Diskuse k článku

Nissan vytvořil auto pro Evropany. Ti ho nechtěli, a tak definitivně končí

Nissan si na prodeje v Evropě nemůže stěžovat, meziročně mu rostou. Prodeje táhnou hlavní modely Qashqai, Juke a X-Trail. Přesto má v Evropě jeden propadák, který se jmenuje Pulsar. Jeho výroba po čtyřech letech končí. Zájemci mohou vybírat už jen ze skladových zásob.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25a64n 56D17l60o82u86h77ý 7704459390679

na vyber dva motory: diesel nebo benzin a to je vse... A vy se divite ze za 350 tisic to nikdo nechce? ;-D

0/0
25.4.2018 14:37

T61o51m95á80š 22D86o45m83i41n26i48k 7915465854655

V tom problém nevidím, základní motor byl velmi solidní. Navíc původně byly v nabídce tři.

0/0
25.4.2018 16:51

J11a17n 48U76l69m 7590549866762

Já se spíš divím, že vůbec nenahradili MPV Almeru Tino

+1/0
25.4.2018 13:42

D61a38v62i84d 31K15n35a80p44e74k 8697594946795

Když vidím úvodní fotku, je mi jasné, kde udělali soudruzi z Japonska chybu. Navrhli auto pro jízdu v protisměru. To se při hustém provozu v Evropě moc neuchytne. Možná tak na nekonečných a prázdných silnicích na Sibiři nebo Aljašce. Ale v Evropě těžko.

0/0
25.4.2018 9:24

L72a27d92i41s79l97a25v 64K69a74l26o84u69s 7325676691180

Pokud by dali 50% slevu na pořízení a servis, tak bych si ho koupil.:-)

0/0
25.4.2018 8:43

J16i64ř29í 29S82c33h60w61a36c90h 8678564708256

No pokud zákazníci Nissanu místo Pulsaru kupují cosi jako "Joke", tak.... co k tomu dodávat.....Rv;-D

0/−1
24.4.2018 23:42

H16o15n37z74a 59T75a27r 3749872604962

Nissan připavuje tři nové elektromobily, prodal už přes 320 000 Leafů

http://www.hybrid.cz/nissan-pripavuje-tri-nove-elektromobily-prodal-uz-pres-320-000-leafu

0/0
24.4.2018 20:17

D67a87v67i45d 44H13o22l74m66a62n 5934750597

Tiida rozhodně není takové obludárium jako JUKE. Z toho je mi vždy na blinkání. Nissany byly velmi dobrá auta, dokud si nezačali zahrávat se žabožrouty.

+4/−1
24.4.2018 19:21

M88i92r41o78s53l17a57v 17K97u58c20e78r42a 4567180927891

Myslíš Renault, kteří je zachránili před krachem?

0/0
24.4.2018 20:23

D41a75v67i31d 25H44o92l26m90a86n 5544810147

Ten krach pomiňme. Nicméně Nissany byly velmi kvalitní auta do doby, než se z nic staly Renaulty. Nejsem zaujatý. V garáži nám stojí renault se kterým jsme spokojeni. Napsal jsem jen holá fakta.

+1/0
24.4.2018 20:30

M61i21r39o76s85l65a44v 47K30u80c13e88r68a 4387560657111

To nelze pominout. Bez Renaultu by dnes žádný Nissan nebyl. Vy tady vlastně říkáte, že i za to, jak ty dnešní Nissany vypadají, může Renault. Jenže to opravdu nemůže.

0/0
24.4.2018 20:35

M56i14r80o76s31l28a18v 38U73r57b48a62n 1626297131359

zasah frantiku je dle meho nejznatelnejsi na prechodu P11 - P12

+1/0
24.4.2018 21:03

M93i95r98e49k 65G70a51j58e51r 5211946649410

V zadnem pripade si nemyslim, ze se vkus zakazniku moc zmenil. Predrazene a osklive auto nechteli kupovat nikdy.

0/−1
24.4.2018 18:37

K55r16y45š59t88o40f 49L10a37n40í92k 1319470225175

mel jsem ve vyberu oturbenou sestnactku, ale ta uz byla celkem drazsi a taky mi trochu vadilo, ze je to Renault.

+1/0
24.4.2018 16:11
Foto

M66a60r10t63i74n 41M57i26k45u84l62i31č34k19a 2328530959278

Nissana jsem měl dvakrát a to hned po sobě, Nissan Maxima 3.0 r.v. 1995 a 1998 naprosto bezporuchové, tiché jak o 10 let novější Mercedes S500, ale to to ještě opravdu dělali Japonci.

+5/0
24.4.2018 15:41

A51n13t13o73n88í62n 34S66e65b15e28r27a 7573438630669

Sám jsem ho měl na podzim ve výběru. Ale potřeboval jsem trochu větši kufr. Jinak to atuo bylo super.

Jsem potřeboval auto kde se od kufru po zadní sedadla vejdou lyže 170 cm a je tam ještě otvor na lyže. Nechtěl jsem řešit hagusy, příčníky a ještě box :-(

Takže příště, auto nemusí být kombi, ale od zadní části kufru po desátka by mělo být podélně místo aspoň na sjezdové lyže 170 cm.

Pak to auto beru. Jasné :-D

0/0
24.4.2018 15:25

L54u44k63á76š 80K73m87e42n52t 5549857784120

Tak v Evropě je obrovská konkurence zavedených modelů v nižší střední třídě jako Golf, Focus, Megane, 308 ... dost se prodává i naše Oktávka, která nabízí velký zavazadlový prostor. Přidejte k tomu Astru od Opelu, případně něco z produkce Seatu, Citroenu, Toyoty, Mazdy.... To všechno jsou modely, které jsou stabilně na trhu a procházejí generačními obměnami, mají své zákazníky. Lidé je mají v hlavě, když přemýšlejí o novém voze v této třídě. Nissan lidem z tohoto seznamu prostě vypadl ve chvíli, kdy se přestala prodávat Almera a to už je dlouho. Zeptejte se pár lidí, kolik z nich tento vůz zná a co o něm ví. Drtivá většina nebude tušit od jaké značky to auto vlastně je a většina jej ani neviděla na silnici.

Do téhle skupiny automobilového trhu v Evropě vstupovat s modelem, který má akorát dlouhý rozvor, žádný kufr, motory od Renaultu, drahý servis a celkové neznámé jméno, navíc navazující na příšernou Tiidu ... to je nesmysl. To je jako by chtěli uvést na trh v Evropě novou Primeru, úspěch by byl naprosto stejný.

+4/0
24.4.2018 13:49

M31i69r77o50s93l65a90v 80K92u71c46e39r18a 4757510977271

Jak bych to řekl. O Nissan Almera jsem věděl i v době, když jsem ještě neměl žádné auto. O Nissanu Pulsar jsem dnes, po vlastnictví několika aut, nevěděl prakticky nic. Snad jen to, že existuje. Zadna reklama, nikdo o něm nemluvil, nikde jsem ho neviděl.

+1/0
24.4.2018 20:39

P37e29t67r 66F64e87i88g29l 5468773250692

Pamatuju na můj jediný Nissan, který jsem měl a to byla Primera r.v. 1997 2,0 96kW a musím napsat, že na tu dobu to bylo vynikající auto...motor byl "normálně živý", spotřeba dlouhodobě byla okolo 7litrů/100km, klimatizace, okýnka v elektrice, posilovač, uvnitř velký, kufr taky veliký...takové pohodové auto...Pulsar byl asi před 4 roky v úžším výběru, ale odrafila mě cena servisu...

+4/0
24.4.2018 11:09

M30a43r75c55e63l 44S45t50a75r63ý 9778714853609

problémem bude, že na malé auto je to dost drahé a na nižší střední třídu to nemá skoro žádný zavazadlový prostor. prostě se netrefili.

+1/0
24.4.2018 10:03

P72a27v47e72l 96M45a44t35o27u66š20e45k 4658810874

Na tom autu naopak nepůsobí evropsky vůbec nic...

+4/0
24.4.2018 9:31

K31a56r86e75l 21M72a37z69a83č 3537413166579

Škoda, přitom Almery a Primery, zvláště ty kolem roku 2000, byly jedny z nejlepších aut v poměru cena/výkon/výdrž, jaké kdy byly na trhu.

+6/0
24.4.2018 9:25

P72e50t94r 80H13o25r70á80k 1739793789344

Když jsem byl v nissanu, tak mne překvapilo, že takové auto existuje. A design byl takový spíš pro ženskou, ale na druhou stranu na nákupní tašku poněkud větší a ne až tak levné. Takže je logické, že toho moc neprodali.

+1/0
24.4.2018 9:05

J93a25k18u44b 28S77e62k61e54r16a 6896950736875

Nudný a nezáživný design? Jak to, že to není v ČR král flotil a sen každého vesničana?

+3/−2
24.4.2018 8:28

M44a56r62t28i65n 39B86e83r53a26n 6249635626651

Nejen vesničana. Nudný design prostě letí napříč Českem...

0/0
24.4.2018 8:34

J27o50s82e17f 95V85e77s21e60l49ý 2354634526941

Kupuji si japonská auta, ale tenhle design, motory od Renaultu a výroba ve Španělsku... to je kombinace, která spolehlivě odradí každého japanofila.

+13/−2
24.4.2018 7:46

I95v66o 60Č98e16r25n80ý 9232275553231

No tak nevím, nevím.... Honda i Toyota vyrábějí v Turecku, to asi taky nebude žádná výhra.

0/0
24.4.2018 13:19

J49o47s20e70f 91V29e63s25e96l44ý 2134324826981

Psal jsem o kombinaci. Ale jinak máte pravdu, že Toyota z Japonska (třeba Land Cruiser) není to samé co Toyota z Turecka (třeba Auris).

+1/0
24.4.2018 13:33

J87i20ř33í 95S23c91h12w86a90c86h 8868644258576

Auris se podle webu Toyoty dělá v U.K.

Z Turecka by snad měly být Verso, Corolla, C-HR

Jinak motory Renaultu podle statistik pojišťoven patří mezi nejspolehlivější....;-)

0/−1
24.4.2018 14:15

P46e84t13r 32F37e92i56g48l 5678493670292

Motory Renault umí...elektriku v autě už moc ne...

0/0
24.4.2018 18:55

M70i48r55o60s91l43a76v 10K28u14c56e27r14a 4627210617551

Renault elektriku nedělá... dělají ji jiné firmy (německé), které je dělaji i pro jiné automobilky.

+1/0
24.4.2018 20:24

J32i83ř36í 14S16c77h21w40a80c94h 8888514498526

jak si tu elektroniku Renault "nadimenzuje", takovou ji má.

0/−1
24.4.2018 23:44

Š82i37m93o30n 63M41a39r93t53y87n24e38k 7423375843276

Pulsar je zajímavé auto. Snad jediné co by mi na něm vadilo je jeho poměrně historická palubní deska.

+2/−1
24.4.2018 7:39

T74o80m93á91š 44N65o40v25o64t69n43ý 4300208478877

Nissan jsem v zahraničí považoval vždy za vůdce progresivního krásného dizajnu (300 ZX, X-Trail, Murano...), který pak jiní kopírovali. Když jsem zde poprvé spatřil starší Primeru, tak jsem zpočátku nevěřil, že ta ošklivá šílenost patří Nissanu.

0/0
24.4.2018 7:12

J57o77s61e73f 89V19e41s57e30l25ý 2374394486881

Mě se poslední Primera celkem líbila. Byla přinejmenším osobitá. Ale tohle, to je jako by to navrhoval počítač bez zásahu člověka.

0/0
24.4.2018 7:48

J76i45r82i 55F63i30n17k 1562560179273

Sám nedokážu odpovědět na otázku proč se Pulsar neprodával...

Mezi hatchbacky byl takřka nejprostornější, nabízel slušný benzín, cena konkurenceschopná. Jediné mínus byla malá propagace a u nás asi absence kombi, ale jinak opravdu nevím..

+2/0
24.4.2018 6:51

Š95i78m65o92n 96M19a83r15t10y65n59e79k 7633945173426

Ta cena nebyla nijak úchvatná - v podstatě na úrovni Golfu. který je brán jako etalon této třídy.

+3/−2
24.4.2018 7:52

O33n72d76ř16e35j 91F35r86a34n59c 4739561278

Golf bych za etalon už dávno nepovažoval. To naposledy platilo tak na konci 90. let.

0/−6
24.4.2018 8:51

J11a31n 53T56u92r40o74ň 3641330160535

Tak prodeje hovoří o něčem jiném. Čemu jinému chcete říkat etalon, když jde o druhý nejprodávanější model auta na světě...?

Btw. první Toyota Corolla.

+1/0
24.4.2018 8:58

T34o48m32á26š 64V29a59l55d86e83r 7823790109

No právě. Pak by to měla být Corolla :-)

0/0
24.4.2018 11:59

T90o14m52á77š 67D46o44m36i87n30i64k 7385355164115

Corolla opravdu není evropský etalon třídy.

+6/0
24.4.2018 13:53

T75o66m68á49š 69V62a10l52d12e69r 7683400249

Výše jako etalon byl vyrobený počet, ne jestli odpovídá evropským zvykům :-). Etalon se mění, jeden čas to byl pro mě Ford Focus. A zase to je pohled dvojí. Jeden nejprodávanější a druhý mnohem lepší.:-)

0/0
30.4.2018 20:01

J11i39ř94í 27S51c53h64w88a87c95h 8958854708276

etalon třídy pro Evropu jaksi musí souviset s prodeji v Evropě ;-)

0/0
30.4.2018 21:27

T45o28m66á87š 39V22a58l78d29e25r 7433190479

Takže opět znovu. Přečtěte si vlákno a ne poslední příspěvek. Po prvé byl udáván argument počtu vyrobených kusů. Jinak se s vámi nebudu dohadovat co je etalon apod. Viz výše má poznámka.Takže odpočátku by měl původní pisatel svůj názor napsat přesně a ne jen co si myslí v hlavě a nenapsat to. Nejsem blbej a přesně vím, co je Golf, Focus a zmíněná Corolla. A kde mají svá místa v rámci regionů. Všechny vozy jsem chtěl mít. Pouze Corollu jsem měl možnost vyzkoušet. Ostatní jsem vlastnil, Tudíž mohu přesně porovnávat.:-) Mimochodem myšlení většiny, ještě neznamená nejlepší řešení. Viz rozmach SUV, Crossover 2x4.

0/0
1.5.2018 21:34

A89n60d49r17e97j 16M30a35s58a34r47y85k 9810513226870

golf so slusnou vybavou za 350 000???? ale uz tak dva roky stary nie? :)

+5/−1
24.4.2018 9:22

M70i72r62o98s45l64a33v 45K81u39c27e64r31a 4197790827421

Za těch 350k máte u Pulsaru zaklad. Ano, oproti 12 let starý autům lze tento základ považovat za "slušnou výbavu". Ovšem dnes je to vážně jen základ.

0/0
24.4.2018 20:28

P15a73v37l47a 88M96l79a49d90á 7864935296126

Moc hezký design, celkově velmi příjemné auto.

0/0
24.4.2018 6:36

L57i70b45o89r 58P52e80t19r11á35š 6365149358689

Me nissan v posledni dobe nejvic dostal jak zabil design x traila .z originalu udela naprosto fadni zalezitost jako maji ostatni suv.

0/0
24.4.2018 6:31

J87a64n 13H48á53l64a 8535755770837

Kdyby design... jenže jak začali montovat do x-trailů (a vlastně už do všech Nissanů) francouzské motory a elektroniku, tak tu značku spolehlivě zabili - podobně, jako to dělá Peugeot s Opelem.

+1/0
24.4.2018 11:25

M49i81r74o82s58l53a76v 39K25u79c81e56r28a 4417590377121

;-D;-D

0/0
24.4.2018 20:28



Najdete na iDNES.cz