Diskuze

Kamufláž, která nefunguje: nálepky na SPZ proti radarům jsou vyhozené peníze

Přelepte, posprejujte SPZ a zákon vás nedohoní. Internet je plný tipů, jak bez rizika zakrýt registrační značku, aby ji nenačetly radary a městské kamery. Jenže opěvovaná řešení jsou k ničemu. Nejnovější radary přečtou i přelepené značky a řidičům navíc hrozí vysoké pokuty či zákaz řízení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to je zlodějina jako vyšitá, ten člověk v té společnosti právě napsal, že spray nedokáže zakrýt spz, a že je na každém kdo si to koupí. Taká zlodějina za bílého dne.

0 0
možnosti

Já bych naopak šířil info, že tyto spreje a přípravky fungují. Pokud je někdo tak hloupý, že je používá, tak proč mu v tom bránit

3 1
možnosti

J27o40s56e15f 40N69o20v10a36k

18. 4. 2018 23:12

Takže když někomu šlápnu na kuří oko a on mi vylepší RZ, odskáču to?

2 1
možnosti

a kdo jinej by "zmršenou RZ" na tvým autě měl odskákat?

1 1
možnosti

J86o96s67e74f 74F15u32x39a

18. 4. 2018 14:08

Tak ono celkově lze považovat stanovení maximální rychlosti a striktní vyžadování jejího dodržování za dosti tragikomický postup. Jednak proto, že se měří obvykle na rovných přehledných úsecích s hlavním cílem přistihnout a penalizovat co největší počet hříšníků. Ale především proto, že maximální stanovená rychlost bývá zpravidla neměnná a tak vůbec nezohledňuje aktuální dopravní situaci a řadu dalších faktorů. Tam, kde se o to částečně snaží prostřednictvím liniového řízení dopravy to navíc často spíše škodí než pomáhá, protože systém nebo spíše člověk, který daný systém ovládá ho spouští často s velkým zpožděním stejně tak, jako bývá často nesmyslně aplikován i dlouho poté, co již problematická situace odezní. Bohužel ne všichni a především ne vždy používají lidé zdravý rozum a tak dochází zbytečně k většině nehodám. Policisté si naopak naivně myslí, že když vyrazí několikrát ročně na namátkovou kontrolu ven z kanceláře, že se tím něco zásadního změní. Stacionární úsekové radary lze pak z hlediska bezpečnosti, až na výjimky, kdy jsou umístěni před školami či na místech s hustým pohybem chodců, považovat spíše za zdroj nehod, než jejich snížení. O tom se lze každodenně přesvědčit například v Praze na jižní spojce, kde jsou de facto neustále před radary křídou vyznačeny kolizní místa aut, které se v daném úseku srazila. Ono totiž prudké a zcela nečekané brždění vozidla před Vámi překvapí i zkušeného řidiče. Navíc Vás většina navigací na tato místa zcela legálně upozorní, takže se lze zbytečnému postihu poměrně snadno vyhnout. Osobně tu jednu či dvě pokuty, co mi ročně přijdou poštou, beru jako drobné dodatečné zdanění. V každém případě se snažím jezdit tak, abych především nikoho neohrozil ani neomezil a to jestli se nějaký úředník rozhodl dát někam nějakou ceduli omezující maximální rychlost, považuji spíše za informaci o rychlosti doporučené :-)

17 3
možnosti

Vy budete dobrý expert :)

Napíšete, že klidně můžete jet rychleji, že to zvládáte a pak o odstavec níž prakticky odsouhlasíte, že na jižní spojce jsou nehody kvůli vyšší rychlosti (sice spojené s bržděním, ke kterému by ale nedošlo, kdyby jeli povolenou rychlostí).

No a takových "expertů" na rychlost potkávám na cestách každý den. Poznávací znamení, lepení se mi na zadek, předjíždění jak zdrogovaný křeček (zleva/zprava), a tak jednou týdně potkávám nehodu - 90% nedodržení bezpečné vzdálenosti a nepřiměřené situace.

No a to je to - rychlost by se měla stanovit vždy podle aktuální dopravní situace před Vámi, ne podle toho jak si myslím že můžu jet JÁ rychle. Když přede mnou jedou všichni 50, a já neohroženě 90, riziko nehody je vždy mnohem vyšší než si tito frajeři uvědomují.

PS: nepovažuji se s mou závodní licencí za víkendového řidiče, ovšem rychlost si nechávám na okruh. :-)

0 1
možnosti

J11i45ř93í 25Č75e28r17n75ý

18. 4. 2018 14:05

Nejúčinnější zbraní proti radarům je dodržování rychlosti.

9 9
možnosti

zjevně to dělá takové množství lidí, že už stojí za to uvažovat o plošném snížení rychlosti v obcích na 30 km/h - to by bylo, aby se nevybralo víc :-/

8 1
možnosti

Jestli vono není lepší jezdit tak, aby člověk ty pokuty vůbec neměl dostat. Vyhýbat se zodpovědnosti je zbabělé.

10 10
možnosti

Kolik ročně najezdíte, že máte tak čisté svědomí ? 3700km ? ;-)

1 3
možnosti

Věřím, že až do dnešního dne to byl skvělý kšeftR^;-D

0 1
možnosti

J68a34n 96K94o81z72á76k

18. 4. 2018 12:21

Že to ty lidi pořád baví, snažit se ošulit zákony za každou cenu...

7 6
možnosti

tak kdyby se lidi nesnažili ošulit zákony, tak by žádný nemuseli být, stačilo by říct třeba lidi plaťte daně a všichni by je platili, nikdo by na to nepotřeboval žádnej zákon

2 1
možnosti

J71i30ř58í 98M32a22c39e38k

18. 4. 2018 12:17

Na jednu stranu je třeba dodržovat předpisy. Na druhou stranu by ty předpisy neměly vyžadovat naprosto neodůvodněné omezení rychlosti, jak se někdy děje (označení obce mimo jakákoliv zastavěná území apod.).

9 4
možnosti

Nejde jen o rychlost jakou jedete, ale taky o to, jak tu vaši rychlost odhadne řidič například který jede proti, nebo na křižovatce apod. Na četných silnicích I. třídy, jsou křižovatky, kde nemáte šanci vidět na bezpečnou vzdálenost auto které jede přes 90 km/hod. A když tam najedete, jeden nestačí projet, druhý dobrzdit.

4 0
možnosti

P43a21v27e79l 59B75e81r80a29n

18. 4. 2018 12:12

Sice to nefunguje, ale nalepit to takhle sousedovi na auto v rámci sousedských válek... (Ne že bych to delal, nastesti mam sousedy v pohode, ale tak mě to napadlo.)

3 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...