Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z71d63e76n78ě55k 17K15u94č25e42r65a 4848971391826

Jednoduchá, opravitelná, spolehlivá. Rád na ni z vojny vzpomínám.

+18/0
doporučit
2.4.2018 16:16

P37a11v34e23l 75J35e93ř71á68b90e56k 7861422504177

Otec vozil dlouhé dřevo (klády) u lesů. Takže jako malí frackové jsme se v ní něco najezdili, později při studiu jsme jezdili jako závozníci o letních i zimních brigádách. Takže jsme si jí užili dosytosti. Jistě randál, natřásání, v létě vedro, v zimě i někdy teplo, věčně píchlé pneumatiky. Kam nedojela, tam se dotáhla přes naviják. Ale přesto, musíme si říci, že byla navržena krátce po válce, takže na svou dobu dobrá. Že se dál nevyvíjela, respektive, do výroby nezavedly další modifikace na zlepšení podmínek řidiče, na výkon atd., je jen politická neschopnost. tehdejšího systému. A nebylo to jen toto auto, ale motorky, zemědělské stroje, elektrotechnika, strojírenská výroba atd.

+16/0
doporučit
2.4.2018 20:37

J54i94ř89í 70S98c87h29w40a47c56h 8388184708856

objem nádrže 120 l, spotřeba 32 l/100 km, dojezd 600 km???;-)

+12/0
doporučit
2.4.2018 15:42

J80e98n39d52a 89B29e50n73d72a 9391752776918

S vejtřaskou jsem jezdil na vojně, tenkrát jsem na ni nadával, ale dneska na ni rád vzpomínám.

+11/0
doporučit
2.4.2018 17:26

I17v86a97n 29M72a53r18e86k 6694938372

"Vatřaska" brus k nezaplacení při stavbě mého domu v členitém terénu. R^R^R^

+8/0
doporučit
2.4.2018 16:33

Š39i93m18o69n 85M66a47r27t32y84n86e90k 7273445513316

Na svoji dobu dobré auto. Ale doba pokročila. A dnešní armáda potřebuje něco jiného.

+6/0
doporučit
2.4.2018 17:58

M65a80r32e59k 93N31o94v21o53t48n37ý 5651631616988

V3S neznamená vojenský třítunový speciál, ale vojenský třínápravový speciál.

+5/−1
doporučit
2.4.2018 16:55

R20o14m12a22n 94K21o79n86e16č91n57ý 4544178293

Trosku ten clanek stoji za ho..o

+4/0
doporučit
2.4.2018 19:24

L94a80d83i30s32l51a16v 47K44a42l18o97u95s 7265466381800

Obdivuji Vejtřasku. Škoda, že něco na ten způsob nevyrobili v podobě osobního vozu 4×4. Něco jako Impreza, Lancer EVO, Corolla WRC , Rav4,Hummel, ....

+2/0
doporučit
2.4.2018 17:25

J62i69ř84í 76P85o25k32o56r19n85ý 2922254667462

Na tehdejší dobu dobré auto , ale dnes...

+2/−2
doporučit
2.4.2018 17:39

M75a87r91t57i67n 53N45e41b20e92s71k69ý 7686140957252

"Automobil je hlučný a náročné je také jeho řízení."

Pane redaktore, auto, které vyjelo v roce 1953 bylo prostě stavěné na to, aby ho řídil řidič, ale zas tak dokonalé, že tím řidičem mohl být i vyučený lakýrník a potřeboval autoškolu a KŘK na vojně. Nicméně absolvent vojny na V3S pak už opravdu řidičem byl, musel umět řadit s meziplynem, dvakrát šlapat spojku a vědět, co má pod sebou.

Tedy nic pro současné "jezdiče".

V3S byla pomalá, hlučná, v létě vedro a v zimě zima, volant potřeboval chlapa a ne třasořitku od počítače a hlavně:

projelo to i tam, kde už Tatra seděla na rouře, nastartovali jste to za každé zimy, pokud jste měli noviny a zapalovač.

+1/0
doporučit
4.4.2018 13:31

E63v49z77e21n 93S83o31u52k18u64p 1617724236658

Jezdil jsem s PV3S dva roky na vojně a najezdil skoro 100 tisíc km. Kde neprojela vejtřaska, tak pak už žádné jiné auto....

+1/0
doporučit
3.4.2018 8:37

S23t32a76n95i42s20l14a67v 78N84o45v31o59t91n14ý 2263556279599

Dát na podvozek nový kabát tak by to bylo nej auto pro armádu.

+1/−1
doporučit
2.4.2018 16:53

V92o31k52o47u55n 51V90l65a48d48i12m91i71r 8272548799498

Redukce v nabojich kol?

0/−7
doporučit
2.4.2018 16:32







Najdete na iDNES.cz