Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

B57o36r86e79k 88T76o46m56i37s 2946813919788

Velmoc přívésů ? A taky blbých novinářů.

+14/−1
doporučit
30.3.2018 8:06
Foto

J22i40ř27í 20D53v60o54ř88á69k 5925759750648

Existují dva základní typy přívěsů.

Prázdný a přeložený.

+7/0
doporučit
30.3.2018 6:31

J23a63n 26K54i88s36z67a 6140441616393

Autor asi neviděl přívěsy v západním německu, kde mají celé pojízdné dílny nebo přívěs pro převoz materiálu. Vše krytované nástavbou. Žádné plachty.

+4/0
doporučit
30.3.2018 10:25

D19a78v42i34d 13K25n98a90p97e79k 8257984706885

Byl se autor tohoto ubohého reklamního článku podívat někdy v Holandsku nebo v evropských kempech, kde tráví Holanďané dovolené? To jsou teprve přívěsy a jsou takřka za každý autem s nálepkou NL.

+4/−1
doporučit
30.3.2018 10:55

M50i53l28a65n 87V43i20k 1147345623813

Reklama jak prase.

+2/0
doporučit
30.3.2018 17:15

L40u81b15o54m34i73r 76M77a86c11h74o 2282300845547

Veľmoc prívesov je skôr Poľsko. Thule, Brenderup, Wiola, Niewiadow, Blyss atď. Pochybujem, že im Agados konkuruje v počte pracovníkov, alebo v počte vyrobených kusov prívesov.

Veľmoc komponentov (nápravy, spojovacie zariadenie) na výrobu prívesov je Slovensko - výrobné závody Al-Ko a Knott, nemci presunuli výrobu kvôli lacnejšej pracovnej sile.

+1/0
doporučit
30.3.2018 15:13

P93a84v76e84l 97J64e55ř65á48b82e48k 7471562284287

Už se nedivím, že pojišťovny nechtějí zrušit pojištění přívěsů. Slušný příjem a přitom žádné výdaje. Pokud si za jízdy řidič někde narazí přívěsem, škoda jde z povinného ručení auta (tahače) ne z přívěsu.

Povinné pojištění se prý vztahuje když přívěs manipulují lidi a není zapřažený za nějaké auto, když za jízdy spadne náklad (a ještě přemýšlí proč spadl) a když za jízdy odlétne kámen od přívěsu.

Dřív přívěsy pojištěné nebyly, ale vše šlo z pojištění auta,

+1/0
doporučit
30.3.2018 0:25







Najdete na iDNES.cz