Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R46o92m76a40n 87P26o90l57á76č71e47k 5726109335

A teď babo rad... Když chci byt in a koupim si benzínový Superb 2.0 benzín mám stitek co2 "B"... Kdyz si udělám velkou radost a koupím policejni stíhačku s 206kW tak mám dokonce "C". Diesel se na mě směje všude s A, jenže s dieselem diky zeleným skoro nikam za chvili nevjedu.

To uz začíná byt docela psycho...

+30/0
doporučit
11.4.2018 5:31

R17i74c16h30a17r77d 92V32a52c45e39k 5161918872708

Základem je stanovit si nějaký hloupý cíl a snažit se ho splnit za každou cenu.:-)

+44/−3
doporučit
11.4.2018 2:00

L74u42k76á15š 60K81r84a31u37s 4878841307770

Mazda stále montuje do aut atmosférické motory. Proto ty vyšší hodnoty CO2. A jsou mnohem lepší než ty přeturbené motory do sekačky na trávu

+30/−1
doporučit
11.4.2018 5:30

M54i48r52e24k 80G72a26j49e37r 5531846379120

Průměrné emise CO2 jsou v Evropě hlavním sledovaným parametrem „čistoty“ vozidel. což je uplne spatně.

+25/−2
doporučit
11.4.2018 1:29

R24o49b40e11r81t 33M12á85s11l38o 1691671497517

Přitom by stačilo ty nesmysly okolo CO2 zrušit a soustředit na opravu škodlivé NOx.

+23/−2
doporučit
11.4.2018 1:48

J32i52n77d42r32i57c25h 76K14u92c25h34a29r 1717304477889

Kdo v reálném provozu jezdí za 4litry? Množství CO je typická ukázka jak je pro úředníka důležitější papír než realita

+16/0
doporučit
11.4.2018 6:43

Z91d76e58n66ě44k 89W36e15r60n27h90a53r19t 6817555412318

To je problém, když na sebe narazí zákony lidské a přírodní. Ono se ale nakonec ukáže, že skutečně platí jen ty přírodní... Jenže to někdo zkrátka dlouho nechápe...

+18/−2
doporučit
11.4.2018 5:57

J92a95k58u21b 62R79o86u46s 3453470854562

No a co má jako být? Oxid uhličitý je naprosto neškodný plyn, bez kterého by nebyl žádný život na zemi. Mnohem horší je, že rostou emise rakovinotvorných NOxů, a to nikdo neřeší.

+17/−3
doporučit
11.4.2018 0:15

M13a40r64t62i49n 77T90e89s83a86ř 2619513363703

Stále nechápu, když se honí každý gram CO2, proč většina automobilek (snad s výjimkou Dacia) ustoupila od tovární zástavby LPG(a proč je CNG stále tak drahé na pořízení - ať mi nikdo nevykládá, že vysokotlaká nádrž musí stát takové jmění navíc v porovnání s nízkotlakou. Nějaký vyvážený mix paliv (vč. elektřiny) by náhradě dieselů u osobáků pomohl. LPG má na jednotku energie o 15% nižší CO2 než benzín a NOx srovnatelně "nízké".

+8/0
doporučit
11.4.2018 7:56

P39e33t33r 93R20e68m91e97š 5771345882

A co z toho vyplývá? Že se asi budeme muset vrátit o několik století zpět a využívat koňskou sílu nebo jinak nevím, jak si to ti ekoteroristé vlastně představují. By mně zajímalo, jakou dopravu používají ti, kdo vymýšlí ty kraviny.

+9/−1
doporučit
11.4.2018 6:18

J76a38r95o70s29l98a52v 50V57a57c86e36k 1892692142646

Emise jsou dané spotřebou. Čím větší spotřeba, tím větší emise. To je celkem jednoduchý fyzikální zákon.

Co jiného než CO2 by mělo auto vyfukovat, aby to bylo dobře?

+7/0
doporučit
11.4.2018 8:00

J50i46r16i 43N17o83s90e50k 5637232518360

I kdyby zákázali auta tak to bude mít minimální efekt vzhledem k ostatní produkci CO2. Zatím to spíš vypadá že EU chce zlikvidovat automobilky včetně průmyslu na ně navazující. Když skončí v čr automobilky tak kolik? víc jak 200000 nezaměstnaných?

+6/0
doporučit
11.4.2018 1:09

M26i64c15h61a40e73l72a 48P93l29a63n87á 2193107773237

Cesta nápravy neleží v omezování emisí vozidel, nýbrž v omezování nadužívání dopravy obecně. Opravdu potřebujeme italskou mrkev, estonská vejce, argentinské hovězí, maďarské mléko, kdejaký krumpl z Číny apod.? Tohle je potřeba si uvědomit při každém nákupu. S CO2 si poradí rostliny, lesy nejlépe. Když se v tropických oblastech kácí pro vznik plantáží nebo pastvin pro zbytné laskominy, které se pak dováží přes půl planety, tak je něco špatně.

+5/0
doporučit
11.4.2018 8:24

R51o95m43a34n 16P14y51t60e71l 4899809913473

Víte jak vznikají emise ? Běžte se podívat ráno před školu, fronta popojíždějících aut, z toho každý třetí SUV, auto zastaví, dítě vystoupí, další auto čeká, auto odjede a další auto přijede, dítě vystupuje a takhle dokola. Cokoliv je nad 200 m lidi řeší autem.

+10/−5
doporučit
11.4.2018 7:14

S55t17a16n56i26s33l92a51v 35N94ý25v96l65t 2694315823

Tak sázejte stromy a přestaňte šikanovat provozovatele postarších aut, kteří jsou ekologičtí tím, že nevyhazují, ale opravují.

Já jezdím 20 let jednu octavii na LPG a kolik jsem ušetřil plastů a peněz, oproti sousedovi, co to točí po roce. Spokojenější stejně neni.

+6/−2
doporučit
11.4.2018 9:56

P27e34t16r 15H77o97r66á78k 1279303229224

To je v pořádku a dobré znamení. Zvýšení CO2 znamená, že klesnou jiné, daleko škodlivější emise. Neškodný CO2 se pak v pohodě rozptýlí. Zdroje CO2 jsou jinde, auta mají zanedbatelný podíl. Hon na CO2 přinesl do měst karcinogenní prach a oxidy dusíku.

+6/−4
doporučit
11.4.2018 6:14

K53a88r50e92l 79V10a48c21h56u40t 9913762849703

Však krize už přijde na atomobilový průmysl co nevidět... :-( ... přetlak nabídky nad poptávkou už je nyní docela DOST zřetelný...

+3/0
doporučit
11.4.2018 6:12

J26a11n 28B37u49b43e30n 4773530647

No tak to to bude pro některé bolehlav, co zakázat dřív, diesel kvůli NOx, nebo benzín kvůli CO2.

+3/0
doporučit
11.4.2018 0:19

M74i86c69h56a49l 37F39i95n20s80t97e45r54l32e 7269640313198

Ekobuzerace, ekobuzerace a ještě jednou ekobuzerace..., nic víc. A slovo "odborník" bych v tomto případě vůbec nepoužíval !!!!

+5/−4
doporučit
11.4.2018 7:15

K35a85r41e39l 30S16t81r65ž60a88n79o78v91s74k44ý 1848275925

Tady se pořád řeší emise aut, ale nikomu nevadí, že letadla škodí násobně víc a deset největších námořních lodí na světě zvládne totéž, co všechny auta na světě. Já bych jako problém u aut viděl spíš to, že ve městech zvedají prach.

+6/−6
doporučit
11.4.2018 8:00

M40a90r70t29i11n 95H65r13o72u79d55n94ý 5207842224207

Automobilky maj na výběr - buď solit pokuty a nebo samy dotovat prodej úspornějších vozidel tak (hybridy a elektromobily), aby se staly pro zákazníka atraktivnější.

S tímto náhledem byl ten systém "flotilní spotřeby" i zaváděn.

+3/−1
doporučit
11.4.2018 6:21

J52a66r32o44m65i62r 74H83o75b49l26i41k 1875327105

ad A) Cela dieselgate vznikla, protože VW byl v USA se svými diesely příliš úspěšný a americké automobilky neměly odpovídající konkurenční auto. Vše ostatní byla a je jen zástěrka, jak docílit, aby se VW na americkém trhu se svým TDi neobjevil. No a ekoaktivisti výborně sehráli roli užitečného vola, díky kterému to vypadá jako regulérní hospodářská soutěž.

ad B) úspěšné omezení emisí z osobní dopravy vede přes omezení počtu aut. Je k ničemu srazit emise na km na polovinu, když mezitím jezdí aut 4x tolik. Tak a teď mi řekněte, který politik do tohohle půjde. Prostě se stejně pomalu udusíme emisemi.

ad C) stavět na tom, že jedna automobilka má flotilové emise o procento, dvě jiné než druhá je jako vydávat za nesmyslně předražené banány za 20,-Kč, když vedle stojí 19,85. Inu, "odborná" novinářská práce.

+4/−3
doporučit
11.4.2018 7:07

R69o14m33a33n 39S47r15p 1840455732265

Mně fascinuje, jak tady většina "odborníků" tvrdí, že CO2 je naprosto neškodný plyn. Že způsobuje atmosférické změny, to se nějak zapomíná. Až si budete příště stěžovat, že zimy jsou na blátě a často fouká brutální vítr, tak si vzpomeňte na váš neškodný CO2..

+5/−5
doporučit
11.4.2018 7:19

D42a12n19i64e78l 94M65a80g32n77u61s 4823365774267

Hlava XXII ;-D

+2/0
doporučit
11.4.2018 9:03

J86i53n60d79r33i25c50h 78K85u90c85h60a81r 1727464807869

Nebylo by lépe počítat spotřebu podle prodaných PHM na čerpacích stanicích? Pak to jen rozpočítat na počet aut podle registru a průměrného nájezdu podle pojišťoven. Ale to by asi nevyšla spotřeba 4l/100km jako to vychází teď

+2/0
doporučit
11.4.2018 8:46







Najdete na iDNES.cz