Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

O31n27d26r30e61j 52P69a38t91e10k 5920820349231

Tak po té nehodě u Tábora kdy Fabka zrušila na roky několik obrněných Pandurů se jim holt armádní zakázky z celého světa jen hrnou... Prej je objednal i Izrael! :-)

+48/0
doporučit
26.4.2018 16:17
Foto

A23l29e96š 64B58a12l29o66u18n 3975818239145

Naučte se přátelé číst. Nejde o přesun výroby do Německa a úbytek práce v českých závodech. Je potřeba vyrobit více aut a někde jsou prázdné linky. Než stavět nové a nemít do nich lidi, le pší je využít volných kapacit jinde. Rozhodně to ale ve finále bude mít vliv na cenu. ta bude vyšší, než v Česku vyrobené auto! Ale nápad tu byl - zvedněte zadky a přijďte makat do českých závodů! Jo ono se Vám nechce... Tak situaci [>-]prosím nekomentujte!

+41/−5
doporučit
26.4.2018 13:30

J67o13z62e93f 53S10t55e61b83i15l81a 3795257545207

Doufám, že Němec dostane i českou mzdu ;-)

+18/−2
doporučit
26.4.2018 16:52

J19i78ř78í 78S49c95h18m26i85d85t 5340613634645

Nějak nechápu, tak ze Španělska, kde je velká nezaměstnanost se přestěhuje část výroby k nám a pak se od nás stěhuje zase do Německa a z Německa to pak přestěhují nejspíš zase do Španělska;-D.

+15/−2
doporučit
26.4.2018 15:39

J19a28n 48M48a48l11ý 1355399164498

Postavte fabriku v Ústeckém kraji, samozřejmě s platy jako v MB a lidi vám utrhají ruce.

+15/−4
doporučit
26.4.2018 16:47

B82o77r61i38s 23S25ú84d43n56y 9185570382280

Octavia sa nejaký čas montovala aj v Bratislave. Nikomu to nevadilo.

+8/0
doporučit
26.4.2018 17:54

L12a72d17i59s85l75a17v 28K47a90l95o74u86s 7435406751520

Takže se část výroby přestěhuje do Německa, ale bude to vlastně Turecká výroba.

+8/0
doporučit
26.4.2018 16:38

M84i78c72h38a95l 71M44o79u13c70h11a 8895145550164

Neobyčejně vtipné... Mimochodem, Škodovky v Izraeli používá policie i státní správa, oblíbené jsou tam také mezi taxikáři ;)

+6/0
doporučit
26.4.2018 19:54

J80a98n 45Š75t41v51e48r62k97a 1307441859649

To už bylo jasné od doby, kdy odbory Škody nepřistoupily na úpravu pracovní doby. Nemají lidi, kapacity rozšířit nějakou dobu trvá a je to nákladné a pracovní dobu také nedokázali změnit. Holt se bude muset alespoň něco vyrobit i jinde.

+6/0
doporučit
26.4.2018 16:22

P62a36v81e54l 67S14o32b77o64t88k16a 5110714

Přesněji: po útlumu výroby Dieselů...

+6/0
doporučit
26.4.2018 15:35

M78a81r15t16i38n 43Š45i88m93e86k 4960644438115

Na to jak je Čínský trh velký, tak prodeje tam jsou mizivé

+7/−1
doporučit
26.4.2018 12:36

J46a26k74u18b 60K84ř78í26ž 8769889567323

Muze mi nekdo vysvetlit kdo a proc ty plechovky nekdo kupuje? ja si auto koupil pred 7 lety a nehodlam kupovat dalsi jeste nekolik let.. pritom mam rocni najezd cca 20.000

+10/−4
doporučit
26.4.2018 16:14

P98e33t38r 25D19a39r74s68a 8719655562902

Uplně bych nehysterčil. Lidem se tu nelíbily pracovní víkendy, odbory to (aspoň tuším) neschválily...tak se zařídili podle sebe a dobře jim tak :)

+11/−6
doporučit
26.4.2018 15:27

I91v11o 50N74o68v48á83k 3881338136856

V čem že udělali soudruzi ze SRN chybu? Tady řeší nedostatečné kapacity své dcerky Škody a přitom odbyt mateřských brandů Polo, Golf... tak úžasně nejede. Že by se vloudila chybička do cenotvorby? Tedy předražené a přitom vyšperkované klenoty koncernu VW nikdo nechce? Nebo tu je vidět, že kupující víc ocenění českou konstrukční školu a dneska i vysokou výrobní kvalitu Škodovky? Ale jak teď s tím pohnout?

+7/−3
doporučit
26.4.2018 16:18

K60a89r80e54l 25V92á62l15e25k 6592169431225

Hlavní důvod je levná pracovní síla z řad přistěhovalců co prošli rekvalifikací.Jo kdyby to šlo vyrábět v Africe, to by byl ještě lepší vývar.

+4/0
doporučit
26.4.2018 16:53

P60a77v76e66l 89S74o38b79o68t82k25a 5590444

Na tom je nádherně vidět, že dělníci v Boleslavi by klidně mohli mít Německé mzdy (tj. 3x vyšší) - jen kdyby se o ně nebáli říct.

+6/−3
doporučit
26.4.2018 19:54

P14e56t37r 14B66á97č95a 8475776355385

Kdo ty herky porad kupuje proboha?

+12/−11
doporučit
26.4.2018 15:03
Foto

M84i58r75o18s60l41a40v 85S66t38e24i90n71e27r 4980582730156

Nezdá se mi, že by Seat měl srovnatelný úspěch. Ale v Bavorsku opravdu těch Škodovek přibývá. Oktávie, Superb i Fabie vidíte všude. I Yeti se vidí, ale ty Kodiaky snadno zaměníte s Tiguanem II, zatím jich moc vidět není.

+3/0
doporučit
27.4.2018 20:51

S90t17e64f93a80n 88D15i76k21a92n 6179460743819

to není produkce ale část výroby...

+3/0
doporučit
26.4.2018 19:28

V52l48a81d40i97m29í28r 37K51r39á91l 4163886650652

Vrátit Seaty do španěl by bylo ideální řešení ale ne pro Seat který by byl okamžitě v červenejch. Nejspíš to dopadne tak že se postaví dotovaná fabrika v Srbsku kde jsou ty platy ještě horší než u nás

+3/0
doporučit
26.4.2018 15:48

V86i66k49t31o41r 85N27á72r89o77ž86n13ý 3839292478

Nejlepší řešení-nevím však , zda by bylo reálné , kdyby se ŠKODA dohodla na koupi kolínského závodu TPCA . TPCA se dlouhodobě nic moc nedaří a ŠKODA by zajistila tomuto závodu lepší budoucnost a lidem lépe ohodnocenou práci , než dnešní vlastníci...

+3/−2
doporučit
26.4.2018 19:56

A77n30t63o41n47í32n 44S68e59b54e86r63a 7643358120749

Já zase nestíham ty auta ojíždět. Tolik modelů a začek. Kdo to má stíhat....

+2/0
doporučit
27.4.2018 12:00

J98a49n 20V33á36c66l24a42v95í34k 3752906621219

Nezbývá než doufat, že po czexitu se ten přesun ještě zrychlí a provždy skončí vykořisťování českých dělníků německými kapitalisty a vývoz zisků mimo ČR :-P

+8/−17
doporučit
26.4.2018 12:40

Z26d44e17n14ě60k 71M52á56č27a42l51a 1973895769540

Ááááá už je to tady, stěhujeme až přestěhujeme, ne?

+5/−11
doporučit
26.4.2018 15:56

J32a62k46u87b 13W86a62g72n94e21r 6206153303459

mají holt štěstí že jsou ty auta tak stejná (vw, škoda, seat) že je můžou montovat ve všech těch závodech, jen se nabízí otázka zda chceme všichni jezdit ve stejných autech jako nějaké slepice?

+2/−2
doporučit
26.4.2018 15:30







Najdete na iDNES.cz