Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J10i93n37d54r35i64c28h 13K50u68c18h87a67r 1187474107259

To je tak když se ekologie neřeší jako celek, ale po částech. Nejdříve to bylo COx, tak se podporovaly diesely. Teď je to zase NOx tak se diesely blokují ale s tím roste zpět COx. Do toho se snaží tlačit hybridy, které jsou ale vhodné pouze pro úzkou skupinu cestujících (ráno do města, večer zpět), na delších trasách jsou na tom hůře než benzíny. Elektromobily jsou extrémně drahé, není vyřešeno co s bateriemi a v Německou nemají blackout jen díky špinavým uhelným elektrárnam a francouzským atomovým.

Tahle ekologie všechno a hned je cesta do pekel

+19/−1
doporučit
9.4.2018 11:30

D47a86v82i89d 44H63i54l45l78e 9582764694508

a za rok zakazi benzin a hura na kola.

+20/−2
doporučit
9.4.2018 11:17

J55a56n 72M43a75c89h89á59č 3377816343182

Tak v německu je ta ekologie na vysoké úrovni....konec nejčistších jaderných elektráren a jejich nahrazení hnědouhelnými,to je majstrštyk co se jenom tak nevidí.A tedka jsou na řadě diesely,které jsou dnes ekologičtější než benzíny a elektroauta s jejich uhlíkovou stopou,připomínající hořící skládku.

+22/−3
doporučit
9.4.2018 13:12

K35a12r13e23l 72V14a21c40h55u32t 9773342889643

A takový to byl KRÁSNÝ a povedený motor ... ;-)

+11/0
doporučit
9.4.2018 14:06

J40a81n 19S55t16e50h42l98i23k 9615247336421

U nás ted jezdí autobusy na CNG a je to naprostá paráda proti těm sazometum.

+13/−1
doporučit
9.4.2018 15:59

P57a19v64e20l 15O57t80i19s60k 2516311167

To jsem zvědavý co budou dělat chytré hlavy, až v nějakém německém městě vyhlásí zákaz dieslů a pak zjistí, že ovzduší se nijak zvlášt nezlepšilo. Ono hlavním problémem je totiž hustota dopravy, která stále roste. Mimochodem žiju v německu už nějaký ten pátek a jejich myšlenkové pochody jsem dodnes nepochopil. Všude po městě nasázejí omezení rychlosti na 30, a pozor kvůli emisím a loni si nechal německý ADAC nechal udělat studii a strašně se divili, že je to naopak, že když se ty auta pomalu plouží městem, tak ty emise se zvyšují. Doslova les semaforů, jenže nějaká zelená vlna je pro ně španělská vesnice, protože chodec má všude přednost takže jak si to lidi mačkaj, tak auta stojí co 50 metrů, plouží se pomalu v zácpách a čoudí. Takže jsem si celkem jistý, že se v německých městech nic co se týče ovzduší nic nezlepší ani omezením dieslů. Dnešní diesel se v emisích v pohodě vyrovná benzínům, takže tudy cesta nevede, elektro v současné době taky není cesta, není kde nabíjet, argument nabijete doma v noci, je úplně mimo, zrovna v německu žije hromada lidí kteří mají prachy na to aby si koupili e-auto v bytech, soudě podle toho jaké auta stojí přes noc na ulicích kde to jde i nejde, prostě je přeautováno, nehledě na to, že e- auto není zase tak čisté jak se na první pohled zdá. Ale to je na delší diskuzi. Takže se fakt těším, protože to bude docela legrace. Asi se budu řídit radou , svého pana domácího, ten si udělal před nedávnem radost, vyměnil svého Mercedesa za BMW 7 , jak jinak než v dieslu, a když jsem se ho ptal jestli nemá strach že mu s tím zakážou jezdit, tak jen mávl rukou, že on se o politiku nezajímá.;-D A já mám pocit, že dnešní hon na čarodějnice v podobě dieslů a protlačování elektra, nic jiného než špinavá politika není.:-)

+7/0
doporučit
10.4.2018 21:28

J54a65r38o94m32í77r 47Č54e21c59h 1173508807752

No v Nemecku na velbloudy.

+6/−2
doporučit
9.4.2018 15:00

D83a75v35i88d 51C97h48o71d63ú30r 2908228723758

Nelibi se mi ze neco ma byt zakazano jenom proto ze je to diesel. Disel muze delat stejny bordel jako benzin, ale diesel se zakaze:-/ Jenom proto ze lidi kuchaji filtry pevnych castic. Tohle je jako kvuli lidem co trpi obezitou zakazat jidlo

+5/−2
doporučit
9.4.2018 16:15

R17o54m78a39n 86P49o60l83á13č14e90k 5826759775

Každý brečí na TDi, ale zkuste koupit rodinné auto v benzinu???

Budto to má 1,5 objem což na SMaxe je pidimotůrek a nebo právě diesel...

+3/−1
doporučit
9.4.2018 23:06

P31e97t11r 24B38á39č73a 8155836715105

Bu bu bu, klidne bych si naftak koupil, mit odpovidajici vykon.

+2/0
doporučit
9.4.2018 16:37

I32v66o 82J11a18n14á19č15e71k 8463653791772

To je super šaškárna v situaci, kdy benzín chrlí rakovinotvorné saze v množství tisícinásobně větším než diesel.

+4/−5
doporučit
9.4.2018 22:08

I63v41o 24J98a71n30á97č67e32k 8703493651282

Z článku je vidět, že politika je vlastně to nejhorší, co může lidi potkat. Moderní je hon na diesel a proto budeme preferovat benzín. Co na tom, že z benzínu se valí tisíckrát až deset tisíckrát více sazí, které škodí právě ve městech. Je to na blití tento eurosocialismus.

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/kolik-pevnych-castic-emituji-moderni-benziny-podivejte-se-na-vysledky-mereni/

Výňatek z textu: Jako „míra” byl vybrán dieselový Citroën C4 Cactus, který emitoval pouze 5 pevných částic na cm3 výfukových plynů, a to v prostředí, ve kterém okolní vzduch obsahoval 5 500 pevných částic v centimetru krychlovém. Plyny, které šly z výfuku Cactusu, byly tedy po stránce pevných částic 1 100x čistší, než ty, které jeho motor nasál do válců.

„Vítěz” testu ovšem vypustil téměř 360 000x (opravdu tři sta šedesát tisíckrát, není to překlep) větší množství pevných částic než Cactus, který samozřejmě filtrem pevných částic vybaven je.

+2/−1
doporučit
10.4.2018 11:52

P75e82t43r 12S12t70e16j38s63k82a77l 3829948104806

Nejsmutnejsi je, ze cela leta tady diesely cmudily tony prachu a dusiku a u nas vlastne jeste muzou a kdyz je diesel konecne cisty, tak ho nikdo nechce. Uplne od zacatku mely byt pravidla stejna pro emise benzinu i dieselu a nemuseli jsme ted nic resit. Kdo by najel 50tisic rocne po dalnicich Evropy a mel auto v odpoctu DPH, koupil by diesel. Vyjezdil a sesrotoval. Zbytek by mel benziny nebo jina paliva.

+2/−1
doporučit
9.4.2018 23:35

M77a14r41e65k 27J33a60n96e24č73k42a 1627736423101

Na jednu stranu jdou Němci ode zdi ke zdi, ale na druhou stranu, se jim v tomhle vůbec nedivím. Ono stačí přijet do jakéhokoliv města tady v ČR, tak na první křižovatce bez včasného zapnutí vnitřního okruhu ventilace je ve voze za chvíli nedýchatelný smrad, takže vypínám vždy až při výjezdu z města. Pak se divte odpůrcům dieselů, kteří musejí nechtě ten smrad dýchat, protože ČR je dieselová popelnice Evropy. A pro dieselové mínusáře jezdíme v rodině už roky s vozy na LPG, takže za náma se nikdo doslova nedusí a navíc je provoz levnější než u smradlavého dieselu a je jedno jestli to jezdí pouze po městě nebo pouze dálkové ;-)

+2/−3
doporučit
10.4.2018 13:46

J94a42n 45K88a37l36a70b68z44a 6932731488989

Diesel = páchnoucí mrtvola, která nemá budoucnost. Ono amíci a japonci moc dobře vědí, proč si to tam nenechali takhle rozšířit jako tady. Tohle se vůbec do osobních aut nemělo nikdy dostat. Bez dieselů v osobácích by bylo ovzduší ve městech úplně někde jinde. Ale kvůli šetřílků, kteří potřebují jezdit za čtyřiapůl tady pochcípem na rakovinu!

+8/−28
doporučit
9.4.2018 11:22

J57a45n 26D76l30o27u89h27ý 7394839480949

To uz je snad vtip :-D

+1/0
doporučit
10.4.2018 6:56

P25e85t28r 38Č68e18r42m95á62k 9868445479160

Od VW poměrně lišácký postoj - nová auta tak jako tak plní E6 (b nebo dokonce c), tedy podle aktualizace nízkoemisního systému modrá plaketa, takže jich se stejně v příštích 3letech žádný zákaz týkat nebude. Ale jako co kdyby, chytré to je.

+1/0
doporučit
9.4.2018 22:29

M71i53r16e44k 95G70a52j83e60r 5481776569650

Ten vykup bude lidem k nicemu, kdyz se jejich meststi zastupitele rozhodnou zakaz naftovym vozum udelit az za 3 roky a jeden mesic. Lide nebudou mit sanci to ovlivnit a prijdou o moznost sve auto pouzivat tak, jako driv. Je to spis ulitba firmam, ktere kupuji auta na 3 roky, aby ty diesely jeste ted (naposledy) koupily.

+1/0
doporučit
9.4.2018 20:36

P41e55t52r 81P65o58s95p92í21š49i52l 4408744856406

Všechna ta velká SUV a auta vyšší střední jsou závislá na naftových motorech. V těchto typech aut a hlavně v kombinaci 4x4 nedávají benzíny smysl, protože jejich spotřeba převyšuje značně hodnotu 10 litrů na sto.

+1/0
doporučit
9.4.2018 17:46

J52a45n 70N11o78v69á57k 1725829823424

Reseni jsou elektrokola. Pres noc nabijete a cely den jezdite skoro zadarmo. V desti pouze pribalite plastenku a kdyz je vetrno, lze na delsi dojezd vyuzit i pevnejsi destnik.

+2/−5
doporučit
9.4.2018 12:19

J22i94n20d63ř47i49c80h 12Š75k85o53p80e30k 4855501220605

Jestli pravým důvodem poklesu zájmu nebude spíše složitost motorů, které musí plnit stále více papírové a nesmyslné normy. Lidi se tak oprávněně bojí, že díky těmto nesmyslům je motor zbytečně konstrukčně složitý, náchylný a v kombinaci s dnešní snahou šetřit všude, velmi rizikové z hlediska provozních nákladů

+1/−2
doporučit
9.4.2018 14:32

M14i63c13h30a83e22l40a 24S77t76a77r94á 8830824681983

To by mělo byt okamzite zavedeno i u nas.

+1/−5
doporučit
9.4.2018 15:15

P33e45t11r 81H57o12r12á59k 1729203549984

Diesely emisně selhávají po celou dobu. Špiní zbytečně městský vzduch desítky let. Další šanci si tahle selhávající technologie nezaslouží.

+1/−8
doporučit
9.4.2018 23:38

O64n49d24r37e57j 96M67a28t79e21j38k82a 9799488684729

A material k nataceni (30kg ) si vezmu na zada do objemneho baliku 2m x 1m ze? Nic proti ale

Presne takhle uvazuji zeleni. Hodi chytrou hlasku do vetru a uz maji vyreseno. Diky ale nekdo musi vydelavat a nekdy hold je potreba vozit fakt hodne matrose kvuli praci. Ale to je asi levicove mladezi jedno ;). Chapu

0/−1
doporučit
9.4.2018 16:11

P13e16t90r 12H83a81r96i50p49r39a13s11a61d 53H57a73j66i41č 5591376623490

Je celkem jasné, že vývoj se bude ubírat směrem k hybridům. Možná ještě CNG má nějakou šanci, ale i tam si myslím, že bude hybrid lepší možnost. Nakonec pro nějakých 50 let dopředu vznikne podle mě taková taková směska hybridů, BEV, vodíkových EV a čisté spalováky budou jezdit jen jako historická vozidla a budou muset mít výjimku.

Ve městaech můžou klidně převládnout BEV.

Když započítám MHD, tak si klidně tipnu, že na elektřinu se dopraví už dnes možná víc jak 5x tolik lidí, než ve spalovácích. Nejvíc cestujících pojme metro a a tramvaje.

0/−3
doporučit
9.4.2018 23:04







Najdete na iDNES.cz