioniq je v pouzitelne verzi za milion, leaf je pozitelny az ted v nove verzi a taky to neni zadna lace, auto nizsi stredni ve spalovaku se da koupit do 350, elektricka alternativa prakticky neexistuje (nejblizsi je leaf za 800)....

+2/0
2.3.2018 16:06

V72á61c13l17a61v 15P37o54u75s54t62k70a 3960421522

Leaf stojí v základu 850 tisíc, to je i přes slušnou výbavu za auto velikosti Fábie opravdu hodně, o Ioniqu ani nemluvím.

+2/−3
2.3.2018 16:11

M44a93r67t11i42n 61K42a74r18á16s26e29k 9718953878298

No zase prr, leaf je cca o pul metru delsi nez fabka, tzn o tridu vetsi.. a I ve sve nizsi stredni patri mezi ty vetsi auta....

+2/0
2.3.2018 16:21

J14a30k79u71b 13M98a29t83ě89j37ů 5895902451205

oproti kombikovy je delsi o 20cm

0/0
3.3.2018 13:20

M76a12r50t44i28n 84K51a27r24á56s40e86k 9938113458858

No touhla logikou je podla vas golf, focus, a dalsi auta "velikosti fabky", protoze oproti kombiku jsou jen 20cm delsi?

+1/0
3.3.2018 14:15

M64i58r86e34k 57G49a27j70e48r 5441736829210

Smysl ma takove elektroauto jen tehdy, kdyz vam do 10 nebo 12 let uspory na palivu a nizsi provozni udrzbe zaplati rozdil v cene nebo kdyz si ho kupujete jako hracku. Proto to neni pro lidi, kteri jezdi malo nebo jezdi delsi trasy.

0/0
2.3.2018 16:36

M15i70r50o38s97l38a23v 77K36u76c13e77r86a 4167330407261

No, zadne uspory nejsou. Koupim Leaf za 850 tisic nebo nizsi střední za 400k. Pokud pocitam 2,20 Kc / km, tak s benzinakem ujedu cca 204 tisic km, a teprve ted se dostanu na cenu leafa. A ten samozrejme nejezdi zadarmo (kolem 0,8 Kc / km). Takze uspory za na palivu nejsou. Samozrejme by "byly", kdybych nekupoval auto za 400k, ale za 850k. Jenze to pak jsme zase nekde jinde rozmery, komfortem atd.

+1/0
3.3.2018 11:50

R14o28m48a14n 71P41o14l21á61č37e84k 5796959825

Dokud cena elektroauta bude jako cena běžného + benzin na 15 let + údržba na 15 let, tak není žádná motivace elektriku kupovat...

Navíc baterie jsou taky časovaná bomba a to jak pro planetu, tak i pro uživatele... Něco jako DPF...

+5/0
2.3.2018 14:37

V21á67c16l19a84v 89P57o95u71s31t17k38a 3800831562

No, hlavně musí existovat smysluplná nabídka napříč spektrem. Nejen předražené nákupní tašky a limuzíny pro bohaté.

+5/−2
2.3.2018 14:40

M69a42r93t39i32n 39K54a44r16á42s39e45k 9278453118388

Tak od prvni aspon hypoteticky pouzitelneho a realne prodavaneho elektroauta neuplynulo ani 10 let, tezko cekat v tak kratkem case nejakou svetobornou nabidku...

0/−2
2.3.2018 14:56

M97a40r92t90i19n 80L96a47c50o 7673186568

Elektrické autá tu boli skôr, ako autá so spaľovacím motorom. Omnoho skôr.

+3/−1
2.3.2018 15:03

M26a95r43t59i30n 63K90a93r90á49s72e52k 9658333988768

Muzu rozvest tu myslenku, jaky vliv maji elektrovozitka prodavana pred vice nez stoletim, na soucasnou nabidku elektroaut?

0/0
2.3.2018 15:11

M54a53r40t59i70n 92L18a96c87o 7913466888

Môžete, samozrejme. Nebránim vám.

+1/0
2.3.2018 15:13

M45a55r88t63i31n 97K27a19r97á79s24e62k 9538163478588

Muzete melo byt samozrejem....

0/0
2.3.2018 15:22

V66á49c34l84a81v 30P91o95u37s57t85k33a 3870451712

Deset let není ve vývoji aut nijak krátký čas a elektroauta tu byla dávno před "klasickými".

+1/−2
2.3.2018 15:11







Najdete na iDNES.cz