Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J39i18n32d95r89i40c29h 37K66u88c78h17a55r 1957904397139

Test zcela o ničem. Důležité je co leze z výfuku, ne to kolik část výfuku měří nebo jak moc prosvítá. Měli to namontovat do auta,vzít na měření a zjistit jestli filtr splňuje normy pevných částic

+21/−1
doporučit
30.4.2018 10:12

P24e24t18r 74S53v20o23b89o73d95a 7987384293207

Neškodné CO2. Konečně někdo napsal pravduR^

+13/−3
doporučit
30.4.2018 7:45

V20í75t 14K14o42u98b73a 6206800474178

Ekoterorismus donutil salámovou metodou výrobce vozů. které do té doby vypouštěli ve své podstatě neškodný CO2 a saze o hmotnosti a rozměrech, které zdraví nijak zvlášť neškodí, provést tak razantní změny v konstrukci motorů a tím průběhu spalovacího procesu, že dnes vlastně ani nevíme, co motory vypouštějí.

Účinnost motorů se sice zvýšila o cca 10%, ale 15% výkonu požírají kurvítka namontovaná do aut pro naše dobro, čímž dochází k paradoxu, že mezi EURO 4 a EURO 6 dochází k navýšení emisí CO2 o téměř 5%

Dalším problémem je to, že cena drahých kovů obsažených ve filtru je necelé 4 tisíce a výrobce chce za filtr 27 tisíc. I kdyby byla výrobní cena zbytku další 4000 a marže 4000, tak jsme stále minimálně o 10 tisíc níže, po přičtení výměny ve značkovém servisu, za cca 3500,- Kč se z toho stává oprava za 30 a více tisíc, při reálné tržní ceně vozu okolo 50-ti tisíc Kč. Prostě EURO 5 a více udělá do 15-ti let z poloviny Evropy opět vandráky, co chodí po svých, nebo jezdí sockou, protože na nové nemají a na údržbu starého také ne.

+12/−4
doporučit
30.4.2018 10:07

V51l95a86s10t10i92m63i31l 59K33r30a37i37s25l 4984563515796

je mi blbě už jenom z toho, že základní diagnostiku by měl dělat cvičený opicoid v uniformě PČR. buzerace na silnicích je fakt málo.

to, že ekotupci tlačí automobilky do nesmyslných limitů, které mění fyzikální vlastnosti splodin a tedy je nutno přidávat další a další fičury (neboli lidově vykur*ítka) je věc stejně k zblití jako ta předchozí.

ekoterorismus a neschopnost ouřadů v praxi Rv

+13/−5
doporučit
30.4.2018 9:28

V39í63t 69K88u49č86e44r84a 6244359979802

A čím to skončí? Koupíte si auto, a protože nemáte na AMG a výběr podřídíte svojí kapse, tak vám nové auto vezmou, rozřežou rozbruškou a ukážou co všechno výrobce "oprčil"? Není náhodou nějaká obchodní inspekce, co posuzuje, jestli je něco dost velké na to aby jej nespolklo děcko, nejsou náhodou instutuce, které prohlásí maso z Anglie za neprodejné, a nejsou snad tyto všechny instituce placeny z našich daní?

Zkuste si zažádat o licenci na prodej nového výrobku na náš trh. Neskutečná administrativa. Tak jak je možné že se oficiálně prodávají ND s takovouto "nefunkčností"?

+7/−1
doporučit
30.4.2018 8:59

P25a44v64e71l 71J16e47ř76á19b97e38k 7361562874267

Dokud si neuvědomíme, že používáním nekvalitních filtrů škodíme sobě a i svým nejbližším, moc se nezmění.

Nicméně - problém vidím u neoriginální výroby - on -výrobce na trh dodává nekvalitní výrobek.

+8/−4
doporučit
30.4.2018 0:28

A79n82t15o70n58í20n 34S94e37b34e65r33a 7403218530769

DFP je snad nejhorší možný výmysl v histroii automobilismu. Večně to nefunguje jak má, je to drahé a zdaleka to nvydrží tolik co deklaruje výrobce.

Překoná ho snad jen automatická převodovka se suchou spojkou od VW :-D

+5/−3
doporučit
30.4.2018 11:20

M85a73r18t94i38n 55F10i64l91i79p17c20z90y85k 3601891215603

Kdyby originál DPF stál aspoň těch přijatelných 15-20tKč. Jenže na Opel stojí 70tKč, na Kia/Hyundai i přes 100tKč.

Ještě by mohli otestovat, jak funguje originál DPF po výplachu.

+3/0
doporučit
30.4.2018 8:30

R95o96b54e25r75t 53M84a53t47u76l78a 8237219856675

Vzít si Starline a divit se, že to nefunguje může akorát odborník a novinář...

+4/−2
doporučit
30.4.2018 10:41

J26a82r79o12s51l71a86v 75B25a58l55i41n25t 5296233734476

Alfa omega problemu s DPH je naprosto nehorazna cena originalniho dilu :-/

+3/−1
doporučit
30.4.2018 9:26

J78a30k41u25b 96R77o21u49s 3233790564782

Moc pěkná reklama na Starline. A takhle vypadají všechny jejich díly. Nechápu blázna, který si koupí třeba brzdové destičky od Starlinu. Ta firma regulérně hazarduje s životy svých zákazníků a všech, s kým dotyční přijdou v provozu do styku.

Jak je možné, že jim to už tolik let v pohodě prochází?

+2/0
doporučit
30.4.2018 1:34

J48a41k40u41b 77K74r74o31u93p77a 5184937558823

No tak kupovat si náhradní díly Starline je diagnóza sama o sobě.

+4/−5
doporučit
30.4.2018 6:31

L89e94o79n 76B64u82r33e51š 9565201970

Každý kdo koupil diesel s DPF věděl do čeho jde. Jestli někdo spekuluje, že ho časem vyřeže, jeho rozhodnuti, jeho riziko.

+2/−4
doporučit
30.4.2018 12:57

L43u65d85v89í35k 25G30a73j76d28o37š94í57k 2575403114902

"...totiž nejsou schopny zachytávat ani vypalovat saze, ale jen se jimi ucpávají..."

Já tedy nevím, ale pokud se filt sazemu ucpává, tak se v něm asi saze zachytávají. Nebo to jsou snad nějaké "jiné" saze? Takže JAK nejsou schopny zachytávat?

To píši bez ohledu, jestli je náhražka šmejd nebo ne. Spíše poukazuji na argumentační nesmysl, který je účelově použit.

+1/0
doporučit
30.4.2018 15:00

V17í75t 79J93ů74z47a 8682956151868

Pamatuji ještě asi první filtry pevných částic - byly to takové pytlíky na výfucích - někdy kolem roku 1970.

+1/0
doporučit
30.4.2018 0:25

M45a66r70t20i95n 41Š74i74m10e17k 4830814108735

A když jsem v předchozím článku psal, že levnější díl může být jenom ošizený, protože jinak se ušetřit nedá, tak to bylo keců a mínusů :-P

+1/−5
doporučit
30.4.2018 9:05

J91a28n 51K12r48p30e28c 5506813654912

auto musi projit emisemi. pokud je v provozu odchyceno - a nechapu ze se tak nedeje - a ukaze se, ze filtr nefunguje, odebrat TP a to do doby napravy stavu. naprava stavu se provede merenim emisi na stanici mereni emisi (ME) po dolozeni servisniho ukonu spocivajiciho ve vymene ci oprave relevantniho dilu. doklad servisniho ukonu bude soucasti protokolu mereni emisi. v tomto pripade dostane docasnou emisni kontolu kterou bude nutne opakovat po nejmene 3 az max 6ti mesicich u jine stanice ME. v pripade ze opakovanou zkouskou vozidlo neprojde, vyradi se z provozu a se stanici ME ktera docasnou platnou emisni kontrolu vydala se zahaji rizeni o odebrani licence stanice ME. problem se smraodmety vyresen.

+1/−7
doporučit
30.4.2018 9:32

O18n21d16ř68e15j 69L46i31š44k90a 7620619230326

Co z toho plyne? Že je třeba se zabit TDI jednou pro vždy. Rakovinomety a sračkomety nás tu všechny legálně zabíjejí.;-(

+1/−19
doporučit
30.4.2018 6:35
Foto

J67o65s67e88f 21K73u44b30e40š 3738953259883

Díky tomu "ekoterorismu", o kterém tady spousta lidí píše, se dneska není problém projít třeba v Praze po magistrále. Auta jsou povětšinou tichá a necítíte žádný smrad, teda pokud tam zrovna neprojede načipovaný vytuněný 10 let starý BMW či VW s vykuchaným DPF.

0/−1
doporučit
17.5.2018 10:12







Najdete na iDNES.cz