Diskuze
Test padělaných kapot na škodovku: jsou měkčí, nepasují a reznou
Děkujeme za pochopení.
P37a65v93e96l 50P23o58k76o65r37n46ý
"Je tedy věcí morální volby, zda na sebe toto riziko chcete vzít." - a právní riziko? Může chodec žalovat majitele auta po srážce, že díky neznačkovým dílům došlo k větší újmě na zdraví?
P85a93v87l68a 60M97l54a54d92á
Na trhu je také poměrně pestrá nabídka jiných značek, co nereznou.
M72a71r36e83k 92G96a44j56d43a
Lepší koupit padělek, jak kradene díly.
D52a42v61i19d 62H53o22l12m21a31n
Kdo platil ten test ve výzkumáku ? Nebyla to náhodou Škodovka Koroze je to poslední. Stačí pečlivě vystříkat vše nějakým tekutým sajrajtem a kapota auto přežije. Pravidelně vystříkávané prahy vydrželi otci na staré Škodovce 27 let....Kapota je proti prahům brnkačka.
P79e73t20r 82Č91e92r67m62á30k
No a v tom to právě je - škodovka byla shnilá na papír po pár zimách, tu chybějící vrstvu pozinku prostě nahradite nejde.
D87a92v70i36d 67F48o65r39t
A neni to u skodovky jedno? Stejne nove vydrzi jen par let... :D
Š20i14m52o78n 11M43a23r94t84y75n40e44k
A třeba takový Renault/Kia/Ford - ty vydrží nové třeba 10 let
M56a58r86e33k 73J28a62n88e44č90k35a
Značkový servis není zárukou ničeho a už vůbec ne kvalitních značkových dílů. Mě třeba před časem ve značkovém servise Subaru místo kvalitní značky vzduchového filtru sprostě flákli snad ten největší šunt v dílech Starline, ale cena byla samozřejmě jako za značku a na fakturu dali pouze kód filtru. Od té doby měním vše sám a když, tak pouze ověřený neznačkový servis.
J86o82s91e17f 77Š11o72l75t68e95s
Já mám obecně až na jednu výjimku špatné zkušenosti se všemi servisy. Pouze v jednom se skutečně snažili mi pomoci a poskytovali službu. Ostatní byly odrbávky přirážející si 100 % na dílech a ještě zpravidla nevyměnili vše požadované nebo u rozvodů nevyměnili kladky apod.
P17e90t32r 85Č28e39r16m46á62k
Nejlepší jsou servisy hrazené nebo přispívané výrobcem (ať už různé garančky, svolávačky, kulance, programy pro starší auta atd), tam naopak servis pracuje na 110% protože to pak fakturuje výrobci a ne zákazníkovi
Jinak marže na dílech není nic divného, zaléží na konkrétním případu, u rozvodů je problém zpravidla ten že servisní plán stanovený výrobcem většinou nepředepisuje pokaždé výmněnu všech komponent (napínáky, kladky, řemen řetěz atd), takže chyba není ani tak u servisů jako spíš v tom plánu.
P49e85t76r 93F28i78a18l65a
Určitě máte pravdu, problém vidím v tom, že se ne každý vyzná a díl dokáže posoudit. Osobně mám špatnou zkušenost z velké opravy autorizovaného servisu a dobrou s neorig. díly, ale je to hodně o štěstí.
A29l87e63š 32J60a34n26á56č72e65k
No kdyby jste viděli jak vyrábíme v prvovýrobě :-D Nebo co za šunt dnes vyrobí Fiat v Turecku s použitím dílů z levných montoven celého světa, nějaká druhovýroba to už podělat nemůže :-D
J37i62n25d52ř34i70c11h 37Š20k87o72p37e69k
Pokud člověk tenhle šmejd vyloženě chce, v pořádku, ať mu to shnije třeba za rok. Hlavně když jednorázově ušetřil pár korun.
Pokud chce ale normální díl, ale tenhle šmejd mu tam dá servis, tak bych za to klidně bral živnosťáky
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...