Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z30d30e69n25ě18k 50F49i41b92i32c43h 4367239544730

u nás se na dálnicích testuje 40km/h

+21/−1
doporučit
30.3.2018 15:56

D88a32v93i93d 90K45n39a36p22e42k 8777564216625

Na bezpečnost na dálnici je naprosto nejhorší tato kombinace: malé auto typu Fiat 500, Peugeut 1007 apod. s ženskou středního věku, uhánějící závratných 100km/h, někdy až 110 km/h, obličej nalepený na skle. A to v levém nebo prostředním pruhu (při 3 pruzích), protože v pravém je to kvůli těm velkým tirákům nebezpečné.

Případně ještě s telefonem u ucha. Na toto narazit při běžné rychlosti 130 km/h je opravdu bezpečnostní riziko. V severní Itálii jsem na ně narazil ponejvíce.

+20/−1
doporučit
30.3.2018 12:39
Foto

D10a27l95i48b38o88r 86B72a49r75t28o90š 5674530737809

udržování relativně nízké cestovní rychlosti na dálnicích a jako důvod uvádět ochranu životního prostředí je prostě obrovská hloupost. Vojenská technika spotřebuje mnohonásobně více ropy a derivátů než všechna auta světa a to samé platí i o námořní dopravě, kdy cca 60 000 dopravních lodí spotřebuje více ropy než všechna auta světa..........

Když se lidem vnucuje vina tím, že když jezdí rychle , tak ničí životní prostředí tak to 1) není pravda a 2)je to subliminální vnucování viny a strachu do mozků lidí, a jak strach tak vina je základem snadné manipulace masy lidí, to je jediný důvod, proč to s námi dělají a proč nikdy neřeknou všechny správné informace.......manipulace.

Krom toho si Rakušané chodí zajezdit na německé dálnice dvoustovkou, a nejen Rakušané ale lidé z celého světa, Číňané, Američané a další...je to turistický trhák....jet dvoustovkou po německé dálnici.......

+26/−4
doporučit
30.3.2018 12:51

M20a27r57t69i20n 61V68i75t 8884593891920

pokud snizite rychlost na nulu, bude nehodovost 0 procent. Problem solved.

+14/0
doporučit
30.3.2018 20:04

K56a82r40e92l 38N78o92v14o47t86n83y 2641855269820

Rychlost neni problem, problem je predevsim dodrzovani bezpecne vzdalenosti, ohleduplnost, predvidatelna jizda (tj. predevsim pouzivani blinkru v dostatecnem predstihu pred chystanym manevrem), opatrnost (pouzivani zpetnych zrcatek a hlidani si mrtveho uhlu), a predvidavost (tj. kdyz jedu v levym pruhu 160 a vidim, ze auto v pravem pruhu prede mnou se blizi ke kamionu, tak musim byt pripraven na to, ze "necekane" prejede do leveho aby ten kamion prejelo).

+13/0
doporučit
30.3.2018 21:17

D28a75v10i77d 85K62n41a31p59e98k 8507514476585

V době, kdy se bavíme o ochraně klimatu a životního prostředí, je téma jako zvýšení rychlosti na dálnicích kontraproduktivní,“ komentovala test v roce 2008 zástupkyně rakouského autoklubu ÖAMTC

Zdroj: https://auto.idnes.cz/rakousko-dalnice-maximalni-rychlost-140-km-h-f2q-/automoto.aspx?c=A180330_092533_automoto_fdv

Další zelený mozek. Radši přidáme omezení a šikany řidičů, kde se zpomaluje a zase zrychluje - to ty emise sníží úplně nejvíc. A bezpečnosti to jen přidá.

+18/−2
doporučit
30.3.2018 12:40

L30e59o78p98o92l25d 65H45o34r62á87k 4602688439322

To IG-L je děsný výmysl. V Německu je neomezená rychlost, pak hranice a najednou 80 km/h a ochrana proti hluku :(

+15/−1
doporučit
30.3.2018 13:58

V42l91a83d93i78s50l10a88v 80B14u40r25y60š79e93k 1869372557554

vzhledem k tomu, že jezdím po dálnici už teď 150 km v hodině naprosto běžně, tak nevím, co by tohle testování u mně mohlo prokázat

+16/−3
doporučit
30.3.2018 16:55

P27e37t15r 65B92á10č26a 8815506475885

snad aspon 160 ne, co na 140 chcou testovat.

doufam, ze to dojde ii k nam , 160 naprosto v pohode na vetsine mist. Vynechal bych akorat ty co nemaji odstavny pruh.

+15/−3
doporučit
30.3.2018 17:19

J35a92k96u98b 26F16e66i56f67a18r 7309709966949

Čiste technicky vzato, na řadě míst, i v ČR by mohlo zmizet omezení rychlosti úplně. Omezení má smysl tam, kde je hustý provoz, špatný povrch či jiný dobrý důvod, proč rychlost omezit.

Prakticky je to ovšem u nás těžko realizovatelné, neboť kopyta nejsou schopna pobrat rychlost aut v rychlejším pruhu a klidně to tam pošlou...

+13/−3
doporučit
30.3.2018 14:12

P62a98v15e64l 40P74r60o14c23h26á94z37k36a 4901929624670

Naprosto srandovní je, když jedete v IG-L zóně 80 a na vedlejší silnici vedoucí souběžně s dálnicí je povolená 100. Rakušàci akorát buzerujou.

+8/0
doporučit
1.4.2018 12:37

T58o50m91á77š 47Z28e61m62a86n 3295798864475

A mohlo by to mít i vliv na bezpečnost - čím rychleji jedete, tím méně času a myšlenek máte na zbytečnosti.

Třeba by to probralo by zombie co nedávají pozor na cestu a pak bourají.

+11/−2
doporučit
30.3.2018 11:40

M96i66c17h69a39l 11S21t26e19b71l38o 5309791804137

Rakušani jsou blázni...ty zony jsou totální nesmysl a buzerace;-O;-€Rv

+8/−1
doporučit
30.3.2018 21:20

T87o79m75a63s 15B49a70r29t15e26k 8256800521

Nevim jak to chteji testovat, kdyz kdykoliv jedu do Rakouska tak maji nastavene po cele dalnici IGL a muze se jet max. Stovkou.

+5/0
doporučit
30.3.2018 23:21

J11o53s55e80f 27Š74o29l37t30e65s 8604918510503

Mě je to jedno, já stejně po dálnici rychleji než 100 km/h nejezdím, ale myslím si, že neomezená rychlost jako v Německu je správnou cestou. Rychlost nezabíjí, zabíjí neškolení řidiči a nepřizpůsobení jízdy povaze a stavu vozovky.

+9/−4
doporučit
30.3.2018 15:43

V49o78k63o57u66n 47V57l74a16d53i25m80i96r 8352478129538

Pokud se dobre pamatuji, tak omezeni rychlosti na dalnicich, a nejen v rakousku, bylo dusledkem ropne krise v roce 1973. A jako vedlejsi Produkt se ukazala i snizena nehodovost.

+5/−1
doporučit
30.3.2018 15:41

T24o30m67á24š 64M26a56c12e14j61k74a 6671232257717

Teď nevím jestli to byl Hofer, nebo Strache, ale někdo z nich chtěl ten limit zrušit úplně, tak jak v Německu, těch 140 je jen taková sranda a na té A1 se v levém jezdí tak 140 až 160km/h takže to testování těch 140 je úplně k ničemu.

+3/0
doporučit
30.3.2018 19:15

V98á30c49l51a67v 57M42a94š36e47k 5120646462768

Budou to testovat na A1... No výborně, pokud zachovají každých pár km osumdesátku, tak to bezesporu přispěje k plynulosti provozu a ekologické zátěži, to neustálé brždění a zrychlování Rv

+3/0
doporučit
30.3.2018 13:22

J92a89n 28C22o46n70s82t35a83n62t16i54n 1622851813160

a) píše se brzdění, ne brždění

b) v článku: "emise rostou společně s nezbytností brždění a zrychlování" - no tak emise nejspíš opravdu rostou zrychlováním, ale rozhodně nerostou brzděním...

+2/0
doporučit
30.3.2018 21:38

M92i38c53h27a97e15l 96E59d 84H65o86r72s87k27ý 3233909655366

42 a koně na ně.

+2/−1
doporučit
30.3.2018 13:51

J67a84k49u11b 77R10e79i72t45e86r 2445220948564

Už teď tam jdou hromady mrtvol. Hlavně maminky s kočárky, cyklisté a zvířátka! Proč neslyším experty Budského a další z BESIPU a CDV???

+1/0
doporučit
31.3.2018 19:48

K22a30r54e73l 21V28a78c87h92u67t 9363802839203

A1 mezi Vídní a Salzburgem? ... = Nížina, lautr rovina - proč ne? ;-)

+1/0
doporučit
30.3.2018 13:42

M47i66r48e25k 88G35a27j96e66r 5901596539470

Kdyby na nasich dalnicich snizili maximalni rychlost na 80 km/h, tak se snizi nehodovost (protoze ta se vzdy snizuje se snizovanim rychlosti) a kuriozne by se ani nesnizila prumerna rychlost, protoze je u nas hodne zacp jak kvuli opravam, tak kvuli havariim. Zonglovani s omezenima proste nikam nevede. Co to udelat jak jsou zvykly v opravdu vyspelem svete automobilu, tedy v USA, a dalnice rozsirovat a dobudovat?

+1/−1
doporučit
30.3.2018 19:22

M34a68r19t25i71n 69L39a59c67o 7723496798

Jazdím občas po A2 motorkou na juh a ísť v sezóne 130kmh je o hubu. Všetci jazdia tachometrových 150-160. Takže, ak nechcem, aby ma všetci predbiehali, musím sa prispôsobiť.:-/

+1/−3
doporučit
30.3.2018 16:44

Ř46e56h79o91ř 81K73r96á25l68í35č78e48k 5297331699398

Obavám se, že povolení 140 km/h v ČR by znamenalo to, že by si to někteří jedinci vyložili tak, že tím pádem je 150 - 160 km/h je ještě naprosto v pohodě. A v případě povolení dokonce 160 km/h by pro některé byla omezením jen konstrukční rychlost vozu :-/.

A něco podobné si myslím i nějaké toleranci alkoholu :-/.

+2/−19
doporučit
30.3.2018 18:24



Najdete na iDNES.cz