Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z18d59e75n33ě38k 27F15i12b90i70c27h 4167429884300

u nás se na dálnicích testuje 40km/h

+20/−1
doporučit
30.3.2018 15:56

D89a35v22i32d 76K71n88a59p19e60k 8407534766575

Na bezpečnost na dálnici je naprosto nejhorší tato kombinace: malé auto typu Fiat 500, Peugeut 1007 apod. s ženskou středního věku, uhánějící závratných 100km/h, někdy až 110 km/h, obličej nalepený na skle. A to v levém nebo prostředním pruhu (při 3 pruzích), protože v pravém je to kvůli těm velkým tirákům nebezpečné.

Případně ještě s telefonem u ucha. Na toto narazit při běžné rychlosti 130 km/h je opravdu bezpečnostní riziko. V severní Itálii jsem na ně narazil ponejvíce.

+20/−1
doporučit
30.3.2018 12:39
Foto

D17a24l25i62b65o62r 46B69a18r46t54o26š 5844480817899

udržování relativně nízké cestovní rychlosti na dálnicích a jako důvod uvádět ochranu životního prostředí je prostě obrovská hloupost. Vojenská technika spotřebuje mnohonásobně více ropy a derivátů než všechna auta světa a to samé platí i o námořní dopravě, kdy cca 60 000 dopravních lodí spotřebuje více ropy než všechna auta světa..........

Když se lidem vnucuje vina tím, že když jezdí rychle , tak ničí životní prostředí tak to 1) není pravda a 2)je to subliminální vnucování viny a strachu do mozků lidí, a jak strach tak vina je základem snadné manipulace masy lidí, to je jediný důvod, proč to s námi dělají a proč nikdy neřeknou všechny správné informace.......manipulace.

Krom toho si Rakušané chodí zajezdit na německé dálnice dvoustovkou, a nejen Rakušané ale lidé z celého světa, Číňané, Američané a další...je to turistický trhák....jet dvoustovkou po německé dálnici.......

+26/−4
doporučit
30.3.2018 12:51

K45a13r75e91l 54N35o11v15o54t15n28y 2981665719960

Rychlost neni problem, problem je predevsim dodrzovani bezpecne vzdalenosti, ohleduplnost, predvidatelna jizda (tj. predevsim pouzivani blinkru v dostatecnem predstihu pred chystanym manevrem), opatrnost (pouzivani zpetnych zrcatek a hlidani si mrtveho uhlu), a predvidavost (tj. kdyz jedu v levym pruhu 160 a vidim, ze auto v pravem pruhu prede mnou se blizi ke kamionu, tak musim byt pripraven na to, ze "necekane" prejede do leveho aby ten kamion prejelo).

+13/0
doporučit
30.3.2018 21:17

M73a38r54t83i56n 12V53i75t 8354823291260

pokud snizite rychlost na nulu, bude nehodovost 0 procent. Problem solved.

+13/0
doporučit
30.3.2018 20:04

D74a76v60i85d 49K77n28a25p37e76k 8837124806235

V době, kdy se bavíme o ochraně klimatu a životního prostředí, je téma jako zvýšení rychlosti na dálnicích kontraproduktivní,“ komentovala test v roce 2008 zástupkyně rakouského autoklubu ÖAMTC

Zdroj: https://auto.idnes.cz/rakousko-dalnice-maximalni-rychlost-140-km-h-f2q-/automoto.aspx?c=A180330_092533_automoto_fdv

Další zelený mozek. Radši přidáme omezení a šikany řidičů, kde se zpomaluje a zase zrychluje - to ty emise sníží úplně nejvíc. A bezpečnosti to jen přidá.

+18/−2
doporučit
30.3.2018 12:40

L19e18o60p43o47l13d 46H49o80r87á40k 4632348879912

To IG-L je děsný výmysl. V Německu je neomezená rychlost, pak hranice a najednou 80 km/h a ochrana proti hluku :(

+14/−1
doporučit
30.3.2018 13:58

P36e49t18r 34B19á35č37a 8935296775315

snad aspon 160 ne, co na 140 chcou testovat.

doufam, ze to dojde ii k nam , 160 naprosto v pohode na vetsine mist. Vynechal bych akorat ty co nemaji odstavny pruh.

+14/−3
doporučit
30.3.2018 17:19

V47l56a69d95i53s51l13a43v 91B44u25r91y45š26e78k 1359952717544

vzhledem k tomu, že jezdím po dálnici už teď 150 km v hodině naprosto běžně, tak nevím, co by tohle testování u mně mohlo prokázat

+14/−3
doporučit
30.3.2018 16:55

J85a52k40u32b 11F37e75i77f70a86r 7819249416649

Čiste technicky vzato, na řadě míst, i v ČR by mohlo zmizet omezení rychlosti úplně. Omezení má smysl tam, kde je hustý provoz, špatný povrch či jiný dobrý důvod, proč rychlost omezit.

Prakticky je to ovšem u nás těžko realizovatelné, neboť kopyta nejsou schopna pobrat rychlost aut v rychlejším pruhu a klidně to tam pošlou...

+13/−3
doporučit
30.3.2018 14:12

T25o64m88á79š 83Z44e88m59a90n 3955578214575

A mohlo by to mít i vliv na bezpečnost - čím rychleji jedete, tím méně času a myšlenek máte na zbytečnosti.

Třeba by to probralo by zombie co nedávají pozor na cestu a pak bourají.

+11/−2
doporučit
30.3.2018 11:40

M72i17c39h10a41l 31S73t91e77b17l33o 5689681774727

Rakušani jsou blázni...ty zony jsou totální nesmysl a buzerace;-O;-€Rv

+8/−1
doporučit
30.3.2018 21:20

P42a55v20e29l 82P36r30o61c89h55á21z36k64a 4351619434740

Naprosto srandovní je, když jedete v IG-L zóně 80 a na vedlejší silnici vedoucí souběžně s dálnicí je povolená 100. Rakušàci akorát buzerujou.

+5/0
doporučit
1.4.2018 12:37

V88o79k13o69u40n 86V50l91a66d72i46m57i64r 8202258669258

Pokud se dobre pamatuji, tak omezeni rychlosti na dalnicich, a nejen v rakousku, bylo dusledkem ropne krise v roce 1973. A jako vedlejsi Produkt se ukazala i snizena nehodovost.

+5/0
doporučit
30.3.2018 15:41

J26o44s85e37f 37Š30o51l55t49e54s 8294938180653

Mě je to jedno, já stejně po dálnici rychleji než 100 km/h nejezdím, ale myslím si, že neomezená rychlost jako v Německu je správnou cestou. Rychlost nezabíjí, zabíjí neškolení řidiči a nepřizpůsobení jízdy povaze a stavu vozovky.

+8/−4
doporučit
30.3.2018 15:43

T26o72m58a78s 88B73a13r12t68e68k 8366260631

Nevim jak to chteji testovat, kdyz kdykoliv jedu do Rakouska tak maji nastavene po cele dalnici IGL a muze se jet max. Stovkou.

+4/0
doporučit
30.3.2018 23:21

J82a13n 34C44o94n69s49t18a26n57t47i61n 1582601233890

a) píše se brzdění, ne brždění

b) v článku: "emise rostou společně s nezbytností brždění a zrychlování" - no tak emise nejspíš opravdu rostou zrychlováním, ale rozhodně nerostou brzděním...

+2/0
doporučit
30.3.2018 21:38

T42o30m97á57š 16M30a83c16e41j36k91a 6221242757267

Teď nevím jestli to byl Hofer, nebo Strache, ale někdo z nich chtěl ten limit zrušit úplně, tak jak v Německu, těch 140 je jen taková sranda a na té A1 se v levém jezdí tak 140 až 160km/h takže to testování těch 140 je úplně k ničemu.

+2/0
doporučit
30.3.2018 19:15

M10i21c66h68a52e25l 19E34d 34H68o56r10s25k21ý 1263391239882

42 a koně na ně.

+2/0
doporučit
30.3.2018 13:51

V21á36c48l38a67v 56M61a28š27e12k 5670766372938

Budou to testovat na A1... No výborně, pokud zachovají každých pár km osumdesátku, tak to bezesporu přispěje k plynulosti provozu a ekologické zátěži, to neustálé brždění a zrychlování Rv

+2/0
doporučit
30.3.2018 13:22

J50a41k46u50b 91R90e70i74t32e95r 2725880588304

Už teď tam jdou hromady mrtvol. Hlavně maminky s kočárky, cyklisté a zvířátka! Proč neslyším experty Budského a další z BESIPU a CDV???

+1/0
doporučit
31.3.2018 19:48

M68i94r24e95k 77G32a12j49e77r 5701526199170

Kdyby na nasich dalnicich snizili maximalni rychlost na 80 km/h, tak se snizi nehodovost (protoze ta se vzdy snizuje se snizovanim rychlosti) a kuriozne by se ani nesnizila prumerna rychlost, protoze je u nas hodne zacp jak kvuli opravam, tak kvuli havariim. Zonglovani s omezenima proste nikam nevede. Co to udelat jak jsou zvykly v opravdu vyspelem svete automobilu, tedy v USA, a dalnice rozsirovat a dobudovat?

+1/0
doporučit
30.3.2018 19:22

K33a96r16e65l 56V40a62c59h83u73t 9753472329283

A1 mezi Vídní a Salzburgem? ... = Nížina, lautr rovina - proč ne? ;-)

+1/0
doporučit
30.3.2018 13:42

M46a13r51t64i77n 97L41a59c32o 7873706978

Jazdím občas po A2 motorkou na juh a ísť v sezóne 130kmh je o hubu. Všetci jazdia tachometrových 150-160. Takže, ak nechcem, aby ma všetci predbiehali, musím sa prispôsobiť.:-/

+1/−3
doporučit
30.3.2018 16:44

Ř15e90h10o62ř 75K96r81á83l47í76č25e40k 5267571959708

Obavám se, že povolení 140 km/h v ČR by znamenalo to, že by si to někteří jedinci vyložili tak, že tím pádem je 150 - 160 km/h je ještě naprosto v pohodě. A v případě povolení dokonce 160 km/h by pro některé byla omezením jen konstrukční rychlost vozu :-/.

A něco podobné si myslím i nějaké toleranci alkoholu :-/.

+2/−18
doporučit
30.3.2018 18:24







Najdete na iDNES.cz