Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ojetý Peugeot 307 je průšvihář, je však za dobrou cenu a má levné díly

Třistasedmička není zrovna vzorňák, dokáže potrápit řadou závad. Přesto se na trhu s ojetými vozy těší značnému zájmu. Důvod hledejme v nízké pořizovací ceně, líbivém designu i příznivých cenách náhradních dílů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P58a35v94e38l 50N23o16v20á28k 1697565112331

Páčky už dávno nejsou cenový strašák.Oprava se zárukou 700-2000kč.Stačí mrknout na web.

0/0
17.3.2018 5:25

J29a65n 36Š54k20r11a74b62á35n27e77k 7875380338892

Skvělé auto. Mám druhé SW 1,9 66kw (první jsem hodil do příkopu) u obou najeto přes 300000km. A závady: prasklé přední pružiny, jednou něco ze spojkou (ale nic drahého). A občas žárovky, ale jen u prvního. U druhého ani jednou.

Ale výhody, v nouzi 7míst, velké, pohodlné, s rozumnou spotřebou, navíc vypadá relativně dobře, v podstatě nehnije.. A co je hlavní, vydrží i mé zacházení...

0/0
16.3.2018 18:32

J64i93ř25í 25U27k97o 8105405339768

Mám již 13 roků 307 Hdi a asi jsem vyjímka.Jediná závada za celou dobu byl zadřený čep řízení.Jinak nic,běžné věci,olej,destičky atd.Takže si ho dále nechávám.

+2/0
16.3.2018 14:31

M19a92r97t58i36n 12P38r15o98s94t46ý 9830593440289

Nejste výjimka. Já mám od nového 307SW v benzínu a jediná velká věc byla po 14ti letech mrtvá řidiči jednotka motoru. Jinak šlape jako hodinky a nevidím důvod ho měnit...

0/0
17.3.2018 19:57

J82a83n 33K18e26l50y22m89a26n 8540345542403

307 jsem měl ve verzi break 1.6 hdi 80kw. Opravy jsou sice levné, ale je jich tolik že se stejně vyšplhají na cenu servisu koncernu vw a strávíte daleko méně času v servisu a zjišťováním co se tomu autu zase děje. Jezdil jsem s ním necelé dva roky 120 - 180 tis. za tu dobu jsem řešil úniky oleje, turbo, egr ventil, váhu vzduchu, děravou klimatizaci, komplet repase přední nápravy, zvlněné kotouče a mnoho dalších drobností ... auto je to poměrně prostorné, pohodlné a tiché, ale nestojí za ty starosti.

0/0
16.3.2018 14:04

K35a28r35e13l 76M10a18z76a13č 3977253496819

To je výborný auto začínajícího motoristy.

Pořád v servisu, takže moc nenajede a do života se vezme, že poruchy jsou normální. Pak takovýmu člověku už nikdy nevysvětlíte, že je řada starších aut, které dokáží jezdit jen za udržovací (brzdy, oleje ramena) náklady a nerozbíjejí se.

Koupit tohle auto je skutečný nesmysl! Za ty opravy a čas s tím strávený je lepší přihodit a koupit něco normálního. Je jediný, co je na 307 dobrý je, že nerezne.

+10/−1
16.3.2018 8:43

M39i38c53h80a43e79l95a 43S24t76a31r16á 8360964121803

Porad lepsi, nez delat ostudu s tuzemskym vozem.

+1/−6
16.3.2018 12:48
Foto

M13i11c56h97a32l 72J76a20n79o81v44á20č 8167796345913

Tak to je pekna blbost. 307 je velice spolehlive auto... Urcite na urovni Oktavky. Jedine, ceho bych se bal jsou diesely, protoze predni naprava na ne neni stavena. Je to cele o majiteli. Vase kecy jsou neco jako tabulka spolehlivosti z Nemecka... V ni jsou vsechny 3 Kolinske trojcata. Toyota na prednich prickach spolehlivosti, Citroen s Pegeotem na chvostu. Stejne auto, 3 vysledky. Duvod? Toyotu si koupi duchodce, P nebo C pak dela rozvozy pro firmy, kde se s tim ridici fakt nemazou. Je videt, ze o autech nevite ale vubec nic.

+1/−1
16.3.2018 16:34

M76i67c82h60a72e73l90a 74S43t48a21r51á 8130954501123

Oktavka je asi nejhorsi auto

0/0
18.3.2018 23:18

T15o94m10á95š 68V50e59r65n61e42r 1105604447845

To víš že jo Báčo...

0/0
19.3.2018 10:09

D37a43v51i39d 39H68o24l50m18a38n 5204810637

Michaelo - neděláte svému něžnému pohlaví zrovna moc dobrou reklamu takto neskutečně hloupými a ničím nepodloženými výkřiky. Já být žena, tak se za Vás hluboce stydím Rv

0/0
19.3.2018 12:50

M82i61c35h17a82e41l42a 15S21t78a37r33á 8350174261983

Davide, to jsou podlozene relevantni argumenty

0/0
19.3.2018 22:05

K40a73r39e39l 58M21a76z98a73č 3667813866639

Já nevím nic, jen bratranec má 20 let servis, tak mi tady nevykládejte, co je a co není dobrý. A jestli je to dobrý jako II Oktávka, tak to nic moc. Ale to zdaleka není. To už raději fiata, než francouze.

0/0
20.3.2018 12:58

V85á70c85l86a86v 76P13a35v34e26l29e12k 1790266646234

Známý jej měl od novoty a utíkal od něj velmi kvapně. A přestože je na Francouzská auta, nyní má Citroen, tak se o tomto nevyjadřuje hezky.

A to, že jsou tyto vozy levné, to ještě neznamená, že se po koupi bohatě prodraží...

+5/0
16.3.2018 8:31

P15e14t61r 96B50ř77é64ť79a 51N15o70v83á35k 8430263586540

Auto článku s tím autem vůbec nejel. Chtělo by to hodně upravit - kufr u hatchbacku byl naopak jeden z největších mezi konkurenty a to 420 litrů, SW pětimístné má 676litrů. Vnitřní prostor jeden z nejprostornějších. Sedačky velmi pohodlné a boční vedení srovnatelné s Golfem. Podvozek 307 naopak velmi přitvrdil, ale stále pohodlný, snadno ovladatelný.

+3/−5
16.3.2018 8:17

Š51i34m18o51n 46M47a39r23t73y15n56e19k 7373775943226

Autor má pravdu, objem který uvádí je dle metodiky VDA, kterou používá drtivá většina automobilek (a jde tedy o porovnatelné hodnoty). Objemy které uvádíte vy, jsou dle metodiky SAE, kterou z oblibou právě využíval Peugeot (protože vykouzlí "hezčí" čísla).

+1/0
16.3.2018 8:29

P85e67t62r 29B88ř22é18ť15a 15N44o81v15á28k 8100903986690

Ano rozdílná metodika tu byla, ale i pouhým okem je ten rozdíl vidět . Měl jsme služební golf rv 2004 a soukromně 307 rv 2003. A co jsem narval do 307 (např. 9 púalet o rozměru 120x80cm) jsem do golfu nikdy nedal ;-)

0/0
16.3.2018 9:59

M57i38c90h56a70l 68B65e31d83n76á72ř 5181693248369

Kamoš 307SW měl a říkal, že to má spotřebu 1 žárovku/ 500km. Furt hořely, ať koupil jakoukoliv. Asi přepětí.....

+3/0
16.3.2018 8:01

M75a71r49t74i63n 39P64r38o25s12t45ý 9110653340939

Já mám a žárovky nehoří. Možná mám fakt výjimečně dobrý kousek, ale i když ho mám už celou věčnost, je to skvělé auto. Velké uvnitř a přesto žádná krabice zvenku.

0/−1
16.3.2018 8:08

T72o23m56á49š 78V49a13l65d24e98r 7963970159

Občas řídím kámošovo 307 1,6 benzín. Proti Focusu to skvělé auto tedy není.

+3/0
16.3.2018 10:00

M44a45r96t44i30n 54P39r56o60s26t45ý 9400923980749

Nevim, focus jsem neridil a vlastne ani klasickou 307. mam 2.0l benzin 307SW a je to fajn auto. Po dalnici pochoduje, kolik chci, kopec nekopec. Jediny rchlostni omezovac je manzelka :-)

+2/−1
16.3.2018 10:03

P53e35t66r 98D96v88o14ř58á60k 7309448864716

Mám ten motor ve 407 a ano, jede to, ale na dálnici fakt chybí šestý převodový stupeň. Řve to.

0/0
17.3.2018 13:16

M16a34r74t66i40n 58P93r79o15s11t79ý 9200943470229

Souhlasím. Bohužel tehdy se šestistupňové převodovky nedělaly nebo nebyly tak rozšířené v manuálu.

0/0
17.3.2018 15:42

T96o20m18á85š 49V37a21l88d41e96r 7113250409

to chápu :-):-)

0/0
18.3.2018 22:44

P85e45t23r 85B67ř66é50ť35a 50N78o10v43á15k 8940473336860

já měl spotřebu 3-4 ročně, ale vyřešil to odporový drát za cca120 Kč - co se prodával na fabie ;-)

+2/0
16.3.2018 10:08

F87i12l51i90p 60P49e22t57s46c44h93k45e 4439685384437

Jak že v nabídce chybělo MPV? Vždyť ho vyráběli vždy a byl velmi oblíbený. Peugeot 806/807.....

+5/0
16.3.2018 7:05

M62a92r69t86i93n 52P37r95o86s56t41ý 9180523440429

Že by proto, že řeč je o řadě 307? Možná to bude tím..

+2/−2
16.3.2018 7:40

J72a64k54u18b 98Š72a48f35a94n11d37a 7315327551881

Takže když se budu bavit o golfu tak WV nikdy nevyráběl MPV?

+2/0
16.3.2018 7:49

M17a19r70t10i51n 11P77r46o91s45t73ý 9540143140189

Jistě, že ne. Ale když je článek o jednom voze, proč se divíte, že v něm není popisované auto jiné řady. Navíc 806/7.

Jako byste pod článek o Mozartovi napsal, že se tam nepíše nic o Beethovenovi ačkoli oba přece dělali hudbu.

+2/−1
16.3.2018 8:07

J14a15r11o11m30i80r 87F60a39r69e23k 4672733847

V clanku je zminka o tom, ze model 307SW suploval MPV, ktere v nabidce chybelo. Coz neni pravda.

+4/0
16.3.2018 8:18

M65a31r15t50i96n 48P31r46o51s92t41ý 9940273610719

Jasně, ale ona ani ta 806 nebyla úplně klasické MPV. Jako kdykoliv jsem to viděl, měl jsem pocit, že to je přestavěná dodávka. Já 307 SW mám už dlouho a je to báječně auto. Všichni na něj nadávají, ale asi mám jeden z milionu . I v servisu vždy technik říká, že to je neuvěřitelné, že mám fakt štěstí. Můžu potvrdit, že to je velmi prostorné auto uvnitř a zvenku vypadá pořád jako combi a ne jako malá dodávka.

0/0
16.3.2018 8:25

J34a28r44o30m86i96r 32F29a30r35e18k 4282583407

Ok, to beru :)

Chvili jsem po 307SW taky pokukoval, nakonec jsem koupil C5 :)

0/0
16.3.2018 9:27

M40a37r42t14i60n 36P24r67o14s16t64ý 9850663620189

Já to s 307SW měl úplně jasné. Láska na první pohled. A fakt jsem měl na kus štěstí, protože na to všichni tolik nadávají a mně slouží výborně. Ale taky je už asi 10 z 15 let garážované a servisní prohlídky nezanedbavane a i když to může znít hodně divně, po každé delší cestě mu v duchu poděkuju. Takový rituál, ale z hlediska kvantové fyziky může mít na to auto vliv. :-)

+1/0
16.3.2018 9:37

F69i35l62i35p 87P14e51t78s47c86h87k43e 4119845254887

806/807 byli klasické MPV, vždyť do bylo vyvinuto jako MPV ve spolupráci s Fiatem a Lancií. To až Peugeot Expert je přestavěné z dodávky.

+1/0
16.3.2018 9:40

M30i72r16o21s64l97a90v 65M35o57c 7661233373640

taky mám peugeot 307sw a byla to láska na první pohled, po koupi jsem tomu dopřál nové rozvody, provozní kapaliny, dvouhmotu apod. Dva roky šlapal jako hodinky, ale pak se to začalo kazit, začalo to ale servisem, protože tam nedokázali určit pravou příčinu závady, musel jsem do jiného, dost se mi to prodražilo a teď po 3/4 roce mi opět vyběhla chybná hláška s rozsvícenou kontrolkou. A po těch zkušenostech jsem na to dost citlivej, ale v zásadě to auto po mechanické stránce je prakticky bez závad a nemohu v tomto ohledu nadávat, jen ta elektronika si tam dělá asi co chce. Resp. to dávám za vinu tomu, že neznám jeho historii přede mnou, v jakých režimech jezdil apod., např. měl jsem zanesený filtr pevných částic a přitom s ním jezdím jen po dálnici. A jinak souhlasím s tím, že každé auto je více nebo méně poruchové, znám i lidi, kteří mají VW, což je pro mě z nepochopitelných důvodů pro spoustu lidi etalon spolehlivosti a kvality, a tito lidé s VW jsou v jednom kuse v servisu, více než já a pořád budou tvrdit, že francouzi neumí vyrábět auta. Vše je vždy o majitelích, jakou péči tomu dávali, jestli na začátku jízd prohřívali motor a v něm olej a i olej v převodovce apod.

0/0
17.3.2018 19:44

M11a40r68t20i59n 98P54r91o69s36t87ý 9580943260729

Přesně tak, když se k tomu autu člověk chová slušně, vrátí mu to auto věrnou službou. A vůbec nezáleží na značce. Jakákoliv automobilka dokáže vyrobit zmetek.

Jinak občas mi v půlce jízdy vyskočila hláška "antipolution fault", ale většinou na to pomohlo, když se člověk chvilku svezl po dálnici a prohřál motor a bordel se spálil. Teď už to dlouho nehlásil (možná odešel senzor už ;-))

0/0
17.3.2018 19:54

Š91i22m82o88n 27M44a22r60t50y52n71e44k 7953105403476

Myšleno MPV v této kategorii vozidel (nižší střední třída).

+1/0
16.3.2018 8:32

J37a50n 81D85l56o74u90h34ý 7254439370129

Packy pod volantem za 10 tisic :-D tomu teda rikam levna oprava :-D tolik odstavcu o dieselech, ktere jsou v podstate v jakekoliv verzi poruchove u tohoto vozu. Problemy s turbem atd. O benzinu radsi polmceno v hlavnim clanku... tak nevim, za me to je naprostej strep to auto.

+14/0
16.3.2018 7:01

J78a33n 16S12l73a91v42í44k 2821349200306

Potvrzuji cenu opravy páček pod volantem na 9 500,-. Nejde to opravit jinak. Toto auto NEBRAT!

+4/0
16.3.2018 7:09

J87a79k27u66b 87N64o57v91á39k 8870593170232

Bože, je to raketa, ale dá se to přežít... když to teda nejde jinak.

0/−1
16.3.2018 7:45

V40r25a27t31i57s72l82a16v 19K80a27l46i69c69h 3146665945631

Chapal bych tu cenu za turbo, RJ atd., ale za packy pod volant 8-o ?

0/0
19.3.2018 9:24

P13e39t60r 96P76o56s33p46í59š85i44l 4718904726986

Peugeot 307SW dvoulitr benzín bylo vůbec nejporuchovější auto, jaké jsme kdy ve firmě měli. Soukromě bych i tuhle kasičku na peníze nechtěl ani kdyby mi ji dávali zdarma.

+18/0
16.3.2018 6:24

Š87i42m75o25n 23M35a60r37t23y77n97e98k 7303285933536

307 se mi vždycky líbila. Ale s tou spolehlivostí je to auto na štíru. Nejhorší jsou poruchy elektroinstalace, kdy je problém konkrétní závadu najít a většina servisů řeší opravu raději výměnou celých bloků - a to není levné.

+1/0
16.3.2018 6:31

P35e44t33r 56P76o61s42p48í69š96i21l 4238954716466

Zajímavé je to, že s komfortní výbavou a s popisovanými přepínači jsme nikdy problém neměli, z elektriky se jednou musela akorát měnit řídící jednotka motoru, jinak to byly hlavně závady motoru, převodovky, spojky a brzd.

+2/0
16.3.2018 6:48

M88a54r47t80i37n 37P50r80o38s52t12ý 9470293780579

S francouzskou značkou to je hodně o štěstí. Já mám 307SW s dvoulitrovým benzínem a mám ho už dlouho a auto slouží dobře. Samozřejmě, že byly za jeho život dražší opravy, ale celkově jsem dal víc za výměny olejů, než za opravy... :-)

Hodně záleží, jak se k tomu autu člověk chová, je jasné, že firemní auto, se kterým jezdí deset lidí a všichni jako prasata, potíže z cizího krev neteče, tak to auto pak podle toho vypadá.

+1/0
16.3.2018 7:47

M13i27c64h41a19e37l66a 25S31t35a10r37á 8540254231463

Porad o tridu vys nez tuzmska produkce

+5/−24
16.3.2018 5:33

J40o51s40e18f 53Č81i46h66á26k 7831639940146

V čem je o třídu výše než tuzemská produkce?

+9/−1
16.3.2018 5:36
Foto

V74l24a23d68a 21V93a92n57e63k 9623196324398

V poruchách.....žabožrouti jsou nízkou kvalitou známý...;-D

+2/−1
16.3.2018 5:52

P26e54t37r 98H94o64r25s15k70ý 9955873698136

Že jsou tím známí ještě neznamená, že je to pravda. :)

+8/0
16.3.2018 6:55

M30i80c97h25a34e73l71a 21S55t21a85r67á 8430314301883

To nečtěte.

0/0
16.3.2018 8:12







Najdete na iDNES.cz