Diskuse k článku

Nová Audi A6 startuje. Nejdůležitější jsou nafťáky, dieselgate navzdory

Vypadá jako o kousíček zmenšená vlajková loď ingolstadtské značky. Od A8, která před nedávnem vstoupila do prodeje, odlišují novou generaci Audi A6 hlavně detaily. Nové provedení důležitého modelu se představí naživo premiérově na autosalonu v Ženevě, který startuje v úterý 6. března.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P51e41t98r 87C14e46r57n30y 7842658112328

Šestiválcová TDI dostanou osmistupňovou převodovku, ostatní budou mít o stupeň míň, ve všech případech jde o automatické dvouspojkové skříně.

To je nějaká chyba ne??? Že by Audi do šestiválců začalo dávat osmistupňovou (nevím, že by existovalo) dvouspojku místo fantastické převodovky od ZF?

+1/0
5.3.2018 17:39

P49e83t81r 32Č60e80r80m73á77k 9958725199110

Mají tam chybu R^

0/0
5.3.2018 18:39

Z24d50e60n95ě57k 12P65a96v85l81i47š 8315490596

Osobně bych si vybral ten třílitr TDI 231 koní, žádný benzín.

Pouze mám připomínku k tomu, že i tachometr a otáčkoměr jsou digitální.

0/−1
5.3.2018 17:28

A21n38t13o96n30í50n 12S42e18b97e72r44a 7693938680529

Aspoň někdo má rozum a vyrábí i tradiční auta.

+3/−1
5.3.2018 12:35

V54l68a88d85i88s94l95a34v 36B63u44r35y63š12e44k 1119212317694

no a už ho máš to tradiční auto od výrobce, který má rozum objednaný a nebo koupíš nějaký netradiční?

0/0
5.3.2018 14:51

A45n73t98o51n67í98n 81S42e62b32e23r42a 7713388420379

Ano mám nové auto od Vw group a s karoserií Sportback Jinak bych to ani nehctěl.

SUV je hnuj.....

0/0
6.3.2018 10:13

P77e41t62r 69Č25e42r78m69á66k 9158755789150

Bohužel už i zde začíná tradice povolovat, viz ultra quattro...

0/0
5.3.2018 15:15

V62l71a33d48i33s32l77a54v 26B31u86r17y61š43e11k 1239302727964

vývoj nezastavíš, můj děda třeba nedal dopustit na auta dřevěná, do smrti se s vývojem nedokázal vyrovnat

+1/0
5.3.2018 15:54

P30e74t66r 68Č57e60r54m13á94k 9398845629320

No dyť právě, tak proč se tady jde o krok zpátky? Jo aha, vykáže se o pár gramů nižší emise ;-)

0/0
5.3.2018 18:38

V13l36a98d60i88s92l47a15v 64B81u61r20y75š61e63k 1979762567454

tohle přesně mně připomnělo dědu před 50 lety, měl ve stodole dřevěný auto a říkal cosi o kroku zpátky, kvůli pár kilům, říkal, Ladiku, pomatuj, dřevo je dřevo a já mu už tehdy říkal, dědo, tak se tím netrap, vývoj nezastavíš

0/0
5.3.2018 19:20

P42e78t58r 40Č95e12r74m86á78k 9298815259400

Děda před 50ti lety řešil emise a místo topení plynem řešil že se mu nechce vracet k uhlí? No nevím Ládíku, možná v tvém případě vývoj už zastaven byl ;-)

0/0
5.3.2018 22:50

V67l63a14d34i44s50l33a37v 34B90u64r91y14š57e80k 1989892147274

vývoj se nedá zastavit, to jen si někteří blouznivci myslí a kdyby se neřešily emise, tak se zase udusíme, ale stejně žádný řešení emisí vývoj nemůže zastavit

0/0
6.3.2018 6:34

P81e48t29r 53Č54e95r12m57á24k 9168685849810

No dyť o tom tu je právě celou dobu řeč - proč se vývoj v tomto případě vrací zpět místo aby pokračoval.

0/0
6.3.2018 11:55

P66a30v51e21l 57M38a63t36o32u18š17e86k 4928480914

Tohle jsou přesně ty proporce a velikost, které dnešnímu designu Audi limuzín sedí. A8 už je tak nějak podivně protažená a ani z poloviny nepůsobí tak důstojně a blahobytně jako eskový Mercedes.

+3/0
5.3.2018 10:07

P53e92t87r 87Č25e64r42m91á47k 9208595389410

Problém mercedesu je že se už ta důstojná a blahobytná generace nevyrábí. Současné s classe se v oblinách zcela ztrácí a rozlišit jej od c classe je z dálky problématické. Oproti tomu nová osma a 7er působí jako moderní scifi lodě.

+1/0
5.3.2018 11:52

G92e19o30r65g 15K81o35m82b16e69r51e61c 9494901586391

Jj, diesel ma velmi dobrou budoucnost. To uz rikal sef Mercedesu loni na Zenevskym autosalonu. viz "Der Diesel hat eine sehr gute Zukunft." Das sagt Daimler-Chef Dieter Zetsche bei uns im Interview auf dem Genfer Autosalon."

https://de-de.facebook.com/teleboerse/videos/10155016419196303/

0/0
5.3.2018 9:40

P22e65t60r 57Č20e13r30m28á79k 9698275339380

8 stupňový Tiptronic co bude k dispozici u naftových V6 teda rozhodně žádná dvouspojka není!! ;-)

A chybí zmínka o tom že bohužel některé verze dostanou místo plnohodntoné čtyřkolky jen připínatelný systém. :-/

+4/0
5.3.2018 9:28

R13a11d96i98m 32K43a23l87a50s 2810206222181

Začíná být problém, co si vlastně koupit, protože nabídky mnohých automobilek zahrnují velké množství dieselových motorizací zejména těch výkonných, ale osobně už diesel raději nechci...

+4/−3
5.3.2018 8:57

J47o33s45e35f 74Š72o82l61t35e54s 8974808310883

To TFSI vůbec nevypadá zle.

+6/0
5.3.2018 8:57

J88i12ř85í 45P64e12l53n12á67ř 6535613276579

Tohle je startovní nabídka. Postupně se bude nabídka benzínových motorů rozšiřovat.

0/0
5.3.2018 9:09

T45o51m70a82s 50D44r11a64b95e81k 7530934545494

Proč uvádíte výkon motoru v HP a ne v běžných kW? Takhle člověk vůbec netuší, nebo si to musí přepočítávat.... To už můžete délku uvádět v palcích a objem zavazadelníku jako x násobek kufru fábie...

+12/−7
5.3.2018 8:07

M76i77c56h97a28l 10M53o34u84c64h46a 8555205630454

Pro někoho jsou běžnější HP a někdo se orientuje v obou jednotkách ;-)

+9/−2
5.3.2018 8:34
Foto

J65i90ř73í 57K25r47á19t64k70ý 3570462304

Watt je alespoň jednotka odvozená od základních jednotek SI, ale není kůň jako kůň;-).

+2/0
5.3.2018 8:47

M33i91c29h41a50l 20M61o76u33c21h54a 8435265130204

To je Pravda, nicméně kůň, koňská síla nebo HP je obecně chápán jako jednotka BHP (British Horsepower), která představuje 0,75 Wattu. Ke spalovacím motorům tradičně patří, někteří výrobci své modely/motorizace označují take číslem, vyjadřujícím výkon v koních a údaje v obou jednotkách najdete ve specifikacích motorů mnoha automobile. Hádám, že asi nikdo, kdo má k motorům alespoň nějaký vztah, nemá s "koňmi" problém. A když jim řeknete výkon v jedné jednotce, bez problem jí z paměti převedou, alespoň přibližně, do té druhé.

+2/0
5.3.2018 9:02

M66i15c46h94a33l 46M29o39u89c79h45a 8385115660234

Sorry, 1 BHP = samozřejmě 0,75 kW, nikoli Wattu, jak jsem chybně napsal...

0/0
5.3.2018 9:06

M84a50r80e79k 29K41l65u33f94a 3448574864216

0,75W - to by ten kůň nebyl vhodný ani do salámu ;-D

+2/0
5.3.2018 9:12

L54u46b39o40š 21S37m52ě58l33ý 6628220827143

Problém přece není ani s přepočtem např. litrů na galony či naopak. Primárně by se ale měly technické údaje uvádět platných jednotkách a k tomu případně ještě navíc v nějakých archaických či historicky zažitých.

+3/0
5.3.2018 10:57

K62a38r60e14l 80N60o20v20o35t14n61y 6469831789105

Protoze Nemci.... V Nemecku se proste uvadi hodnota PS a udaj v kW je bud malym pismem, nebo uplne chybi.

0/0
5.3.2018 9:29

A81n50t59o74n59í18n 84S53e50b15e27r73a 7243648610869

Si stačí pamatovat že do 100 HP auto nebrat. Do malého je 100 až 150 HP ok.

A když velkou vybavenou lymuzínu, tak jedině nad 200 HP a víc ;-D

0/0
5.3.2018 12:34

M68a95r25t78i36n 71K90o63v96á75ř 2101290419766

Pro výrobce a prodejce je lepší opíjet neinformované spotřebitele vyšším číslem uváděného výkonu motoru - 136 HP někomu připadá lepší než "jen" 100 kW. Proto se po zavedení jednotek SI koníci zase vrátili.

0/0
5.3.2018 18:30

R37o57m51a75n 82S13t46r33e95j76č84e20k 1983632855947

Proč u prémiového vozu z roku 2018 trčí ze středového panelu volič rychlostních stupňů??? Divné. Co tam třeba nacpat další tři LCD??? ;-D

+3/−3
5.3.2018 7:50

J55i73ř26í 92P49e68l98n73á20ř 6595943776829

A co ti na tom voliči vlastně vadí?

+1/0
5.3.2018 8:46

Z17d65e22n72e20k 89N25o71v87o77h83r31a71d28s11k51ý 6601904100205

Tohle prostě už netáhne. Nikdo v této kategorii aut si ho nepořizuje protože má malou spotřebu, nebo protože mu vydrží na celý život, nebo protože má velký dojezd...

Chce si koupit technický skvost a pořádně s ním zamachrovat. Za dva roky ho vyměnit, pokud možno za opět něco nového. Mnohem lepší se na tohle hodí Tesla.

Za tou se dnes ohlédne každý. Je to auto co budí emoce ať už pozitivní nebo negativní.

Tohle je předražená technická šeď ...

+3/−25
5.3.2018 7:08

M80i54c55h24a83l 53M67o58u77c65h32a 8175685500884

A nenapadlo Vás, že řada lidí si to koupí proto, že hodně jezdí a chce něco pohodlného, bezpečného a spolehlivého? Pro takové lidi to není technický skvost ani způsob jak "zamachrovat", ale dopravní prostředek...

+18/−2
5.3.2018 7:26

Z21d71e46n87e72k 70N33o67v94o42h70r77a49d97s31k58ý 6681944660125

Pak bych tomu člověku řekl že je asi blázen. Pokud si někdo koupí Audi jen proto aby měl spolehlivé auto, které je bezpečné a pohodlné, tak vyhodí spousty peněz za něco co vůbec nepotřebuje a nedokáže docenit. Audi je sportovní značka. utrácí spousty peněz za vývoj a taky budování image v různých sportech. Hodně dílů v autě je nestandartních a taky pěkně drahých. To všechno se samozřejmě odráží na ceně.

0/0
8.3.2018 2:46

J62i20ř97í 88P66e31l66n93á31ř 6555763626319

Tohle je obyčejná vyšší střední třída, tak o jakém skvostu to tu blábolíš? Obvykle je to dělník s velkým nájezdem kilometrů, takže dojezd roli rozhodně hraje.

+18/−1
5.3.2018 7:33

J39o89s78e23f 12Š36o49l56t85e60s 8814228750283

Při určitém počtu kilometrů, řekněme 600 na nabití, přestane dojezd skutečně hrát roli, protože pokud se pak auto nabije za 1 hodinu na odpočivadle (po 600 km jízdy), je to OK.

0/−2
5.3.2018 8:59

K59a55r17e62l 21K12u47č35e11r73a 7575311513130

A má nějaké elektroauto takový dojezd?

+5/0
5.3.2018 9:13

J39o45s48e64f 18Š55o20l17t51e44s 8654678260543

Zatím asi jedno.

0/0
5.3.2018 12:36

K75a59r25e76l 90K13u16č47e24r91a 7645601823130

Jeden model nebo jedno auto? ;-D

Opravdu je schopné solidně naložené například rodinkou na dovolené ujet v kuse průměrnou rychlostí 120 km/h 600 kilometrů?

0/0
5.3.2018 14:25

M88a15r65t80i84n 46K27a49r21á26s14e30k 9188513148718

Zalezi jeste na hustote tech odpocivadel, zatim jsou extremne ridka a jeste jen pro jednu znacku (tesla)....

0/0
5.3.2018 12:30

J96o53s84e92f 59Š50o57l79t40e48s 8954908310553

V německu jsou rychlonabíjecí stanice co 70 km.

0/0
5.3.2018 12:35

H10o57n71z16a 28T46a77r 3849822794362

Nevím jak v jiných zemích ,ale v ČR AUDI zaznamenalo velký propad Prodejů

Začína ztrácet přitažlivost ? Nabízí málo alternatyv ? Čekání na nové modely ?

http://www.auto.cz/cesky-trh-dubnu-2017-pokles-prodeju-znamena-pad-nekolika-znacek-106201

0/0
5.3.2018 11:28

P35e47t98r 71Č69e94r63m43á51k 9948215749890

Jak správně píšete - přirozený propad při modelové obměně. Audi za poslední 2 roky obměnilo 90% modelové řady.

+1/0
5.3.2018 11:50

Z53d47e56n84ě49k 46P49a35v28l64i26š 8555570116

Než koupit Teslu, tak raději Audi A6, a ještě raději A6 allroad quattro v třílitrové naftě 160 kW. Spotřeba kolem 7 litrů na 100.

+1/0
5.3.2018 17:40

P33e66t92r 21H69o15r65á33k 1139573189694

Doufejme, že se s těmi dieselovými pekáči bude moct co nevidět

jezdit jenom po našem malebném venkově.

+3/−17
5.3.2018 6:58

R52o42m57a78n 60M87a82r80t62í80n88e92k 3443460400118

Těchto nových dieselových pekáčů se žádný zákaz netýká.

+10/0
5.3.2018 7:39

J17i81n82d25ř21i92c40h 75Š58k82o51p68e33k 4295441970765

;-D

0/0
5.3.2018 7:49

P79e92t16r 77S48p14a37t72z76i48e52r77e10r 7754332745644

jako pěkný to je...ale je to jen další plechovka na silnici. A plechovky beru všechny auta. I kdybych ty peníze na to měl, tak si to nekoupím, protože to pro mne jsou zbytečně vyhozený prachy. Na těch 5 km do práce mi stačí i Dacia. Ale jestli někdo v autě tráví většinu dne...což je dost smutný...člověk by měl trávit život aktivněji než sezením v autě...tak proč ne...asi to bude pohodlný. Jen je pak otrokem auta než pánem svého času. ;-D

+5/−10
5.3.2018 6:32

M25i30c74h91a57l 59M11o81u30c76h46a 8235565420454

Já do práce jezdím 100km... A už jen představa té uhlíkové stopy je hrozná. Na druhou stranu, ta hodinka ráno a hodinka večer strávená v autě je vlastně přes týden můj jediný čas, který mám jen sám pro sebe. Můžu poslouchat hudbu, audioknihy, radio (Český rozhlas budiž pochválen), telefonovat s přáteli nebo rodinou. Nebo jen tak lelkovat a přemýšlet. Současná auta už udělají spoustu věcí za řidiče, takže je to opravdu jen takové posezení. Nicméně na plně autonomní auta už se těším, to budu asi cestou do práce spat a cestou z práce si dám pivko ;-D

+2/0
5.3.2018 7:31

Najdete na iDNES.cz