Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V16í49t 17K91o95u17b26a 6116150544268

Všichni chtějí, aby k nim opravář přijel opravit pračku, televizi, wc, aby kurýr přivezl balíček pokud možno až do domu, ale zároveň nikdo nechce auta v ulicích. Prahy s modrými zónami vynecháváme ze sféry našeho vlivu, protože roční karta za 36.000,- Kč pro jednu pražskou část je ekonomický nesmysl a placení po nějakých on line službách je fajn, ale daňově neuznatelné, tudíž pro podnikání nepřijatelné. Navíc když jedu k zákazníkovi, nikdy nevím, zda tam budu 15minut, nebo 2 hodiny.

Jestli ono není na čase místo planých keců začít stavět ta podzemní parkoviště pro rezidenty a ulice nechat právě pro zásobování (míněno s omezením třeba max 2 hodiny). Kolik je například v daném bloku vozidel stát ví téměř přesně, protože ví,kolik tam je registrováno vozů, kolik firem tam má sídlo a kolik je potřeba míst.

+1/0
doporučit
18.4.2018 13:45

D45a78v61i61d 61V89o46d96ň82a64n66s32k66ý 4260399641167

Nezaparkují ani za stovku ani zadarmo, protože není kde. Jen u nás na Praze 7 vydala radnice o minimálně 4000 více parkovacích karet než je v ulicích míst, takže velká část místních si kromě parkovací karty platí ještě místo na soukromých parkovištích, která z toho mají skvělý byznys.

+1/0
doporučit
17.4.2018 10:00

R51u75d61o29l45f 46H60r76a88z36d22í35r22a 1585289833748

V čem je hybrid jedoucí na spalovací motor ekologičtější než nehybrid? Známý má Toyotu C-HR a v reálu jezdí za 5l/100km. v čem je to ekologičtější než třeba fabie?

0/−1
doporučit
17.4.2018 12:53







Najdete na iDNES.cz