Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pro auto do ciziny se vydejte osobně, ale s odborníkem v patách

Koupě dovezeného auta je riziková hlavně kvůli možnosti manipulace s kilometry ze strany překupníků. Poměrně dost lidí proto volí jiný postup: v zahraničí si auto sami vyberou a pak se pro ně – nejčastěji do Německa – vydají osobně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76i11ř54í 12H49r42a74d39e17c 9958127980214

Mimochodem, podobné služby přímo od soudního znalce, navíc za řádově nižší ceny lze získat např. na expertcar.cz

0/0
2.5.2018 15:18

T65o78m94á74š 44L73u49d31v18í23k 1210227424222

Jasne a pred intervenci se tam dali kupovat auta zadarmo. Staci se podivat na internet a vetsina aut je v Nemecku drazsi. A ty temer nove Fordy a VW s dieslovym motorem se daji koupit za neuveritelne ceny i v CR. Opravdu velka zahada.

+1/0
2.5.2018 10:20

S89t28a49n55i94s13l43a21v 38N78ý90v17l82t 2724525203

Není to jen o ušetření pár tisíc. Auta najezdila ty kilometry po značně lepších cestách. Na jihu německa i ve značně lepším klimatu. Samozřejmě, že dobytek žije všude, ale tam statisticky méně. Bavorové ty auta pucují jak svá těla.

My jsme do taxislužby nakoupili audiny v Augsburgu od jedné softwarové firmy a jak zespodu, tak zevnitř vypadala jako nová. Ty samé kusy v českých bazarech byly buď stočené, nebo předražené. A to nám v taxislužbě o kilometry na tachometru jde až skoro nakonec.

+7/0
2.5.2018 10:01

K11a98r27e60l 64S49t90r38ž25a25n85o24v67s87k42ý 1888165295

Ojetiny nekupovat.

+1/−7
2.5.2018 9:18

V84á20c67l49a16v 94H77o54s50c26h 8826368902761

deutsche Qualität zählt sich aus.

+1/0
2.5.2018 9:04

J77a96r21o21s94l81a57v 49K37a20d40l78e27c 5281539502451

Na automobilu mne nezajímá stav tachometru, ale stav vozu...:-P

+4/−1
2.5.2018 9:00

M12i10r62o87s41l52a61v 91K31u81c20e98r74a 4557870347181

A ten ohodnotite podle stavu pedalu, osoupani volantu a podobne, co? ;-D;-D

+2/0
2.5.2018 9:06

J45a69r75o31s93l34a71v 44K82a56d19l36e77c 5581119982791

Takové detaily pořídíte za pár tisícovek nové.

+2/0
2.5.2018 9:11

M80i35r38o88s45l54a59v 28K73u98c47e50r62a 4647510547181

Samozřejmě. Proto jsem na to poukazoval ;-D

+1/0
2.5.2018 11:19

J82a82n 73Š23l17é75g89l 8532580948523

Jsem asi divný. Mne zajímá obojí... přece jenom opotřebení auta nikdy neutajíte. Takže stáří, počet KM, stav... to jsou atributy co mne zajímají. Když nepočítám logické věci jako auto a značku :-)

0/0
2.5.2018 9:06

J65a53r33o18s98l93a73v 61K95a29d98l25e26c 5121309342341

Nejste divný. Jste normální z davu. Já ne... bez takových jako vy, by jsme my ostatní nezbohatli.

0/0
2.5.2018 9:13

J92a29n 91Š66l81é68g75l 8272340668723

Takže na mne bohatnete? Vy? :-)

Přiznejte se jak to děláte :-)

0/0
2.5.2018 10:07

V59o47j45t86ě58c16h 62R29y75c38h51e68c89k88ý 2570887826679

Stáčí tachometry?

+1/−1
2.5.2018 10:39

J57í21ř86í 51N65o59v38o13t84n82ý 2842575894739

Autor clanku je uplne nimo. Vubec nevi o cem pise. Urady maji uredni hodiny i odpoledne. Chce akorat podivat na konkretni mesto a otviraci hodiny, zpravidla odpoledne maji utery a ctvrtek. Auta jsou o hodne lepsim stavu nez v Cesku. Staci, ze auto ma treba tri mesice starou TÜV neboli cesky STK, tak nejsou zadne podvody a ani podlaceni. Tento clanek je akorat lobby ceskych autobazaru, aby lidi odradili od nakupu v Nemecku.

+9/−1
2.5.2018 8:46

J37i11ř12í 58H83r22a65d19e49c 9108587940504

Mrkněte na stránky a FB AZconsulting. Zrovna on z asistovaných dovozů žije.

+1/0
2.5.2018 9:42

J60i12ř77í 33J79u91r59á76š54e85k 8177805840577

Jeste by chtelo doplnit info o tom, ze pokud si v zemich EU pořídíte vozidlo s najetymi mene nez 6000km nebo ktere je mladsi tuším 6 mesicu, musite u nas po jeho dovozu uhradit DPH z jeho porizovaci ceny. To same plati i u dovozu novych vozidel.

0/0
2.5.2018 8:22

J55i31ř79í 44H27r47a76d41e87c 9858987140704

Takové auto je nutno nakupovat u plátce, potom je za netto cenu, komplikace je v tom, že musíte v ČR složit kauci ve výši DPH (plátci je při přiznání vrácena) a v Německu dost často chtějí zálohu ve výši DPH, kterou vám vrátí poté, co jim zašlete kopii čekého TP, aby měli jistotu, že auto bylo skutečně vyvezeno, a oni nemuseli DPH platit za vás. Před pár lety si, hlavně při dovozu z Itálie, spousta překupníků zlevňovala vozy o DPH. Tzn., je nutné mít připraveno na takové auto cenu vč. německého DPH + dalších 21% z netto ceny na naše DPH.

0/0
2.5.2018 8:39

D11e47n71i85s91a 69P18r77o10c17h58á14z64k40o96v81á 9258933766

Přesně, ten článek je polotovar...

0/0
2.5.2018 10:40

P98a63v19e87l 68O65t40i57s73k 2296231907

No je to trochu jinak, řešil to před časem kolega akorát v opačném směru. tedy dovezl a přihlásil si nové auto v německu, ale koupil jej v čechách, s těmi kilometry a měsíci máte pravdu a DPH by jste musel zapltit v případě že by jste to auto prodal třetí osobě, jinakpokud vám auto zůstává, tak se platí jen jedna DPH, takže němci chtěli aby zaplatil DPH v německu a češí mu již zaplacené DPH měli vrátit, protože auto bylo vyvezeno a přihlášeno do jiné země. Sice si musel kvůli tomu asi půl roku dopisovat s oběma finančáky ale nakonec to dopadlo dobře. Není důvod aby jste platil DPH dvakrát v rámci EU.

0/0
2.5.2018 19:37

Š34i74m31o58n 39M82a98r25t20y75n79e54k 7243305393616

Jako soukromník bude člověk v německých bazarech nakupovat za vysoké ceny. Ten kdo vozí auta pravidelně, tak má v německu své oblíbení autobazary, které mu dávají podstatně lepší ceny (cca 20 - 25% dolů) a většinou mu nechávají auta bez problémů (aby se takový člověk měl důvod vracet).

+7/0
2.5.2018 7:38

J17i79ř59í 72H91r31a15d16e90c 9588127300604

Opravil bych vás tak na 10 - 15% a navíc, nikde nejsou zvědaví na obchodníka, který jim vykoupí dobré kusy a příšery jim nechá na triku. Když si připočtete polskou a balkánskou konkurenci, tak to s těmi nákupy v bazarech tak slavné není.

+5/0
2.5.2018 8:06

T22o44m57á86š 26Z34á39m43e81č67n97í25k 9786656324833

nikdy bych si nekoupil přes nějakýho soukromníka, to můžu typ rachy rovnou vyhodit z okna. Raději půjdu do nějakýho většího autobazaru a budu mít klid

0/0
9.5.2018 17:15

J64a73n 47D35l78o49u92h69ý 7494989120699

Pokud si nejste schopni sami odtahnout auto na podvale, pak pokud se bavime o autech do 200 000kc, tak se to tahat nevyplati. Clovek ve finale usetri sotva 5 tisic a ztrati tim hromadu casu.

+11/0
2.5.2018 7:15

M24a66r79t80i78n 63T97e40s31a67ř 2969953103273

O ušetření nejde. Jde o to, že je tam desetkrát větší výběr, vždy lepší výbavy, většinou lepší servis. A pokud se vyhnete Turkům (v článku velmi obratně okecáno), menší pravděpodobnost zklamání na místě se stočeným kusem - předpokládejme, že servisní historii si na místě každý zjistí. A hlavně tam nestáčejí "skoro všichni", na rozdíl od ČR.

+3/0
2.5.2018 8:32

M35a22r61t57i22n 65T81e32s36a84ř 2639943813713

A pokud se vám podaří koupit nestočený kus, ušetříte na české poměry řádově 30 tisíc - a to se vyplatí ;-D

0/0
2.5.2018 8:33

S50t87a47n27i31s68l29a24v 86N26ý46v25l67t 2914615963

Není to jen o ušetření pár tisíc. Auta najezdila ty kilometry po značně lepších cestách. Na jihu německa i ve značně lepším klimatu. Samozřejmě, že dobytek žije všude, ale tam statisticky méně.

My jsme do taxislužby nakoupili audiny v Augsburgu od jedně softwarové firmy a jak zespodu, tak zevnitř vypadala jako nová. Ty samé kusy v českých bazarech byly buď stočené, nebo předražené. A to nám v taxislužbě o kilometry na tachometru jde až skoro nakonec.

+1/0
2.5.2018 10:00

J75a50n 34D60l24o80u17h91ý 7854469870919

Milej pane ja si kdysi koupil nove auto, to auto najelo prvnich 120 000km pouze po Praze a max. 5 krat do roka nejaka ta 1000km cesta na dovolenou. Dalsich 100 000km to jezdilo povetsinou dalkovky. Az ve 200 000km jsem resil “opotrebeni” podvozku. Oprava po 12 letech stala cca 10 000kc. Auto vubec nesetrim a stoji 365dni v roce venku. Jedna se o “maly vuz” ze segmentu kam spada treba citigo.

0/−1
2.5.2018 11:50

M39a93r27t82i80n 35V89i42d30u79m74s41k97ý 5206347447217

Kupoval jsem auto v Bavorsku, přímo od majitele přes inzerát. Solidnost, vše se domluvilo přes telefon a auto podržel i když už se hlásil další zájemce. To auto vypadalo, jak kdyby s ním ještě nikdo nejel. Sice bylo o dost dražší, než v bazarech v tuzemsku, ale ta úzkostlivá starostlivost o auto zejména v Bavorsku a Sasku, to je skoro bych řekl jejich národní rys :D Tady se samozřejmě dají najít taky, ale rozhodně nebude levnější než v Německu, spíš naopak... A to nemluvím o stavu podvozku, silnice v Německu vypadají úplně jinak.

+16/0
2.5.2018 5:47
Foto

J96a97n 89D69o39č18e22k69a31l 1574686801545

Tak chybí tam zásadní informace - v Německu kupujte auto od Němců a ne od "Němců" :-)

+34/0
2.5.2018 2:32

T40o84m80á37š 84K91o98c62m44á41n12e29k 6764941757929

Tak oni i ti "Němci" už jsou ve stádiu, kdy místo sebe nasadí Němce, aby sami nebyli vidět :-)

+6/0
2.5.2018 7:42

Z61b13y56n72ě80k 88J47a96n31d10a 7853142235581

Ono je úplně ideální mít za sebe Němce. Se pak od prodejce třeba dozví, že to auto ani nemá kupovat, to je dobrý tak na východ a ne pro našince...

+1/0
2.5.2018 9:21

J77a30k61u74b 49R88o59u70s 3353410454572

To sem teď tenhle trapný PR článek budete kopírovat znovu a znovu každý týden?

+5/0
2.5.2018 0:53







Najdete na iDNES.cz