Diskuze

Test padělaných kapot na škodovku: jsou měkčí, nepasují a reznou

S více či méně zdařilou napodobeninou se setkal každý. Ať už šlo o padělek značkového trička, bot, hodinek či šperků. Méně se ví, že k nejvíce padělaným patří automobilové součástky. Dokazuje to i aktuální test výzkumníků z ČVUT, kteří se zaměřili na neoriginální kapoty pro škodovky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Je tedy věcí morální volby, zda na sebe toto riziko chcete vzít." - a právní riziko? Může chodec žalovat majitele auta po srážce, že díky neznačkovým dílům došlo k větší újmě na zdraví?

0 0
možnosti

Na trhu je také poměrně pestrá nabídka jiných značek, co nereznou.

0 0
možnosti

M72a71r36e83k 92G96a44j56d43a

24. 4. 2018 23:33

Lepší koupit padělek, jak kradene díly.

0 0
možnosti

Kdo platil ten test ve výzkumáku ? Nebyla to náhodou Škodovka ?;-) Koroze je to poslední. Stačí pečlivě vystříkat vše nějakým tekutým sajrajtem a kapota auto přežije. Pravidelně vystříkávané prahy vydrželi otci na staré Škodovce 27 let....Kapota je proti prahům brnkačka.

2 4
možnosti

No a v tom to právě je - škodovka byla shnilá na papír po pár zimách, tu chybějící vrstvu pozinku prostě nahradite nejde.

1 0
možnosti

D87a92v70i36d 67F48o65r39t

24. 4. 2018 13:58

A neni to u skodovky jedno? Stejne nove vydrzi jen par let... :D

0 0
možnosti
Foto

A třeba takový Renault/Kia/Ford - ty vydrží nové třeba 10 let ;-D

1 1
možnosti

Značkový servis není zárukou ničeho a už vůbec ne kvalitních značkových dílů. Mě třeba před časem ve značkovém servise Subaru místo kvalitní značky vzduchového filtru sprostě flákli snad ten největší šunt v dílech Starline, ale cena byla samozřejmě jako za značku a na fakturu dali pouze kód filtru. Od té doby měním vše sám a když, tak pouze ověřený neznačkový servis.

1 0
možnosti

Já mám obecně až na jednu výjimku špatné zkušenosti se všemi servisy. Pouze v jednom se skutečně snažili mi pomoci a poskytovali službu. Ostatní byly odrbávky přirážející si 100 % na dílech a ještě zpravidla nevyměnili vše požadované nebo u rozvodů nevyměnili kladky apod.

2 0
možnosti

Nejlepší jsou servisy hrazené nebo přispívané výrobcem (ať už různé garančky, svolávačky, kulance, programy pro starší auta atd), tam naopak servis pracuje na 110% protože to pak fakturuje výrobci a ne zákazníkovi :-)

Jinak marže na dílech není nic divného, zaléží na konkrétním případu, u rozvodů je problém zpravidla ten že servisní plán stanovený výrobcem většinou nepředepisuje pokaždé výmněnu všech komponent (napínáky, kladky, řemen řetěz atd), takže chyba není ani tak u servisů jako spíš v tom plánu.

0 0
možnosti

P49e85t76r 93F28i78a18l65a

24. 4. 2018 12:00

Určitě máte pravdu, problém vidím v tom, že se ne každý vyzná a díl dokáže posoudit. Osobně mám špatnou zkušenost z velké opravy autorizovaného servisu a dobrou s neorig. díly, ale je to hodně o štěstí.

0 0
možnosti

No kdyby jste viděli jak vyrábíme v prvovýrobě :-D Nebo co za šunt dnes vyrobí Fiat v Turecku s použitím dílů z levných montoven celého světa, nějaká druhovýroba to už podělat nemůže :-D

4 1
možnosti

Fiat už je druhovýroba ;-D;-D

8 1
možnosti

Pokud člověk tenhle šmejd vyloženě chce, v pořádku, ať mu to shnije třeba za rok. Hlavně když jednorázově ušetřil pár korun.

Pokud chce ale normální díl, ale tenhle šmejd mu tam dá servis, tak bych za to klidně bral živnosťáky

13 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...