Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Mercedes se novým hybridem moc nechlubí. Tankuje totiž naftu

Je to jistě záměr, že se tím Mercedes nijak zvlášť nechlubí. Do všech modelů od třídy C výš rychle nasazuje kompaktní hybridní systémy, které výrazně snižují skutečnou, ale především i udávanou spotřebu. Německá automobilka tak reaguje na nová pravidla při měření spotřeby a emisí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Automobilky nevyrábí auta pro zákazníky - ale pro EU :-/

0 4
možnosti

Z vypelych trhu mame v EU pro autoprumysl asi nejvolnejsi pravidla, ani to nestaci?

1 0
možnosti

J23o93s77e20f 10H75r76o41c75h

23. 3. 2018 10:06

Ano ano ano cesta vpred momentalne je nafta ale kdo by to chapal ze

3 5
možnosti

Mercedes predevsim vidi dal nez na okraj talire. Pred par dnema predstavil novy SUV GLC F-Cell. Pohonna jednotka, palivovy clanek, je uz vyvinut a prispusoben tak ze pasuje bez uprav do vsech jeho modelu jak osobnich tak SUV vcetne dodavek.

Zacina se to hybat v oblasti palivovych clanku.

Navic prosel tento novy agregat veskerymi zatezkavacimy testy a vydrz noveho agregatu/palivoveho clanku je najezd 300.000 km R^

https://www.n-tv.de/auto/Mercedes-GLC-F-Cell-ist-er-der-Heilsbringer-article20345077.html

2 2
možnosti

L42u86d89ě59k 76N80o83v73ý

23. 3. 2018 8:24

Na rozdíl od těch nesmyslů na baterky, je palivový článek skutečný pokrok a posun k lepšímu R^

5 3
možnosti

J16a87n 19M59a59c39h38á78č

23. 3. 2018 8:09

A Evropské komisi se těch 95g/km zdá ještě pořád moc.Další spřísnění už bude provázeno proříznutím otvorů do podlahy,jako měli Flintstoneovi....

5 0
možnosti

A80d31a70m 71Ž58í86d74e56k

23. 3. 2018 7:46

S tou náhradou alternátoru to je asi dobré

a levné řešení . Nechápu ale, jak je to schopno 'jet bez motoru' a taky nechápu, jak přenášejí těch 333 A (16kW při 48V). Navíc ty baterie budou mít životnost tak dva roky.

0 0
možnosti

A13d87a60m 36Ž27í13d29e63k

23. 3. 2018 7:50

jo a ještě maličkost, 48V dokáže při (ne)vhodných podmínkách pořádně pokopat a udělat na těle spáleniny. Nevěřím že se to obejde 'bez proškolení' - jak je napsané v článku

0 0
možnosti

lide nechapou kde je problem ... diesel je ucinejsi a ma min CO2, ktery je o dost vetsi celosvetovy problem na rozdil o par lokalnich mist kde se prekracuje NOX.

v tech mistech at se to resi ... a at se do tech par ulic i zakaze vjezd ... ale i MHD a zasobovani na diesel ...

tohle je spravny krok nejmene na pristich 20 let ... nebo uz dneska mate pro sve auto elektrickou nabijecku na svem parkovacim aute? NE nemate ...

jinak rust spotreby o 1/5 je blud, a jen ukazuje jak jsou lide hloupi ... to auto melo takovou spotrebu odjakziva ... jen derava EU legislativa to umoznovala zmerit dost odlisne od reality

0 6
možnosti

Ty jsi normální blázen. CO2 je úplně obyčejný neškodný plyn na rozdíl od NOX a dalších jedovatých a karcinogenní plynů!

Zase ty lži o globálním oteplování vlastně ochlazování vlastně změnách neber tak vážně.

1 0
možnosti

J98a24n 13U72l92m

23. 3. 2018 7:37

Proč ne?

4 3
možnosti

Zrovna tohle může být cesta. Palec nahoru.

3 7
možnosti

Na přechodnou dobu určitě. 10 km do práce dojedu na elektřinu a těch pár delších cest holt motor.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...