Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J30i46r95i 49F84i52n21k 6607869727778

U Tesly jde o verzy 100D ktera ma 400koni, jenze Tesla ma i verzi P100D která ma 700k a ta by si ten Jaguar namazala na chleba (to neni nic proti jagu,bezpochyby jde o slusne auto)

A to nemluvim o tom ze je Tesla podstatne vetsi (a tezsi) a sedmimistna...

+15/−4
doporučit
12.3.2018 7:42

T28o45m89á92š 38K42u85c48h83a74ř 3667281338941

Ještě ztrojnásobit dojezd a vyřešit z čeho to dobíjet a je tu konečně nástupce staré TDI Octavie. ;-D

+8/−1
doporučit
12.3.2018 9:29

J58a81k66u62b 52S94e61k72e26r59a 6836790176965

Mě na těch elektrobilech fascinuje, jak se chlubí tím zrychlením. Zrychlení je fajn, ale u hodnot, které se přibližují motorkám je to lichá výhoda. Kdo potřebuje jezdit tak, aby lidi v autě 5x za cestu poblili?

U auta, potřebuju primárně udržovat nějakou uzitecnou pozadovanou rychlost, primárně na dálnici, 130 a více. A to je právě u těch tabletu na kolečkách největší slabina, a lepší to nebude protože odpor vzduchu...

+6/0
doporučit
12.3.2018 16:12

M96a16r26e35k 49S35a71j81d35a 2555930826208

A navic to i vypada jako auto R^:-P

+6/0
doporučit
12.3.2018 9:24

J50a34k74u62b 28M71a53š35e69k 6542966440777

Lidi jsou tak zhejckany a liny prasata. na jednu nadrz musi ujet 600km jinak to je k nicemu. elektromobily maji proste smysl a velky. ano neujedou jako petrolky, ale kazda vec ma sve nevyhody a vyhody. vetsina lidi na svete vetsinou cestuji kratsi vzdalenost za den nez je vzdalenost na jedno nabiti. a pojedu dal, mno tak budu nabijet 2x za cestu no a? to Vas ta 1hodina navic zabije? date kafco. pokecate na nabijecce, pripadne dobry obed atd... je to ekologictejsi, je to klidnejsi jizda. mnohem levnejsi provoz (zatim), auto neobsahuje 10000 soucastek navic jen kvuli primitivni technologii spalovacich aut. mensi naklady pri servisu. atd atd.

+14/−9
doporučit
12.3.2018 13:25

J26a54r29o39m19i58r 34H88o51b77l57i40k 1785967335

No, jen bych byl opatrný s tím dobitím za 40 minut. Ať počítám, jak počítám, pro 40 minut na 80% pro 90kWh baterii mi vychází při standardním napětí 400V potřebný proud 270A. To je na separátní přívod 110kV a ne na přípojku doma někde v garáži. Ale jinak asi použitelné pro ty, kteří na to mají a jejichž charakter provozu je ježdění kolem komína a celonoční dobíjení (z 400V - přes noc je to ok, 64A zásuvka a 5 hodin to umožní.).

+7/−3
doporučit
12.3.2018 10:03
Foto

A76d56a21m 68M68a83i20x48n51e95r 7655173631704

Tesla má na stovku 2.8s

+9/−6
doporučit
12.3.2018 7:27

P36a61v29e90l 71M19a26t62o94u46š45e58k 4308980554

Když pominu nesmyslnost koncepce elektromobilu v dnešní podobě, pak je Jaguar designem a zpracovnáním úplně jiný vesmír, než ty americké hrůzy s jedním upatlaným displejem vedle plastového volantu...

+4/−1
doporučit
12.3.2018 13:01

J26a32k49u73b 30F58e23i43f38a74r 7929159166779

Výrobek pro ekopozéry.

+9/−11
doporučit
12.3.2018 8:48

P43a53v50e70l 28K24u26t38i48l 9170876163239

Super článek! Elektrický jaguar porazí nejslabší a výrazně těžší SUV od tesly ve zrychlení o 0,4 sec. Slušelo by se dodat:

Tesla Model X P100D (hmotnost 2,7t) 0-100 za 3,1 sec.

Tesla Model S P100D (hmotnost 2,4t) 0-100 za 2,7 sec.

Samozřejmě ale každé elektrické auto na evropských silnicích se počítá!

+4/−3
doporučit
12.3.2018 18:35

G60e73o32r20g 63K21o92m34b73e25r42e42c 9224231276891

Jenom dalsi hracka do sbirky bohacu.

+5/−6
doporučit
12.3.2018 7:48

P26e77t13r 20V84l61a92d93i87m12í83r 39Č87e82r42m85á23k 8443617685154

Mě se hrozně líbí, jak nadšenci řeší za kolik to dá stovku, případně jestli to na jedno dobití ujede výrobcem udávaných 300 nebo reálných 200km a jak s tím dojedou k moři. Pokud někdo vysloví pochybnosti, tak je smradlavej zpátečnickej petroleják.

Přitom nikdo reálně neřeší, že nikde, ale OPRAVDU NIKDE na světě zatím není plošná kapacita pro reálné plošné rozšíření a NIKDE není vidět, že by se tahaly nové, daleko silnější VN linie, že by se posilovaly trafačky a ani stávající rozvody na konci. A to všechno bude muset předcházet nejen masívní výstavbě veřejných nabíjecích stanic, ale i plošné možnosti "ob dům" nabíjet doma přes noc. Takže je to zatím opravdu jen pro pár nadšenců...

+2/0
doporučit
19.3.2018 21:33

M63i39l93a22n 52N69ě37m17e37c 1165110976476

Pouze 2,1 tuny u auta velikosti Octavie? :)))

+2/0
doporučit
12.3.2018 9:40

M32i38c84h95a38e98l80a 38S32t60a37r62á 8460894821563

Velmi pěkný ekologický vůz.

+4/−5
doporučit
12.3.2018 8:53

P76e60t58r 84B62á48č19a 8965416905655

Uz i Jaguar Rv

+5/−8
doporučit
12.3.2018 10:49

Z85d59e95n82ě40k 50M60o13r11á27v16e61k 5877768408773

Tak to porovnání je směšné. Postaví proti autu s výkonem 294 kW Teslu s výkonem 245 kW, navíc slabší baterie dodává nižší maximální výkon. To se pak můžou chlubit, že ji porazili. Jako by se Bolt chlubil, že porazil vozíčkáře. Proč si na porovnání nevzali P90D, který má 315 kW?

+3/−3
doporučit
12.3.2018 18:08

P65a59v16e79l 53Š60ť17a38s49t49n62ý 8692884744

Takže cesta např. Ostrava - Praha a zpět cca 700km - cca 1,2hodiny nabidtí baterky do plna, po té 3-4h do Prahy, ak zpět, někde na D1 40min na dobití a zpět a tam opět 1,2hodiny nabití do plna. Namísto cca 6hodin strávených s benzinem jsou to min 3-4h navíc při dobíjení.

A to nemluvím o cestě třeba na dovolenou. Neumím si představit, že budu co cca 450km stát a 40min dobíjet.

Navíc životnost baterie při dobíjeni jen na 80% je jaká? Jak klesá její kapacita?

Těch neznámých a mínusů je tolik, že je to pořád zatím nesmysl to pořizovat. Možná proto, abych se mohl chlubit....

+4/−6
doporučit
12.3.2018 12:41

J97a96n 17D24l51o71u63h53ý 7324959380789

Ta hmotnost je strasidelna :-D

+2/−1
doporučit
12.3.2018 10:00

L55u12k69á97š 69J17a31k69e52š 7476342211217

A je to tak, v reálném srovnání britského magazínu Auto Express i-pace ujel Tesle Model X 75D o celou jednu délku. Tesla přitom pro tento nejslabší model udává akceleraci z klidu na stovku za 5,2 sekundy.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/elektromobil-i-pace-jaguar-dc6-/ak_aktual.aspx?c=A180307_172836_ak_aktual_fdv

takže chápu to dobře srovnáno s nejslabší Teslou , ale titulek napíšeme ujel Tesle :D

+1/0
doporučit
12.3.2018 21:56

L35i52b66o43r 90M86a90c24h35a28l18e54k 1724355685238

Jak je videt na prikladu Tesly. Neni tezke vyrohit 1 kus, ale sehnatbaterky pro seriovou vyrobu. Az se Muskovi podari dokoncit GigaF, tak tezko nekomu bude prodavat baterky, a nebo bude. Kazdopadne na to vydela. Uz abysme byli na tom Marsu. Nemuzu se dockat!

+1/0
doporučit
12.3.2018 21:12

M22a36r20t50i73n 15S15i68c50h78y54n47g28r 1327596721950

co se baterie - životnosti týče tak se na to nesmíte dívat jako u mobilů a dalších opravdu spotřebních věcí. Dobíjení do 80 % její živostnost nějak nesníží, např. v Toyotě u hybridů se baterie nabíjí/vybíjí prakticky pořád, jízdou bržděním atd. a životnost je v pohodě více jak 300 tis km. Vše si hlídá systém, který např. nedovolí úplné vybití. Co škodí a trochu zkracuje životnost baterii např. u Tesly jsou právě ony superrychlé nabíječky, nicméně většina je nepoužívá na 100 % a většinou dobíjí přes noc v garáži.

+1/0
doporučit
12.3.2018 16:05

I13v25o 29D96i20v40i18l46a 2644308829

Takový elektromobil už dává smysl. Kvalitní výrobek, narozdíl od Tesly, s hustou sítí servisů.

+2/−6
doporučit
12.3.2018 8:58

J61o53s95e81f 61Š55o40l20t23e69s 8474308460973

Jop, tohle bych si chtěl za pár let pořídit. Až vychytají těch pár much, které první ročníky zcela jistě budou mít.

+1/−1
doporučit
12.3.2018 1:01

L91a21d42i52s94l12a68v 45K57a69l19o48u26s 7115946121130

Auto s motorem z vysavače by mělo stát podstatně méně .;-D

+1/−2
doporučit
12.3.2018 14:10







Najdete na iDNES.cz