Diskuse k článku

Objednali si teslu a špehují továrnu drony, aby zjistili, kdy ji dostanou

Náběh výroby „lidového“ Modelu 3 je tak pomalý, že zákazníci a fanoušci vymýšlejí ty nejobskurnější způsoby, jak zjistit, kolik se jich již vyrobilo. Snaží se tak odhadnout, kdy se na ně dostane.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P91e46t82r 59B54á83č82a 8975416145855

Leccos to vypovida o tom, kdo si tohle kupuje...

+1/0
23.3.2018 23:11

J61o78z96e29f 48T68i75c89h86ý 8738945806259

Preco. Mate istotu, ze dovtedy na nu nasetrite.

0/0
22.3.2018 18:43

F59i14l16i33p 55K97o31h64o17u16t 7870963877880

Chci vidět teslu až zavedené automobilky začnou doprodavat spalovací motory dojíždět továrny na klasické motory a najedou na elektricky pohon.

0/0
21.3.2018 7:31

V86í41t 19O50ž19a43n70a 1238698275254

V té době už bude Tesla prodávat nejméně 500 tisíc kusů ročně.

+1/−2
21.3.2018 9:16

S93e58i86d23l 45P11e27t50r 1111431935784

Snad měsíčně, ne? :-) Musk to určitě dokáže !! ;-D

0/0
21.3.2018 17:56

P75e73t85r 15B64á96č70a 8895416505795

V te dobe bude davno v bankrotu.

0/0
23.3.2018 23:11

P85a13v54e63l 53K71u80t88i90l 9450156403149

To je jednoduché ten nájezd bude vypadat podobně jako teď zažívá Tesla akorát to bude o 5 let později. Kdo chvíli stál již stojí opodál

0/0
24.3.2018 21:51
Foto

M71i76r93o70s85l79a47v 86S52e46m40e74c44k57ý 3642589726565

Bláznivá komunita? Spíše kreativní, řekl bych. :)

+1/−2
20.3.2018 23:18

A34n61t18o17n36í42n 55S62e95b39e61r14a 7873408680549

Pnaebože, tam už není zabudovaný tablet, ale dodatečně přimontovaná obrazovka. No to je stračné......

+1/0
20.3.2018 18:30
Foto

J10i91ř29í 76D28v54o70ř42á98k 5595189330788

Ta poslední věta je vystihující.

+4/0
20.3.2018 16:18
Foto

Š37á33r33k41a 71Š58a15l51a63n68s67k38á 1397260500574

Čeká se na ještě větší dotace i s těmito nehoráznými je ten paskvil stále prodělečný....pak že ten komunismus nevybudujeme.

+2/−3
20.3.2018 16:11

R89o41m52a44n 74A12d64á66m53e78k 7163161467747

Dočkej času jako husa klasu ;-D;-D;-D;-D

0/0
20.3.2018 16:11

D37a81v47i39d 26K11n38a80p55e67k 8207494576375

To chce mít slušnou dávku masochizmu a naivity, aby si člověk objednal Teslu.

+13/−5
20.3.2018 12:06

P59a18v89e25l 54K90u50t69i75l 9800446613319

Slušná dávka naivity je spíš myslet si že tu do nekonečná budou jezdit auta s pístovou technologií

0/0
24.3.2018 21:41

D68a74v28i78d 98K45n27a93p40e56k 8907864336555

Tesla asi chce ukázat lidem, jaké to bude, až se podaří nainstalovat socializmus.

+6/−1
20.3.2018 12:05

P61e60t95r 75P64o62s16p38í92š70i25l 4908914826856

Východní Němci taky čekali na Trabanta nebo Wartburga několik let.

+14/0
20.3.2018 11:40

R21o71b58e81r48t 16M21a80t48u40l49a 8227209656775

100 aut za den a to ještě není jisté, že jich je tolik? To tam popíjejí celou směnu kafe?;-D Už před 100 lety jich zvládl Ford tolik za hodinu, dobře tím si nejsem jist, ale za den určitě.

0/0
20.3.2018 11:26

L42e33n66k67a 93D18u24š83k68o96v68á 8622457358183

Do roku 1914 byl montážní proces modelu T natolik zredukován, že montáž trvala pouze 93 minut.

0/0
20.3.2018 11:41

J82o54s35e21f 53P44o29m38a51j17b54í49k 2240372337229

To nic nevypovida o tom, kolik aut se vyrobi za hodinu,

+5/0
20.3.2018 23:29

V92l28a37d91i81m66í34r 25F91i12b56i73g23e51r 5474581451234

Vyrobit 100 aut za den je dost chabé, zvláště na výrobce, který svou továrnu na auta nazývá Gigafactory. To to tam montují všechno ručně ne? Nebo jim chybí některé díly a díky nim se zastaví celá linka než se znova rozjede. Start výroby je logisticky složitý ale v případě Tesly to trvá už hodně dlouho.

0/0
20.3.2018 10:39

V32a65c67l84a53v 34M96e14d38e25k 5861632745685

gigafactory není továrna na auta.

+4/−1
20.3.2018 12:37

S41e73i55d68l 27P97e25t10r 1861101945604

Akumulátory snad nejsou součástí toho auta? Nebo ono jezdí i bez nich? 8-o

+1/0
21.3.2018 18:05

P42a72v63e38l 64K17u89t78i23l 9100566353439

Gigafactory Je továrna na baterie a nevyrábí se tam baterie pouze pro auta ale například i pro domácí uloziste PowerWall

0/0
24.3.2018 21:44

S82t67a84n61i94s98l15a48v 80N14ý81v76l91t 2884275243

Kouknete se na alzu, tam vam prodaji teslu, nez zacnete nadavat na cenu. Paj se podivejte, kolik stoji ekvivalent Skoda superb. Pak placejte nesmysly.

+6/−2
20.3.2018 9:05

V16á64c79l83a58v 72P64o41u74s86t31k56a 3830881272

Jaký ekvivalent???

+4/0
20.3.2018 9:24

P72a97v43e82l 24O57b25d34r15ž95á55l93e90k 6586564878242

Jaké parametry porovnáváte při hodnocení "ekvivalentu"?

+1/0
20.3.2018 9:51

V11a60c97l93a90v 54M59e34d94e29k 5301292225825

4 kola, 1 volant

+8/0
20.3.2018 9:55

R90a95d25e63k 14S92v55o44b10o58d48a 8549770610261

Elektrický dětský traktor DOLU prodává Alza za akčních 2999,- vč. DPH. Kolik že stojí ten ekvivaletní Superb? ;-)

+2/0
20.3.2018 10:29

A70n49t25o40n43í41n 82S37e28b78e17r88a 7333898610959

Jaký ekvivalent. V superbu natankuju za dvě minuty a ujedu 800 km i když na to budu šlapat. A pak zase mám plnou za dvě minuty.

+9/0
20.3.2018 11:25

P14a84v82e72l 12K94u43t91i82l 9310556263979

Máte plnou za dvě minuty a vyděláváte na to celý den.

0/0
23.3.2018 16:38

M44i51l98a80n 71V77o57s80t13r81ý 6499596224864

A teď porovnejte maximálku (u modelu za stejnou cenu) a dojezd... ;-)

0/−1
20.3.2018 13:08

P45a35v84e66l 20K19u95t52i50l 9910786533689

Další co srovnáva Teslu se škodovkou Škodovka je druhořadé auto i mezi fosilními stroji

0/0
24.3.2018 21:47

S53t81a47n59i19s37l21a29v 43N64ý88v52l28t 2834475323

I pres snahu americke vlady za kazdou cenu bojkotovat tesla auta je po nich obrovska celosvetova poptavka.

Kdyby takovou poptavku mel Ford, tak se do dvou tydnu postavi na zelene louce haly a uz to jede.

+1/−17
20.3.2018 9:03

T80o11m32á52š 81S56o55u57k45u88p 4163885480980

Myslite tu samou vladu ktera na kazde auto dotuje castkou pres $5000 a samotne Tesle poskytla pres $5 milliard na rozvoj? Kez by me nekdo taky takhle bojkotoval.

+15/−1
20.3.2018 9:28

H58o87n92z34a 88T36a31r 3439882494842

První zkoušeli dotovat vývoj a tím podpořit nové alternatývní pohony . GM dostalo peníze na vývoj alternatývních pohonů .

Vyrobilo se pár prototypů a tím to skončilo .

Strejně jako v Německu

Kde Mercedes, BMW i VW Dostaly dotace na vývoj čistějšch naftových motorů, a vývoj nových alternatývních pohonných ustrojí na elektřinu a vodík

To nefungovalo !! Tak vlády přešly na model, kdy se dotuje prodej

Zákazník sám rozhodne, kterou značku podpoří .

0/0
22.3.2018 23:21

Z75d26e91n30ě76k 66D90u22f14e27k 2204764308

No rozhodně po nich není taková poptávka jak píšete. Větší poptávka je rozhodně po hybridních vozidlech.

+1/−1
20.3.2018 10:48

A26n71t35o91n12í73n 48S14e40b93e65r40a 7633358580579

Nikdy bych si neobjednal auto u ktereho mi nereknou mesic a rok dodani. Zakaznici jsou blazni....

+6/−2
20.3.2018 8:45

Z94d59e67n42ě12k 96M80o39r64á25v21e48k 5977358938403

To není tak jednoduché - když budete chtít auto střední třídy se spalovacím motorem, máte široký výběr, záleží na penězích a co se vám líbí. Když budete chtít auto střední třídy na elektřinu, tak vedle Tesly Model 3 nemáte alternativu s přijatelnými parametry.

+2/−1
20.3.2018 9:57
Foto

I76v25a13n 72K64o95p50t86a 5757462701857

Opel Ampera, Hyundai Ion jen namátkou se srovnatelnými parametry.

0/0
20.3.2018 10:10

V96á63c46l13a64v 62P56o31u60s18t86k23a 3740541612

V použitelných verzích je to všechno přes milion a to je na auto střední třídy docela dost.

0/0
20.3.2018 10:37
Foto

I46v57a36n 64K41o67p71t10a 5857192541847

Tak to mají e-auta společné.

+1/0
20.3.2018 11:20

Z40d63e26n55ě36k 59M19o53r67á60v74e45k 5427728478183

Ampera je menší, menší kufr vzadu, vpředu pod kapotou má motor. Aspoň má tedy 66 kWh baterii, což je tak střed mezi tím co se dá koupit v Tesle Model 3. Hyundai Ioniq má baterii 28 kWh dojezd teoreticky 200 km. Motor pod kapotou, vzadu kufr ještě menší než ta Ampera. Fakt bych chtěl něco srovnatelného, tohle se nepovedlo.

+2/0
20.3.2018 12:59
Foto

I26v16a25n 59K89o51p88t49a 5277192151537

Nová Ampera žádný spalovací motor pod kapotou nemá, jen mimochodem. I Ioniq se prodává v čistě elektrické verzi EV s těmi 28 má udávaný dojezd 280km.

A pokud tedy chcete něco dalšího z nižší střední, co třeba E-Golf? E-auto opravdu už není výsadou tesly, které tak nějak mám pocit začíná ujíždět vlak.

+1/0
20.3.2018 13:46

Z38d91e46n26ě55k 18M70o90r96á91v41e85k 5247448188783

Já nepsal, že má Ampera spalovací motor. Pod kapotou má elektromotor a žádnou bagáž tam nedáte. Jestli si myslíte, že Hyundai Ioniq bude jezdit s poloviční spotřebou jako Model 3, tak tomu věřte. Ale nedivte se, když nedojedete ani z Prahy do Brna.

e-Golf - motorový prostor obsazený elektromotorem, kufr menší o 40 litrů proti normálním Golfu.

+2/0
20.3.2018 14:02

V95á61c29l98a94v 33P90o69u12s39t34k49a 3220371162

No a stojí třikrát tolik. :-P:-P

0/0
20.3.2018 14:31

Z19d50e13n10ě39k 68M38o29r85á63v75e26k 5287248838723

Teď mi nejde o cenu, dokud budou baterky drahé, budou drahé i elektromobily. To se ale časem změní.

Tady jde o to zkostnatělé myšlení tradičních automobilek. Prostě vepředu pod kapotou motor, vzadu pod zadníma sedadlama baterky. Vůbec je nenapadne to udělat jinak.

+1/0
20.3.2018 14:36

V75á16c80l70a30v 57P85o53u42s67t54k55a 3530781462

Baterky budou drahé vždycky, to se nezmění, ostatně i elektromobily budou vždy drahé, nejen kvůli baterkám. Doba kdy koupím kvalitní rodinný vůz v elektrice za srovnatelné peníze jako současné kompaktní MPV (něco jako C4, 5008, Galaxy, Sharan...atd. ) se srovnatelnými dojezdovými parametry nikdy nenastane.

0/−1
20.3.2018 16:58

Z50d84e63n35ě76k 72M40o17r48á37v32e10k 5227408578743

Ceny baterií trvale klesají, takže nemáte pravdu, když píšete, že se na tom nic nezmění. Třeba zde.

http://oenergetice.cz/elektrina/akumulace-energie/cena-lithium-intovych-baterii-klesla-za-posledni-2-roky-temer-50/

+1/0
20.3.2018 17:32

V50á87c54l61a73v 15P56o44u87s92t27k55a 3950101832

Ceny baterií neklesají, stejně tak neklesají ceny e-atomobilů. A ani klesat nebudou..

0/−1
20.3.2018 21:21

Z72d42e84n39ě74k 43M59o58r95á12v74e72k 5317918348853

Takže ten odkaz je blbě?

0/0
21.3.2018 12:04

Najdete na iDNES.cz