Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opel mění kvůli emisím motory, první přichází nejsilnější turbodiesel

Přesnější normy emisí, které budou platit od podzimu letošního roku, nutí automobilky zasáhnout do nabídky motorů. Opel startuje tím, že zařazuje nový vrcholný turbodiesel. Dočkáme se však i silného benzinového motoru a prvního plug-in hybridu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L87u87k57á59š 57M57a60l64v53i57n52s67k11y 2148944303828

Jojo, to bylo řečí v diskusích, jak jsou emisní limity nesplnitelné a jak za všechno může zlý euroúředník popírající fyzikální zákony.

+1/−2
22.3.2018 10:09

M24a78r49t94i87n 55K47a81r60á97s87e14k 9238563198248

A pak prijdou zakerne automobilky, a ty motory popirajici fyzikalni zákony zacnou vyrábět po milionech...

+1/0
22.3.2018 12:19

P20e61t50r 80B25á47č60a 8925706245535

Vsak muzou, usoplenych 130kW nesilnejsi motor, krasa.

+1/0
22.3.2018 14:10
Foto

P84a84v94e15l 31K73a67l40u73s 6674636506162

Jste komik...

0/0
22.3.2018 17:48

J96i61ř68í 53S47c18h44w43a41c15h 8598324798826

v autě, kde maximem dosud bylo v naftě 1.6/88kW a v benzínu 96kW je přechod na 2.0 s "usoplenými" 130kW opravdu "ubohost" ;-D;-D;-D

0/−1
22.3.2018 17:56

T31o30m18á34š 50R13ů69ž52i75č38k34a 8295725484876

Tak dieselobijci kde jste? Vstávat a cvičit!

+2/−1
22.3.2018 9:17

J54i72ř14í 64S88c22h70w10a52c58h 8368814478346

proti novému dieselu provozovaném ve stavu jak byl homologován tedy s funkčním EGR ventilem, DPF a SCR nic nemám. V těch motorech problém nevidím. Problém je obvykle v jejich uživatelích, co je provozují po dosažení 100- 200 tisíc km a neinvestují do "údržby".....;-)

+1/−1
22.3.2018 9:26

J62a24n 32K10l52i59m15c32a64k 8932973407684

Nové dieslové motory EGR nemají ;-), ale jinak naprostý souhlas.

+1/−1
22.3.2018 9:36

J37i48ř80í 97S30c88h69w37a50c70h 8208194828786

Spotřeba: "....Ve městě by to mělo být 5,3-5,32 l/100 km, mimo město 4,6-4,52 l/100 km, v kombinaci 4,9-4,82 l/100 km...."

Mohl by mi někdo fundovaný vysvětlit smysl toho nově uváděného rozsahu spotřeb? Na mě to působí poněkud "chaoticky". Druhé číslo v rozsahu je řádově přesnější než to první, u prvního rozsah stoupá u dalších dvou rozsah klesá. Velikost rozsahů je na úrovni 0,5-2%, tedy v podstatě naprosto nepodstatná záležitost.....

0/−1
22.3.2018 9:11

J71a80k52u12b 78S17e37k53e37r80a 6696660256335

Dle mě je jednoduché vysvětlení, jedná se o překlep.

V reálném provozu si člověk dosadí místo 4,6-4,52 znaménko + a dostane se na spotřebu, kterou má očekávat.

+1/0
22.3.2018 12:17

M60a74r73t95i60n 72K88a11r31á68s65e54k 9968633518158

V jakem realnem provozu se pohybujete?8-o

0/0
22.3.2018 12:19

J48a31n 79T77a62r30a85b85a 4706856409559

Od dvoulitrů nahoru paradoxně automobilky nemají problém plnit normy u dieselů, zatímco u zážehových motorů se to pořád moc nedaří. Ale městští konšelé pořád urputně bojují proti dieselům včetně těch s euro6....

+4/0
22.3.2018 8:36

V78l23a82d96i38s94l63a53v 19B47u29r81y56š13e24k 1979142247644

bojují proti starým, ale ty nejmodernější by se s nimi mohly svést taky, ne kvůli emisím, ale z právního důvodu, ale je to celkem složitý a v diskuzi to nemá cenu rozebírat

0/0
22.3.2018 13:47

V32l14a16d11i91s14l94a47v 74B14u86r65y15š93e75k 1289342407704

zatím není nic ještě rozhodnutý, ale možnost, že se zákaz nakonec bude týkat i těch s euro 6 tady skutečně je, bude záležet taky na tom, jak se k tomu budou stavět obyvatelé měst, proti jejich vůli to jistě nikdo dělat nebude

0/0
22.3.2018 13:52

M89a53r53t14i84n66a 74L75e63v64á 6256708309

Vcelku kvalitní motory Fiat, nahrazují motory PSA.

+1/−1
22.3.2018 6:50

J48a81r33o54m85i19r 86F59a63r90e75k 4872143537

No a jak jsou na tom s kvalitou motory PSA?

0/0
22.3.2018 7:41

P53e62t31r 72H53á17j60e70k 4600462461414

Mam na svem HDI najeto cca 170 tisic bez zavad. Mel jsem moznost srovnat s dCI od Renaultu a TDI (2015) od koncernu a nemenil bych.

HDI od PSA puziva i Ford (blok motoru +CR+turbo + neco drobnosti kolem, zbytek si dodelava sam, treba system snizovani emisi atd).

Jsou to vcelku spolehlive a kvalitni motory.

+4/0
22.3.2018 8:57

J34a38r48o79m75i53r 65F14a41r59e17k 4652403747

Mam 2.0 HDi FAP, v soucasne dobe to ma najeto 240 000 a drzi bez problemu (zatim jen vymena palivoveho cerpadla).

Prave proto jsem se ptal, protoze motory od PSA byvaji podarene a ten uvodni prispevek vyznel jakoby meli jit s tou vymenou s kvalitou dolu.

+2/0
22.3.2018 9:26

V76l79a23d64i49m60í41r 13H52l13u19c57h63ý 7989697119453

Mám s dieselovou Vectrou B 2,2 l najeto přes půl milionu km bez problémů, s astrou 2,0 l jsem teď na 170 tisících a též úplně bez problémů a bez oprav čehokoli. Obávám se, že vzhledem k výměně motorů za francouze jsou to mé poslední Opely. :-P

0/0
22.3.2018 12:08

P90e30t57r 70H16y82k19e35l 6715556534456

Motory PSA jsou teď absolutní špička a to jak benzínové Puretech tak BlueHdi. Není se čeho bát,spíše naopak.

+1/0
22.3.2018 12:23

J86a32k56u95b 73S92e95k30e10r14a 6426880306285

V práci používáme 1.6 HDI, 2.0 TDI a 2.2 Dci v Euro 5.

1.6 HDI nájezd 180tis jen město, bez broblému

2.0 TDI nájezd 230tis město dálnice(170 generálka motoru, 220tis generálka převodovky)

2.2. Dci tam je nájezd jen 30tis jen město, zatím vše ok

0/0
22.3.2018 12:24
Foto

P90a26v76e83l 63K68a50l39u59s 6944336916662

To je snad logické, nový majitel je má také kvalitní.

+1/0
22.3.2018 7:53

J54a51n 18M95l24a54d80ý 4957178458634

Krásné auto, ideální .

+1/0
22.3.2018 6:40



Najdete na iDNES.cz