Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M18i47c30h71a89l 90M83o39u64c45h70a 8355355530324

Nevím jak tae generace, ale ta předchozí byla hodně zábavná. Ano, na dálnici a rovinatějších úsecích tomu chyběl výkon, ale v utažených zatáčkách to dokázalo potrápit papírově mnohem rychlejší auta. Lehoučké auto se slušně vyladěným podvozkem za přívětivou cenu.

+3/0
doporučit
21.4.2018 19:36

J10a52n 81D71l29o57u47h89ý 7884859500939

Milej redaktore pises bludy a nebo neumis jezdit! Atmosfera proste taha v prumeru vsech motoru nekde od 4000ot. A vys. Tvrdit ze to nejede, kdyz s tim jezdis jak s hnojem je vazne usmevne ;-) Ten turbo motor presne resi “neznalost” jak vyzdimat atmosferu na plno a pak se kazdy hnup rozplyva, jak to jede. Ja mam 1.6 atmosferu v MX5 a do 4000 otacek to je krotkej beranek, a pak se rozburaci motor a nastane “peklo” az do 7000ot. Pri klidne jizde pritom jezdi za 6,5litru na 100km a je tezsi nez tenhle turbo kram ;-)

+4/−2
doporučit
21.4.2018 8:16

V12o10j74t11a 89E79r62b35e88n 5457667403500

Ty kliky nejde vyfotit v detailu, když už se o nich píše?

+2/0
doporučit
21.4.2018 12:44

K76r93y38š78t76o37f 81L50a34n89í18k 1489530495265

ta spotreba je dost vysoka, na takovy objem. za 7-8 litru jezdim se svou dvoulitrovou Mazdou, manzelka se svoji klidnejsi jizdou i za 6.

+2/−1
doporučit
21.4.2018 5:34

P46e27t72r 33K10r12á96t87k70ý 5429706596331

ten starší atmosférický motor 1.6 že prý nemá sílu, přitom autor předtím píše, že max. výkon je skoro stejný jako u turbo motoru?? tak evidentně autor neví co píše, síla motorů je tím pádem stejná, jen ten s turbem prostě má vyšší točivý moment a táhne "odspodu" díky turbu a hned, u atmosféry holt člověk musí více točit, ale když točí, tak síla motoru bude stejná...

+1/0
doporučit
22.4.2018 15:51







Najdete na iDNES.cz