Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Česko je velmoc přívěsů. K mání je i polní kuchyně

V mnoha českých garážích parkují přívěsy vyrobené před desítkami let, národ chalupářů stále potřeboval něco převážet. A platí to i dnes. Česko je velmocí přívěsů. Aut s tažným zařízením je obrovské množství a fungují i specializované půjčovny přívěsných vozíků. Česko patří také k jejich velkým producentům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34a59r31t79i70n 61M12i23k19u30l74e39n41k34a 1524242256627

jsme tak velká velmoc až se v žadné autoškole pro skupinu B standartně nesetkáte s přívěsem. Přitom dnes "Béčkař" může s klidem duše zapřáhnout střední karavan nebo valník s celkovou tonáží 1500Kg. Zařadil bych do vyuky minimálně 2x45minut jizdy s přívěsem včetně couvání. Lidé s tím pak zápasí trapně vypojují, protože nemají ani ponětí jak točit s volantem. Doplnující rozšíření B96 (4250kg) zajistí minimálně zkoušku s komisařem. BE souprava do 7 tun taky.

0/0
4.4.2018 4:11

M68i85l50a90n 28V21i42k 1777215273963

Reklama jak prase.

+2/0
30.3.2018 17:15

L36u27b44o14m73i10r 93M11a23c44h61o 2602510375547

Veľmoc prívesov je skôr Poľsko. Thule, Brenderup, Wiola, Niewiadow, Blyss atď. Pochybujem, že im Agados konkuruje v počte pracovníkov, alebo v počte vyrobených kusov prívesov.

Veľmoc komponentov (nápravy, spojovacie zariadenie) na výrobu prívesov je Slovensko - výrobné závody Al-Ko a Knott, nemci presunuli výrobu kvôli lacnejšej pracovnej sile.

+1/0
30.3.2018 15:13

M93a49r88t85i34n 41M57i34k78u88l97e64n73k80a 1874512506697

VEZEKO, AGADOS, AUTOVIA, MARO Kralovice, KOBRAS, PARAGAN (dříve) a plno dalších malých individulních výrobců co dokazou vyrobit přívěs na míru včetně TP a RZ s možností provozu na silnici.

0/0
4.4.2018 4:17

D45a97v12i76d 13K24n89a48p50e24k 8687674716155

Byl se autor tohoto ubohého reklamního článku podívat někdy v Holandsku nebo v evropských kempech, kde tráví Holanďané dovolené? To jsou teprve přívěsy a jsou takřka za každý autem s nálepkou NL.

+4/−1
30.3.2018 10:55

L39u67b68o14m32i27r 77M18a49c91h12o 2552480305147

ale tu nie je reč o obytných prívesoch - ktorých sa navyše v NL vyrába minimum.

0/0
30.3.2018 15:15

J13a57n 70K79i71s98z86a 6840581516853

Autor asi neviděl přívěsy v západním německu, kde mají celé pojízdné dílny nebo přívěs pro převoz materiálu. Vše krytované nástavbou. Žádné plachty.

+4/0
30.3.2018 10:25

B19o30r27e66k 85T37o73m38i96s 2116743589838

Velmoc přívésů ? A taky blbých novinářů.

+14/−1
30.3.2018 8:06
Foto

J80i64ř22í 79D34v68o62ř31á87k 5915119930638

Existují dva základní typy přívěsů.

Prázdný a přeložený.

+7/0
30.3.2018 6:31

P63a24v44e58l 95J68e27ř47á68b36e31k 7401702834877

A "odborně" zacouvaný do kytek manželky u příjezdu k domu.

+2/0
30.3.2018 8:52
Foto

J62i91ř39í 73D59v68o15ř22á25k 5155299460708

Tak to je především velký nápor na uši a metoda diety a sexuální abstinence.

+2/0
30.3.2018 9:06

P61a50v67e95l 78J93e36ř79á74b43e86k 7391102874227

Někdy naopak povinnosti sexuální aktivity.

Přejel jsi mi tulipány, tak budeš po večerech makat, dokud si to neodčiníš - žádný EURO fotbal do půlnoci.;-(

+1/0
30.3.2018 9:33

T47o73m21á96š 46P32o59l13á13č48e11k 4337895634

No nevím ale raději budu večer s manželkou než se dívat na ty naše pokerované a nagelovane nekopy

+3/0
30.3.2018 12:47

P74a53v82e52l 22J28e32ř65á69b89e13k 7861192684657

Ještě 40 let a uvidíme.

0/0
30.3.2018 19:34

S59t98a26n81i74s21l37a92v 80K71r59e63j13c45a46r 6747906873784

A v minulosti i kutilské dovednosti čechoslováků ! Dnes málokterý cetiletý, dokáže to co jejich otcové, postavit si doma na dvorku schopnou repliky Knause jen podle fotografií a splnit podmínky přihlášení na dopravním inspektorátu, s doklady o nabytí materiálu.

+4/−1
30.3.2018 10:22
Foto

L50u53k33á63š 56F14a68t35r 2540878418763

Ne každý "cetiletý" chce být jako brouk pytlík a umět tak trochu všechno. Někteří se chtějí věnovat práci, o víkendech rodinně a věci typu vozík za auto si koupit, když už kvůli ničemu jinému, tak alespoň kvůli bezpečnosti.

+5/−1
30.3.2018 13:28

J41o55s25e93f 79H44l73i89n46o92m77a70z 3250284473598

A také špatně zacvaknutý, od kabelu utržený a ve škarpě zaparkovaný.

0/0
30.3.2018 13:38

J15i16n85d67ř50i43c77h 77Š80k57o72p58e20k 4645321330555

to hrozí spíše v současnosti, když už u přívěsů do 750 kg není nutné doplňkové jištění

0/0
31.3.2018 13:46

P27a70v31e35l 13J89e59ř95á18b43e76k 7621852704777

Už se nedivím, že pojišťovny nechtějí zrušit pojištění přívěsů. Slušný příjem a přitom žádné výdaje. Pokud si za jízdy řidič někde narazí přívěsem, škoda jde z povinného ručení auta (tahače) ne z přívěsu.

Povinné pojištění se prý vztahuje když přívěs manipulují lidi a není zapřažený za nějaké auto, když za jízdy spadne náklad (a ještě přemýšlí proč spadl) a když za jízdy odlétne kámen od přívěsu.

Dřív přívěsy pojištěné nebyly, ale vše šlo z pojištění auta,

+1/0
30.3.2018 0:25

M42a52r16t17i38n 35M70i54k87u74l59e11n66k92a 1424732446677

prý no to je teda spolehlivá informace jak noha:-)

přívěsy jsou značené jako kategorie O1 O2 O3 O4 + pro traktor OT 1až4 Asi máš přívěs v hlavě jako malý vozíček ale on taky muze byt přívěs O4 s celkovou hmotností 50tun na takový přívěs chce prý pojištovna také rušit pojištění?

0/0
4.4.2018 4:26







Najdete na iDNES.cz