Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J19o55s80e75f 39V30e44s18e85l39ý 2544274266961

Kupuji si japonská auta, ale tenhle design, motory od Renaultu a výroba ve Španělsku... to je kombinace, která spolehlivě odradí každého japanofila.

+13/−2
doporučit
24.4.2018 7:46

K52a64r62e55l 22M36a41z93a43č 3197393106179

Škoda, přitom Almery a Primery, zvláště ty kolem roku 2000, byly jedny z nejlepších aut v poměru cena/výkon/výdrž, jaké kdy byly na trhu.

+6/0
doporučit
24.4.2018 9:25
Foto

M52a48r22t12i53n 97M35i49k56u23l96i78č98k90a 2688280769958

Nissana jsem měl dvakrát a to hned po sobě, Nissan Maxima 3.0 r.v. 1995 a 1998 naprosto bezporuchové, tiché jak o 10 let novější Mercedes S500, ale to to ještě opravdu dělali Japonci.

+5/0
doporučit
24.4.2018 15:41

L53u16k73á86š 17K21m10e55n60t 5759257214710

Tak v Evropě je obrovská konkurence zavedených modelů v nižší střední třídě jako Golf, Focus, Megane, 308 ... dost se prodává i naše Oktávka, která nabízí velký zavazadlový prostor. Přidejte k tomu Astru od Opelu, případně něco z produkce Seatu, Citroenu, Toyoty, Mazdy.... To všechno jsou modely, které jsou stabilně na trhu a procházejí generačními obměnami, mají své zákazníky. Lidé je mají v hlavě, když přemýšlejí o novém voze v této třídě. Nissan lidem z tohoto seznamu prostě vypadl ve chvíli, kdy se přestala prodávat Almera a to už je dlouho. Zeptejte se pár lidí, kolik z nich tento vůz zná a co o něm ví. Drtivá většina nebude tušit od jaké značky to auto vlastně je a většina jej ani neviděla na silnici.

Do téhle skupiny automobilového trhu v Evropě vstupovat s modelem, který má akorát dlouhý rozvor, žádný kufr, motory od Renaultu, drahý servis a celkové neznámé jméno, navíc navazující na příšernou Tiidu ... to je nesmysl. To je jako by chtěli uvést na trh v Evropě novou Primeru, úspěch by byl naprosto stejný.

+4/0
doporučit
24.4.2018 13:49

P46e38t22r 91F68e72i37g10l 5288903560942

Pamatuju na můj jediný Nissan, který jsem měl a to byla Primera r.v. 1997 2,0 96kW a musím napsat, že na tu dobu to bylo vynikající auto...motor byl "normálně živý", spotřeba dlouhodobě byla okolo 7litrů/100km, klimatizace, okýnka v elektrice, posilovač, uvnitř velký, kufr taky veliký...takové pohodové auto...Pulsar byl asi před 4 roky v úžším výběru, ale odrafila mě cena servisu...

+4/0
doporučit
24.4.2018 11:09

P51a65v76e23l 44M72a74t66o23u84š93e42k 4658400114

Na tom autu naopak nepůsobí evropsky vůbec nic...

+4/0
doporučit
24.4.2018 9:31

D11a97v47i58d 34H44o51l59m49a85n 5984100557

Tiida rozhodně není takové obludárium jako JUKE. Z toho je mi vždy na blinkání. Nissany byly velmi dobrá auta, dokud si nezačali zahrávat se žabožrouty.

+4/−1
doporučit
24.4.2018 19:21

J49a94k34u25b 26S90e65k54e33r41a 6256130496545

Nudný a nezáživný design? Jak to, že to není v ČR král flotil a sen každého vesničana?

+3/−2
doporučit
24.4.2018 8:28

J58i60r44i 79F36i37n70k 6357129807418

Sám nedokážu odpovědět na otázku proč se Pulsar neprodával...

Mezi hatchbacky byl takřka nejprostornější, nabízel slušný benzín, cena konkurenceschopná. Jediné mínus byla malá propagace a u nás asi absence kombi, ale jinak opravdu nevím..

+2/0
doporučit
24.4.2018 6:51

Š32i60m10o15n 36M36a45r72t28y27n27e60k 7783265733746

Pulsar je zajímavé auto. Snad jediné co by mi na něm vadilo je jeho poměrně historická palubní deska.

+2/−1
doporučit
24.4.2018 7:39

J56a77n 65U31l55m 7830899916982

Já se spíš divím, že vůbec nenahradili MPV Almeru Tino

+1/0
doporučit
25.4.2018 13:42

K15r16y72š71t84o23f 91L52a82n93í40k 1659480955155

mel jsem ve vyberu oturbenou sestnactku, ale ta uz byla celkem drazsi a taky mi trochu vadilo, ze je to Renault.

+1/0
doporučit
24.4.2018 16:11

M79a40r31c37e40l 10S64t62a61r62ý 9248574463599

problémem bude, že na malé auto je to dost drahé a na nižší střední třídu to nemá skoro žádný zavazadlový prostor. prostě se netrefili.

+1/0
doporučit
24.4.2018 10:03

P85e47t69r 17H15o31r30á71k 1109433139354

Když jsem byl v nissanu, tak mne překvapilo, že takové auto existuje. A design byl takový spíš pro ženskou, ale na druhou stranu na nákupní tašku poněkud větší a ne až tak levné. Takže je logické, že toho moc neprodali.

+1/0
doporučit
24.4.2018 9:05

J17a94n 31K43r19p17e81c 5596503244622

za me tedy nissan ma s designem velky problem. jeho nudnosti si nezada s korejskymi vozy. jedine co je opravdu od nissanu hezke je GT-R. Zko je uz dobrych deset let v podstate porad stejne.

+1/−1
doporučit
24.4.2018 2:46

J62i61ř98í 49S52c21h19w70a65c54h 8928964558696

No pokud zákazníci Nissanu místo Pulsaru kupují cosi jako "Joke", tak.... co k tomu dodávat.....Rv;-D

0/−1
doporučit
24.4.2018 23:42

M57i42r74e84k 17G39a87j33e14r 5911696419270

V zadnem pripade si nemyslim, ze se vkus zakazniku moc zmenil. Predrazene a osklive auto nechteli kupovat nikdy.

0/−1
doporučit
24.4.2018 18:37

O53n16d75ř85e18j 70B84u17r54e16š 5800764603909

Přijít v době SUV s klasickým hatchem a očekávat nějakej větší odbyt můžou opravdu jen japonci. Jen to dokazuje jak jsou někdy mimo co se evropskej požadavků týče...

0/−4
doporučit
24.4.2018 6:00







Najdete na iDNES.cz