Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R74o89m18a91n 55P47o51l10á33č84e34k 5296459825

A teď babo rad... Když chci byt in a koupim si benzínový Superb 2.0 benzín mám stitek co2 "B"... Kdyz si udělám velkou radost a koupím policejni stíhačku s 206kW tak mám dokonce "C". Diesel se na mě směje všude s A, jenže s dieselem diky zeleným skoro nikam za chvili nevjedu.

To uz začíná byt docela psycho...

+30/0
doporučit
11.4.2018 5:31

R61i26c62h38a49r18d 53V18a40c94e43k 5941638682558

Základem je stanovit si nějaký hloupý cíl a snažit se ho splnit za každou cenu.:-)

+44/−3
doporučit
11.4.2018 2:00

L40u96k54á11š 95K45r41a34u16s 4158161527320

Mazda stále montuje do aut atmosférické motory. Proto ty vyšší hodnoty CO2. A jsou mnohem lepší než ty přeturbené motory do sekačky na trávu

+30/−1
doporučit
11.4.2018 5:30

M20i79r91e69k 96G92a13j95e72r 5751786579880

Průměrné emise CO2 jsou v Evropě hlavním sledovaným parametrem „čistoty“ vozidel. což je uplne spatně.

+25/−2
doporučit
11.4.2018 1:29

R66o58b22e58r60t 83M82á53s92l87o 1791271497477

Přitom by stačilo ty nesmysly okolo CO2 zrušit a soustředit na opravu škodlivé NOx.

+23/−2
doporučit
11.4.2018 1:48

J29i91n55d32r43i64c31h 96K60u12c72h96a70r 1657594677319

Kdo v reálném provozu jezdí za 4litry? Množství CO je typická ukázka jak je pro úředníka důležitější papír než realita

+16/0
doporučit
11.4.2018 6:43

Z75d53e16n78ě82k 21W57e54r32n69h77a27r91t 6227525562558

To je problém, když na sebe narazí zákony lidské a přírodní. Ono se ale nakonec ukáže, že skutečně platí jen ty přírodní... Jenže to někdo zkrátka dlouho nechápe...

+18/−2
doporučit
11.4.2018 5:57

J82a13k26u52b 44R91o66u68s 3963200854622

No a co má jako být? Oxid uhličitý je naprosto neškodný plyn, bez kterého by nebyl žádný život na zemi. Mnohem horší je, že rostou emise rakovinotvorných NOxů, a to nikdo neřeší.

+17/−3
doporučit
11.4.2018 0:15

M23a27r93t34i66n 14T73e42s67a46ř 2809973763213

Stále nechápu, když se honí každý gram CO2, proč většina automobilek (snad s výjimkou Dacia) ustoupila od tovární zástavby LPG(a proč je CNG stále tak drahé na pořízení - ať mi nikdo nevykládá, že vysokotlaká nádrž musí stát takové jmění navíc v porovnání s nízkotlakou. Nějaký vyvážený mix paliv (vč. elektřiny) by náhradě dieselů u osobáků pomohl. LPG má na jednotku energie o 15% nižší CO2 než benzín a NOx srovnatelně "nízké".

+8/0
doporučit
11.4.2018 7:56

P94e53t79r 68R89e29m49e24š 5811555502

A co z toho vyplývá? Že se asi budeme muset vrátit o několik století zpět a využívat koňskou sílu nebo jinak nevím, jak si to ti ekoteroristé vlastně představují. By mně zajímalo, jakou dopravu používají ti, kdo vymýšlí ty kraviny.

+9/−1
doporučit
11.4.2018 6:18

J77a40r60o49s20l84a11v 70V91a18c52e83k 1922342182786

Emise jsou dané spotřebou. Čím větší spotřeba, tím větší emise. To je celkem jednoduchý fyzikální zákon.

Co jiného než CO2 by mělo auto vyfukovat, aby to bylo dobře?

+7/0
doporučit
11.4.2018 8:00

J23i86r45i 32N28o75s33e96k 5237872388290

I kdyby zákázali auta tak to bude mít minimální efekt vzhledem k ostatní produkci CO2. Zatím to spíš vypadá že EU chce zlikvidovat automobilky včetně průmyslu na ně navazující. Když skončí v čr automobilky tak kolik? víc jak 200000 nezaměstnaných?

+6/0
doporučit
11.4.2018 1:09

M65i22c97h44a48e82l87a 72P22l92a57n61á 2793367843127

Cesta nápravy neleží v omezování emisí vozidel, nýbrž v omezování nadužívání dopravy obecně. Opravdu potřebujeme italskou mrkev, estonská vejce, argentinské hovězí, maďarské mléko, kdejaký krumpl z Číny apod.? Tohle je potřeba si uvědomit při každém nákupu. S CO2 si poradí rostliny, lesy nejlépe. Když se v tropických oblastech kácí pro vznik plantáží nebo pastvin pro zbytné laskominy, které se pak dováží přes půl planety, tak je něco špatně.

+5/0
doporučit
11.4.2018 8:24

R52o69m85a43n 81P50y36t37e45l 4339319123163

Víte jak vznikají emise ? Běžte se podívat ráno před školu, fronta popojíždějících aut, z toho každý třetí SUV, auto zastaví, dítě vystoupí, další auto čeká, auto odjede a další auto přijede, dítě vystupuje a takhle dokola. Cokoliv je nad 200 m lidi řeší autem.

+10/−5
doporučit
11.4.2018 7:14

S63t36a31n55i80s14l78a20v 17N44ý19v46l44t 2654305393

Tak sázejte stromy a přestaňte šikanovat provozovatele postarších aut, kteří jsou ekologičtí tím, že nevyhazují, ale opravují.

Já jezdím 20 let jednu octavii na LPG a kolik jsem ušetřil plastů a peněz, oproti sousedovi, co to točí po roce. Spokojenější stejně neni.

+6/−2
doporučit
11.4.2018 9:56

P83e51t91r 89H31o53r52á11k 1949473259854

To je v pořádku a dobré znamení. Zvýšení CO2 znamená, že klesnou jiné, daleko škodlivější emise. Neškodný CO2 se pak v pohodě rozptýlí. Zdroje CO2 jsou jinde, auta mají zanedbatelný podíl. Hon na CO2 přinesl do měst karcinogenní prach a oxidy dusíku.

+6/−4
doporučit
11.4.2018 6:14

K70a98r24e60l 85V66a58c66h35u16t 9973312159903

Však krize už přijde na atomobilový průmysl co nevidět... :-( ... přetlak nabídky nad poptávkou už je nyní docela DOST zřetelný...

+3/0
doporučit
11.4.2018 6:12

J44a34n 76B96u46b84e16n 4963600807

No tak to to bude pro některé bolehlav, co zakázat dřív, diesel kvůli NOx, nebo benzín kvůli CO2.

+3/0
doporučit
11.4.2018 0:19

M39i21c83h19a82l 29F60i43n88s92t49e18r30l57e 7599770173628

Ekobuzerace, ekobuzerace a ještě jednou ekobuzerace..., nic víc. A slovo "odborník" bych v tomto případě vůbec nepoužíval !!!!

+5/−4
doporučit
11.4.2018 7:15

K14a77r52e69l 84S39t19r28ž34a96n10o40v78s72k47ý 1438315745

Tady se pořád řeší emise aut, ale nikomu nevadí, že letadla škodí násobně víc a deset největších námořních lodí na světě zvládne totéž, co všechny auta na světě. Já bych jako problém u aut viděl spíš to, že ve městech zvedají prach.

+6/−6
doporučit
11.4.2018 8:00

M81a48r82t15i54n 64H42r21o51u36d14n29ý 5467682764527

Automobilky maj na výběr - buď solit pokuty a nebo samy dotovat prodej úspornějších vozidel tak (hybridy a elektromobily), aby se staly pro zákazníka atraktivnější.

S tímto náhledem byl ten systém "flotilní spotřeby" i zaváděn.

+3/−1
doporučit
11.4.2018 6:21

J92a82r37o68m35i53r 98H63o94b62l42i57k 1235757695

ad A) Cela dieselgate vznikla, protože VW byl v USA se svými diesely příliš úspěšný a americké automobilky neměly odpovídající konkurenční auto. Vše ostatní byla a je jen zástěrka, jak docílit, aby se VW na americkém trhu se svým TDi neobjevil. No a ekoaktivisti výborně sehráli roli užitečného vola, díky kterému to vypadá jako regulérní hospodářská soutěž.

ad B) úspěšné omezení emisí z osobní dopravy vede přes omezení počtu aut. Je k ničemu srazit emise na km na polovinu, když mezitím jezdí aut 4x tolik. Tak a teď mi řekněte, který politik do tohohle půjde. Prostě se stejně pomalu udusíme emisemi.

ad C) stavět na tom, že jedna automobilka má flotilové emise o procento, dvě jiné než druhá je jako vydávat za nesmyslně předražené banány za 20,-Kč, když vedle stojí 19,85. Inu, "odborná" novinářská práce.

+4/−3
doporučit
11.4.2018 7:07

R85o35m84a95n 67S78r97p 1320875372725

Mně fascinuje, jak tady většina "odborníků" tvrdí, že CO2 je naprosto neškodný plyn. Že způsobuje atmosférické změny, to se nějak zapomíná. Až si budete příště stěžovat, že zimy jsou na blátě a často fouká brutální vítr, tak si vzpomeňte na váš neškodný CO2..

+5/−5
doporučit
11.4.2018 7:19

D87a82n24i15e59l 41M62a36g79n63u16s 4623485374487

Hlava XXII ;-D

+2/0
doporučit
11.4.2018 9:03

J29i20n90d31r83i97c75h 65K27u92c61h71a19r 1727934607489

Nebylo by lépe počítat spotřebu podle prodaných PHM na čerpacích stanicích? Pak to jen rozpočítat na počet aut podle registru a průměrného nájezdu podle pojišťoven. Ale to by asi nevyšla spotřeba 4l/100km jako to vychází teď

+2/0
doporučit
11.4.2018 8:46







Najdete na iDNES.cz