Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opel mění kvůli emisím motory, první přichází nejsilnější turbodiesel

Přesnější normy emisí, které budou platit od podzimu letošního roku, nutí automobilky zasáhnout do nabídky motorů. Opel startuje tím, že zařazuje nový vrcholný turbodiesel. Dočkáme se však i silného benzinového motoru a prvního plug-in hybridu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L84u30k32á64š 77M90a26l25v10i36n15s34k38y 2608784843848

Jojo, to bylo řečí v diskusích, jak jsou emisní limity nesplnitelné a jak za všechno může zlý euroúředník popírající fyzikální zákony.

+1/−2
22.3.2018 10:09

M17a65r93t33i87n 39K23a84r64á93s85e48k 9358713258538

A pak prijdou zakerne automobilky, a ty motory popirajici fyzikalni zákony zacnou vyrábět po milionech...

+1/0
22.3.2018 12:19

P71e79t74r 92B69á29č19a 8165386735465

Vsak muzou, usoplenych 130kW nesilnejsi motor, krasa.

+1/0
22.3.2018 14:10
Foto

P74a24v52e10l 73K67a87l20u79s 6824816956892

Jste komik...

0/0
22.3.2018 17:48

J18i79ř23í 96S40c76h73w63a88c79h 8668804148906

v autě, kde maximem dosud bylo v naftě 1.6/88kW a v benzínu 96kW je přechod na 2.0 s "usoplenými" 130kW opravdu "ubohost" ;-D;-D;-D

0/−1
22.3.2018 17:56

T24o87m56á87š 94R23ů91ž48i69č22k92a 8215805464616

Tak dieselobijci kde jste? Vstávat a cvičit!

+2/−1
22.3.2018 9:17

J45i70ř89í 82S83c83h89w16a21c75h 8608104818856

proti novému dieselu provozovaném ve stavu jak byl homologován tedy s funkčním EGR ventilem, DPF a SCR nic nemám. V těch motorech problém nevidím. Problém je obvykle v jejich uživatelích, co je provozují po dosažení 100- 200 tisíc km a neinvestují do "údržby".....;-)

+1/−1
22.3.2018 9:26

J44a84n 29K69l75i73m32c33a93k 8852813967694

Nové dieslové motory EGR nemají ;-), ale jinak naprostý souhlas.

+1/−1
22.3.2018 9:36

J19i11ř13í 28S95c36h12w52a19c76h 8968304178336

Spotřeba: "....Ve městě by to mělo být 5,3-5,32 l/100 km, mimo město 4,6-4,52 l/100 km, v kombinaci 4,9-4,82 l/100 km...."

Mohl by mi někdo fundovaný vysvětlit smysl toho nově uváděného rozsahu spotřeb? Na mě to působí poněkud "chaoticky". Druhé číslo v rozsahu je řádově přesnější než to první, u prvního rozsah stoupá u dalších dvou rozsah klesá. Velikost rozsahů je na úrovni 0,5-2%, tedy v podstatě naprosto nepodstatná záležitost.....

0/−1
22.3.2018 9:11

J81a44k22u43b 23S20e61k35e36r73a 6516140726385

Dle mě je jednoduché vysvětlení, jedná se o překlep.

V reálném provozu si člověk dosadí místo 4,6-4,52 znaménko + a dostane se na spotřebu, kterou má očekávat.

+1/0
22.3.2018 12:17

M22a75r13t11i85n 24K79a14r18á57s64e72k 9798423348188

V jakem realnem provozu se pohybujete?8-o

0/0
22.3.2018 12:19

J32a49n 68T50a50r87a81b51a 4676866179839

Od dvoulitrů nahoru paradoxně automobilky nemají problém plnit normy u dieselů, zatímco u zážehových motorů se to pořád moc nedaří. Ale městští konšelé pořád urputně bojují proti dieselům včetně těch s euro6....

+4/0
22.3.2018 8:36

V73l39a75d90i63s72l40a42v 72B94u43r91y52š76e36k 1649772507394

bojují proti starým, ale ty nejmodernější by se s nimi mohly svést taky, ne kvůli emisím, ale z právního důvodu, ale je to celkem složitý a v diskuzi to nemá cenu rozebírat

0/0
22.3.2018 13:47

V29l10a27d50i12s44l31a87v 33B92u60r42y97š16e95k 1399772807734

zatím není nic ještě rozhodnutý, ale možnost, že se zákaz nakonec bude týkat i těch s euro 6 tady skutečně je, bude záležet taky na tom, jak se k tomu budou stavět obyvatelé měst, proti jejich vůli to jistě nikdo dělat nebude

0/0
22.3.2018 13:52

M19a16r12t91i45n36a 16L76e96v73á 6616278739

Vcelku kvalitní motory Fiat, nahrazují motory PSA.

+1/−1
22.3.2018 6:50

J27a56r87o83m56i87r 73F56a41r84e16k 4492213627

No a jak jsou na tom s kvalitou motory PSA?

0/0
22.3.2018 7:41

P44e85t55r 46H57á82j14e41k 4330262181814

Mam na svem HDI najeto cca 170 tisic bez zavad. Mel jsem moznost srovnat s dCI od Renaultu a TDI (2015) od koncernu a nemenil bych.

HDI od PSA puziva i Ford (blok motoru +CR+turbo + neco drobnosti kolem, zbytek si dodelava sam, treba system snizovani emisi atd).

Jsou to vcelku spolehlive a kvalitni motory.

+4/0
22.3.2018 8:57

J24a95r67o34m24i71r 75F86a25r51e27k 4222823887

Mam 2.0 HDi FAP, v soucasne dobe to ma najeto 240 000 a drzi bez problemu (zatim jen vymena palivoveho cerpadla).

Prave proto jsem se ptal, protoze motory od PSA byvaji podarene a ten uvodni prispevek vyznel jakoby meli jit s tou vymenou s kvalitou dolu.

+2/0
22.3.2018 9:26

V17l26a76d31i94m51í33r 73H70l89u50c36h13ý 7439687859333

Mám s dieselovou Vectrou B 2,2 l najeto přes půl milionu km bez problémů, s astrou 2,0 l jsem teď na 170 tisících a též úplně bez problémů a bez oprav čehokoli. Obávám se, že vzhledem k výměně motorů za francouze jsou to mé poslední Opely. :-P

0/0
22.3.2018 12:08

P70e74t74r 73H77y88k17e69l 6445726344466

Motory PSA jsou teď absolutní špička a to jak benzínové Puretech tak BlueHdi. Není se čeho bát,spíše naopak.

+1/0
22.3.2018 12:23

J92a67k43u62b 68S75e87k63e12r31a 6656570496345

V práci používáme 1.6 HDI, 2.0 TDI a 2.2 Dci v Euro 5.

1.6 HDI nájezd 180tis jen město, bez broblému

2.0 TDI nájezd 230tis město dálnice(170 generálka motoru, 220tis generálka převodovky)

2.2. Dci tam je nájezd jen 30tis jen město, zatím vše ok

0/0
22.3.2018 12:24
Foto

P76a82v86e68l 42K28a39l28u55s 6464186246382

To je snad logické, nový majitel je má také kvalitní.

+1/0
22.3.2018 7:53

J36a69n 60M59l78a98d36ý 4777328178734

Krásné auto, ideální .

+1/0
22.3.2018 6:40







Najdete na iDNES.cz