Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P92a62v96e60l 61L97o79h43b61e81r58g27e72r 5516361760165

Otestoval někdo americký auta na emise. Ať mi neříkají,že ty jejich v6 prdí fialky.

0/0
doporučit
29.3.2018 20:42

J36i10ř68í 88S77c52h53w94a14c92h 8578284168156

Základní problém u dieselů je v emisích NOx. A cca 95% US aut je benzínových. A benzínové motory ani v Evropě ani v USA s produkcí NOx nemají nejmenší problém. ;-)

0/0
doporučit
29.3.2018 21:03

P21a94v98e62l 53L53o39h39b72e88r21g38e61r 5736141290795

To jo,ale zase produkují jiné znečištění a tam určitě kecají i ty jejich benziňáky.

0/0
doporučit
29.3.2018 22:34

J77i53ř10í 77S95c15h48w49a19c12h 8558674508606

zatím na to, v čem "kecají", nikdo nepřišel ;-)

0/0
doporučit
29.3.2018 23:09

T36o55m70á63š 27K20u97c82h47a75ř 3627211578601

Pokud byl v těch autech i při EU homologaci nějaký "zmýlený" SW, pak homologace není platná (asi jako by "omylem" homologovali jiný typ auta) a ta auta musí ze silnice. Celkově, jestliže má SW takto zásadní vliv na emise, tak není možné, aby auta byla s jiným SW homologována a jiný SW tam byl nahrán třeba jako aktualIzace v servisu. Jiný SW je dnes schopen fakticky z konkrétního HW motoru udělat motor úplně jiných vlastností. Proto je nutně homologace platná pouze pro danou kombinaci SW a HW. Pokud chce výrobce SW aktualizovat. je to jako by namontoval jiný motor, tohle prostě bez opětovné homologace nelze.

Instituce EU řeší, jestli v normě povolí 102, nebo 103 mg, ale mnohem zásadnější výše uvedený problém ignorují. :-P

0/0
doporučit
28.3.2018 11:40

Z25d78e49n75ě34k 25H13a27n38z19l 2158554595535

Odkoupit za plnou cenu a 500tisic za psychickou ujmu

0/0
doporučit
28.3.2018 8:54

P50e97t70r 88T21y61č64k66a 6965562939302

Jasný. Ten kdo uvažuje ekologicky si koupí BMW X5. A nejlépe každé tři roky nové.

+2/0
doporučit
28.3.2018 8:05







Najdete na iDNES.cz