Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J34i17ř71í 12S62c70h80m67i98d24t 5590453824385

V Německu mají na zimní 1,6;-) asi hazardéři;-D Jinak většina výrobců má na svých pneumatikách značky pro minimální výšku vzorku. Nám za to, že to mají otestováno a taky to může být pro různé pneumatiky různé, takže podle mě je tenhle paušální požadavek na 4mm jen buzerace. Pokud pneumatika má homologaci, tak by měly platit značky opotřebení, jednoduché a pro každého řidiče bez problému kontrolovatelné;-).

+59/0
doporučit
5.4.2018 0:28

L34a46d77i87s35l35a14v 45Z55o49c42h 8322668224528

Pokud máte čtyři roky staré zimní gumy, neměli byste na nich jezdit v zimě, protože jsou ztvrdlé. Ale neměli byste je ani dojíždět v létě, protože jsou měkké. To jsou paradoxy, pane Vaněk!

+40/0
doporučit
5.4.2018 7:33
Foto

P72e47t74r 47K88o49č38i69č83k92a 4569688576317

Zase jeden clanek gumarenske lobby...

Jezdim v Italii celorocne na zimnich. Zadny problem, brzdi a drzi presne tak, jak od gum ocekavam. Akorat musim dodrzet predepsany rychlostni index jak u letnich.

+42/−1
doporučit
5.4.2018 1:04

P21e64t71e13r 43V38a85ň96u50š23a16n18i87k 4607326696402

kazdorocni masirka prodejcu pneumatik... :-/ jinak na starem aute jsem jezdil 100% jen na zimacich, pac s najezdem 10000km nemelo cenu menit, nez bych ojel zimaky a letnaky tak bych je uz musel menit z duvodu stari...Rv

+38/−1
doporučit
5.4.2018 0:13

B13o68ř24i35v76o84j 97K92u88b94í76č93e93k 2789660569241

To jsou zase kydy..

Pokud nejezdim jako prase coz se rovna vetsine Prazaku a totalnich vymatlancu co jezdej stylem brzda plyn. Pak dojet v lete treba sestilety ztvrdly zimaky je docela kumst. A pokud najedes behem leta jen nekolik tisic km tak neobstoji ani argument s vyzsi spotrebou. O tolik vic to nezere. Navic nemusis do pneuservisu na vyvazeni nasazeni sundanu a hlavnd koupi pneu. Navic je to ocividny plytvani zdroji gumy.

Tudiz kdo jezdi klidne malo a predvidave at gumy klidne dojede a na zimu poridi novy.

+36/−1
doporučit
5.4.2018 0:17

M44i83c69h28a33l 82K66o74z95a61k 7414802611770

V období, když je potřeba mít zimní pneu a je víc než +7 stupňů, tak zimní gumy nejsou nebezpečné, nemají delší brzdnou dráhu a nejsou hůře ovladatelné? Jak v zimě tak v létě mám naprosto stejnou spotřebu. Větší problém je jezdit v zimě na letních než v létě na zimních. A co na to ekologie, když musím vyhodit čtyři roky staré gumy se vzorkem kolem 4mm? Ach ta gumárenská lobby...

+28/0
doporučit
5.4.2018 6:40

P46e23t62r 52R10o42l94f43e79n 9738204538425

Gumaři potřebují prodávat a proto vychází takové články :-D

+27/0
doporučit
5.4.2018 6:45

M19i13l56a44n 49Z61e73l26e47n98k21a 1796844578609

Já bych šel dál. Zavedl bych povinně ještě gumy jarní a podzimní. Není problém na to udělat nějakou studii... a kdyby to mělo ušetřit alespoň jeden život.

Jo a po skončení období gumy neschovávat ale vyhodit, jinak by gumárníci neměli co žrát.

+23/0
doporučit
5.4.2018 7:23

K79a33r65e22l 36M27i39k79l40í35k 6664236287

Mám starý auto a staré gumy. Nemám no nové prachy. Jezdím tak, že počítám s tím, že mám staré auto a staré gumy. Nikdy jsem neměl problém. :-D

+20/0
doporučit
5.4.2018 7:03

Š10i13m95o18n 78M50a56r71t49y26n91e28k 7873605973246

Ještě by to chtělo článek o škodlivosti zimní nafty - ta by se také měla z nádrže vypustit. to samé zimní směs v ostřikovačích. A u oleje by to možná stálo také za zamyšlení.

A úplně nejlepší by bylo vyměnit celé auto.

+20/0
doporučit
5.4.2018 6:52

L51i72b24o83r 44F62i56l17á96k 2275258793339

No, vidím to tak, že budu kvůli bezpečnosti kupovat každý měsíc nové gumy.

+18/0
doporučit
5.4.2018 6:10

M25i18c81h47a54l 25K44o12z12a10k 7444102871400

No tak když to zjistili výzkumníci Continentalu, tak bude lepší pneumatiky této značky nekupovat, když nejsou vhodné na dojetí při vzorku 4mm.

+17/0
doporučit
5.4.2018 8:49

P16a73v92e48l 65J40e64ř88á62b51e39k 7821462564887

S ohledem na problémy s recyklací pneumatik, na jejich stárnutí to jsou krásné rady, ale tak pro služební auta. Kdo jezdí málo, tak je to dost nehospodárná masáž, protože po čtyřech letech od nasazení na auto bychom je měli vyhodit, protože jsou "staré".

Takže výrobci - pro málo jezdící dělejte zimní pneumatiky s 6 mm vysokým vzorkem a za 1/3 dnešní ceny. Potom leckdo z málo jezdících možná bude jezdit na pneumatikách dle sezóny.

+17/0
doporučit
5.4.2018 0:20

J21i61ř34í 76J48u34r18á19š79e42k 8457635220487

A maji ty zimni pneu stejne vlastnosti v cele hloubce dezenu? Nedavno tu byly clanky, ze kdyz se ty pneu trochu ojedou, jsou z nich obyc prumerne pneu a o vlastnostech zimnich pneu si muzeme nechat zdat.

+13/0
doporučit
5.4.2018 4:26
Foto

V72l79a82d56i32m49í42r 13Š77ť58a48s67t36n54ý 1401186715773

Zase jedna PR výrobců pneumatik? Nejdřív stát legislativně donutil motoristy používat dvě sady pneumatik, teď, v dalším kole se výrobci alespoň mediální masírkou pokoušejí motoristy přesvědčit, aby gumy v polovině jejich životnosti vyhazovali. Jděte se bodnout.

+11/0
doporučit
5.4.2018 8:28

V86l22a90d47i19m33í49r 16M96ü64l23l15e30r 6753515493890

A to v testu "nezávislém" zkoušeli jaké pneumatiky? Nové s původní hloubkou drážek, uměle obroušené na 4 mm nebo přirozeně ojeté a několik let staré a tedy ztvrdlé ztvrdlé. Vždyť nám tu tlačíte do hlavy, jak ty zimní tvrdnou a ztrácí elasticitu a najednou jsou měkké.

Podle toho, co tu na netu čtu bych měl pneumatiky měnit nejlépe s každým doplněním paliva do nádrže.

Jo a úsměvné je to, že se napřed píše o nezávislém testu a na konci už se autor musel odkopat, že Continental dělá průzkum a nabízí ..... a nezapomněl dát "ilustrační" foto, kde je na pneumatice logo Continental.

Kolik si Continental zaplatil za reklamu? A do čí kapsy to šlo Stb Babiše, nebo pana redaktora?

+11/0
doporučit
5.4.2018 8:27

M70i55c36h24a16l 56K17a82n75d38a 7790967623775

U článku chybí informace, že se jedná o reklamní sdělení, neboť je to typická reklamní směs polopravd a demagogií.

Zimní gumy se vzorkem okolo 4mm pravidelně v létě dojíždím a nemám s tím problém. Samozřejmě na takových gumách jezdím o poznání pomaleji než na letních a o tom to právě je. Proč bych měl porovnávat zastavení z rychlosti 100km/h na obou typech gum?

Já potřebuji srovnání zastavení ze 100km/h na letních a z 80km/h na zimních. A tam je brzdná dráha v obou případech stejná. V nižší rychlosti je i menší valivý odpor a menší spotřeba. Tím se škodlivé a pozitivní vlivy navzájem vyruší a v ekonomickém výsledku pak rozhoduje úspora ve využití gum se vzorkem vysokým 4mm, které bych dle autora článku měl vyhodit.

+10/0
doporučit
5.4.2018 6:44

Š70i70m66o75n 10M57a34r70t59y16n26e52k 7763895713376

Tak ono je také rozdíl jak ty zimní pneu někdo dojezdí. Pokud se někdo motá kolem komína ve vzdálenosti pár kilometrů a jednou týdně dojede do okresního města 30 km tak na tom není nic nebezpečného.

Já třeba najezdím týdně třeba i 1500 - 2000 km a z toho přes polovinu po dálnicích. Tam už je použití zimních pneu za vyšších teplot celkem znát (v negativním smyslu).

+10/0
doporučit
5.4.2018 6:38

K72a26r85e64l 68V62a44c63h80u64t 9833632429943

Hádáte se tu dost zbytečně - rozumný člověk, který ví na čem jezdí, tak má i dost rozumu, aby tomu přizpůsobil svou jízdu... ;-)

Mohu jet na jaře na zimních gumách, ale když vyletí teplota na 26 stupňů, není moc rozumné vůz honit po silnicích vyššími rychlostmi... 8-o (jsou-li ty gumy skoro nové, mohu je skoro zničit, no - rozhodně ze vzorku dost ubude)...

Naopak když v září teploty ráno spadnou pod nulu, je zase nesmysl hnát se ráno do práce na letňákách jako šílenec - protože to určitě BUDE víc klouzat. 8-o!!

+9/0
doporučit
5.4.2018 16:09

J69a18k43u85b 51S44e62k98e51r90a 6646100946295

Jinými slovy.

Když je v zimním období, kdy je nutné jezdit na zimních +15C, je to v pohodě

Ale opovažte se nich jezdit v jarním, letním a podzimním období...

+9/0
doporučit
5.4.2018 12:22

P97e62t78r 26P21o47s64p63í20š97i18l 4188354136946

Hlavně nedojíždět a koupit si jednu nebo dvě sady navíc. Jinak nebudou mít v gumárnách co jíst... Asi tak by měl znít správně nadpis.

Ale objektivně - v článku mi chybí základní informace. Každý jezdí jinak a najezdí jiné množství km. Ten kdo jezdí opravdu hodně a často dálnice - ten by neměl dojíždět zimní v létě. A pak jsou tu lidé, co dojíždí už mnoha zimami ztvrdlou zimní pneu a ta se chová stejně jako ta letní. A na jízdy kolem komína to bohatě stačí.

+9/0
doporučit
5.4.2018 6:44

F44r73a69n37t64i46š17e18k 89M48i37c74h72a73l94i10c68a 8676258655276

Vážení rádoby odborníci, nevnucujte nám své "moudra"

+9/0
doporučit
5.4.2018 4:19

R85o66s52t94i39s16l96a45v 76V43o19m59á14č17k27a 6938714391825

Jakmile někoho uslyšíte vyřknout tu magickou větu o zázračné změně fyzikálních zákonů při sedmi stupních Celsia, můžete přestat poslouchat.

+8/0
doporučit
5.4.2018 17:31

J89a54n 87B77u82c72h91a89r 9259961492506

Kupujte, kupujte, kupujte dokud jsou!;-D

+8/0
doporučit
5.4.2018 11:02

P19e46t76r 58M16i27c42h35a40l 2200724231142

To jsou zase žvásty. 4 - 5 let stará zimní guma sjetá na 4 mm ztvrdne a chová se velmi podobně jako letní. Ověřeno na vlastním autě na tomtéž místě a za velmi podobných podmínek, na suchu i na mokru. Takže zimní gumy běžně dojíždím přes léto a nikdy jsem žádný z popisovaných problémů nezaznamenal.

Která pak gumařská lobby si zaplatila tento článek?

+8/0
doporučit
5.4.2018 8:46







Najdete na iDNES.cz