Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z38d69e52n73ě53k 16F95i15b92i20c33h 4187909154570

u nás se na dálnicích testuje 40km/h

+20/−1
doporučit
30.3.2018 15:56

D53a39v44i94d 92K83n83a63p93e52k 8287844796485

Na bezpečnost na dálnici je naprosto nejhorší tato kombinace: malé auto typu Fiat 500, Peugeut 1007 apod. s ženskou středního věku, uhánějící závratných 100km/h, někdy až 110 km/h, obličej nalepený na skle. A to v levém nebo prostředním pruhu (při 3 pruzích), protože v pravém je to kvůli těm velkým tirákům nebezpečné.

Případně ještě s telefonem u ucha. Na toto narazit při běžné rychlosti 130 km/h je opravdu bezpečnostní riziko. V severní Itálii jsem na ně narazil ponejvíce.

+20/−1
doporučit
30.3.2018 12:39
Foto

D70a31l38i98b36o42r 31B70a10r12t92o19š 5914750587779

udržování relativně nízké cestovní rychlosti na dálnicích a jako důvod uvádět ochranu životního prostředí je prostě obrovská hloupost. Vojenská technika spotřebuje mnohonásobně více ropy a derivátů než všechna auta světa a to samé platí i o námořní dopravě, kdy cca 60 000 dopravních lodí spotřebuje více ropy než všechna auta světa..........

Když se lidem vnucuje vina tím, že když jezdí rychle , tak ničí životní prostředí tak to 1) není pravda a 2)je to subliminální vnucování viny a strachu do mozků lidí, a jak strach tak vina je základem snadné manipulace masy lidí, to je jediný důvod, proč to s námi dělají a proč nikdy neřeknou všechny správné informace.......manipulace.

Krom toho si Rakušané chodí zajezdit na německé dálnice dvoustovkou, a nejen Rakušané ale lidé z celého světa, Číňané, Američané a další...je to turistický trhák....jet dvoustovkou po německé dálnici.......

+26/−4
doporučit
30.3.2018 12:51

K75a16r62e17l 86N12o27v82o32t19n54y 2151585309340

Rychlost neni problem, problem je predevsim dodrzovani bezpecne vzdalenosti, ohleduplnost, predvidatelna jizda (tj. predevsim pouzivani blinkru v dostatecnem predstihu pred chystanym manevrem), opatrnost (pouzivani zpetnych zrcatek a hlidani si mrtveho uhlu), a predvidavost (tj. kdyz jedu v levym pruhu 160 a vidim, ze auto v pravem pruhu prede mnou se blizi ke kamionu, tak musim byt pripraven na to, ze "necekane" prejede do leveho aby ten kamion prejelo).

+13/0
doporučit
30.3.2018 21:17

M31a25r65t31i87n 94V19i63t 8724353811380

pokud snizite rychlost na nulu, bude nehodovost 0 procent. Problem solved.

+13/0
doporučit
30.3.2018 20:04

D42a11v82i90d 17K15n25a75p22e31k 8727614686135

V době, kdy se bavíme o ochraně klimatu a životního prostředí, je téma jako zvýšení rychlosti na dálnicích kontraproduktivní,“ komentovala test v roce 2008 zástupkyně rakouského autoklubu ÖAMTC

Zdroj: https://auto.idnes.cz/rakousko-dalnice-maximalni-rychlost-140-km-h-f2q-/automoto.aspx?c=A180330_092533_automoto_fdv

Další zelený mozek. Radši přidáme omezení a šikany řidičů, kde se zpomaluje a zase zrychluje - to ty emise sníží úplně nejvíc. A bezpečnosti to jen přidá.

+18/−2
doporučit
30.3.2018 12:40

L55e75o27p87o26l21d 78H76o71r93á36k 4532698829662

To IG-L je děsný výmysl. V Německu je neomezená rychlost, pak hranice a najednou 80 km/h a ochrana proti hluku :(

+14/−1
doporučit
30.3.2018 13:58

P52e89t80r 14B72á83č80a 8495276465985

snad aspon 160 ne, co na 140 chcou testovat.

doufam, ze to dojde ii k nam , 160 naprosto v pohode na vetsine mist. Vynechal bych akorat ty co nemaji odstavny pruh.

+14/−3
doporučit
30.3.2018 17:19

V43l54a22d10i52s13l62a84v 48B42u45r84y19š70e59k 1649392887644

vzhledem k tomu, že jezdím po dálnici už teď 150 km v hodině naprosto běžně, tak nevím, co by tohle testování u mně mohlo prokázat

+14/−3
doporučit
30.3.2018 16:55

J63a44k41u18b 68F40e90i57f94a29r 7749369986509

Čiste technicky vzato, na řadě míst, i v ČR by mohlo zmizet omezení rychlosti úplně. Omezení má smysl tam, kde je hustý provoz, špatný povrch či jiný dobrý důvod, proč rychlost omezit.

Prakticky je to ovšem u nás těžko realizovatelné, neboť kopyta nejsou schopna pobrat rychlost aut v rychlejším pruhu a klidně to tam pošlou...

+13/−3
doporučit
30.3.2018 14:12

T26o77m34á64š 70Z51e32m90a84n 3435348164155

A mohlo by to mít i vliv na bezpečnost - čím rychleji jedete, tím méně času a myšlenek máte na zbytečnosti.

Třeba by to probralo by zombie co nedávají pozor na cestu a pak bourají.

+11/−2
doporučit
30.3.2018 11:40

M71i43c23h29a50l 59S62t81e63b11l45o 5529681604557

Rakušani jsou blázni...ty zony jsou totální nesmysl a buzerace;-O;-€Rv

+8/−1
doporučit
30.3.2018 21:20

P66a64v73e15l 46P43r91o92c35h98á67z46k42a 4721599964830

Naprosto srandovní je, když jedete v IG-L zóně 80 a na vedlejší silnici vedoucí souběžně s dálnicí je povolená 100. Rakušàci akorát buzerujou.

+6/0
doporučit
1.4.2018 12:37

V62o35k29o24u81n 98V33l75a46d67i61m75i87r 8212128909758

Pokud se dobre pamatuji, tak omezeni rychlosti na dalnicich, a nejen v rakousku, bylo dusledkem ropne krise v roce 1973. A jako vedlejsi Produkt se ukazala i snizena nehodovost.

+5/0
doporučit
30.3.2018 15:41

J33o29s69e28f 69Š70o78l50t86e29s 8824238290193

Mě je to jedno, já stejně po dálnici rychleji než 100 km/h nejezdím, ale myslím si, že neomezená rychlost jako v Německu je správnou cestou. Rychlost nezabíjí, zabíjí neškolení řidiči a nepřizpůsobení jízdy povaze a stavu vozovky.

+8/−4
doporučit
30.3.2018 15:43

T14o14m60a89s 42B41a41r84t65e50k 8386980741

Nevim jak to chteji testovat, kdyz kdykoliv jedu do Rakouska tak maji nastavene po cele dalnici IGL a muze se jet max. Stovkou.

+4/0
doporučit
30.3.2018 23:21

T39o26m46á87š 64M55a65c49e39j37k65a 6911642497737

Teď nevím jestli to byl Hofer, nebo Strache, ale někdo z nich chtěl ten limit zrušit úplně, tak jak v Německu, těch 140 je jen taková sranda a na té A1 se v levém jezdí tak 140 až 160km/h takže to testování těch 140 je úplně k ničemu.

+3/0
doporučit
30.3.2018 19:15

V93á78c50l62a26v 57M57a70š36e30k 5690586442478

Budou to testovat na A1... No výborně, pokud zachovají každých pár km osumdesátku, tak to bezesporu přispěje k plynulosti provozu a ekologické zátěži, to neustálé brždění a zrychlování Rv

+3/0
doporučit
30.3.2018 13:22

J62a28n 88C69o94n48s33t50a41n27t66i63n 1692731763940

a) píše se brzdění, ne brždění

b) v článku: "emise rostou společně s nezbytností brždění a zrychlování" - no tak emise nejspíš opravdu rostou zrychlováním, ale rozhodně nerostou brzděním...

+2/0
doporučit
30.3.2018 21:38

M97i77c90h66a90e85l 10E75d 81H26o81r55s19k67ý 1943951309112

42 a koně na ně.

+2/−1
doporučit
30.3.2018 13:51

J76a18k75u31b 68R10e49i53t47e32r 2945620878834

Už teď tam jdou hromady mrtvol. Hlavně maminky s kočárky, cyklisté a zvířátka! Proč neslyším experty Budského a další z BESIPU a CDV???

+1/0
doporučit
31.3.2018 19:48

M93i41r31e90k 67G76a56j75e28r 5221866779660

Kdyby na nasich dalnicich snizili maximalni rychlost na 80 km/h, tak se snizi nehodovost (protoze ta se vzdy snizuje se snizovanim rychlosti) a kuriozne by se ani nesnizila prumerna rychlost, protoze je u nas hodne zacp jak kvuli opravam, tak kvuli havariim. Zonglovani s omezenima proste nikam nevede. Co to udelat jak jsou zvykly v opravdu vyspelem svete automobilu, tedy v USA, a dalnice rozsirovat a dobudovat?

+1/0
doporučit
30.3.2018 19:22

K77a40r72e31l 70V42a68c96h67u28t 9753192909273

A1 mezi Vídní a Salzburgem? ... = Nížina, lautr rovina - proč ne? ;-)

+1/0
doporučit
30.3.2018 13:42

M46a48r76t79i29n 38L97a60c77o 7453136388

Jazdím občas po A2 motorkou na juh a ísť v sezóne 130kmh je o hubu. Všetci jazdia tachometrových 150-160. Takže, ak nechcem, aby ma všetci predbiehali, musím sa prispôsobiť.:-/

+1/−3
doporučit
30.3.2018 16:44

Ř53e53h10o89ř 62K43r89á43l71í22č73e11k 5347301299858

Obavám se, že povolení 140 km/h v ČR by znamenalo to, že by si to někteří jedinci vyložili tak, že tím pádem je 150 - 160 km/h je ještě naprosto v pohodě. A v případě povolení dokonce 160 km/h by pro některé byla omezením jen konstrukční rychlost vozu :-/.

A něco podobné si myslím i nějaké toleranci alkoholu :-/.

+2/−18
doporučit
30.3.2018 18:24







Najdete na iDNES.cz